Hardtraxx Addict
1750 posts member since 2009
last seen May 2026
ziet hardstyle.com er ook zo lelijk uit als je kijkt bij New Releases ofja... overal eigelijk ?
Hardtraxx Addict
1038 posts member since 2009
last seen 28 days ago
Ik las (in dat Slam FM Hard Attack topic) dat er mensen waren die niet wisten wat een reversed bass was.

Een beter voorbeeld ken ik niet: In deze track van DJ Activator vanaf 1.19
View on YouTube

Zal wel spuit 11 zijn maar het is wel een geniale track, zoals veel van Activator :)
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Qz. wrote:Ik las (in dat Slam FM Hard Attack topic) dat er mensen waren die niet wisten wat een reversed bass was.

Een beter voorbeeld ken ik niet: In deze track van DJ Activator vanaf 1.19
View on YouTube

Zal wel spuit 11 zijn maar het is wel een geniale track :)
Klopt! Die heb ik als het goed is ook aan iemand ge-pm't :). Maar het is inderdaad een goed voorbeeld. Ik hoop ook eigenlijk dat nu iedereen wel een beetje weet hoe het zit, want het gaat anders wel erg fout :').
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
zit frequencers bij Fusion?

volgens mij zie ik nu staan bij die youtube channel
Bandleden:
Zany / Noisecontrollers / The Pitcher / Dozer / Donkey Rollers / DV8 / B-Front / Frequencerz / Southstylers

of zit die net als the pitcher en dozer bij superplastik
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Ravenwood wrote:zit frequencers bij Fusion?

volgens mij zie ik nu staan bij die youtube channel
Bandleden:
Zany / Noisecontrollers / The Pitcher / Dozer / Donkey Rollers / DV8 / B-Front / Frequencerz / Southstylers

of zit die net als the pitcher en dozer bij superplastik
Paar pagina's geleden stond dat er al inderdaad :).
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2024
toen was ik op vakantie, dus niet mee gekregen ;)
Hardtraxxer
98 posts member since 2009
last seen Mar 2018
Timmer wrote:Ik hoor vaak op een feest een plaat voorbij komen, ik kom er alleen niet op. Hij gaat zoiets als, one two three four,,, five six seven eight and (woord weet ik niet) <<< zoiets,,, weet iemand de naam :$
Misschien kan je het een keer proberen met TrackID?
E
Hardtraxx Newbie
27 posts member since 2009
last seen Oct 2010
Timmer wrote:mijn vraag, miss weten dit alleen de echte mannen. Voor welke artiesten zou onze charly wel iets toegevoegd hebben aan hun producties :$
Probeer eens Headhunterz - Tribute to Saifam. Die begint met 1,2,3,4,5,6,7,8 and back 2,3 enz.
Het is eigenlijk een kleine mash up met verschillende Saifam nummers erin

Denk stiekem dat dat hem wel moet zijn :whistle:
E
Hardtraxx Newbie
27 posts member since 2009
last seen Oct 2010
oops verkeerde reply xd bedoelde die hierboven Timmer:D
Donateur
1558 posts member since 2009
last seen Oct 2017
http://partyflock.nl/images/user/79838_small.gif
Deze avatar moet ik hebben, gezien zijn genialiteit. Maar bij mijn profiel staat dat de opgegeven avatar te groot is.
Mijn vraag is nu, hoe verklein ik een bewegende avatar?
S
Hardtraxxer
632 posts member since 2009
last seen Nov 2012
Milán wrote:http://partyflock.nl/images/user/79838_small.gif
Deze avatar moet ik hebben, gezien zijn genialiteit. Maar bij mijn profiel staat dat de opgegeven avatar te groot is.
Het is een gif, maar ik zie 'm niet bewegen?

Je kan 'm met mindere kwaliteit opslaan, dan wordt de GIF kleiner :)

Waarmee? Photoshop!
Donateur
last seen Oct 2017
Simizle wrote:

Waarmee? Photoshop!
Hij beweegt wel degelijk :huh:
Hardtraxxer
98 posts member since 2009
last seen Mar 2018
Milán wrote:
Simizle wrote:

Waarmee? Photoshop!
Hij beweegt wel degelijk :huh:
Om eerlijk te zijn zie ik hem ook niet bewegen, maar goed.

Photoshop is in dit geval niet heel erg handig. Een animated gif bestandje bestaat namelijk simpelweg uit meerdere losse plaatjes die achter elkaar worden afgespeeld (net als bij alle animaties) en Photoshop kan maar één plaatje (één frame) per keer bewerken, dus dat schiet niet op.

Een makkelijkere oplossing is http://www.gifworks.com/image_editor.html. Het spreekt voor zich, maar voor de zekerheid:

1. Ga naar http://www.gifworks.com/image_editor.html
2. Ga naar "File" => "Open Image"
3. Geef de link naar het bestand op of upload hem van je harde schijf
4. Ga naar "Edit" => "Resize"
5. Geef de grootte op die je voor je animated gif wilt hebben
6. Wacht totdat de grootte van de animated gif is aangepast
7. Sla met de rechtermuisknop je plaatje op
8. Gebruik hem waar je wilt

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Succes ermee!
Donateur
last seen Oct 2017
Hexxys, je bent een held, erg bedankt voor de info :thumbup:

Echter, er zijn nog steeds problemen. Het gif. bestand is wel mij wel te zien in explorer en firefox, maar misschien kan het zijn dat als ik de Afbeeldinglocatie kopieer, er een unieke url bestand wordt gegeven, misschien kan het daaraan liggen. Maar goed, als ik hem dus invul op de door jou genoemde site, dan komt er dit te staan: Your image could not be loaded. Make sure you have the correct URL.

Deze url gebruik ik: http://partyflock.nl/images/user/79838_small.gif. Maar die werkt dus niet. Hoe is die bij jullie dan als jullie dat doen dan? De avatar is te vinden bij deze PF topic: http://partyflock.nl/topic/902460:Beken ... drugs.html bij de naam Cataclysm. Waarschijnlijk zien jullie hem dan daar wel bewegen.

Anyhow, kan ik de avatar op een andere manier opslaan, zodat ik hem wel correct kan opgeven op die site?

Hopelijk gaat dit lukken, avatar is namelijk bijzonder geniaal :)
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
VRAAG!:
Wie weet of het nummer hieronder nog word gereleased? HIJ IS ECHT ZO LEKKER!!!! :loving:
View on YouTube
Thanks alvast :$
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Insane is al een paar jaar uit, dus ik zou er eigenlijk niet op rekenen!
Donateur
last seen Oct 2017
Khadber wrote:Insane is al een paar jaar uit, dus ik zou er eigenlijk niet op rekenen!
New Mix from the 2005 released Song "Insane". Had echt niet verwacht dat dit nummer al 4 jaar oud zou zijn :oh:
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Milán wrote:
Khadber wrote:Insane is al een paar jaar uit, dus ik zou er eigenlijk niet op rekenen!
New Mix from the 2005 released Song "Insane". Had echt niet verwacht dat dit nummer al 4 jaar oud zou zijn :oh:
Hmm.. Dat is stof tot nadenken. Wie weet dat hij komt. Ga bij Tatanka kijken of hij hem draait is mijn tip dan maar ;).
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2024
wattahel is een bassline?
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Khadber wrote:
Milán wrote:
Hmm.. Dat is stof tot nadenken. Wie weet dat hij komt. Ga bij Tatanka kijken of hij hem draait is mijn tip dan maar ;).
ja als je 16 bent gaat dat niet zo ff 1.2.3 he :P
majah kzie t vanzelf wel, als ie t niet doet released die een dikke bomb dus niet
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Hoe kan je makkelijk in Weeze komen 12 September? Geen auto tot mijn beschikking dus zal het met OV moeten doen. Rijden er pendel bussen vanaf een bepaald station in NL?
S
Hardtraxxer
632 posts member since 2009
last seen Nov 2012
Dakpan wrote:Hoe kan je makkelijk in Weeze komen 12 September? Geen auto tot mijn beschikking dus zal het met OV moeten doen. Rijden er pendel bussen vanaf een bepaald station in NL?
Er zal vast wat meer info komen op Partyflock betreft Q-Base :)
Anders even kijken via 9292ov.nl? :)
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Simizle wrote:
Dakpan wrote:Hoe kan je makkelijk in Weeze komen 12 September? Geen auto tot mijn beschikking dus zal het met OV moeten doen. Rijden er pendel bussen vanaf een bepaald station in NL?
Ja heb al een handige site gevonden. Eventtravel.nl maar toch bedankt!
Donateur
last seen Oct 2017
Dakpan wrote:
Simizle wrote:
Ja heb al een handige site gevonden. Eventtravel.nl maar toch bedankt!
Die is inderdaad handing, maar die moet dan ook maar net bij jou woonplaats (of in de buurt) vertrekken, en dan moet het ook nog eens niet uitverkocht zijn.. Succes ermee ;)
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Je kan inderdaad Event Travel doen, maar jij hebt het zelf over OV.
Ik wil ook met het OV gaan en de vorige jaren was er een pendelbus vanaf Nijmegen. Vanaf daar is het een kilometer of 5 over de grens.