Gruwelijk vet!
EDIT: Besteld.
Gruwelijk vet!
Nee, vind dit shirt niet zo
totaal nutteloze toevoeging, thera gaat ook niet inene de da tweekaz stijl produceren, ik vind ook dat house niet echt in hardstyle hoort, maar als dat heady zn stijl is, heeft niks met durf te maken.wrote:Sowieso +1 voor de snelheid waarmee theracords werkt!!wrote:Ach, het is maar een maandje, voor je het doorhebt is het al zoverwrote:Jammer dat ze pas 14/04 gereleased worden!
Trespassing![]()
Liever hardstyle gecombineerd met industrial dan met house, maar goed dat durft headhunterz toch niet aan
Dat vond ik erg gaafwrote:Als t even kan, gaan we altijd wel mee met elkaars boekingen ja
Dat was het zekerwrote:Ja man wat een set was dat ook
Dat bedoel ik zeker niet, maar ik was helemaal kapot.wrote:Nahhh Davey nu doe je net of t laatste half uur ruk wasHeb wel een klein beetje teruggebouwd zodat de sets erna in ieder geval ook nog gewoon lekker hard zouden klinken en verder gewoon wat diversere dingen gedraaid
![]()
Nee, dat kwam niet door jou, maar door Thera. Hij heeft jou gesloopt met dat eerste uurwrote:Dat bedoel ik zeker niet, maar ik was helemaal kapot.wrote:Nahhh Davey nu doe je net of t laatste half uur ruk wasHeb wel een klein beetje teruggebouwd zodat de sets erna in ieder geval ook nog gewoon lekker hard zouden klinken en verder gewoon wat diversere dingen gedraaid
![]()
Kwam dus ook meer door mijzelf dan door jou, al vond ik de platen die gedraaid werden op dat moment ook allemaal iets minder
- P. Heijnen, ervaringsdeskundigewrote:Gewoon doorgaan! Dan heb je tenminste vandaag NOG last van spierpijn
Alsof ik dat niet hebwrote:Gewoon doorgaan! Dan heb je tenminste vandaag NOG last van spierpijn
Thera was de Bubble-Boy, kan niet anderswrote:Iedereen van Theracords, al idee hoe hoog jullie zijn geëindigd in de DJ Mag top 100?