P
Hardtraxxer
275 posts member since 2011
last seen Mar 2018
HardstyleForEvah wrote:
Protech DJ wrote:maar ik vind het wel handig om te weten waarom het langer duurt dan verwacht.
Juist, hij moet zich verantwoorden aan jou. xd
Niet aan mij hoor, ben vast niet de enige die graag de antwoorden wil lezen en niet snapt waarom t langer duurt, niet iedereen heeft die inside informatie over ziek zijn enzo.

Dat ik mezelf uitte in iets te negatieve bewoordingen geef ik graag toe. En ik ben ook blij dat Bob dit doet, weinig anderen die hem dit nadoen, maar ik denk dat ik te veel met de hhz q&a in m'n hoofd zit qua tempo, zal iets minder veeleisend zijn :thumbup:
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Welke wat recentere Zatox track heeft bijna dezelfde melodie als Gerardo Roschini - Rollerock? Ik kan er niet opkomen.

View on YouTube
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Another Level. ;)
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Thx :)
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
Kent iemand nog 6/8 of 3/4 hardstyle nummers? Ik ken:

D-Block & S-Te-Fan - The Nature Of Our Mind
Noisecontrollers - Samara

Ik was benieuwd of er nog meer nummers waren met een andere maatsoort dan de standaard 4/4 :)
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Zany - The Fairy Legend en Nothing Else Matters.
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 18 hours ago
Alphaverb - Realization of a Dream (Original Waltz Mix) (in de 2e climax)
Project One - Fantasy Or Reality (De melodie gedeeltes)
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Melo van Exit Mind - Lost als ik het goed heb
D
Hardtraxx Elite
last seen Jan 2020
Bedankt, k zoek ze eens op ^^
S
Je zou denken, The Last City on Earth...
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 7 hours ago
Leonidas wrote:Welke wat recentere Zatox track heeft bijna dezelfde melodie als Gerardo Roschini - Rollerock? Ik kan er niet opkomen.

View on YouTube
70% van de Gerardo Roschini platen zijn nogmaals te horen in een nieuw jasje onder de Zatox alias :p vooral in 2009.
S
Waar ken ik die melodie van Postal (Zatox Mix) nog meer van dan? :P
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 6 hours ago
Met het stemmen op TOTY waarom kan er nog niet gestemd worden op track van Februari? Of zie ik het verkeerd
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Pipa wrote:Met het stemmen op TOTY waarom kan er nog niet gestemd worden op track van Februari? Of zie ik het verkeerd
Het staat niet altijd op een specifieke datum klaar hea :P Tomac heeft hem vorige maand op de 10e gemaakt, dus hij zal hem morgen of in de loop van de week wel klaarzetten
D
Hardtraxx Elite
last seen Jan 2020
Waarom heeft deze versie van 'Living For The Moment' een andere melodie dan de release? Ik vind deze persoonlijk veel vetter.. Is die ook ergens te krijgen??

View on YouTube

Release:
http://www.hardstyle.com/ran-d/living-f ... iginal-mix

Edit: Laat maar, hoor net dat dit de 2011 Remix is
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 7 hours ago
DJ_Tim wrote:2011 Remix
Precies:p
Hardtraxxer
180 posts member since 2012
last seen Oct 2024
Weet er iemand hoe het met Arkaine is? hoor er de laatste tijd bijzonder weinig meer van.
D
Hardtraxx Elite
last seen Jan 2020
rwd wrote:Weet er iemand hoe het met Arkaine is? hoor er de laatste tijd bijzonder weinig meer van.
Laatste wat ik heb gehoord is dat ze heel druk met hun studie waren en dus weinig tot geen tijd hadden om te produceren maar dat is ook al wel een half jaar geleden ofzo.
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 18 hours ago
Heeft Geck-O een nieuw logo?

Image
(Rechtsmidden)

Ik kan dat logo nog nergens anders vinden?

Het lijkt bij sommige van die logo's trouwens wel alsof ze ze expres zo moeilijk leesbaar maken als het maar kan :P
A
Bestaat er een Zany - Psychedellic Trip vinyl? Google kan niet vinden( wss niet dus :P )
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Anonymous wrote:Bestaat er een Zany - Psychedellic Trip vinyl? Google kan niet vinden( wss niet dus :P )
http://www.discogs.com/label/11079-Fusion-Records-5

Nope, Fusion070 was de laatste release die op vinyl werd gedrukt, Psychedelic Trip is Fusion076
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
wootum wrote:
Anonymous wrote:Bestaat er een Zany - Psychedellic Trip vinyl? Google kan niet vinden( wss niet dus :P )
http://www.discogs.com/label/11079-Fusion-Records-5

Nope, Fusion070 was de laatste release die op vinyl werd gedrukt, Psychedelic Trip is Fusion076
Even inhakend op dit verhaal: http://www.hardtraxx.nl/nieuws/fusion-s ... inyls.html

Zo te zien houden ze zich niet aan het bericht haha :P
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 5 hours ago
doel is om tracks een paar weken na het productieproces te gaan releasen, zodat de tracks nog niet verouderd zijn ten tijde van een release.
:lol:
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 7 days ago
Parvuz wrote:
doel is om tracks een paar weken na het productieproces te gaan releasen, zodat de tracks nog niet verouderd zijn ten tijde van een release.
:lol:
Hahahahaha :lol:
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 5 hours ago
Ook wel grappig trouwens een 'pers'bericht over het stoppen met vinyl. :lol: