Martijn schreef:
Dan nog, ze zullen er wss wel op kijken en op een deel reageren, maar ik kan je garanderen dat ze vooral buitenkantoor uren veel zullen missen. Twitter is gewoon geen support kanaal en als ze reageren heb je geluk gehad.
Onderaan op hun website staat gewoon een knopje met "Support" waar exact staat wat je moet doen en welke gegevens je moet sturen om effectief geholpen te worden.
Had hier gister op gereageerd maar is niet doorgekomen... Ik vind ten eerste dat je als fatsoenlijk bedrijf een telefoonnummer moet hebben om contact te krijgen met je klanten. Als ik nu een email stuur met mijn probleem(wat ik bij de "Support"knop heb gedaan) reageren ze en kan ik weer opnieuw wachten met mijn reactie daarop...
En het blijkt maar dat ze geen goed bedrijf zijn, als ze "niet zomaar kunnen reageren op elk bericht", wat dus inhoud dat ze veeeeel klachten krijgen
Dit alles heeft mijn zin in die CD weg genomen waar ik toch voor heb betaald.... Ik hoop dan ook op een presentje ofzo ten compensatie...
Weet niet of jij daar werkt ofzo dat je ze zo helpt maar ik vind het nogal vervelend...