predatorwrote: Btw iemand nog behoefte aan pics van een studio van dj predator, goede kennis van ons en kan denk ik wel aan wat foto's komen
had ergens gehoord dat hij samen een track met hellsystem zou maken, weet jij misschien meer?
predatorwrote: Btw iemand nog behoefte aan pics van een studio van dj predator, goede kennis van ons en kan denk ik wel aan wat foto's komen
Volgens mij eindhoven hoor, teminste dat zei hij zaterdag tegen mij. Hij gaat de studio in met RAN-D dat belooft wat!wrote:Veldhoven bedoel je denk ikwrote:haha die van alphaverb, ff boven op het zoldertje. Eerst had ik ook een foto van de studio van B-front in eindhovenik ben hem kwijt,
Klopt hij is idd een track aan het maken met hellsystem. Is ie al een tijdje mee bezig. Volgens mij gaat ie Addicted to voilence hetenwrote:predatorwrote: Btw iemand nog behoefte aan pics van een studio van dj predator, goede kennis van ons en kan denk ik wel aan wat foto's komen![]()
had ergens gehoord dat hij samen een track met hellsystem zou maken, weet jij misschien meer?
haha ik denk het niet predator is zelf druk bezig met andere dingen dus ik weet niet precies hoe lang dat nog gaat duren. Maar hoe weet jij eigenlijk dat ie een nummer met hellsystem aan het maken is. Voor zover ik weet stond dat nog nergens op internetwrote:super vet![]()
ben erg benieuwd!! is die al bijna af?
IK WEET HET WEEEEEEEEEEER,wrote:Headhunterz
Bedoel je mij ?wrote:Meneer Spam wnr post u die foto die straks gestuurd heb

Thunderdome XVwrote:The Prophet, of iig een deel van hoe het 2 jaar geleden was:
View on YouTube
Ja die bedoelde ik jawrote:Bedoel je mij ?wrote:Meneer Spam wnr post u die foto die straks gestuurd heb
Hier is hij dan:
Sorry voor de lage resolutie maar zo heb ik hem gekregen van SoundTunerz (ken z'n echte naam niet)

W...T...F...
is echt geniaal! volgens mij waren dat toen nog de bazzimplants, wat nu avio is geworden.wrote:whahaha nou breekt de tering los xD
Doe dan deze laten zien