Ok heb het alfreddyadu8 wrote:Of anders haal je t plaatje van de Hardtraxx hyves afYannicksuper wrote:Doe een print screen van de home pagina ofzo en knip het Hardtraxx logo uit de foto, slaag het op en klaar.Sayenjumper wrote:Is er een afbeelding met het logo van Hardtraxx
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Wat wil je er mee doen dan? xDSayenjumper wrote:Is er een afbeelding met het logo van Hardtraxx
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Hij heeft het op Netlog gezet, een site zoals er in Nederland Hyves is. Ik ben zelfs bevriend met Sayen op Netlog zonder dat ik door had dat hij het is. 
juistYannicksuper wrote:Hij heeft het op Netlog gezet, een site zoals er in Nederland Hyves is. Ik ben zelfs bevriend met Sayen op Netlog zonder dat ik door had dat hij het is.
Maar mijn echte naam is Thomas
dus zeg gwn maar Thomas
als je reageert op mijn set ofzo
Grtz
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Ok Thomas, ik heb trouwens een berichtje gezet in je gastenboek.Sayenjumper wrote:juistYannicksuper wrote:Hij heeft het op Netlog gezet, een site zoals er in Nederland Hyves is. Ik ben zelfs bevriend met Sayen op Netlog zonder dat ik door had dat hij het is.
dus zeg gwn maar Thomas
Grtz
Jha heb het gelezenYannicksuper wrote:Ok Thomas, ik heb trouwens een berichtje gezet in je gastenboek.Sayenjumper wrote:juistYannicksuper wrote:Hij heeft het op Netlog gezet, een site zoals er in Nederland Hyves is. Ik ben zelfs bevriend met Sayen op Netlog zonder dat ik door had dat hij het is.
dus zeg gwn maar Thomas
Grtz
View on YouTube
Weet iemand of deze remix van The Beauty and the Beat (vanaf 4:00) ooit is gereleased? En wat voor remix is dat dan?
Weet iemand of deze remix van The Beauty and the Beat (vanaf 4:00) ooit is gereleased? En wat voor remix is dat dan?
Naar mijn weten is dat de versie die is gebruikt in Mad Lay Number 3 
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Hoe ordenen jullie je webrealeses/downloads?? Om ze allemaal in een map te zetten zie ik eigenlijk niet zitten, en op artiesten naam ook niet omdat er vaak nummer zijn met 2 artiesten samen 
Heb een map met alle labels met daarin allemaal mappen met cat nr en release titel met daarin de nummers
Download iTunes, heel handig programma!
ik heb allemaal verschillende afspeellijsten gemaakt zoals:
Favorieten
Hardstyle
Hardcore
Hardbass Chapters
en gewoon van CD's
en zoals bij hardstyle en hardcore staat een hele waslijst, daar heb ik gewoon het albumnaam op alfabetische volgorde, zodat ik snel kan zoeken.
Favorieten
Hardstyle
Hardcore
Hardbass Chapters
en gewoon van CD's
en zoals bij hardstyle en hardcore staat een hele waslijst, daar heb ik gewoon het albumnaam op alfabetische volgorde, zodat ik snel kan zoeken.
Last edited by Asyrian on 08 Jul 2009 20:27, edited 1 time in total.
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
Ik denk dat ik het op maanden ga doen of op alfabet ofz 
Mijn versie is:Timmer wrote:Hoe ordenen jullie je webrealeses/downloads?? Om ze allemaal in een map te zetten zie ik eigenlijk niet zitten, en op artiesten naam ook niet omdat er vaak nummer zijn met 2 artiesten samen
Artiest - Track (eventueel mix, original alleen in speciale gevallen)
2 artiesten samen krijg ik wel regelmatig een ander kopje, maar dat maakt me niet zo veel uit. Wat je daar mee zou kunnen doen is bijv: Headhunterz - Blame It On The Music (Ft. Wildstylez) of iets dergelijks. Ik noem nu een random voorbeeld.
Ik heb zelf alles in 1 map.
Je kan iTunes alles in aparte mappen laten zetten, maar ik ben daar geen voorstander van. Per ongeluk een x aangevinkt, was toch een middag met hernoemen bezig!
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
ik luister alleen hardstyle en koop cd's gewoon op bol.com,,, maar toch bedankt voor de moeiteRavenwood wrote:Download iTunes, heel handig programma!
Favorieten
Hardstyle
Hardcore
Hardbass Chapters
en gewoon van CD's
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
Hier heb ik wel wat aan, maar ik vind itunes klote ik had dat 5 maanden krijg mijn zus bij haar ipod. Elke maand je muziek wegKhadber wrote:Mijn versie is:Timmer wrote:Hoe ordenen jullie je webrealeses/downloads?? Om ze allemaal in een map te zetten zie ik eigenlijk niet zitten, en op artiesten naam ook niet omdat er vaak nummer zijn met 2 artiesten samen
Artiest - Track (eventueel mix, original alleen in speciale gevallen)
2 artiesten samen krijg ik wel regelmatig een ander kopje, maar dat maakt me niet zo veel uit. Wat je daar mee zou kunnen doen is bijv: Headhunterz - Blame It On The Music (Ft. Wildstylez) of iets dergelijks. Ik noem nu een random voorbeeld.
Ik heb zelf alles in 1 map.
Je kan iTunes alles in aparte mappen laten zetten, maar ik ben daar geen voorstander van. Per ongeluk een x aangevinkt, was toch een middag met hernoemen bezig!
ja oke, was voorbeeld hoe ik het heb, ik koop ook gewoon cd's en rip ze lekker zeluf 
en hoezo je muziek weg, nog nooit last van gehad
Mediamonkey is ideaal voor grote verzamelingen btw, sorteert je muziek op wat je maar wilt, en uit wat voor mappenstructuur je wilt. Maar dan moet je nog wel zelf een indeling kiezen.
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
ja weet ik niet dus toen heb ik met gang dat programma er af gegooid, dat snap je natuurlijk welRavenwood wrote:ja oke, was voorbeeld hoe ik het heb, ik koop ook gewoon cd's en rip ze lekker zeluf
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
Ik heb een vraag, het zal wel eerder zijn gesteld maar:
Kan de kwaliteit van nummers verschillen tussen verschillende verkooppunten. Bv
Break away is beter bij hardstyle.com dan bij juno qua kwaliteit
Het kan, maar het hangt er ook vanaf op hoeveel Kbps de site ze verkoopt... als hardstyle.com meer kbps aanbiedt dan juno dan is de kwaliteit ook beter...Dorus ML wrote:Ik heb een vraag, het zal wel eerder zijn gesteld maar:
-
JHardtraxx Elite
- last seen Jan 2013
okeh, maar ik bedoel bij dezelfde kbps
Dan zou de kwaliteit gewoon hetzelfde moeten zijn aangezien ze het voor hetzelfde aantal kbs verkopen. Tenzij er een bij zit die de boel bedriegt maar dat lijkt mij niet.
-
JHardtraxx Elite
- last seen Jan 2013
weet iemand toevallig een Hardcore site als dit
?