Nice, thanx! Weer wat nieuwe trainingssetjes!

Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Vanavond Multigroove
en voor aankomende week hebben we een MONSTER van een set van Degos & Re-Done at the Theracords Radio Show dinsdag! Verder komt de nieuwe Phrantic release woensdag uit ennn kondigen we een nieuwe Therabyte release aan 
Nieuwe Phrantic release
. Voordat ik naar Newcastle ga nog meer effe snel die release dan in een nieuwe mix verwerken!
Heel erg benieuwd naar die set van Degos & Re-Done, altijd vet. En tot vanavond Pieter!wrote:Vanavond Multigrooveen voor aankomende week hebben we een MONSTER van een set van Degos & Re-Done at the Theracords Radio Show dinsdag! Verder komt de nieuwe Phrantic release woensdag uit ennn kondigen we een nieuwe Therabyte release aan
Zijn de winnaars van de Fusion of Dance prijsvraag al bekend? 
-
C
B2S gaf antwoord op de radioshows gedoe op facebook:
Jij hebt de liveset van Loudness Pieter.
Hoe lief moeten wij kijken om deze in een Theracords Radioshow te krijgen?
Onze radioshow duurt 1 uur en de live act 30 minuten hewrote:B2S gaf antwoord op de radioshows gedoe op facebook:
Theracords LIVE was uniek en speciaal voor Loudness op deze manier in elkaar gezet, dus beter houden we dat ook zo
Voor meer Theracords Allstars kun je dan beter 19 mei naar ZAK komen en 7 juli zijn we ook op Dreamfields te aanschouwen
Zoooo mooi zonnetje! Vandaag lekker naar Fusion of Dance ! Met Geck-o samen knallen van 21.00 tot 22.00 en daarna naar ZAK voor een 2 uur durende dj battle met dubbele dj set up en dj's Degos, Re-Done, Geck-o en ikzelf!
Als dat morgen geen spierpijn wordt, dan weet ik t ook nie meer
-
K
wrote:Zoooo mooi zonnetje! Vandaag lekker naar Fusion of Dance ! Met Geck-o samen knallen van 21.00 tot 22.00 en daarna naar ZAK voor een 2 uur durende dj battle met dubbele dj set up en dj's Degos, Re-Done, Geck-o en ikzelf!
HOI, nog leuke dingetjes vanavond?
Spierpijn CHECK!
Morgen Theracords Radio Show: Deetox!
Woensdag nieuwe Theracords release uit! (People/Not Afraid (To Dub)
Morgen Theracords Radio Show: Deetox!
Woensdag nieuwe Theracords release uit! (People/Not Afraid (To Dub)
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Doe je ook aan verzoekplaatjes zaterdag in Sans Souci?
Stash en Road Warrior zouden wel lekker zijn en de Environment remix! Kan niet wachten 
Fusion Of Dance & Zak waren heel erg vet Pieter! Jullie set in Zak was gewoon te vet, niet normaal
En nogmaals bedankt voor het draaien van Nacho Remix
Kon wel janken 
Ga feesten lamzakwrote:ga huilen paap
Deze week weer een Theracords newsletter, dus ik ga m'n best doenwrote:Ga feesten lamzakwrote:ga huilen paap
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Sans Souci
Ik kijk er naar uit!
Ook erg veel zin in! Afsluiten dus extreem gas geven! 
Speculeren over de artiesten die erbij gaan komen, mag hier wel gewoon hoor, beter hier dan in de wist je dat 
Overigens verklappen we een naam deze week al in onze nieuwsbrief !
-
B
Heeft iemand het al geraden in het wist je dat topic?wrote:Speculeren over de artiesten die erbij gaan komen, mag hier wel gewoon hoor, beter hier dan in de wist je dat
Arboza zou leuk zijn, maarja dat roep ik al maanden. Hoop sowieso op een wat duistere artiest aangezien dat de enige kant van hardstyle is waar Theracords nog weinig van aan te bieden heeft.
Warface denk ik sowieso
Leuk zou het zijn als Arboza of Clock Kid de andere zou zijn
Leuk zou het zijn als Arboza of Clock Kid de andere zou zijn
Ben ik het mee eens, maar je weet nooit wat de toekomst brengtwrote:Vind die namen allemaal totaal niet bij Theracords passen qua stijl, ze passen een stuk beter bij Tillt oid..wrote:Even een rijtje met mogelijkheden:
Spoke/ Deni/ Chaser
Arboza
Kodex
Warface