Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2014 15:55 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Snares bedoel je? Main Concern heeft er ook een aantal. Fireball bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2014 16:17 
 
Hardtraxx Veteran

Main Concern - Gravity
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2014 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Digital Punk - Oblivion (Phuture Noize Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2014 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Digital Punk - Oblivion (Phuture Noize Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2014 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Dark Menace Show is opzoek naar een uitbreiding. Iemand die zich de weg weet naar promotie, contact heeft met artiesten en onze podcast wilt vergroten. Iemand die de show graag ziet groeien en met onze visie meeleeft.

Het is natuurlijk allemaal vrijblijvend en je zit nergens aan vast behalve aan een leuk team en contact met verscheidene artiesten en talenten.

Stuur me een PM als je interesse hebt, wij kunnen de uitbreiding in ons team wel gebruiken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2014 18:15 
 
Hardtraxxer

Bedankt!

Lyst schreef:
Snares bedoel je?

Klopt ja, ben niet zo bekend met de termen van een drumstel ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is de hardbass 2012 team blue tool eens gereleased?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 19:49 
 
Hardtraxx Veteran

Leonidas schreef:
Is de hardbass 2012 team blue tool eens gereleased?


Nope, al heb ik hem al eens voorbij zien komen in een setje van een amateur dj, dus hij zal wel uitgelekt zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Leonidas schreef:
Is de hardbass 2012 team blue tool eens gereleased?


Nope, al heb ik hem al eens voorbij zien komen in een setje van een amateur dj, dus hij zal wel uitgelekt zijn.


Of rip?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
iMark schreef:
Leonidas schreef:
Is de hardbass 2012 team blue tool eens gereleased?


Nope, al heb ik hem al eens voorbij zien komen in een setje van een amateur dj, dus hij zal wel uitgelekt zijn.


Of rip?


Hij is gelekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 12:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wellicht heb ik onder een steen geleefd en iets gemist maar wat is er gebeurd met visions of hardstyle (de podcast)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 15:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

WaVe schreef:
Wellicht heb ik onder een steen geleefd en iets gemist maar wat is er gebeurd met visions of hardstyle (de podcast)?


Is hij vgm tijdelijk mee gestopt, kan zo het officiële bericht niet meer vinden :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 17:19 
 
Hardtraxx Addict

Heeft iemand misschien nog dat remix pack van de contest van Ruffneck - Wraith?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet er iemand nummers die vergelijkbaar zijn met N-vitral - Such Kick? zou niet weten onder welke muziekstijl ik het moet plaatsen, maar vind het echt een gruwelijk nummer, ik sta wel open voor meer insdustrial/crossbreed achtige nummers van dat tempo (145-160 bpm?) maar zou niet weten waar ik moet zoeken :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 10:45 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Weet er iemand nummers die vergelijkbaar zijn met N-vitral - Such Kick? zou niet weten onder welke muziekstijl ik het moet plaatsen, maar vind het echt een gruwelijk nummer, ik sta wel open voor meer insdustrial/crossbreed achtige nummers van dat tempo (145-160 bpm?) maar zou niet weten waar ik moet zoeken :$


haha had hetzelfde, dacht eerst dat het hardstyle was :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 11:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Radical Redemption & Drokz - Unparalleled Evil
Wavolizer - Done (Fancy Edit)

Voldoen misschien niet helemaal aan je eisen maar gewoon lekker met al die rolls en eenvoudige opbouw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Radical Redemption & Drokz - Unparalleled Evil
Wavolizer - Done (Fancy Edit)

Voldoen misschien niet helemaal aan je eisen maar gewoon lekker met al die rolls en eenvoudige opbouw.


inderdaad niet helemaal wat ik bedoel, maar wel heel lekker :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 11:16 
 
Hardtraxx Addict

Calmdowner schreef:
Heeft iemand misschien nog dat remix pack van de contest van Ruffneck - Wraith?


Wil die ook wel graag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Weet er iemand nummers die vergelijkbaar zijn met N-vitral - Such Kick? zou niet weten onder welke muziekstijl ik het moet plaatsen, maar vind het echt een gruwelijk nummer, ik sta wel open voor meer insdustrial/crossbreed achtige nummers van dat tempo (145-160 bpm?) maar zou niet weten waar ik moet zoeken :$


Such Kick an sich is gewoon een 'fuck hokjes' plaat :P volledig industrial zou ik hem niet noemen, vet wel.

In het 145-160 BPM segment is er overigens ontzettend veel industrial en industrial-achtige dingen :P Zal eens wat voorbeelden posten:

















En nog veel meer. You get the drill :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

thanks voor de moeite man ! ga straks met m'n goeie oordopjes eens goed luisteren wat ik wel en niet vet vind :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vergeet in deze groep ook vooral The Outside Agency & Ophidian - The Disputed Kings of Industrial EP niet (The Infinite :loving: :loving: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 21:09 
 

Steffnov :worship: Dit soort tracks (145-160 bpm industrial-achtig) was ik al een tijdje naar op zoek. Ik ga ze allemaal luisteren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Vergeet in deze groep ook vooral The Outside Agency & Ophidian - The Disputed Kings of Industrial EP niet (The Infinite :loving: :loving: )

Ik had nog zoveel meer kunnen posten joh :P daar hoort die EP ook gekund idd, of een groot deel van het Mindustries album

AndyAsteroids schreef:
Steffnov :worship: Dit soort tracks (145-160 bpm industrial-achtig) was ik al een tijdje naar op zoek. Ik ga ze allemaal luisteren!

Industrial-achtig? :P indu hoeft niet hoog tempo te zijn he ;) maar er is zoveel, kan je gerust nog meer aanbieden haha probeer bijvoorbeeld de Mindustries vs Fracture 4 liveset van Defqon ;) dat was zo baas op dat geluid :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 22:00 
 

Weet ik! Maar ik hou niet zo van bpm van 160+ (persoonlijke smaak, weet niet waarom) dus daarom die range. Ik weet wel dat industrial lager én hoger gaat dan dat qua bpm maar ik vind dat gewoon altijd een lekker tempo :)
En ik zal die set eens checken, thanks! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 21:04 
 
Hardtraxx Veteran

iemand een setje als Het Foute Uur van Znayzer maar dan van de hardcore?? als inspiratie, Moet binnekort draaien waar je echt alleen maar dat soort nummers moeten :P (happy hardcore, bootlegs enzo)
Vorige  1 ... 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen