wrote:Eigenlijk toch ook stom
We geven 4 tracks weg en dan nog zeuren
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Dat klinkt al weer een stuk leuker 
Begin volgende week in ieder geval weer meer info!
Haha :O..benieuwd naar die infowrote:Dat klinkt al weer een stuk leuker
Ja ja, mooi recht geluld, haha! Ik hoop nog steeds op 2-1wrote: ..zijn gewoon veel tracks die mensen willen hebben omdat ze zo goed zijn?
Maar deze free-pack is ook al prachtig mooi... I love it!
Dat me wifi komt wel goed denk ik.wrote:Dat packje komt wel een dagje te laat voor mij en katamaran. Haha. Een dag ervoor gaan we naar Amerika voor 3 weken. Agja, als ik ergens wifi kan vinden download ik m wel.
Rot op, ik heb al genoeg over afgelopen zaterdag moeten horenwrote:News over 2-1 komt morgen
Morgen info over de track "Geck-o - 2-1"
Zo beter?
Kijk, dat vind ik leuk!wrote:....
Morgen info over de track "Geck-o - 2-1"
Zo beter?
Nou, het is morgen, kom maar op met het nieuws 
wrote:Rot op, ik heb al genoeg over afgelopen zaterdag moeten horenwrote:News over 2-1 komt morgen
View on YouTube

Toppiee!August 2011 is Theracords Free releases month! We already showed you the free release of 15 August including 4 tracks. This time it's all about "Geck-o - 2 -1"
Geck-o - 2 - 1 is an ode to the goal from Dennis Bergkamp against Argentina at the WC 1998 and comes in 2 versions:
01. Jack van Gelder Version
02. Instrumental Version
This release will be downloadable the 22nd of August. The download link will appear at our official website:
www.theracords.com
Briljant! Ook vet dat er 2 versies zijn, ik hoef dat gelul van JvG niet zo nodig 
Toch gek dat één van Geck-O's beste platen tot nu toe gewoon een free release krijgt
Toch gek dat één van Geck-O's beste platen tot nu toe gewoon een free release krijgt
Helden daar bij Theracords, gulle maand. 
2-1
Idd ook beter dat er 2 versies van zijn!
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Nice
na Decibel dus even opnieuw genieten
Ik wil hem graag horen op Decibel & Project N50
.
wrote:Ik wil hem graag horen op Decibel & Project N50.
Patrickjeb
@geckoNL grote kans dat ik naar je set @ decibel kom, als je 2-1 zal draaien kom ik sowieso
Komt goed dus op Decibel :dpgeckoNL
@Patrickjeb die zal sowieso voorbij komen ja!
Beters! Ik heb dat filmpje van Ground Zero al zo'n 10x bekeken. Echt machtig die moves, uitdrukkingen, en het losgaan van Thera & Geck-O
.