wrote:Ik heb van Rik begrepen dat ie ook weer druk bezig is met een Geck-o solo release dus dat komt ook helemaal goed
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
wrote:Ik heb van Rik begrepen dat ie ook weer druk bezig is met een Geck-o solo release dus dat komt ook helemaal goed
ik weet nog steeds niet zo goed wat ik van theracords/therabyte moet vinden 
Heeeele dikke shit
Had het niet verwacht. Vind Geck-e haast nog beter dan Geck-o...
Kun je miss nu wel wat meer vertellenwrote:oehhh ja over dat anthem, weet nog niet wat ik wel of niet kan vertellen, dus dan doe ik liever mondje dicht![]()
Over Mindblowing Music zijn op dit moment HELE leuke ontwikkelingen gaande, dus even op t laatste puntje wachten en dan kan ik weer lekker gaan spammen
haha jaa dat ging natuurlijk dr over dat ie op vinyl komt haha 
En o o o o o wat wordt ie vet!wrote:wrote:Ik heb van Rik begrepen dat ie ook weer druk bezig is met een Geck-o solo release dus dat komt ook helemaal goed![]()
das nog ns mooi nieuws
Ligt het aan mij of zijn Theracords releases zachter afgemixed dan gemiddeld?
yeps klopt helemaal
Niet alle monitoren/boxen kunnen dat mega 'overdreven' opgepompte masteren aan, want dan gaat t kraken als je m hard zet. Dat is bij onze releases niet, althans zo master ik ;-)
@ Mol.... alle theracords tracks klinken goed en goed afgemixed/mastered. Alleen de releases van chris one zit, vind ik, een hele gare/rare sound overheen...
Nee klopt, het klinkt voor de rest wel goed maar ik mixte net Trespassing in over Atrocity,
Trespassing kreeg van Traktor +7.3db gain
Trespassing kreeg van Traktor +7.3db gain
Als Joe-E trouwens wil supporten kun je Yoji ook wel proberen, vergelijkbaar qua stijl!wrote:Heb net een paar promo mailtjes de deur uit gedaan en heb van Joe-E uit Engeland en Dj Scot Project al meteen vet support binnen!!!Damn het gaat wel erg lekker nu haha
Van Yoji hoor(ik) helaas niets meer,
w00t, snel kijken...wrote:Heb net een paar promo mailtjes de deur uit gedaan
Woensdag de nieuwe Theracords release "Louk - Evil Intent" en een speciale Theracords radio show! Phrantic en Geck-o waren vorige week bij mij en toen hebben we met zn 3en een setje opgenomen :-)
heerlijk setje is hetwrote:Woensdag de nieuwe Theracords release "Louk - Evil Intent" en een speciale Theracords radio show! Phrantic en Geck-o waren vorige week bij mij en toen hebben we met zn 3en een setje opgenomen :-)
Morgen mag Phrantic het in zn eentje doen (de Theracords Radio Show welteverstaan
)
Zijn nieuwe track zit er in ieder geval in en dr wordt lekker stevig doorgemixt kan ik alvast zeggen
Zijn nieuwe track zit er in ieder geval in en dr wordt lekker stevig doorgemixt kan ik alvast zeggen
wrote:(de Theracords Radio Show welteverstaan)
Jeej vandaag dus haha
vanaf 19.00 uur kun je elk uur wel op een radio station luisteren (behalve van 23.00 tot 0.00 maar dat gat is volgende week weer opgevuld haha!)
Verder komen er ook wat zeer talentvolle nieuwe namen bij ! Meer info volgt :-)
Verder komen er ook wat zeer talentvolle nieuwe namen bij ! Meer info volgt :-)
Catatonic Overload op theracords
Tiifa op therabyte
source: charts@ http://www.dj-thera.com/harderstyles
eens kijken of ik wat over ze kan vinden.
Tiifa op therabyte
source: charts@ http://www.dj-thera.com/harderstyles
eens kijken of ik wat over ze kan vinden.
Ik kan er natuurlijk zelf ook wat over zeggen, maar goed dat komt wel als we de releases gaan inplannen ;-)
Heb verder nog een filmpje online gezet van 2 wkn geleden toen ik mocht openen in de Patronaat in Haarlem op een vet Multigroove feest "Wake Up" met in de line up Pavo, Rude Awakening, Dream Team en Partyraiser
Dan is dit dus rustig opbouwen
View on YouTube
Heb verder nog een filmpje online gezet van 2 wkn geleden toen ik mocht openen in de Patronaat in Haarlem op een vet Multigroove feest "Wake Up" met in de line up Pavo, Rude Awakening, Dream Team en Partyraiser
Dan is dit dus rustig opbouwen
View on YouTube
wrote:Ik kan er natuurlijk zelf ook wat over zeggen, maar goed dat komt wel als we de releases gaan inplannen ;-)
Dan is dit dus rustig opbouwen![]()
View on YouTube
staat je set nog ergens online?:P
Rustig opbouwen met dikke knalplaten, heerlijk Pieter !wrote:Ik kan er natuurlijk zelf ook wat over zeggen, maar goed dat komt wel als we de releases gaan inplannen ;-)
Dan is dit dus rustig opbouwen![]()
View on YouTube
De zaal stond wel een beetje stil ofniet ? Volgensmij ging je zelf harder als de rest haha !