Last edited by Oxbow on , edited 1 time in total.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
PHardtraxxer
- 65 posts member since 2009
- last seen Jul 2012
Hoe kan deze man dat maken

echt die man produceert alleen maar
hele dikke tracks dit weer
hele dikke tracks dit weer
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Ik vind de synth niet zoveel aan. Live klinkt ie wel knetter hard, maar nu ik hem luister achter me pc. mwuah hij heeft betere tracks geproduceerd
1e climax vind ik niet zo bijzonder, maar de 2e daarentegen is lekker chaotisch! Klinkt weer top! Intro is ook niet veel op aan te merken, maar is ook niet echt speciaal.
Het kan ook niet altijd feest zijn! Maar alleen voor de 2e climax zou ik hem al kopen.
Het kan ook niet altijd feest zijn! Maar alleen voor de 2e climax zou ik hem al kopen.
dat outtro, dat zieke piano deuntje met de kicks 
-
D
zieke track dit 
Mwoah, een stuk minder dan zijn andere producties de laatste tijd vind ik. Melodie is behoorlijk simplistisch. Maar ik luister via mijn laptop, zal wel beter klinken op een goede installatie (of live).
nog niet overtuigd, ook live niet meegemaakt.. dus ben benieuwd.
En hij flikt het weer. Wat was deze gister lekker zeg 
Ging retehard gister
Maar vind hem (nog) niet zo vet als zijn andere producties.
Ging heerlijk tijdens hard bass, maar als ik hem zo weer hoor klinkt tie toch een stuk zwakker. Ik wacht even op een hq
Hierop bijna m'n benen verloren op Hard Bass, maar vind hem nu ik hem zo luister wel wat minder.
Vond hem niet heel vet op Hard Bass, beetje standaard.
Last edited by Nando on , edited 1 time in total.
Vond deze tegenvallen, hopelijk veranderd dat nog 
Hoezo wil je dat het hopelijk gaat veranderen? Moet je alles van B-Front leuk vinden? Kan keer voor komen dat je gewoon een plaat niets vindt, kan je niets aan doenwrote:Vond deze tegenvallen, hopelijk veranderd dat nog
nou als je een plaat wat vaker luisterd of keertje live hoort kan dat zeker je mening beinvloedenwrote:Hoezo wil je dat het hopelijk gaat veranderen? Moet je alles van B-Front leuk vinden? Kan keer voor komen dat je gewoon een plaat niets vindt, kan je niets aan doenwrote:Vond deze tegenvallen, hopelijk veranderd dat nog
Hij zegt ook dat hij hem vond tegenvallen (mening staat) en niet dat hij nog twijfelgevallen heeft (mening staat niet vast) 
klopt maar als je plaat eerst vind tegenvallen en daarna keertje live hoort of de track vaker luisterd kun je toch wel van mening veranderen??...dat bedoel ikwrote:Hij zegt ook dat hij hem vond tegenvallen (mening staat) en niet dat hij nog twijfelgevallen heeft (mening staat niet vast)
on the go vond ik bijvoorbeeld eerst helemaal niets, maar is nu 1 van me favoriete nummertjes.
Moet zeggen dat deze thuis behoorlijk tegenvalt vergeleken met toen k hem live hoorde. Toen klonk hij echt supervet. Dit is nogal eentonig eigenlijk