Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 554  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2009 08:28 

Hardtraxxer

check

http://www.aboutdj.nl/tutorials/pc-en-digitaal/10-je-eigen-mix-opnemen-op-de-pc.html

voor audacity!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2009 17:01 

Hardtraxx Addict

Het is gelukt met opnemen, maar nu klinkt het heel lelijk en vaag... ligt dat misschien aan de geluidskaart van de laptop?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2009 17:02 

Hardtraxx Veteran

Stokbrood schreef:
Het is gelukt met opnemen, maar nu klinkt het heel lelijk en vaag... ligt dat misschien aan de geluidskaart van de laptop?

Heb je in je geluidsopties in de taakbalk en configuratiescherm wel gewoon het goede kanaal geselecteerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2009 21:19 

Hardtraxx Veteran

Ben niet zo thuis in de early hardstyle dus kan iemand mij de track vertellen die ze als eerste spelen?

Dankuu
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2009 23:52 

Hardtraxxer

Yannicksuper schreef:
Nog een vraagje, over luidsprekers deze keer.

Als je bv. van die grote speakers van 400 watt ofzo koopt, bv deze ( http://www.bax-shop.nl/e-200-tot-e-500- ... tails.html ) heb je dan eigelijk een goed geluid als je stil speelt ? Ik zou graag zo'n grote hebben voor op feestjes van vrienden te spelen en ja ook voor bij mij thuis in mijn kamer wat te draaien natuurlijk.

Dus spelen deze luidsprekers goed af als ze niet hard staan, want ik denk toch dat ze gemaakt zijn voor hard te staan ?

het is vrij logisch dat ze ook goed spelen als ze zacht staan,

MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR behringer is echt heel bagger, koop iets fatsoenlijks dan :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2009 23:57 

Donateur

stynch schreef:

MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR behringer is echt heel bagger, koop iets fatsoenlijks dan :$

Ik hoorde iemand zeggen hier ooit is dat als ze zacht staan, dat het geluid dan niet zo goed is met van die sterke speakers, vandaar de vraag. En ook, waarom is Behringer bagger ? Ik wil namelijk maar 250 euro per speaker uitgeven (ik ga er eerst maar 1 kopen anders ga ik er niet komen met mijn geld :) ). Weet je soms iets anders goed dan ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2009 08:22 

Hardtraxx Veteran

Goede boxen kosten nou eenmaal geld...
90% van al het behringer spul is gewoon bagger inelkaar gezet door schele Chinezen van een jaar of 5...Dat gaat meteen kapot.
Overigens zijn er wel een aantal goede behringer producten. Mijn behringer versterker gaat nu al paar jaar mee, nog nooit iets mee gehad. :)
Als je goedkopere boxen wil, maar wel mooi geluid kijk hier dan eens na: http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=20845
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2009 11:32 

Hardtraxx Addict

Dakpan schreef:
Ben niet zo thuis in de early hardstyle dus kan iemand mij de track vertellen die ze als eerste spelen?

Dankuu

dat is in ieder geval My Little Stalker, maar de Synth is anders dan ik hem ken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2009 12:43 

Hardtraxx Newbie

Jongens en meisjes ik heb een vraag:
Weet iemand waar je de merchendise die op DefQon dit jaar werd verkocht nu nog kopen kan?
Wilde namelijk graag die gave grijze sweater maar nergens iets vinden.

Alvast bedankt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2009 12:55 

Hardtraxx Elite

Voor zover ik weet kun je ze alleen op het feest zelf kopen. Kijk eventueel even op marktplaats.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2009 14:10 

Hardtraxx Elite

Ik zoek een shirt van Brennan Heart, ik heb het internet afgespeurd maar ik kom niet verder dan een Blademasterz shirt, iemand enig idee waar ik een BH shirt kan halen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2009 14:14 

Hardtraxx Veteran

Dorus ML schreef:
Ik zoek een shirt van Brennan Heart, ik heb het internet afgespeurd maar ik kom niet verder dan een Blademasterz shirt, iemand enig idee waar ik een BH shirt kan halen?

Volgens is hij er ook niet.. Want die zou dan bij Scantraxx Merchandise moeten zitten, en daar zit hij niet tussen.. Kijk anders op zijn eigen site even..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2009 14:19 

Hardtraxx Veteran

stynch schreef:

Behringer is zo slecht nog niet. Hun mixers zijn inderdaad rampzalig. Maar hun speakers zijn toch wel van hoge kwaliteit. ;)

En een speaker hoeft niet altijd een goed geluid te weergeven als ze op een laag niveau staan. De eene speaker heeft namelijk wat meer kracht nodig om aan de gang te komen dan de ander.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2009 15:02 

Hardtraxx Veteran

Dennis Aka Mash schreef:
Behringer is zo slecht nog niet. Hun mixers zijn inderdaad rampzalig. Maar hun speakers zijn toch wel van hoge kwaliteit. ;)

En een speaker hoeft niet altijd een goed geluid te weergeven als ze op een laag niveau staan. De eene speaker heeft namelijk wat meer kracht nodig om aan de gang te komen dan de ander.

Heb ook behringer 16 inch bassboxen, heb hier weinig over te klagen. :) Versterer zoals ik al eerder heb gezegt geen problemen mee...

Maar had ook mengpaneel van Behringer. alle kanalen lekken, de faders zijn kapot geragd. Ik krijg eletrische schokken als ik de plaat aanraak :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2009 15:04 

Donateur

Eerst zeggen jullie dat de Behringer speakers slecht zijn, nu zijn ze weer goed maar zijn de mixers slecht ?
Dus ik zou wel Behringer speakers kunnen kopen dan ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2009 15:21 

Hardtraxx Veteran

Bij behringer is de kwaliteit per product verschillend. Wil je echt weten wat goed en slecht is? ZELF TESTEN! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2009 15:31 

Donateur

Als ik werk moest vinden en geld had voor alles, zou ik gewoon die Behringer speakers kopen. Ik hoop dat ze goed zijn dan ^^ Bedankt voor de tips ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2009 16:45 

Hardtraxxer

Yannicksuper schreef:
Als ik werk moest vinden en geld had voor alles, zou ik gewoon die Behringer speakers kopen. Ik hoop dat ze goed zijn dan ^^ Bedankt voor de tips ;)

hm, als je weinig geld hebt, spaar gewoon iets langer en koop goede speakers, later betere kopen kost alleen maar meer geld.

kijk gewoon goed rond; bijv:

http://www.feedback.nl/?id=26&a=101

maar vraag anders op www.globalhardstyle.com , daar zit men met ECHT verstand xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2009 16:54 

Donateur

stynch schreef:
daar zit men met ECHT verstand xD

Hier zit dus niemand met verstand ? xd
Ja ik zal wel zien wat ik doe, eerst het geld nog hebben :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2009 16:56 

Hardtraxxer

Yannicksuper schreef:
stynch schreef:
daar zit men met ECHT verstand xD

Hier zit dus niemand met verstand ? xd
Ja ik zal wel zien wat ik doe, eerst het geld nog hebben :D

ik heb er wel beetje verstand van, maar op globalhardstyle zitten mensen die echt weten hoe en wat xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2009 20:37 

Hardtraxx Addict

hmm waar kan ik in audacity ofzo aanpassen voor mijn geluid op te nemen, want het klinkt echt waardeloos

hier ff een voorbeeldje:

http://www2.zippyshare.com/v/66923375/file.html

i need help :(

bvd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2009 23:35 

Hardtraxx Veteran

In mijn auto heb ik Fusion!! :thumbup:

Thuis voor m'n PC heb ik 5.1 Logitech :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2009 23:37 

Hardtraxx Elite

FRArnold schreef:
In mijn auto heb ik Fusion!! :thumbup:

Thuis voor m'n PC heb ik 5.1 Logitech :thumbup:

ik heb ook 5.1 logitech, kreeg ze voor de helft van de prijs mee ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2009 00:06 

Hardtraxx Veteran

Stokbrood schreef:
hmm waar kan ik in audacity ofzo aanpassen voor mijn geluid op te nemen, want het klinkt echt waardeloos

hier ff een voorbeeldje:

http://www2.zippyshare.com/v/66923375/file.html

i need help :(

bvd

Ik denk dat het het meeste aan je ingang ligt.. Je hebt hem in je line-in ingang gedaan of?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2009 00:44 

Donateur

Ik weet niet meer of ik deze vraag hier al gesteld heb, maar als dat zo is zeg je het maar ;)

Kan je maar 1 speaker aansluiten aan je mixer en cd-spelers om het geluid van beide cd-spelers te krijgen ? Want ik zie altijd sets met 2 speakers, dus dacht ik dat je 2 speakers nodig hebt om ook 2 cd-spelers van geluid te voorzien.
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 554  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen