Hardtraxxer
720 posts member since 2013
last seen Jun 2022
Wat is early dan? Voor 2005?
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
Japper28 wrote:Wat is early dan? Voor 2005?
denk niet dat je early echt een datum kan geven. Het gaat vooral om de stijl tot om en nabij 2005 denk ik ja...Maar een early plaat zou in principe morgen gemaakt kunnen worden.
Hardtraxxer
720 posts member since 2013
last seen Jun 2022
Ik dacht dat dat de golden age heette ofzo? :P Alleen een kick en een reversed bass en hier en daar wat tonen
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Japper28 wrote:Ik dacht dat dat de golden age heette ofzo? :P Alleen een kick en een reversed bass en hier en daar wat tonen
Het zijn echt niet hier en daar wat tonen hoor xd
Luister maar naar:
High Voltage - Bomb's Away
Technoboy - War machine
Donkey Rollers - Strike Again (eventueel 2004)
The Hose - Call It Hardstyle
Dark Oscillators - nasty jungle
Timescape - The Ultimate Sad Action
Dark Oscillators - Hardstyle Hell
Stardust - Stompin Jack Flash (Bangin Mix)
Builder - Bad Manners
Builder - Doberman
Builder - Skyscraper
Cenoginerz - You Like Bass

Om maar even wat bekende op te noemen.
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
B-shockz wrote:

Thanks het was inderdaad mijn mastertempo.. eerste wat ik geprobeerd heb haha maar normaal gesproken hou ik hem altijd aan, iedereen bedankt voor jullie hulp ! (ps ik draai alleen met cd's )
No problem :)!
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Miss een rare vraag, en hoort het hier niet thuis. Zitten sommige DJ's / MC's wel is aan de drugs? Zoals Villain staat 8 uur op een podium ofzo, dat hou ik niet vol xd
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 6 days ago
Lenny wrote:Miss een rare vraag, en hoort het hier niet thuis. Zitten sommige DJ's / MC's wel is aan de drugs? Zoals Villain staat 8 uur op een podium ofzo, dat hou ik niet vol xd
Sowieso wel :P weet iig dat Unexist regelmatig compleet wappie aan het draaien is. Aan de drank zitten ze overigens sowieso wel
A
en hij gaat echnie hele avond helemaal loesoe nemen echt wel pauzes enzo ;)
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 19 hours ago
Steffnov wrote:
Lenny wrote:Miss een rare vraag, en hoort het hier niet thuis. Zitten sommige DJ's / MC's wel is aan de drugs? Zoals Villain staat 8 uur op een podium ofzo, dat hou ik niet vol xd
Sowieso wel :P weet iig dat Unexist regelmatig compleet wappie aan het draaien is. Aan de drank zitten ze overigens sowieso wel
haha ja, je moet eens kijken naar Unexist op Decibel dvd 2008. Daarna zie je 'm ook nog ff kort geïnterviewd worden. Ziet er niet bepaald nuchter uit. xd
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Cruelty wrote:Hhz heeft in zijn begin jaren nogal wat achter de kiezen gegooid iig :P.
Ja, dat zei die ook tegen The Prophet in een interview over ze X-Qlusive :p
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Wietse (die kale) van de psycho punkz is ook best wel vaak wappie gespot. Verder Headhunterz ook op defqon 2010 als je het mij vraagt.
View on YouTube

Dronken? Wappie? Ik neig naar het 2e.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Vond ik altijd wel een beetje de charme van de hardstyle feesten dat je af en toe een artiest van de baan tegenkwam en dat ze dan deden alsof dat de normaalste zaak van de wereld was. Only in the Netherlands. :cool:
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
Alsof Villain zoveel doet on stage...
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Helemaal als je het vergelijkt met Da Syndrome. Die ondanks wat veel mensen denken ook altijd nuchter is. Die gast heeft gewoon overdreven vorm van ADHD.
N
Weet iemand artiesten/tracks van vergelijkbare 'frenchcore met dikke kicks'.
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
View on YouTube

Deze lyrics komen me erg bekend voor maar kan via lololyrics niet het juiste nummer vinden. Mijn eerste associatie is een geck-o track.
Hardtraxx Addict
1750 posts member since 2009
last seen May 2026
Moet dan een andere Italiaanse track zijn. Periode rond 2008. Sowieso niet van Geck-O.
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 10 hours ago
Doet mij een beetje denken aan Best of Both Worlds

Maar die is al van een andere geloof ik :P
S
Hardtraxx Newbie
10 posts member since 2013
last seen Jul 2013
Ik heb een vraag, hoe krijgen dj's die stem van bijvoorbeeld, this is defqon 1 ofzoiets bij een feest
G
Nerazzurro93 wrote:Weet iemand artiesten/tracks van vergelijkbare 'frenchcore met dikke kicks'.
View on YouTube
The Sickest Squad

bijv
View on YouTube
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Nerazzurro93 wrote:Weet iemand artiesten/tracks van vergelijkbare 'frenchcore met dikke kicks'.
View on YouTube
View on YouTube
Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
Crypsis op Bass Academy, overduidelijk iets gesnoven :P Ben ik de enige hier die dat opgemerkt heeft?
K
Hardtraxx Addict
1848 posts member since 2011
last seen Aug 2023
Waarom is er nog geen Track of the Week 20 en 21? Heb ik soms iets gemist? :P
N
Riichard wrote:View on YouTube
KSwoosh wrote: The Sickest Squad

bijv
View on YouTube
Thanks, klinkt vet! :)
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 8 days ago
Leonidas wrote:View on YouTube

Deze lyrics komen me erg bekend voor maar kan via lololyrics niet het juiste nummer vinden. Mijn eerste associatie is een geck-o track.
Vocals zijn ook gebruikt in David Central - Hit 'Em Hard en Chosen Few - Name of the DJ (Neophyte & Tha Playah Remix) maar dit is hardcore.

Volgens lololyrics is dit het origineel: Public Enemy - Shut Em Down

View on YouTube