Waar ligt Hardstylië dan?Hardstylerzzzz wrote:Wat maakt het uit? Ik ben een Hardstyler!![]()
Genoeg offtopic nu.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 8 days ago
Wanneer komt B-Front terug uit Australië?
Is al terug vgm, stond afgelopen zaterdag op Reverzetoffee wrote:Wanneer komt B-Front terug uit Australië?
-
A
Brandende vraag: kan ik ERGENS op internet Psyko Punkz - The Capital Of Harder Styles (Bassleader 2009 Anthem) vinden?? Ik zoek die plaat al erg lang in goeie kwaliteit maar ik kan hem gewoon niet vinden.
^Hiermee vraag ik uiteraard om een legale download, voor ik waarschuwingen krijg etc
^Hiermee vraag ik uiteraard om een legale download, voor ik waarschuwingen krijg etc
Volgens mij staat die op dance-tunes.com
-
A
Ligt het aan mij of werkt de site niet?Khadber wrote:Volgens mij staat die op dance-tunes.com
Klopt.AndyAsteroids wrote:Ligt het aan mij of werkt de site niet?Khadber wrote:Volgens mij staat die op dance-tunes.com
-
CHardtraxxer
- 86 posts member since 2010
- last seen Apr 2015
Waar zit Kodex en zen broer Star Driver (en hun D3-structive Records label)?
Edit: antwoord gevonden op het forum hier; mag verwijderd worden.
Edit: antwoord gevonden op het forum hier; mag verwijderd worden.
-
A
En nu?Mr Lellebel wrote:Klopt.AndyAsteroids wrote:Ligt het aan mij of werkt de site niet?Khadber wrote:Volgens mij staat die op dance-tunes.com
Neen, helaas nog steeds niet.AndyAsteroids wrote: En nu?
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Weet iemand of de sets van De Tijdmachine online komen? 
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
AndyAsteroids wrote:Brandende vraag: kan ik ERGENS op internet Psyko Punkz - The Capital Of Harder Styles (Bassleader 2009 Anthem)
Klopt.Khadber wrote:Volgens mij staat die op dance-tunes.com
Site ligt down vanwege server problemen.AndyAsteroids wrote:Ligt het aan mij of werkt de site niet?
Voorgaande editie stonden er een aantal sets online na een paar maanden. Weet niet of dit nu weer het geval gaat zijn, afwachten zou ik zeggen.DJ_Tim wrote:Weet iemand of de sets van De Tijdmachine online komen?
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Oke bedankt:) hopen dan maar 
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Laten we het hopen inderdaad!
Is al sinds hij terug is ziek en dus nog niet echt in staat geweest om antwoorden te posten.toffee wrote:Wanneer komt B-Front terug uit Australië?
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Stond toch op Reverze?TiMOTHYb wrote:Is al sinds hij terug is ziek en dus nog niet echt in staat geweest om antwoorden te posten.toffee wrote:Wanneer komt B-Front terug uit Australië?
-
PHardtraxxer
- 275 posts member since 2011
- last seen Mar 2018
Precies, en als ie in staat is om te draaien op Reverze zal ie ook in staat moeten zijn om nog wat vragen te beantwoorden.Qlown wrote:Stond toch op Reverze?TiMOTHYb wrote:Is al sinds hij terug is ziek en dus nog niet echt in staat geweest om antwoorden te posten.toffee wrote:Wanneer komt B-Front terug uit Australië?
De vorige keer was Bob zijn excuus voor het laat beantwoorden nog goed te begrijpen, maar nu zou ik echt geen goede reden kunnen bedenken. Zelfs Obama zou al meer vragen beantwoord hebben dan Bob..
T valt me opnieuw tegen en deze keer neem ik het niet terug. Iemand van de crew die contact heeft gehad met Bob en ons meer kan vertellen?
Weet ik veel, lekker belangrijk. Zondag aan hem gevraagd wanneer die verder ging, toen gaf die aan; ik ben al sinds terugkomst uit Australië aan het kwakkelen. Moet je de antwoorden hebben voor een deadline ofzo? Hoor nog altijd liever een dikke set of track van hem als een antwoord op een of andere random kut vraag.
-
BHardtraxx Veteran
- last seen 8 days ago
Huilen... Je hebt zelf nog niet eens een vraag gesteld, dus wat is nou het hele probleem dat je maakt.Protech DJ wrote:
Precies, en als ie in staat is om te draaien op Reverze zal ie ook in staat moeten zijn om nog wat vragen te beantwoorden.
De vorige keer was Bob zijn excuus voor het laat beantwoorden nog goed te begrijpen, maar nu zou ik echt geen goede reden kunnen bedenken. Zelfs Obama zou al meer vragen beantwoord hebben dan Bob..
T valt me opnieuw tegen en deze keer neem ik het niet terug. Iemand van de crew die contact heeft gehad met Bob en ons meer kan vertellen?
Of hij z'n haar wel eens geverfd heeft.TiMOTHYb wrote:Weet ik veel, lekker belangrijk. Zondag aan hem gevraagd wanneer die verder ging, toen gaf die aan; ik ben al sinds terugkomst uit Australië aan het kwakkelen. Moet je de antwoorden hebben voor een deadline ofzo? Hoor nog altijd liever een dikke set of track van hem als een antwoord op een of andere random kut vraag.
-
BArtiest
- 215 posts member since 2014
- last seen Feb 2025
Gast, last van je maandelijkste prikkels?Protech DJ wrote:
Precies, en als ie in staat is om te draaien op Reverze zal ie ook in staat moeten zijn om nog wat vragen te beantwoorden.
Ik ben na australie idd niet helemaal fit terug gekomen. had ook eigenlijk een weekend vrij na australie omdat ik er wel vaker last van heb gehad. Maar heb toen ingevallen voor Adaro. daarna voelde ik me wel wat fitter en ben ook in de studio geweest en ook nog opnames gehad. Dit weekend 6 boekingen dus heb aub een beetje geduld voordat je allemaal dingen gaat typen! Zoals velen van jullie weten neem ik juist wel veel tijd voor fans. Maar ik zit nou eenmaal niet heel de dag achter me laptop.
-
BHardtraxx Veteran
- last seen 8 days ago
We mogen allang blij zijn dat je het überhaupt doet. Om dan een tijdje te wachten op de antwoorden vind ik echt geen probleemB-Front wrote:Gast, last van je maandelijkste prikkels?Protech DJ wrote:
Ik ben na australie idd niet helemaal fit terug gekomen. had ook eigenlijk een weekend vrij na australie omdat ik er wel vaker last van heb gehad. Maar heb toen ingevallen voor Adaro. daarna voelde ik me wel wat fitter en ben ook in de studio geweest en ook nog opnames gehad. Dit weekend 6 boekingen dus heb aub een beetje geduld voordat je allemaal dingen gaat typen! Zoals velen van jullie weten neem ik juist wel veel tijd voor fans. Maar ik zit nou eenmaal niet heel de dag achter me laptop.
-
PHardtraxxer
- last seen Mar 2018
Haha nee hoor, wel van een brakke carnavalsochtend waarin negatieve gedachten door moeheid nog negatiever wordenB-Front wrote:
Gast, last van je maandelijkste prikkels?
Overigens, dat ik t vervelend vind komt ook vooral doordat ik heel benieuwd ben naar je antwoorden op de vragen, op een feest kijk ik het meest uit naar jou set of jou nummers, dus in dit geval komt het negatieve voort uit het positieve
-
PHardtraxxer
- last seen Mar 2018
Alsof dat er toe doet, de meeste interessante vragen zijn vaak al gesteld dus ik zie dan geen reden om zelf die vraag nogmaals te stellen. Een vraag stellen om maar een vraag te stellen aan Bob heeft ook niet zoveel nut.Basshunterzz wrote:
Huilen... Je hebt zelf nog niet eens een vraag gesteld, dus wat is nou het hele probleem dat je maakt.
Maargoed, zoals ik al zei was ik inderdaad wel iets te negatief vanochtend
Juist, hij moet zich verantwoorden aan jou.Protech DJ wrote:maar ik vind het wel handig om te weten waarom het langer duurt dan verwacht.B-Front wrote:
Gast, last van je maandelijkste prikkels?