J
Hardtraxx Elite
2259 posts member since 2009
last seen Jan 2013
leuk :')
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Dorus ML wrote:leuk :')
Ow sorry man hahahaa, wist niet dat je naar zon site doorgelinkt werd. Maar het is globalhardcore.net
:p
J
Hardtraxx Elite
last seen Jan 2013
droog
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
Dorus ML wrote:droog
Jy bent een beetje een nukkige he?
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
waarom? WAAROM??? IK SNAP HET GEWOON NIET, WAAROOMMM!!!!! :cry: :cry: :cry: WAAROM!!!!!!!!!!!!!!!

waarom
J
Hardtraxx Elite
last seen Jan 2013
Dakpan wrote:
:lol: wat stelt nukkig voor?
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
Ik zag op een foto van defqon 1. zo'n vent van bnn langs ruffian, iemand meer info :corn:
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Timmer wrote:Ik zag op een foto van defqon 1. zo'n vent van bnn langs ruffian, iemand meer info :corn:
een gokje: hij zal de dvd presenteren ofzo net als vorig jaar die tygo gernand
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
freddyadu8 wrote:
Timmer wrote:Ik zag op een foto van defqon 1. zo'n vent van bnn langs ruffian, iemand meer info :corn:
Edo Brunner
Image
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
Dorus ML wrote:
Dakpan wrote:
:lol: wat stelt nukkig voor?
NUKKIG
-aan grillen onderhevig -bokkig -chagrijnig -gemelijk -grillerig -grillig -grilziek -humeurig -knorrig -nurks -onvoorspelbaar -pertig -sikkeneurig -vol grillen -vol kuren -wispelturig -ongemakkelijk -onberekenbaar -luimig -lastig -eigenzinnig -capricieus -bizar
J
Hardtraxx Elite
last seen Jan 2013
weet iemand een site waar veel uitleg staat over mixing apparatuur
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2008
J
Hardtraxx Elite
last seen Jan 2013
ohja thx
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
oostzaner wrote:
freddyadu8 wrote:
Edo Brunner
Image
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Weet er iemand wie er achter 'Krusaders - Supernatural' zit/zitten? Nooit van gehoord, en volgens discogs.com geen releases onder die naam. Nieuw talentje, een alias/samenwerking, of is het nog niet bekend?

Zou het ook over Gostosa zeker willen weten, maarja, dat zal wel bekend worden als de what's going on / never say never release wordt aangekondigd - als dat ooit nog gebeurt :-/
D
Hardtraxxer
593 posts member since 2009
last seen Nov 2023
PNXRMX wrote:Weet er iemand wie er achter 'Krusaders - Supernatural' zit/zitten? Nooit van gehoord, en volgens discogs.com geen releases onder die naam. Nieuw talentje, een alias/samenwerking, of is het nog niet bekend?

Zou het ook over Gostosa zeker willen weten, maarja, dat zal wel bekend worden als de what's going on / never say never release wordt aangekondigd - als dat ooit nog gebeurt :-/
krusaders is een gast van 24 uit eindhoven moet je intypen krusaders partyflock
nick heet ie geloof ik maar ik hoop ook dat supernatural word gereleased want hij is super chill :love:
Hardtraxx Addict
1987 posts member since 2008
last seen Mar 2011
Dj rudestylez wrote:
PNXRMX wrote:Weet er iemand wie er achter 'Krusaders - Supernatural' zit/zitten? Nooit van gehoord, en volgens discogs.com geen releases onder die naam. Nieuw talentje, een alias/samenwerking, of is het nog niet bekend?

krusaders is een gast van 24 uit eindhoven moet je intypen krusaders partyflock
nick heet ie geloof ik maar ik hoop ook dat supernatural word gereleased want hij is super chill :love:
Supernatural wordt op Scantraxx gereleased. Over Gostosa is binnenkort meer informatie.
Hardtraxxer
904 posts member since 2009
last seen Nov 2012
nice
hoe weet je dat
D
Hardtraxxer
last seen Nov 2023
Supernatural wordt op Scantraxx gereleased. Over Gostosa is binnenkort meer informatie.[/quote]

dit gevoel had ik al dat ie op scantraxx word gereleased egt super chill :love: maar hoe weet je dit
Hardtraxx Addict
1987 posts member since 2008
last seen Mar 2011
Is bevestigd door Krusaders zelf
D
Hardtraxxer
last seen Nov 2023
Arthurhoihoi wrote:Is bevestigd door Krusaders zelf
sorry dat ik zo zeur maar waar is dat bevestigd of heben ze dat tegen jou bevestigd :)
Hardtraxxer
last seen Nov 2012
als je een mix maakt met verschillende genres erin waar moet je die da plaatsen?
Hardtraxx Veteran
Die kun je bij alle twee de genres plaatsen verwacht ik. Maar als je bijvoorbeeld 15 Hardstyle platen hebt en 5 Hardcore platen dan zou ik hem alleen plaatsen bij Hardstyle. ;)
Hardtraxxer
last seen Nov 2012
Dennis Aka Mash wrote:Die kun je bij alle twee de genres plaatsen verwacht ik. Maar als je bijvoorbeeld 15 Hardstyle platen hebt en 5 Hardcore platen dan zou ik hem alleen plaatsen bij Hardstyle. ;)

ok en als er andere genres inkomen
Hardtraxx Veteran
Over wat voor genres heb je het dan? House of Trance?