leuk :')
Ow sorry man hahahaa, wist niet dat je naar zon site doorgelinkt werd. Maar het is globalhardcore.netDorus ML wrote:leuk :')
:p
Ow sorry man hahahaa, wist niet dat je naar zon site doorgelinkt werd. Maar het is globalhardcore.netDorus ML wrote:leuk :')
Jy bent een beetje een nukkige he?Dorus ML wrote:droog
Dakpan wrote:Jy bent een beetje een nukkige he?Dorus ML wrote:droog
een gokje: hij zal de dvd presenteren ofzo net als vorig jaar die tygo gernandTimmer wrote:Ik zag op een foto van defqon 1. zo'n vent van bnn langs ruffian, iemand meer info
Edo Brunnerfreddyadu8 wrote:een gokje: hij zal de dvd presenteren ofzo net als vorig jaar die tygo gernandTimmer wrote:Ik zag op een foto van defqon 1. zo'n vent van bnn langs ruffian, iemand meer info

NUKKIGDorus ML wrote:Dakpan wrote:Jy bent een beetje een nukkige he?Dorus ML wrote:droogwat stelt nukkig voor?
thanksoostzaner wrote:Edo Brunnerfreddyadu8 wrote:een gokje: hij zal de dvd presenteren ofzo net als vorig jaar die tygo gernandTimmer wrote:Ik zag op een foto van defqon 1. zo'n vent van bnn langs ruffian, iemand meer info
krusaders is een gast van 24 uit eindhoven moet je intypen krusaders partyflockPNXRMX wrote:Weet er iemand wie er achter 'Krusaders - Supernatural' zit/zitten? Nooit van gehoord, en volgens discogs.com geen releases onder die naam. Nieuw talentje, een alias/samenwerking, of is het nog niet bekend?
Zou het ook over Gostosa zeker willen weten, maarja, dat zal wel bekend worden als de what's going on / never say never release wordt aangekondigd - als dat ooit nog gebeurt :-/
Supernatural wordt op Scantraxx gereleased. Over Gostosa is binnenkort meer informatie.Dj rudestylez wrote:krusaders is een gast van 24 uit eindhoven moet je intypen krusaders partyflockPNXRMX wrote:Weet er iemand wie er achter 'Krusaders - Supernatural' zit/zitten? Nooit van gehoord, en volgens discogs.com geen releases onder die naam. Nieuw talentje, een alias/samenwerking, of is het nog niet bekend?
Zou het ook over Gostosa zeker willen weten, maarja, dat zal wel bekend worden als de what's going on / never say never release wordt aangekondigd - als dat ooit nog gebeurt :-/
nick heet ie geloof ik maar ik hoop ook dat supernatural word gereleased want hij is super chill
sorry dat ik zo zeur maar waar is dat bevestigd of heben ze dat tegen jou bevestigdArthurhoihoi wrote:Is bevestigd door Krusaders zelf
Dennis Aka Mash wrote:Die kun je bij alle twee de genres plaatsen verwacht ik. Maar als je bijvoorbeeld 15 Hardstyle platen hebt en 5 Hardcore platen dan zou ik hem alleen plaatsen bij Hardstyle.