We moeten zelf natuurlijk ook wat te doen hebben he 
Sta je in de patronaat?wrote:We moeten zelf natuurlijk ook wat te doen hebben he
Sta je in de patronaat?wrote:We moeten zelf natuurlijk ook wat te doen hebben he
Het is inderdaad in het Patronaat. Moet ik eigenlijk ook eens heen.wrote:Sta je in de patronaat?wrote:We moeten zelf natuurlijk ook wat te doen hebben he
Ben er zelf ook nog nooit geweest ook al woon ik dichtbij (lisse).wrote:Het is inderdaad in het Patronaat. Moet ik eigenlijk ook eens heen.wrote:Sta je in de patronaat?wrote:We moeten zelf natuurlijk ook wat te doen hebben he
Uithoorn, daar woon ik. Maar ik ben die dag op The Qontinent.wrote:JazekerAl zin in ! Maar eerst aankomende zaterdag met Geck-o samen vlammen op The Qontinent en daarna naar Uithoorn voor Afterlife in Club Bright
Geck-o is trouwens ontzettend goed op dreef met onze Merchandise shop!! Zo zijn er buiten de nieuwe release shirts, ook nieuwe shirts met "Music Produced From The Heart" ennnn wat dacht je van Ding Dong Teddy? Of De Smash It! Paraplu?
Kijkt en huivert!
http://theracords.spreadshirt.nl/accessoires-D5
Die beer is vet!wrote:JazekerAl zin in ! Maar eerst aankomende zaterdag met Geck-o samen vlammen op The Qontinent en daarna naar Uithoorn voor Afterlife in Club Bright
Geck-o is trouwens ontzettend goed op dreef met onze Merchandise shop!! Zo zijn er buiten de nieuwe release shirts, ook nieuwe shirts met "Music Produced From The Heart" ennnn wat dacht je van Ding Dong Teddy? Of De Smash It! Paraplu?
Kijkt en huivert!
Haha vet. Als er nou ook zo'n iphone sleeve zou komen, zou ik die gelijk bestellenwrote:JazekerAl zin in ! Maar eerst aankomende zaterdag met Geck-o samen vlammen op The Qontinent en daarna naar Uithoorn voor Afterlife in Club Bright
Kijkt en huivert!
VET!Theracords Pieter Heijnen
Tomorrow a great producing day again, but this time not alone! It's the one and only @djpavo who is joining me here in the studio!
Wow! Dat is wel tof nieuws! HEEL beniewd wat daar uit gaat komen!wrote:VET!Theracords Pieter Heijnen
Tomorrow a great producing day again, but this time not alone! It's the one and only @djpavo who is joining me here in the studio!
wrote:VET!Theracords Pieter Heijnen
Typische dagjesmens opmerkingwrote:Wat maakt dat nou uit?
Je komt daar toch niet voor de chicks?
WHAHAHAAH LACH ME LUL UIT ME BROEK HIER! datjij een beetje gay ben en liever alleen maar naast zwetende blote bodys staat kan ik nix aan doenwrote:Typische dagjesmens opmerkingwrote:Wat maakt dat nou uit?
Meervoud body is bodies.wrote:WHAHAHAAH LACH ME LUL UIT ME BROEK HIER! datjij een beetje gay ben en liever alleen maar naast zwetende blote bodys staat kan ik nix aan doenwrote:Typische dagjesmens opmerkingwrote:Wat maakt dat nou uit?
natuurlijk kom ik voor de muziek, maar tis wel heel mooi meegenome als er chicks zijn