Kan niet missen dat we daar de nieuwe Thera & Pavo collab in hogere kwaliteit gaan horen, toch?wrote:Vet, een set van Pavo
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Lekkere aftermovie! Heerlijk hoe iedereen staat te beuken tegen het eind van het filmpje 
Vandaag een gloednieuwe (en ook spikslinter overigens) Theracords Radio Show helemaal gemixt vanuit Australië door Gatty! Vanavond om 19.00 uur op Fear FM (kanaal Harder)
En morgen hebben we de dubbel release van Geck-e!
En zaterdag een mooi feestjewrote:Vandaag een gloednieuwe (en ook spikslinter overigens) Theracords Radio Show helemaal gemixt vanuit Australië door Gatty! Vanavond om 19.00 uur op Fear FM (kanaal Harder)
En vanavond de langverwachte previews van Environment? 
Zo'n vet feest
Zeg Thera, Geck-O, CO2 en Degos & Re-Done... 2 vraagjes... komen jullie allemaal de 12e van november ook lekker buurten in de Matrixx, of zijn er nog andere boekingen waar jullie verplichtingen hebben? En ten 2e... Is de volgorde van de teams hetzelfde als in de trailer? Want dat zou geschikt zijn 
De volgorde/timetable bekendmaking laten we altijd over aan de organisatie
Rik en ik hebben voor XXlerator nog een boeking in Alphen a/d Rijn 
Prima dan... Dan hoop ik jullie alsnog tegen t lijf te lopen 
Tot 1:15 zie ik, dus jullie zullen rond 4:00 in de matrixx draaien
de timetable is verder toch best voorspelbaar, der vanuit gaande dat je anderhalf uur per label hebt
de timetable is verder toch best voorspelbaar, der vanuit gaande dat je anderhalf uur per label hebt
Mooi zo, want belangrijk vind ik dat Theracords als laatste HS act draait... dan is t een fijne overgang naar Masters Elite 
Oh das hier om de hoek, welke party?wrote:De volgorde/timetable bekendmaking laten we altijd over aan de organisatieRik en ik hebben voor XXlerator nog een boeking in Alphen a/d Rijn
Pitch Black...
(In plaats van dat je zelf ff op partyflock kijkt
)
https://partyflock.nl/party/204641:Pitch_Black.html
(In plaats van dat je zelf ff op partyflock kijkt
https://partyflock.nl/party/204641:Pitch_Black.html
Pieter hoeveelste ben je geworden in de mag?
Ja iddwrote:Pieter hoeveelste ben je geworden in de mag?
Geen top 100 gehaald.. Dit zijn de Hardstyle artiesten in de top 100:
17. Headhunterz
35. Noisecontrollers
40. D-Block & S-te-Fan
41. Coone
47. Zatox
58. Showtek
78. Psyko Punkz
80. Wildstylez
98. Brennan Heart
17. Headhunterz
35. Noisecontrollers
40. D-Block & S-te-Fan
41. Coone
47. Zatox
58. Showtek
78. Psyko Punkz
80. Wildstylez
98. Brennan Heart
De top 100 halen, had ik ook zeeeeeeeer zeker niet verwacht hoor
De uitslag van de artiesten buiten de top 100 wordt volgende week pas bekend gemaakt 
Tot morgen op Bass Academy!!
Ik gok dat je flink gestegen bentwrote:De top 100 halen, had ik ook zeeeeeeeer zeker niet verwacht hoorDe uitslag van de artiesten buiten de top 100 wordt volgende week pas bekend gemaakt
En helaas niet op BA
Ik zie je morgen baas!wrote:De top 100 halen, had ik ook zeeeeeeeer zeker niet verwacht hoorDe uitslag van de artiesten buiten de top 100 wordt volgende week pas bekend gemaakt
Knal je Death before disco er ook ff voor me op?
Waaaaat! Thera & Geck-O in Het Kasteel 12 November?! VETTTT! Alleen heb ik dan zelf weer een booking.. 
strak design zeg! in overweging, om die aan te gaan schaffen!