Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 211  Volgende
Bericht Geplaatst op 18 aug 2011 12:34 

Aan het typen...

Sowieso de meeste vrouwen die op hardstyle festivals rondlopen...
Bericht Geplaatst op 18 aug 2011 12:34 

Hardtraxx Veteran

Naar meisjes kijken doe ik wel in een discotheek of ergens anders.
Naar een festival/feestje ga ik voor de muziek.
Bericht Geplaatst op 18 aug 2011 12:36 

Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
Naar een festival ga ik voor de muziek.

op festivals hebbe ze toch egt veel leukere outfits aan! en alleen kijke is natuurlijk ook nii de bedoeling..
was ook trouwes nii naar jou bedoelt ofzo, maar na dawasikni, met ze dagjesmens, donderstraal op om mij zo te noeme!
Bericht Geplaatst op 18 aug 2011 12:39 

Hardtraxx Veteran

Heb toch echt liever een lekkere chick naast me, dan een vage gast die jack van gelder na doet. :D
Bericht Geplaatst op 18 aug 2011 12:40 

Hardtraxx Veteran

Wesz91 schreef:
Daveytl schreef:
Naar een festival ga ik voor de muziek.

op festivals hebbe ze toch egt veel leukere outfits aan! en alleen kijke is natuurlijk ook nii de bedoeling..
was ook trouwes nii naar jou bedoelt ofzo, maar na dawasikni, met ze dagjesmens, donderstraal op om mij zo te noeme!

Gevoelig puntje?

Maar aangezien dit Thera z'n topic is stop ik nu met off-topic want dat is niet leuk voor de beste man.
Bericht Geplaatst op 18 aug 2011 12:44 

Hardtraxx Elite

Oxbow schreef:
Heb toch echt liever een lekkere chick naast me, dan een vage gast die jack van gelder na doet. :D

Jij snapt t m ^^

Dakpan schreef:
Gevoelig puntje?

Maar aangezien dit Thera z'n topic is stop ik nu met off-topic want dat is niet leuk voor de beste man.

Ja dats toch een beste belediging... maar je hebt gelijk, kga hier ook verder nii herrie lope schoppe.. ik zei alleen dat t JAMMER was dat de chicks ver te zoeke zijn..
Bericht Geplaatst op 18 aug 2011 13:07 

Donateur

Haha veel honger op de donderdagmiddag zie ik ;)
Bericht Geplaatst op 18 aug 2011 13:16 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Haha veel honger op de donderdagmiddag zie ik ;)

als je uitlokt wel ja, als ik een biefstuk/kip voor je neus gooi laat je 't toch ook nii ligge ;)

is t trouwens nog steeds zo dat 2-1 komende maandag komt...? aangezien die andere pack ook eerder kwam, hoopk stiekem dattie nog voor decibel komt, ff op een CD'tje gooie voor in de auto ^^
Bericht Geplaatst op 18 aug 2011 15:04 

Hardtraxx Veteran

Omg >.<
Bericht Geplaatst op 18 aug 2011 16:53 

Artiest

:lol: dat sommige artiesten muziek maken om chicks te scoren ok, maar ons boeit t dus echt niet he :P

Als t maar los gaat! En 2-1 komt gewoon netjes op maandag ;)
Bericht Geplaatst op 18 aug 2011 16:58 

En los ging het op TQ11! Kijk nu al uit naar decibel dat ie weer gedraaid wordt.

Lol @ wesz, kansloos persoon.
Bericht Geplaatst op 18 aug 2011 17:10 

Hardtraxx Elite

Nazale schreef:
En los ging het op TQ11! Kijk nu al uit naar decibel dat ie weer gedraaid wordt.

Ja ja gozer, kansloos zijn de meeste figure op dit forum, ik geef alleen aan dat iets JAMMER is, en gelijk vliege de korte lontjes in de hens! tis datk graag op de hoogte ben van de laatste nieuwtjes, maar damn he! laat maar zitte ook
Bericht Geplaatst op 18 aug 2011 20:56 

Hardtraxx Addict

Wesz91 schreef:
Nazale schreef:

Ja ja gozer, kansloos zijn de meeste figure op dit forum, ik geef alleen aan dat iets JAMMER is, en gelijk vliege de korte lontjes in de hens! tis datk graag op de hoogte ben van de laatste nieuwtjes, maar damn he! laat maar zitte ook

Haha, wel reageren op Nazale maar niet als mr Thera himself er wat van zegt haha. :whistle:

Kom maar op met 2-1! :evil:
Bericht Geplaatst op 19 aug 2011 10:39 

Artiest

Nog even geduld dus nog voor de 2-1!

Voor de twitteraaarsch onder ons, Theracords Bookings heeft nu ook een Twitter account :)

http://twitter.com/TCBookings

Nieuwe Theracords Bookings website komt er ook spoedig aan :D
Bericht Geplaatst op 19 aug 2011 10:41 

Donateur

Is Theracords Bookings nou een onderdeel van een ander boekingskantoor Pieter? Want voor zover ik weet zit jij zelf bij Most Wanted, maar ik weet niet hoe dat met de rest zit...
Bericht Geplaatst op 19 aug 2011 10:59 

Artiest

Theracords Bookings is een onderdeel van Theracords en wordt gerund door Ingrid, mijn vrouw ;) Ik zit voor UK bookings bij Twisted Agency en voor de rest bij Most Wanted, maar er is dus ook een Theracords Bookings agency waar Geck-o, CO2, Phrantic, Wavolizer, Degos & Re-Done etc zitten :)
Bericht Geplaatst op 19 aug 2011 11:10 

Donateur

Ah oké, wel gek dat de grote baas niet bij z'n eigen boekingskantoor is aangesloten :P

Erg benieuwd naar Geck-O z'n set morgen. Normaal heb ik er een hekel aan als artiesten alleen hun eigen platen draaien maar wat mij betreft mag ie morgen volop z'n gang gaan :whistle:
Bericht Geplaatst op 21 aug 2011 16:32 

Hardtraxx Veteran

Geck-O heeft weer een topsetje neergezet :thumbup:

Altijd genieten met die energieke stijltjes. :)
Bericht Geplaatst op 21 aug 2011 16:39 

Bierkoning

Olijfboompje schreef:

Ik vond het wel wat langzaam op gang komen, ik verwachtte misschien wat meer beukwerk, ook aan het begin al.
Maar het 2e deel was idd heerlijk met RFTI, Goddamn, Do The Happy Face, Ruff enzovoorts :)
Bericht Geplaatst op 21 aug 2011 16:55 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Olijfboompje schreef:

Ik vond het wel wat langzaam op gang komen, ik verwachtte misschien wat meer beukwerk, ook aan het begin al.
Maar het 2e deel was idd heerlijk met RFTI, Goddamn, Do The Happy Face, Ruff enzovoorts :)

Opbouw in een setje...
Iets wat ik lange tijd niet heb gehoord.

Als een set voor mijn part melodisch begint, dan iets harder gaat en dan keihard afsluit, dan vind ik het bijvoorbeeld ook geweldig.
Bericht Geplaatst op 21 aug 2011 17:01 

Bierkoning

Olijfboompje schreef:
Pommer schreef:
Olijfboompje schreef:

Opbouw in een setje...
Iets wat ik lange tijd niet heb gehoord.

Als een set voor mijn part melodisch begint, dan iets harder gaat en dan keihard afsluit, dan vind ik het bijvoorbeeld ook geweldig.

Jah dat is natuurlijk zo, maar ik vind dat tracks als Dial T For TNT en die ouwe saifam plaatjes en (in mindere mate) Dancing Machine niet in een "Loudness" setje thuis horen.
Ik bedoel iedereen had ook kritiek op Tatanka omdat ie Africa enzo draaide op Loudness, zelfde geldt voor Ran-D die bijv. Bringing The Funk Remix draaide.
En die tracks vind ik ook idd niet echt thuis horen bij het concept Loudness
Bericht Geplaatst op 21 aug 2011 17:05 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

Jah dat is natuurlijk zo, maar ik vind dat tracks als Dial T For TNT en die ouwe saifam plaatjes en (in mindere mate) Dancing Machine niet in een "Loudness" setje thuis horen.
Ik bedoel iedereen had ook kritiek op Tatanka omdat ie Africa enzo draaide op Loudness, zelfde geldt voor Ran-D die bijv. Bringing The Funk Remix draaide.
En die tracks vind ik ook idd niet echt thuis horen bij het concept Loudness

Dunno, dan moet je bij jezelf afvragen wat voor jou Loudness is.
Wat B2S er precies mee bedoeld.

Ik zie in Loudness iets waar energieke en krachtige stijltjes in terecht kunnen. :)
Ik vond het wel prima passen :)
Bericht Geplaatst op 21 aug 2011 19:55 

Hardtraxx Veteran

Morgen komt als het goed is toch 2-1 toch als free?
Bericht Geplaatst op 21 aug 2011 21:31 

Hardtraxx Veteran

Intervention schreef:

Ja! :yay:
Bericht Geplaatst op 21 aug 2011 21:33 

Intervention schreef:

haha bazentrack is dat :P gister ook op Decibel gehoord :bomb:
Vorige  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 211  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen