Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 18:15 

Hardtraxx Veteran

Amnesys - Mainstream Nitro :loving:
Ook een aanrader.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 18:22 

Hardtraxx Veteran

@ Stijn
Ben eigenlijk wel benieuwd ja. Maar goed, ligt ook beetje aan wat ne mainstream vind. Zo vind ik vrijwel alle platen in mijn laatste mix mainstream (op Silence is Loud en Dx2r na dan), maar kan me bedenken dat mensen het daar niet mee eens zijn. En aan de andere kant vind ik EA & Endymion - Broken eigenlijk niet eens de titel mainstream waardig, noem ik dan maar Cheesecore of Pussycore.

Maar in beginsel heb ik niets tegen mainstream :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 18:32 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Ja met namen als Day-Mar, Chrono etc snij je natuurlijk wel een redelijk ander deel van mainstream aan als met The Viper etc. Ik kan van allebei wel genieten, hoewel het me af en toe ook wel te cheesy wordt ;)

Amen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 20:27 

Hardtraxx Veteran

Enige mainstream hardcore plaat die ik echt heel erg vet vind is Abduction van Endymion
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 11:12 

Hardtraxx Veteran

Weet eigenlijk (na aanleiding van de nieuwe remix van Ivan Carsten) of de Vocal Symphony edit van Angel ooit uitgebracht is? Heb de break altijd erg mooi gevonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 11:32 

Donateur

Steffnov schreef:
@ Stijn
Ben eigenlijk wel benieuwd ja. Maar goed, ligt ook beetje aan wat ne mainstream vind. Zo vind ik vrijwel alle platen in mijn laatste mix mainstream (op Silence is Loud en Dx2r na dan), maar kan me bedenken dat mensen het daar niet mee eens zijn. En aan de andere kant vind ik EA & Endymion - Broken eigenlijk niet eens de titel mainstream waardig, noem ik dan maar Cheesecore of Pussycore.

Satronica - Kill It mainstream? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 11:46 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Steffnov schreef:
@ Stijn

Satronica - Kill It mainstream? :P

Ok granted xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 17:10 

Hardtraxx Veteran

Iemand die Warface zou kunnen contacten(of het toevallig weet) over of die drie tracks op z'n Soundcloud nog uit gaan komen? Die Killer Itch is echt supervet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 14:39 

Hardtraxx Addict

Sinds een tijdje ben ik een interface aan het schrijven voor een database die alle tracks bijhoudt men gedraaid heeft op grote(re) hardstyle-events. Uiteindelijk ga ik een klein onderzoek doen naar de diversiteit binnen het draaien van DJ's in de hardstyle scene. Maar uiteindelijk staat en valt de database op het aantal tracklists dat er in zit. Nu heb ik aan LSDB al een hele grote bron qua tracklists, maar zijn er nog andere sites waar ze toevallig tracklists bijhouden van events? Vooral van kleinere events is het gewoon onmogelijk om deze te vinden dus ik dacht misschien is er een of andere gek die dit soort dingen bijhoudt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 14:58 

Hardtraxx Veteran

wvd schreef:
Sinds een tijdje ben ik een interface aan het schrijven voor een database die alle tracks bijhoudt men gedraaid heeft op grote(re) hardstyle-events. Uiteindelijk ga ik een klein onderzoek doen naar de diversiteit binnen het draaien van DJ's in de hardstyle scene. Maar uiteindelijk staat en valt de database op het aantal tracklists dat er in zit. Nu heb ik aan LSDB al een hele grote bron qua tracklists, maar zijn er nog andere sites waar ze toevallig tracklists bijhouden van events? Vooral van kleinere events is het gewoon onmogelijk om deze te vinden dus ik dacht misschien is er een of andere gek die dit soort dingen bijhoudt?

Theracords artiesten posten vaak hun tracklists op facebook achteraf, dus je zou daar kunnen kijken. Verder denk ik dat je het beste (als je zelf naar feesten gaat) de TLs in je telefoon kunt noteren. Heb dat zelf ook wel ns een keer gedaan voor de lol, vond het best te doen eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 15:14 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Verder denk ik dat je het beste (als je zelf naar feesten gaat) de TLs in je telefoon kunt noteren. Heb dat zelf ook wel ns een keer gedaan voor de lol, vond het best te doen eigenlijk.

Doe dat zelf ook wel eens, en zou je daar best mee willen helpen op een aantal feesten wvd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 15:28 

Hardtraxx Addict

PNXRMX schreef:
Theracords artiesten posten vaak hun tracklists op facebook achteraf, dus je zou daar kunnen kijken. Verder denk ik dat je het beste (als je zelf naar feesten gaat) de TLs in je telefoon kunt noteren. Heb dat zelf ook wel ns een keer gedaan voor de lol, vond het best te doen eigenlijk.

De meeste grotere feesten staan wel op LSDB, maar sinds ik zelf nog 17 ben en het ook niet echt zie voorkomen dat ik om de 3 minuten een nummer ga noteren is dit geen optie.

Daveytl schreef:
PNXRMX schreef:
Verder denk ik dat je het beste (als je zelf naar feesten gaat) de TLs in je telefoon kunt noteren. Heb dat zelf ook wel ns een keer gedaan voor de lol, vond het best te doen eigenlijk.

Doe dat zelf ook wel eens, en zou je daar best mee willen helpen op een aantal feesten wvd ;)

Zou fijn zijn! :) Hoe meer tracklists hoe meer inzicht ik uiteindelijk krijg.

Wat misschien ook een optie is om artiesten zelf te vragen? Echter weet ik niet of artiesten hun tracklists überhaupt wel bewaren, en zoja.. voor hoelang dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 15:51 

Hardtraxx Veteran

wvd schreef:
Zou fijn zijn! :) Hoe meer tracklists hoe meer inzicht ik uiteindelijk krijg.

Wat misschien ook een optie is om artiesten zelf te vragen? Echter weet ik niet of artiesten hun tracklists überhaupt wel bewaren, en zoja.. voor hoelang dan?

Je zou kunnen vragen aan artiesten of ze hun tracklists bij willen houden. Nee heb je, ja kun je krijgen :P Ik weet niet van welke artiesten je tracklists wil hebben, maar mijn eerste feestje is pas weer 7 april.

Bij Loudness wil ik sowieso wel tracklists voor je bijhouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 16:05 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Weet eigenlijk (na aanleiding van de nieuwe remix van Ivan Carsten) of de Vocal Symphony edit van Angel ooit uitgebracht is? Heb de break altijd erg mooi gevonden.

Die break is OST van film Bladerunner (Vangelis - Rachel's song) :)

misschien niet helemaal antwoord op je vraag maargoed
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 17:30 

Hardtraxx Veteran

Hoe heet dat eigenlijk wat je in dit youtube-filmpje op 4:55 hoort? Dat de kick ijkt alsof het uit iets gezogen wordt. Weet niet hoe ik het uit moet leggen, maar misschien hoort iemand wat ik bedoel?

Zo ja, kun je nog meer tracks opnoemen waar dat zich ook in bevindt? Vind dat namelijk erg dik klinken!

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 17:34 

Aan het typen...

Dat is nu een reverse kick :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 17:35 

Hardtraxx Veteran

Dat vind ik ook vet, het valt me ook constant op in nummers die ik luister maar kan er nu op geen een komen. >.<

Edit: Bitcrusher Remix heeft er een als de intro erin komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 18:04 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Dat is nu een reverse kick :P

Ik heb het eigenlijk over 4:56/ 4:57. Weet niet of jij dat ook bedoelt? Aangezien dat stukje net iets anders is dan ik aangaf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 18:09 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Dat vind ik ook vet, het valt me ook constant op in nummers die ik luister maar kan er nu op geen een komen. >.<

Ja, dat bedoel ik ;) Die vind ik persoonlijk niet heel vet, maar ik hoor hem idd wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 18:12 

Aan het typen...

Ja het is op 4:56/4:57, er was niets bijzonders te horen op 55 dus ging er al vanuit dat het 56 was :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 18:23 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Ja het is op 4:56/4:57, er was niets bijzonders te horen op 55 dus ging er al vanuit dat het 56 was :P

Ok bedankt :) Vind dat zo'n heerlijk geluidje, lijkt net of de kick er in gezogen wordt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 18:33 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Lyst schreef:

Ok bedankt :) Vind dat zo'n heerlijk geluidje, lijkt net of de kick er in gezogen wordt ^^

Noem het altijd een vegende kick. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 01:44 

Donateur

Dakpan schreef:

Deze zit vol met dat soort kicks :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 21:46 

Hardtraxx Veteran

Weet iemand wat er gaat gebeuren met Wildstylez - Digital Age?
Als dat de titel is trouwens, iig de track van zijn Defqon 2011 set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 23:22 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Lyst schreef:

Is gewoon de kick achteruit volgens mij
Vorige  1 ... 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen