Snares bedoel je? Main Concern heeft er ook een aantal. Fireball bijvoorbeeld.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Main Concern - Gravity
Digital Punk - Oblivion (Phuture Noize Remix)
Digital Punk - Oblivion (Phuture Noize Remix)
The Dark Menace Show is opzoek naar een uitbreiding. Iemand die zich de weg weet naar promotie, contact heeft met artiesten en onze podcast wilt vergroten. Iemand die de show graag ziet groeien en met onze visie meeleeft.
Het is natuurlijk allemaal vrijblijvend en je zit nergens aan vast behalve aan een leuk team en contact met verscheidene artiesten en talenten.
Stuur me een PM als je interesse hebt, wij kunnen de uitbreiding in ons team wel gebruiken
Het is natuurlijk allemaal vrijblijvend en je zit nergens aan vast behalve aan een leuk team en contact met verscheidene artiesten en talenten.
Stuur me een PM als je interesse hebt, wij kunnen de uitbreiding in ons team wel gebruiken
-
MHardtraxxer
- 325 posts member since 2012
- last seen Aug 2019
Bedankt!

Klopt ja, ben niet zo bekend met de termen van een drumstelLyst wrote:Snares bedoel je?
Is de hardbass 2012 team blue tool eens gereleased?
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Nope, al heb ik hem al eens voorbij zien komen in een setje van een amateur dj, dus hij zal wel uitgelekt zijn.Leonidas wrote:Is de hardbass 2012 team blue tool eens gereleased?
Of rip?iMark wrote:Nope, al heb ik hem al eens voorbij zien komen in een setje van een amateur dj, dus hij zal wel uitgelekt zijn.Leonidas wrote:Is de hardbass 2012 team blue tool eens gereleased?
Hij is gelekt.Nuracore wrote:Of rip?iMark wrote:Nope, al heb ik hem al eens voorbij zien komen in een setje van een amateur dj, dus hij zal wel uitgelekt zijn.Leonidas wrote:Is de hardbass 2012 team blue tool eens gereleased?
Wellicht heb ik onder een steen geleefd en iets gemist maar wat is er gebeurd met visions of hardstyle (de podcast)?
Is hij vgm tijdelijk mee gestopt, kan zo het officiële bericht niet meer vindenWaVe wrote:Wellicht heb ik onder een steen geleefd en iets gemist maar wat is er gebeurd met visions of hardstyle (de podcast)?
-
CHardtraxx Addict
- 1631 posts member since 2012
- last seen 4 days ago
Heeft iemand misschien nog dat remix pack van de contest van Ruffneck - Wraith?
Weet er iemand nummers die vergelijkbaar zijn met N-vitral - Such Kick? zou niet weten onder welke muziekstijl ik het moet plaatsen, maar vind het echt een gruwelijk nummer, ik sta wel open voor meer insdustrial/crossbreed achtige nummers van dat tempo (145-160 bpm?) maar zou niet weten waar ik moet zoeken 
-
A
haha had hetzelfde, dacht eerst dat het hardstyle wasRickzel wrote:Weet er iemand nummers die vergelijkbaar zijn met N-vitral - Such Kick? zou niet weten onder welke muziekstijl ik het moet plaatsen, maar vind het echt een gruwelijk nummer, ik sta wel open voor meer insdustrial/crossbreed achtige nummers van dat tempo (145-160 bpm?) maar zou niet weten waar ik moet zoeken
Radical Redemption & Drokz - Unparalleled Evil
Wavolizer - Done (Fancy Edit)
Voldoen misschien niet helemaal aan je eisen maar gewoon lekker met al die rolls en eenvoudige opbouw.
Voldoen misschien niet helemaal aan je eisen maar gewoon lekker met al die rolls en eenvoudige opbouw.
inderdaad niet helemaal wat ik bedoel, maar wel heel lekkerTiMOTHYb wrote:Radical Redemption & Drokz - Unparalleled Evil
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Wil die ook wel graagCalmdowner wrote:Heeft iemand misschien nog dat remix pack van de contest van Ruffneck - Wraith?
Such Kick an sich is gewoon een 'fuck hokjes' plaatRickzel wrote:Weet er iemand nummers die vergelijkbaar zijn met N-vitral - Such Kick? zou niet weten onder welke muziekstijl ik het moet plaatsen, maar vind het echt een gruwelijk nummer, ik sta wel open voor meer insdustrial/crossbreed achtige nummers van dat tempo (145-160 bpm?) maar zou niet weten waar ik moet zoeken
In het 145-160 BPM segment is er overigens ontzettend veel industrial en industrial-achtige dingen
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
En nog veel meer. You get the drill
thanks voor de moeite man ! ga straks met m'n goeie oordopjes eens goed luisteren wat ik wel en niet vet vind 
Vergeet in deze groep ook vooral The Outside Agency & Ophidian - The Disputed Kings of Industrial EP niet (The Infinite
)
-
A
Steffnov
Dit soort tracks (145-160 bpm industrial-achtig) was ik al een tijdje naar op zoek. Ik ga ze allemaal luisteren!
Ik had nog zoveel meer kunnen posten johThe Skribbler wrote:Vergeet in deze groep ook vooral The Outside Agency & Ophidian - The Disputed Kings of Industrial EP niet (The Infinite![]()
)
Industrial-achtig?AndyAsteroids wrote:SteffnovDit soort tracks (145-160 bpm industrial-achtig) was ik al een tijdje naar op zoek. Ik ga ze allemaal luisteren!
-
A
Weet ik! Maar ik hou niet zo van bpm van 160+ (persoonlijke smaak, weet niet waarom) dus daarom die range. Ik weet wel dat industrial lager én hoger gaat dan dat qua bpm maar ik vind dat gewoon altijd een lekker tempo
En ik zal die set eens checken, thanks!
En ik zal die set eens checken, thanks!
-
A
iemand een setje als Het Foute Uur van Znayzer maar dan van de hardcore?? als inspiratie, Moet binnekort draaien waar je echt alleen maar dat soort nummers moeten
(happy hardcore, bootlegs enzo)