Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 554  Volgende
Bericht Geplaatst op 25 jun 2009 08:31 

Hardtraxx Veteran

Dat is bulllllshit :D

Iedereen gebruikt 2 speakers doordat het geluid stereo is ;) Dus dan heb je een linker box en een rechter box.
Bericht Geplaatst op 25 jun 2009 11:30 

Hardtraxx Veteran

Ik had ook nog een vraagje!

Op Qlimax 2008 had je in de set van Project One een edit van Raiders of the Sun die verschrikkelijk hard knalt :thumbup: !! Is die Edit ooit nog uitgekomen of niet?? Ik vind hem nl, 10 keer dikker dan de orginele!!! Ik heb er al naar gezocht maar ken hem nergens vinden :( !!!
Bericht Geplaatst op 25 jun 2009 11:32 

Hardtraxx Veteran

FRArnold schreef:
Ik had ook nog een vraagje!

Op Qlimax 2008 had je in de set van Project One een edit van Raiders of the Sun die verschrikkelijk hard knalt :thumbup: !! Is die Edit ooit nog uitgekomen of niet?? Ik vind hem nl, 10 keer dikker dan de orginele!!! Ik heb er al naar gezocht maar ken hem nergens vinden :( !!!

Nee. Misschien werken ze hem uit voor een volgende rmx vinyl, ik weet het niet.
Bericht Geplaatst op 25 jun 2009 11:33 

Hardtraxx Elite

The Story Unfolds edit is ook te vinden, hij zal dus wel ergens te vinden zijn, maar hij is nooit gereleasd
Bericht Geplaatst op 25 jun 2009 11:39 

Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
Stokbrood schreef:
hmm waar kan ik in audacity ofzo aanpassen voor mijn geluid op te nemen, want het klinkt echt waardeloos

hier ff een voorbeeldje:

http://www2.zippyshare.com/v/66923375/file.html

i need help :(

bvd

Ik denk dat het het meeste aan je ingang ligt.. Je hebt hem in je line-in ingang gedaan of?

ik heb um in de ingang gedaan van de microphone :$ Waar moet ie anders in?
Bericht Geplaatst op 25 jun 2009 11:40 

Hardtraxxer

als ze al die edit's en remixes op een nieuw album uitbrengen word dat een flinke map met 10 cd's :whistle:
Bericht Geplaatst op 25 jun 2009 11:41 

Hardtraxxer

Stokbrood schreef:
Khadber schreef:
Stokbrood schreef:
hmm waar kan ik in audacity ofzo aanpassen voor mijn geluid op te nemen, want het klinkt echt waardeloos

hier ff een voorbeeldje:

bvd

Ik denk dat het het meeste aan je ingang ligt.. Je hebt hem in je line-in ingang gedaan of?

moet je ff naar de instellingen van je microfoon kijken, en wat voor microfoon heb je ? want zo 5 euro ding klinkt nooit voor geen meter. en anders ligt het toch echt aan je geluidskaart
Bericht Geplaatst op 25 jun 2009 12:02 

Hardtraxx Veteran

Stokbrood schreef:
Khadber schreef:
Stokbrood schreef:

hier ff een voorbeeldje:

bvd

Ja nogal wiedes dat hij slecht geluid geeft, microfooningang is totaal niet geschikt om HD audio mee in te gooien. Gebruik de line-in ingang en selecteer daarop met opnemen.
Bericht Geplaatst op 26 jun 2009 02:28 

Hardtraxx Addict

Of gewoon rechtstreeks van je soundcard met de ''Wave'' ingang zoals ik et doe ;). Bij sommige OS en PC's moet je eerst wel even je ''Wave'' ingang aanzetten bij je config scherm btw.

Enne nu heb ik zelf nog een vraagje:Hoe kan het dat ik bij windows movie maker, wanneer ik een filmpje voor YT maak b.v., HOE ik em ook opsla, zelfs als 30MBPS .AVI, krijg ik een ZEER slechte geluidskwaliteit.

Hoe kan ik dus met movie maker NORMAAL geluid uit een filmpje krijgen. (Oftewel een MP3 met een plaatje erbij xd)
Bericht Geplaatst op 26 jun 2009 10:10 

Hardtraxx Veteran

Thund3R schreef:
Of gewoon rechtstreeks van je soundcard met de ''Wave'' ingang zoals ik et doe ;). Bij sommige OS en PC's moet je eerst wel even je ''Wave'' ingang aanzetten bij je config scherm btw.

Enne nu heb ik zelf nog een vraagje:Hoe kan het dat ik bij windows movie maker, wanneer ik een filmpje voor YT maak b.v., HOE ik em ook opsla, zelfs als 30MBPS .AVI, krijg ik een ZEER slechte geluidskwaliteit.

Hoe kan ik dus met movie maker NORMAAL geluid uit een filmpje krijgen. (Oftewel een MP3 met een plaatje erbij xd)

Ik heb 1x Windows Movie maker gebruikt, en ik vond het om te huilen..
Je zou Jro_ op LSDB een berichtje kunnen sturen om te vragen hoe hij dat doet..
Bericht Geplaatst op 26 jun 2009 20:11 

Hardtraxx Addict

Waar kun je het beste je muziek kopen?

Juno, Dance-Tunes of Q-Dance?
Bericht Geplaatst op 26 jun 2009 21:34 

Hardtraxx Veteran

Na al die battles hier gezien te hebben zal ik ook maar eens meedoen :)
Heeft er dus iemand zin om met mij een battle te doen :) ?
Bericht Geplaatst op 27 jun 2009 10:58 

Hardtraxx Veteran

Stokbrood schreef:

Het hangt er heel erg van af wat je wilt..

Als je 320 kbps wilt kopen, is Dance-Tunes goedkoper. Bij Juno heb je echter keuze om ook 192 kbps en WAV bestanden te downloaden. Als je puur 192 koopt is dan Juno goedkoper. Verder heb ik bij allebei een account, om te kijken waar hij het eerste uit komt als hij echt heel erg tof is!

Je hebt ook nog Beatport. Deze heb je nodig om alle Ipnotika tracks te krijgen (Zatox, The R3bels, Vyolet etcetera). Deze shop is duur in die exclusieve tracks en aan de tracks zelf zitten wat haken en ogen. Zo heb je problemen met de ID3 tags (hokjes van Naam, Artiest, etcetera). Dit omdat zij de nieuwste ID3 tags gebruiken en Windows niet. Binnekort ga ik wat dingen proberen om ervoor te zorgen dat alles gewoon werkt, dat hoor je dan wel.

Q-Dance store is in weze gewoon de lelijke oude versie van Dance-Tunes, dus daar zou ik niet heen gaan.
Bericht Geplaatst op 27 jun 2009 19:16 

Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
Stokbrood schreef:

Het hangt er heel erg van af wat je wilt..

Als je 320 kbps wilt kopen, is Dance-Tunes goedkoper. Bij Juno heb je echter keuze om ook 192 kbps en WAV bestanden te downloaden. Als je puur 192 koopt is dan Juno goedkoper. Verder heb ik bij allebei een account, om te kijken waar hij het eerste uit komt als hij echt heel erg tof is!

Je hebt ook nog Beatport. Deze heb je nodig om alle Ipnotika tracks te krijgen (Zatox, The R3bels, Vyolet etcetera). Deze shop is duur in die exclusieve tracks en aan de tracks zelf zitten wat haken en ogen. Zo heb je problemen met de ID3 tags (hokjes van Naam, Artiest, etcetera). Dit omdat zij de nieuwste ID3 tags gebruiken en Windows niet. Binnekort ga ik wat dingen proberen om ervoor te zorgen dat alles gewoon werkt, dat hoor je dan wel.

Q-Dance store is in weze gewoon de lelijke oude versie van Dance-Tunes, dus daar zou ik niet heen gaan.

Dankje man... je weet echt veel :loving:

320 kpbs is toch beter? dan ga ik wel naar Dance-Tunes :) die hebben tenminste ook IDeal...

extra vraag :P

als ik een setje op wil nemen hoor je in de opname mijn cd hangen terwijl ik dat zelf niet gehoord heb... kan het zijn omdat de tracks niet legaal zijn?
Bericht Geplaatst op 27 jun 2009 19:47 

Hardtraxx Veteran

320 kbps is meer ruimte per seconde, dus meer details in het geluid, dus geluidstechnisch beter.
Dance-Tunes is over het algemeen ook prima om alles te kopen, het kan echter, vooral met SAIFAM tracks zijn dat ze de ene keer een paar dagen na Saifam-release er zijn, soms ook een week of 2. Zelf vind ik dat niet zo'n groot probleem, maar toch, be warned.

