Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2009 23:04 
 
Donateur

Timmer schreef:
Ik hoor vaak op een feest een plaat voorbij komen, ik kom er alleen niet op. Hij gaat zoiets als, one two three four,,, five six seven eight and (woord weet ik niet) <<< zoiets,,, weet iemand de naam :$

Headhunterz - The Saifam Mashup ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2009 23:10 
 
Hardtraxx Veteran

Kryptica schreef:
Timmer schreef:
Ik hoor vaak op een feest een plaat voorbij komen, ik kom er alleen niet op. Hij gaat zoiets als, one two three four,,, five six seven eight and (woord weet ik niet) <<< zoiets,,, weet iemand de naam :$

Headhunterz - The Saifam Mashup ?


In alle waarschijnlijkheid wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2009 23:53 
 
Donateur

Dakpan schreef:
frankhardenberg schreef:
Vraag: WIE VIND DE NIEUWE GRANDMASTER Q NET ZO VET ALS MIJ!?!?!?!?!!!????? :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :clap: :clap: :clap: :clap: (L) (L) (L) (L) (L) :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :woot: :woot: :woot:


Ik niet iig..

jij lijkt wel de nieuwe opperhoofd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2009 01:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Kryptica schreef:
Timmer schreef:
Ik hoor vaak op een feest een plaat voorbij komen, ik kom er alleen niet op. Hij gaat zoiets als, one two three four,,, five six seven eight and (woord weet ik niet) <<< zoiets,,, weet iemand de naam :$

Headhunterz - The Saifam Mashup ?


In alle waarschijnlijkheid wel


Of het is Techno Gym :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2009 01:03 
 
Donateur

Guide4U schreef:

Of het is Techno Gym :P

Nou ja dat kan ook, maar ik denk eerder Saifam Mashup , hoor je tegenwoordig toch wel wat vaker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2009 11:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waar kan ik Pradera Vs Sasha F - Get Loose kopen? :( hij zit nergens in de downloadshops :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2009 19:28 
 
Hardtraxx Veteran

Stokbrood schreef:
Waar kan ik Pradera Vs Sasha F - Get Loose kopen? :( hij zit nergens in de downloadshops :(


volgens mij zijn alleen summerfeelings en education nog gerealesed van deze artiesten,
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2009 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het kan zijn dat tracks veel later als digitale download komen, ik weet het zelf ook niet. Ik moet maar eens mijn releases vandaag bij gaan schrapen na 2 weken afwezigheid.. Wat is het hier gegroeid zeg haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2009 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2009 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dennis Aka Mash schreef:
Welkom terug.

Dank, wat een berg reacties zeg! Ik ga het allemaal niet lezen, haal het vanzelf wel weer beetje bij.. Wel releases overigens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2009 15:02 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Dennis Aka Mash schreef:
Welkom terug.

Dank, wat een berg reacties zeg! Ik ga het allemaal niet lezen, haal het vanzelf wel weer beetje bij.. Wel releases overigens!


Zeer belangrijk, Pavo communicate is uit op vinyl en brennan heart met zijn eerste nummers van zijn album :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2009 15:03 
 
Hardtraxx Veteran

Timmer schreef:
Khadber schreef:
Dennis Aka Mash schreef:
Welkom terug.

Dank, wat een berg reacties zeg! Ik ga het allemaal niet lezen, haal het vanzelf wel weer beetje bij.. Wel releases overigens!


Zeer belangrijk, Pavo communicate is uit op vinyl en brennan heart met zijn eerste nummers van zijn album :loving:


en ook nog in phase en hoe heet die andere ook al weer - instruments xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2009 15:09 
 
Donateur

Timmer schreef:

en ook nog in phase en hoe heet die andere ook al weer - instruments xd

Met Phrantic ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2009 23:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wie kan mij helpen, ik heb op FearFM meerdere keren een nummer gehoord waar The Joker te horen is, van de film The Dark Knight, kan iemand mij vertellen welk nummer dat is, want hij is egt een :bomb:tje

Alvast bedankt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2009 21:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hoe komt het dat Hardhouse Generation niet meer uitzend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2009 21:54 
 
Hardtraxx Veteran

Kryptica schreef:
Timmer schreef:

en ook nog in phase en hoe heet die andere ook al weer - instruments xd

Met Phrantic ;)


het lag op mijn tong :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2009 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Hardstyler-1994 schreef:
hoe komt het dat Hardhouse Generation niet meer uitzend?

Omdat het vandaag donderdag is..

En misschien hebben ze zomerstop? Geen idee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2009 21:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
The Hardstyler-1994 schreef:
hoe komt het dat Hardhouse Generation niet meer uitzend?

Omdat het vandaag donderdag is..

En misschien hebben ze zomerstop? Geen idee!


Ow ok
bedankt
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2009 22:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Hardstyler-1994 schreef:
Khadber schreef:
The Hardstyler-1994 schreef:
hoe komt het dat Hardhouse Generation niet meer uitzend?

Omdat het vandaag donderdag is..

En misschien hebben ze zomerstop? Geen idee!


Ow ok
bedankt


Jep... zomerstop... in september zijn ze terug :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2009 22:30 
 
Hardtraxx Veteran

mijn vraag, miss weten dit alleen de echte mannen. Voor welke artiesten zou onze charly wel iets toegevoegd hebben aan hun producties :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2009 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
mijn vraag, miss weten dit alleen de echte mannen. Voor welke artiesten zou onze charly wel iets toegevoegd hebben aan hun producties :$

Je bedoelt Charly Lownoise? Die helpt mee bij Deepack..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2009 22:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

en Grandmaster Q ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2009 22:52 
 
Hardtraxx Veteran

deepack,, hun productiesaantal ligt echt laag en volgens mij zijn het er nog meer :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2009 23:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mwah valt wel mee hoor:

http://www.discogs.com/artist/Deepack

alle releases ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2009 18:31 
 
Hardtraxx Veteran

Ik bedoel meer artiesten,,, sorry voor de onduidelijkheid :innocent:
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen