Dat is bulllllshit
Iedereen gebruikt 2 speakers doordat het geluid stereo is
Dus dan heb je een linker box en een rechter box.
Iedereen gebruikt 2 speakers doordat het geluid stereo is
Nee. Misschien werken ze hem uit voor een volgende rmx vinyl, ik weet het niet.FRArnold wrote:Ik had ook nog een vraagje!
Op Qlimax 2008 had je in de set van Project One een edit van Raiders of the Sun die verschrikkelijk hard knalt!! Is die Edit ooit nog uitgekomen of niet?? Ik vind hem nl, 10 keer dikker dan de orginele!!! Ik heb er al naar gezocht maar ken hem nergens vinden
!!!
ik heb um in de ingang gedaan van de microphoneKhadber wrote:Ik denk dat het het meeste aan je ingang ligt.. Je hebt hem in je line-in ingang gedaan of?Stokbrood wrote:hmm waar kan ik in audacity ofzo aanpassen voor mijn geluid op te nemen, want het klinkt echt waardeloos
hier ff een voorbeeldje:
http://www2.zippyshare.com/v/66923375/file.html" target="_blank" rel="nofollow
i need help
bvd
moet je ff naar de instellingen van je microfoon kijken, en wat voor microfoon heb je ? want zo 5 euro ding klinkt nooit voor geen meter. en anders ligt het toch echt aan je geluidskaartStokbrood wrote:ik heb um in de ingang gedaan van de microphoneKhadber wrote:Ik denk dat het het meeste aan je ingang ligt.. Je hebt hem in je line-in ingang gedaan of?Stokbrood wrote:hmm waar kan ik in audacity ofzo aanpassen voor mijn geluid op te nemen, want het klinkt echt waardeloos
hier ff een voorbeeldje:
i need help
bvdWaar moet ie anders in?
Stokbrood wrote:ik heb um in de ingang gedaan van de microphoneKhadber wrote:Ik denk dat het het meeste aan je ingang ligt.. Je hebt hem in je line-in ingang gedaan of?Stokbrood wrote:hmm waar kan ik in audacity ofzo aanpassen voor mijn geluid op te nemen, want het klinkt echt waardeloos
hier ff een voorbeeldje:
i need help
bvdWaar moet ie anders in?
Ik heb 1x Windows Movie maker gebruikt, en ik vond het om te huilen..Thund3R wrote:Of gewoon rechtstreeks van je soundcard met de ''Wave'' ingang zoals ik et doe. Bij sommige OS en PC's moet je eerst wel even je ''Wave'' ingang aanzetten bij je config scherm btw.
Enne nu heb ik zelf nog een vraagje:Hoe kan het dat ik bij windows movie maker, wanneer ik een filmpje voor YT maak b.v., HOE ik em ook opsla, zelfs als 30MBPS .AVI, krijg ik een ZEER slechte geluidskwaliteit.
Hoe kan ik dus met movie maker NORMAAL geluid uit een filmpje krijgen. (Oftewel een MP3 met een plaatje erbij)
Het hangt er heel erg van af wat je wilt..Stokbrood wrote:Waar kun je het beste je muziek kopen?
Juno, Dance-Tunes of Q-Dance?
Dankje man... je weet echt veelKhadber wrote:Het hangt er heel erg van af wat je wilt..Stokbrood wrote:Waar kun je het beste je muziek kopen?
Juno, Dance-Tunes of Q-Dance?
Als je 320 kbps wilt kopen, is Dance-Tunes goedkoper. Bij Juno heb je echter keuze om ook 192 kbps en WAV bestanden te downloaden. Als je puur 192 koopt is dan Juno goedkoper. Verder heb ik bij allebei een account, om te kijken waar hij het eerste uit komt als hij echt heel erg tof is!
Je hebt ook nog Beatport. Deze heb je nodig om alle Ipnotika tracks te krijgen (Zatox, The R3bels, Vyolet etcetera). Deze shop is duur in die exclusieve tracks en aan de tracks zelf zitten wat haken en ogen. Zo heb je problemen met de ID3 tags (hokjes van Naam, Artiest, etcetera). Dit omdat zij de nieuwste ID3 tags gebruiken en Windows niet. Binnekort ga ik wat dingen proberen om ervoor te zorgen dat alles gewoon werkt, dat hoor je dan wel.
Q-Dance store is in weze gewoon de lelijke oude versie van Dance-Tunes, dus daar zou ik niet heen gaan.
Op het forum about dj hebben een aantal man een leuke signature onderaan de pagina:Atraxisz wrote:Had iemand hier ervaring met de Hercules DJ console MK2?
Ik heb er ook 1 gekocht maar hoe sluit je dat ding aan en waar moeten die stekkertjes van de boxen allemaal in? Ik heb gewone computerboxjes..
Alvast bedankt!
Draai je digitaal, CD of met vinyl? Want als je CD of Vinyl draait is het nogal oneerlijk want ik draai digitaal en da's een stuk makkelijker_dp_ wrote:Na al die battles hier gezien te hebben zal ik ook maar eens meedoen![]()
Heeft er dus iemand zin om met mij een battle te doen?
ik draai digitaalArthurhoihoi wrote:Draai je digitaal, CD of met vinyl? Want als je CD of Vinyl draait is het nogal oneerlijk want ik draai digitaal en da's een stuk makkelijker_dp_ wrote:Na al die battles hier gezien te hebben zal ik ook maar eens meedoen![]()
Heeft er dus iemand zin om met mij een battle te doen?
Ja namelijk dat het word gereleased op AVIO Records (Like duh..) en dat er een 3de track is genaamd The OthersideFRArnold wrote:Weet er iemand al iets over de aankomende release van Alphaverb met o.a. Got it en Feel Good??
Voor zover ik gehoord heb zou eerst Pau DJ een release krijgen, maar aangezien er nu best wel wat tracks van Alphaverb langskomen, zou het me niet verbazen als bijvoorbeeld Feel Good etecetera komt. Verder moet ook Dikke Bleek nog released worden, inclusief de Jack Of Sound remix (met de winning contest)..FRArnold wrote:Weet er iemand al iets over de aankomende release van Alphaverb met o.a. Got it en Feel Good??