Ik begrijp alleen niet goed wat je bedoelt met die opname? Het kan zijn, als illegale vinyl rip, dat hij gewoon heel slecht opgenomen is. Ik heb alleen geen verstand van of dat wel of niet het geval is, want ik heb zelf geen vinyl rips meer.
Bericht Geplaatst op 30 jun 2009 17:21 

Hardtraxx Addict

Had iemand hier ervaring met de Hercules DJ console MK2?
Ik heb er ook 1 gekocht maar hoe sluit je dat ding aan en waar moeten die stekkertjes van de boxen allemaal in? Ik heb gewone computerboxjes..
Alvast bedankt!
Bericht Geplaatst op 30 jun 2009 20:00 

Hardtraxxer

Atraxisz schreef:
Had iemand hier ervaring met de Hercules DJ console MK2?
Ik heb er ook 1 gekocht maar hoe sluit je dat ding aan en waar moeten die stekkertjes van de boxen allemaal in? Ik heb gewone computerboxjes..
Alvast bedankt!

Op het forum about dj hebben een aantal man een leuke signature onderaan de pagina:

Die handleiding zit er niet voor niets bij!!

Maar goed, dat had je vast al begrepen. Zelf heb ik ook een hercules gehad, maar dan de meest simpele versie. Die werkte gewoon met USB. Neem aan dat de MK2 ook zo werkt. Dus via USB de hercules connecten met je pc, virtual dj installeren en bij opties de hercules selecteren. Ik weet niet wat voor geluidsopstelling je hebt (uit het bovenstaande maak ik op 2.0 geluid). Dit stel je in bij de opties van vdj, en daarna kun je aan de slag.
De geluidskaart van je pc gebruik je om het geluid over te brengen op de boxen van je pc.

Succes!
Bericht Geplaatst op 30 jun 2009 20:13 

Hardtraxx Addict

Bedankt voor de uitleg, maar ik weet het al..
Ik moet een andere driver voor de hercules hebben en andere kabels voor mijn boxen :/
Bericht Geplaatst op 30 jun 2009 21:06 

Hardtraxx Addict

_dp_ schreef:

Draai je digitaal, CD of met vinyl? Want als je CD of Vinyl draait is het nogal oneerlijk want ik draai digitaal en da's een stuk makkelijker xd
Bericht Geplaatst op 01 jul 2009 17:46 

Hardtraxx Veteran

Weet er iemand al iets over de aankomende release van Alphaverb met o.a. Got it en Feel Good?? :thumbup:
Bericht Geplaatst op 01 jul 2009 17:52 

Hardtraxx Veteran

Arthurhoihoi schreef:
_dp_ schreef:

Draai je digitaal, CD of met vinyl? Want als je CD of Vinyl draait is het nogal oneerlijk want ik draai digitaal en da's een stuk makkelijker xd

ik draai digitaal ;)

als je battle wil, pm ff :) ?
Bericht Geplaatst op 01 jul 2009 18:00 

Hardtraxx Addict

FRArnold schreef:
Weet er iemand al iets over de aankomende release van Alphaverb met o.a. Got it en Feel Good?? :thumbup:

Ja namelijk dat het word gereleased op AVIO Records (Like duh..) en dat er een 3de track is genaamd The Otherside ;)

Alphaverb Top 10
Bericht Geplaatst op 01 jul 2009 18:03 

Hardtraxx Veteran

En er is nergens te vinden waarneer die uitkomt eh :/
Bericht Geplaatst op 02 jul 2009 09:01 

Hardtraxx Veteran

FRArnold schreef:

Voor zover ik gehoord heb zou eerst Pau DJ een release krijgen, maar aangezien er nu best wel wat tracks van Alphaverb langskomen, zou het me niet verbazen als bijvoorbeeld Feel Good etecetera komt. Verder moet ook Dikke Bleek nog released worden, inclusief de Jack Of Sound remix (met de winning contest)..

Hij begint pas net met zijn label en nu toch al zoveel bekendheid. Is lastig! Maar ik weet zeker dat het wel goed gaat komen.
Bericht Geplaatst op 03 jul 2009 00:00 

Hardtraxx Addict

FRArnold schreef:
En er is nergens te vinden waarneer die uitkomt eh :/

Je vroeg of iemand iets wist, je zei niks over een releasedate :)
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 554  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen