Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien eens kijken voor wat setjes die op carnavalsfeesten zijn gedraaid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2014 00:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Calmdowner schreef:
Heeft iemand misschien nog dat remix pack van de contest van Ruffneck - Wraith?

http://taintedaudio.bandcamp.com/album/ ... ty-remixes
dit misschien? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2014 01:04 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
@djfrontliner
I have always dreamt of working with @DjZany but with me on scantraxx back in the days I couldn't, now we did!Enjoy!


Weet iemand waarom hij nooit een collab mocht maken met Zany? Headhunterz en Noisecontrollers hebben toch ook tracks samen gemaakt, net zoals de B-Frontliner tracks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2014 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
Weet ik! Maar ik hou niet zo van bpm van 160+ (persoonlijke smaak, weet niet waarom) dus daarom die range. Ik weet wel dat industrial lager én hoger gaat dan dat qua bpm maar ik vind dat gewoon altijd een lekker tempo :)
En ik zal die set eens checken, thanks! :thumbup:


Gewoon een keer naar een industrial feest gaan. Leer je het snellere ook wel waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2014 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Citaat:
@djfrontliner
I have always dreamt of working with @DjZany but with me on scantraxx back in the days I couldn't, now we did!Enjoy!


Weet iemand waarom hij nooit een collab mocht maken met Zany? Headhunterz en Noisecontrollers hebben toch ook tracks samen gemaakt, net zoals de B-Frontliner tracks?

Vreemd.

Maar misschien omdat Headhunterz eigenlijk eigen platenbaasje was op Scantraxx Reloaded?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2014 14:13 
 
Hardtraxx Veteran

Weet iemand wat DWX177 is of gaat worden? Die hebben ze namelijk overgeslagen... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2014 14:14 
 
Hardtraxx Veteran

Niks denk ik, zelfde met ANY022. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2014 14:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Weet iemand wat DWX177 is of gaat worden? Die hebben ze namelijk overgeslagen... :P

Misschien nog de eerste release van WP?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 06:40 
 
Donateur


Is hier ooit wat mee gebeurt? Bazen nummer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 15:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Had Bioweapon voordat ze stopte nou wel of niet een album gemaakt of alleen maar aantal losse tracks? zo ja, weet iemand waar ik dat album nog kan vinden? :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 15:52 
 
Hardtraxx Veteran

Nee, na een aantal jaar gaven ze om de zoveel likes wat tracks weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin schreef:
Had Bioweapon voordat ze stopte nou wel of niet een album gemaakt of alleen maar aantal losse tracks? zo ja, weet iemand waar ik dat album nog kan vinden? :loving:

Was wel de bedoeling volgens mij maar niet van gekomen doordat ze Bioweapon stopte en verder ging als Audiofreq en Code Black. Na een tijdje heeft idd Audiofreq unreleashed bioweapon materiaal weggegeven ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 16:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Zin schreef:
Had Bioweapon voordat ze stopte nou wel of niet een album gemaakt of alleen maar aantal losse tracks? zo ja, weet iemand waar ik dat album nog kan vinden? :loving:

Was wel de bedoeling volgens mij maar niet van gekomen doordat ze Bioweapon stopte en verder ging als Audiofreq en Code Black. Na een tijdje heeft idd Audiofreq unreleashed bioweapon materiaal weggegeven ja.


Aha oke, want ik was laatste aan het zoeken naar Bioweapon tracks en af en toe kwam het onderwerp langs dat ze voordat ze stopte een album hadden gemaakt, maar kreeg hem niet gevonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 20:09 
 
Donateur

frankhardenberg schreef:

Is hier ooit wat mee gebeurt? Bazen nummer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2014 11:38 
 
Hardtraxx Veteran

Ikzou graag wat meer dj's willen weten met goeie dj skills zoals Cellrock, Clock Kid, Jason Payne maar ook diffused en eluzive, die 'gewaagd' mixen, ook dus ook de wat onbekendere. Voor tijdens het leren :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2014 12:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Ikzou graag wat meer dj's willen weten met goeie dj skills zoals Cellrock, Clock Kid, Jason Payne maar ook diffused en eluzive, die 'gewaagd' mixen, ook dus ook de wat onbekendere. Voor tijdens het leren :D

Tilburg Allstars Mix :D
Hoop nog altijd dat daar een tweede mix van komt :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2014 14:09 
 
Hardtraxx Veteran

haha ja die heb ik ook al paar keer geluisterd, geniaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2014 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
haha ja die heb ik ook al paar keer geluisterd, geniaal

:$ Ik mix ook uitdagend... en steeds meer uitdagender xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2014 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Ikzou graag wat meer dj's willen weten met goeie dj skills zoals Cellrock, Clock Kid, Jason Payne maar ook diffused en eluzive, die 'gewaagd' mixen, ook dus ook de wat onbekendere. Voor tijdens het leren :D

Moet zeker per se hardstyle zijn? :P Anders is het heel simpel: The Outside Agency.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2014 22:03 
 
Hardtraxx Veteran

Jaa hardcore is ook prima, heb ooit 99 Insights of The Outside Agency geluisterd( 4 en een half uur lang setje _0_ :D
Opbouw is wel echt vet in zo'n set, alleen als je 90% van de nummers niet kent en het wordt strak overgemixt merk ik het minder...

Nog een andere aanrader setje van hun?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2014 02:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Partyraiser, The Viper, Unexist. 3 heel skillvolle dj's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2014 04:23 
 
Donateur

frankhardenberg schreef:
frankhardenberg schreef:

Is hier ooit wat mee gebeurt? Bazen nummer :D


Spobbertiet schreef:
Ikzou graag wat meer dj's willen weten met goeie dj skills zoals Cellrock, Clock Kid, Jason Payne maar ook diffused en eluzive, die 'gewaagd' mixen, ook dus ook de wat onbekendere. Voor tijdens het leren :D


Ik krijgen morgen m'n MIDI DJ set binnen voor computer mixes, dus als ik daar een beetje mee overweg kan kun je ook gewaagde overgangen van mij verwachten! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 02:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Goed draaien is meer dan "gewaagde overgangen" -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Goed draaien is meer dan "gewaagde overgangen" -.-

Hahaha idd. Je kunt wel gewaagde overgangen maken, maar dat betekent niet dat het lekker klinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Jaa hardcore is ook prima, heb ooit 99 Insights of The Outside Agency geluisterd( 4 en een half uur lang setje _0_ :D
Opbouw is wel echt vet in zo'n set, alleen als je 90% van de nummers niet kent en het wordt strak overgemixt merk ik het minder...

Nog een andere aanrader setje van hun?

Ten eerste is de set die je hebt geluisterd niet van hun. Ten tweede: http://lsdb.nl/set/128300/the-outside-a ... 01-13.html

Deze 4 deck set zie ik als de beste set die online staat. Momenten waarop je maar één track hoort, zijn hier zo'n beetje zeldzamer dan de momenten waarop je 2 of meer tracks hoort.
Vorige  1 ... 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen