Sterker nog! Heb net ff uit zitten te zoeken en ik begin met mijn set! Dus deze woensdag is t Dj Thera bij de Theracords Radio Show haha 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Er is van alles opgenomen ja maar niet alles is bruikbaar helaas..! Dus eerst goed uitzoeken etc
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Meer info over deze? Klinkt verdorie lekker aan men oortjes!wrote:wrote:[Dj Thera vs Geck-o - Mindblowing Music (Theracords)
View on YouTube
Meer info? Die komt eind juni, begin juli op Theracords uit
Thera vs Geck-o release 
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Oef eventjes wachten dus! IS wel een topper hoor! 
is er ook al wat bekend over dat anthem wat jullie met zijn tweeen moeten maken? 
Die vraag wou ik nou net stellenwrote:is er ook al wat bekend over dat anthem wat jullie met zijn tweeen moeten maken?
Tell us more
oehhh ja over dat anthem, weet nog niet wat ik wel of niet kan vertellen, dus dan doe ik liever mondje dicht
Over Mindblowing Music zijn op dit moment HELE leuke ontwikkelingen gaande, dus even op t laatste puntje wachten en dan kan ik weer lekker gaan spammen
Over Mindblowing Music zijn op dit moment HELE leuke ontwikkelingen gaande, dus even op t laatste puntje wachten en dan kan ik weer lekker gaan spammen
wrote:oehhh ja over dat anthem, weet nog niet wat ik wel of niet kan vertellen, dus dan doe ik liever mondje dicht![]()
goed bezig jonge!
Hahaha we gaan ook gewoon door met Therabyte trouwens!
Dus hardstyle knop uit, geniet van de muziek knop aan en luister deze tracks eens....
Nieuwe release van Geck-e (Dat is Geck-o maar dan met de e van experimental)
(je kunt de hele release op www.therabyte.com beluisteren overigens)
01. Bacteria
View on YouTube
02. Out Of This World
View on YouTube
03. Paradise Falls
View on YouTube
05. Invisible Toothpaste
View on YouTube
Dus hardstyle knop uit, geniet van de muziek knop aan en luister deze tracks eens....
Nieuwe release van Geck-e (Dat is Geck-o maar dan met de e van experimental)
(je kunt de hele release op www.therabyte.com beluisteren overigens)
01. Bacteria
View on YouTube
02. Out Of This World
View on YouTube
03. Paradise Falls
View on YouTube
05. Invisible Toothpaste
View on YouTube
Op 03. Paradise Falls na 3 topnummers 
Lekker aparte nummers! Ik denk dat een aantal best nog wle eens gedraaid kunnen worden op een techno of hardtrance feest.
Heb net een paar promo mailtjes de deur uit gedaan en heb van Joe-E uit Engeland en Dj Scot Project al meteen vet support binnen!!!
Damn het gaat wel erg lekker nu haha
Zijn niet de kleinste inderdaad! Netjes.wrote:Heb net een paar promo mailtjes de deur uit gedaan en heb van Joe-E uit Engeland en Dj Scot Project al meteen vet support binnen!!!Damn het gaat wel erg lekker nu haha
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
gaat inderdaad lekkerwrote:Heb net een paar promo mailtjes de deur uit gedaan en heb van Joe-E uit Engeland en Dj Scot Project al meteen vet support binnen!!!Damn het gaat wel erg lekker nu haha
zijn trouwns ook prima nummertjes
ik heb het hier niet zo erg op
maar wel super van die support
maar wel super van die support
Hier heb ik me helemaal op kunnen uitleven 
Lekker gevarieerd hehe
Lekker gevarieerd hehe
Hehe! Onze Therabyte E.P. vinyl staat op #1 bij juno
http://www.juno.co.uk/hard-trance/chart ... this-week/
En we hebben weer een nieuwe digitale release uit op Therabyte vandaag
http://www.junodownload.com/products/1568447-02.htm
En vanavond de Theracords Radio Show met mijn set van The Delicate Sound Of Thunder
www.dancetunesradio.com om 19.00 uur
http://www.juno.co.uk/hard-trance/chart ... this-week/
En we hebben weer een nieuwe digitale release uit op Therabyte vandaag
http://www.junodownload.com/products/1568447-02.htm
En vanavond de Theracords Radio Show met mijn set van The Delicate Sound Of Thunder
www.dancetunesradio.com om 19.00 uur
lekker bezig piet 
en Geck-O uh bedoel E
zijn lekkere tracks
en Geck-O uh bedoel E
zijn lekkere tracks
Mmm, ik persoonlijk vind aan die Geck-e tracks geen lamme zak aan
Doe maar gwn weer Geck-o, veel lekkerder
Doe maar gwn weer Geck-o, veel lekkerder