Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 12:26 

Hardtraxx Veteran

Ik heb er wel 1 met zo ong alle tracks, mixed by Mojo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 13:46 

Hardtraxxer

Hebbon! Staat ie al ergens online en wil je em anders even uppen? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 16:45 

Donateur

Ik ben op zoek naar TMS top 100 van 2011 (en 2010 als die bestaat?), maar ik kan ze echt met geen mogelijkheid vinden. Iemand nog een lsdb of download linkje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 17:27 

Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
Ik ben op zoek naar TMS top 100 van 2011 (en 2010 als die bestaat?), maar ik kan ze echt met geen mogelijkheid vinden. Iemand nog een lsdb of download linkje?

Even opgezocht voor je, http://lsdb.nl/search.html?qa=&qe=magic ... ar%5D=2011
Alleen zie dat de meeste links dood zijn.. alleen de Top25 heeft nog een zippy erbij..
Ik heb ze wel nog allemaal, maar is totaal meer dan 5gig, dus niet praktisch om te sharen, of je moet suggesties hebben..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2012 13:04 

Hardtraxx Veteran

Roan schreef:
Hebbon! Staat ie al ergens online en wil je em anders even uppen? :)

Pm mojo even, ik heb 'm alleen op CD (als verjaardagscadeau :P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 22:56 

Hardtraxx Addict

Is er een manier om me alleen op The Magic Show te abonneren op Itunes bij de podcasts? Of zal ik dan Q-Dance moeten doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 07:27 

Donateur

Is voor zover ik weet niet mogelijk, dus elke week handmatig de laatste TMS downloaden of automatisch alles van Q binnenhalen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 17:23 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Is voor zover ik weet niet mogelijk, dus elke week handmatig de laatste TMS downloaden of automatisch alles van Q binnenhalen..

Handmatig via iTunes dan maar. Hopelijk komt het ooit nog
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 19:47 

Hardtraxx Veteran

waar is dat topic van B-front - Symphonic Sound?

kan 'm niet vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 19:53 

Hardtraxx Veteran

nieuwe-tracks-hs/b-front-symphonic-sound-t13580.html

Tip: www.google.nl en dan B-Front Symphonic Sound typen. Dan staat ie als het goed is direct bovenaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 21:31 

Hardtraxx Addict

Track of the Month juni/week 25/26/27? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 21:50 

Hardtraxx Veteran

Kwisniks schreef:
Track of the Month juni/week 25/26/27? :whistle:

Wat zou z'n excuus nu zijn. De tentamens waren voorbij toch? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 21:53 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Wat zou z'n excuus nu zijn. De tentamens waren voorbij toch? :cool:

Heb er geen :corn:
Plaats ze woensdag wel snel, ben morgen niet thuis! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 22:48 

Hardtraxx Addict

Wie kan mij de tracklist van Digital Punk en vooral Solutio & The I's tijdens WiSH 12' vertellen? Ben vooral ontzettend benieuwd naar die van S&I's want hoorde daar een hoop nieuwe tracks. Mocht je die van Adaro ook weten hoor ik die ook graag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 22:55 

Hardtraxxer

Anonymous schreef:
Iemand enig idee wat dit is??

https://twitter.com/DjZany/status/220900742159015936

http://t.co/tSZ02nwT

Albumrelease party?? En waar?? :woot:

Ben er toevallig geweest. Het is een kroeg/disco op Gran Canaria/Playa des ingles. Ben er met me vriendin heen geweest en we besloten een avond te stappen. Kwamen we ineens darkraver tegen en toen zag ik dat Zany ook kwam. Ben daar dus natuurlijk ook geweest. Was gewoon een optreden. ofja gewoon hij had zich nogal aangepast aan het publiek daar. (Wake up etc. )
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 17:16 

Hardtraxx Addict

Is dat nummer vanaf 13 minuten een edit van Nosferatu & Ophidian - Psychiatric Ass? In die set lijkt hij veel sneller te gaan en toch iets anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 17:46 

Hardtraxx Veteran

nope, gewoon t origineel met een effectje erover.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 20:23 

Hardtraxx Veteran

Ik weet niet of het hier of in oftopic moet,

ik heb 300 euro ter beschikking voor boxen (aangesloten aan mengpaneel)
Maar ik wil soms wel in grotere ruimtes draaien. Wat kan ik dan beter nemen een 2.1 setje of studio monitoren?
De speakers moet gewoon een "groot" bereik hebben.
Als iemand specifieke speakers weet graag een linkje/naam.
De grote van zo'n ruimte is denk ik 5 bij 8 max
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 23:34 

Hardtraxx Addict

Grotere ruimtes als in café's? Dan kan je beter een actief PA setje nemen. Sowieso geen studiomonitoren als je op feestjes wilt gaan draaien (dat bedoel je neem ik aan). Hierbij komt de bass niet lekker overdreven vol eruit wat afbreuk doet aan de muziek (hardstyle).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 00:02 

Hardtraxx Addict

Wat is het verschil tussen een

Remix
Bootleg
Edit
Refixx
Re-Amp
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 00:18 

Hardtraxx Veteran

Aristo schreef:
Wat is het verschil tussen een

Remix
Bootleg
Edit
Refixx
Re-Amp

Vergeet de Remuxx niet! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 00:25 

Hardtraxx Addict

haha, dacht er nog aan die erbij te zetten, maar ik dacht laat ik het serieus houden
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 00:38 

Hardtraxx Veteran

Remix een nieuwe invulling van een bestaande track: met het IDEE van de oude track wordt een nieuwe track gemaakt, vaak met details van het origineel
Bootleg een hardstyle versie van een track uit een ander genre (dus soort remix) maar dan met veel elementen (vaak gewoon een deel van) het origineel erin
Edit een track ietsje aangepast, omdat de artiest die de edit heeft gemaakt een klein detail anders had willen zien. Bijvoorbeeld Geck-O - It's what we are (HHZ edit) (bijna) alleen de kick is anders
Refixx
Re-Amp
Volgens mij 2 namen voor hetzelfde, namelijk een oude track die in een nieuw jasje is gestoken. Waar precies de grens ligt tussen remix-refixx/amp en refixx/amp-edit is mij niet duidelijk.

Dit is in ieder geval hoe ik er altijd naar kijk :P

EDIT: deze vraag is ooit al eens beantwoord, want toen was er iemand die eronder had gezet
Remuxxx je plaat verkracht door The Prophet

En dat vond ik een leuke opmerking :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 00:53 

Hardtraxx Addict

Oke, bedankt!

Ja hier voorbeeld van een Re-Amp en Refixx

D-Block & S-te-Fan - Alone (2011 Refixx)

D-Block & S-te-Fan - Kingdom(the Pitcher re-amp)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 01:17 

Hardtraxx Addict

The Skribbler schreef:
Remix een nieuwe invulling van een bestaande track: met het IDEE van de oude track wordt een nieuwe track gemaakt, vaak met details van het origineel
Bootleg een hardstyle versie van een track uit een ander genre (dus soort remix) maar dan met veel elementen (vaak gewoon een deel van) het origineel erin
Edit een track ietsje aangepast, omdat de artiest die de edit heeft gemaakt een klein detail anders had willen zien. Bijvoorbeeld Geck-O - It's what we are (HHZ edit) (bijna) alleen de kick is anders
Refixx
Re-Amp
Volgens mij 2 namen voor hetzelfde, namelijk een oude track die in een nieuw jasje is gestoken. Waar precies de grens ligt tussen remix-refixx/amp en refixx/amp-edit is mij niet duidelijk.

Dit is in ieder geval hoe ik er altijd naar kijk :P

EDIT: deze vraag is ooit al eens beantwoord, want toen was er iemand die eronder had gezet
Remuxxx je plaat verkracht door The Prophet

En dat vond ik een leuke opmerking :P

Ik verbeter je hier even (A)

Remix een nieuwe invulling van een bestaande track: met het idee van de oude track wordt een nieuwe track gemaakt, vaak met details van het origineel (vocals, basslijn). Belangrijk bij een remix is is dat de artiest van wie de artiest origineel was toestemming aan de remmixxer heeft gegeven om hem ook te releasen om er geld aan te verdienen.
Bootleg Een remix van een track, vaak vanuit een ander genre, die niet officieel is. Hij is zonder toestemming gemaakt en mag niet gereleased worden voor geld.
Edit een track ietsje aangepast, omdat de artiest die de edit heeft gemaakt een klein detail anders had willen zien.
Refixx/
Re-Amp
Volgens mij 2 namen voor hetzelfde, namelijk een oude track die in een nieuw jasje is gestoken. Vaak blijft de opzet van de track hetzelfde maar worden geluiden beter afgemixed of technisch beter gemaakt. Bij een Refixx kun je het zien als een edit, maar dan compleet anders. Zoals bij een edit meestal een paar elementen uit een track zijn aangepast, is dit bij een refixx compleet anders. Daar wordt alles aangepast. Doch blijft de track herkenbaar.
Vorige  1 ... 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen