Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 21:41 

Hardtraxx Veteran

Anonymous schreef:
dankjewel ;) maar die had ik al geprobeerd, maarze reageren nergens op....(facebook, twittert), beetje slechte zaak... :/

Je moet er ook niet op rekenen dat je binnen 5 minuten een antwoord hebt, daarbij komt dat die mensen waarschijnlijk ook niet s'avonds werken, of in ieder geval niet het support team.
Als je een mailtje stuurt krijg je wel antwoord, kan alleen even duren. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 22:16 

Anonymous schreef:
Heeft iemand een klanteservice nummer van hardstyle.com?? wordt beetje leip van hun :mad:

zelfde probleem met de NC cd atm
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 11:56 

sjobie schreef:
Anonymous schreef:
dankjewel ;) maar die had ik al geprobeerd, maarze reageren nergens op....(facebook, twittert), beetje slechte zaak... :/

Je moet er ook niet op rekenen dat je binnen 5 minuten een antwoord hebt, daarbij komt dat die mensen waarschijnlijk ook niet s'avonds werken, of in ieder geval niet het support team.
Als je een mailtje stuurt krijg je wel antwoord, kan alleen even duren. :thumbup:

Ok is goed, vind dat ik al aardig wat geduld had, had dagje erna verstuurd, kreeg ik terug dat je naar die site moest waar je bestandjes over je problemen kon zetten(support.hardstyle.com) waar zij volgens mij ook alleen opkijken als ze zin hebben en heb nog steeds geen reactie(twitter, facebook reageren ze wel op andere dingen)...

Ik kan opzich wel wachten maar ik had echt ziek veel zin in die cd en nu eigenlijk al bijna niet meer... vindt het een beetje het hele idee van een cd halen verpesten :( :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 16:45 

Hardtraxxer

Ik weet niet of je een idee hebt wat er gebeurd als je zon 6500 volgers hebt op twitter maar noway dat je dan enige serieuze support kunt geven er op. Grote kans dat ze je berichtje gewoon niet gezien hebben ipv bewust genegeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 17:46 

Martijn schreef:
Ik weet niet of je een idee hebt wat er gebeurd als je zon 6500 volgers hebt op twitter maar noway dat je dan enige serieuze support kunt geven er op. Grote kans dat ze je berichtje gewoon niet gezien hebben ipv bewust genegeerd.

ja behalve dat ze op een klacht van: "mijn poster was kapot" meteen reageren....
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 18:20 

Hardtraxxer

Dan nog, ze zullen er wss wel op kijken en op een deel reageren, maar ik kan je garanderen dat ze vooral buitenkantoor uren veel zullen missen. Twitter is gewoon geen support kanaal en als ze reageren heb je geluk gehad.

Onderaan op hun website staat gewoon een knopje met "Support" waar exact staat wat je moet doen en welke gegevens je moet sturen om effectief geholpen te worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 15:37 

Martijn schreef:
Dan nog, ze zullen er wss wel op kijken en op een deel reageren, maar ik kan je garanderen dat ze vooral buitenkantoor uren veel zullen missen. Twitter is gewoon geen support kanaal en als ze reageren heb je geluk gehad.

Onderaan op hun website staat gewoon een knopje met "Support" waar exact staat wat je moet doen en welke gegevens je moet sturen om effectief geholpen te worden.

Had hier gister op gereageerd maar is niet doorgekomen... Ik vind ten eerste dat je als fatsoenlijk bedrijf een telefoonnummer moet hebben om contact te krijgen met je klanten. Als ik nu een email stuur met mijn probleem(wat ik bij de "Support"knop heb gedaan) reageren ze en kan ik weer opnieuw wachten met mijn reactie daarop...
En het blijkt maar dat ze geen goed bedrijf zijn, als ze "niet zomaar kunnen reageren op elk bericht", wat dus inhoud dat ze veeeeel klachten krijgen :thumbdown:

Dit alles heeft mijn zin in die CD weg genomen waar ik toch voor heb betaald.... Ik hoop dan ook op een presentje ofzo ten compensatie...

Weet niet of jij daar werkt ofzo dat je ze zo helpt maar ik vind het nogal vervelend... :P :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 18:19 

Hardtraxxer

Nee, ik heb ervaring met een Twitter account met 5000+ volgers :P En wij krijgen het ook nog weleens te horen van ja ik heb via Twitter contact opgenomen...

Ik snap dat het vervelend is maar de manier van support volgen die een bedrijf aangeeft is toch echt de manier om het snelst geholpen te worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 16:48 

Hardtraxx Addict

Waarom gaat 't van AVIO009 naar AVIO101?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 16:53 

Hardtraxxer

1xx zijn mp3 releases en 0xx vinyl (+mp3 maar vaak later).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 21:02 

Artiest

Welke hardstyle track heeft het deuntje van deze soundtrack gebruikt? Kan er zo snel niet opkomen

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 02:37 

Donateur

Martijn schreef:
Nee, ik heb ervaring met een Twitter account met 5000+ volgers :P En wij krijgen het ook nog weleens te horen van ja ik heb via Twitter contact opgenomen... Ik snap dat het vervelend is maar de manier van support volgen die een bedrijf aangeeft is toch echt de manier om het snelst geholpen te worden.

Hahah da's echt de nieuwe trend ja, elk bedrijf heeft een twitter account om wat doelloos te spammen en gewoon 'omdat het moet' maar gewoon eens berichten beantwoorden of support geven zit er tegenwoordig niet meer in.

Kerel als je als bedrijf een twitter account aanmaakt dien je gewoon je klanten te voorzien van antwoord, geen bullshit argumenten als dat je dat niet merkt. Je krijgt keurig een mailtje met een mention van twitter. Kun je het als bedrijf niet aan om verschillende kanalen te gebruiken doe dat dan ook niet.

Er zijn zo verschrikkelijk veel bedrijven die beweren een perfecte service te geven, maar alleen via de mail (waar je vervolgens op moet wachten tot het bedrijf zin heeft om te reageren). Gebruik je meerdere communicatiekanalen, gebruik ze dan ook volledig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 08:07 

TiMOTHYb schreef:
Martijn schreef:
Nee, ik heb ervaring met een Twitter account met 5000+ volgers :P En wij krijgen het ook nog weleens te horen van ja ik heb via Twitter contact opgenomen... Ik snap dat het vervelend is maar de manier van support volgen die een bedrijf aangeeft is toch echt de manier om het snelst geholpen te worden.

Hahah da's echt de nieuwe trend ja, elk bedrijf heeft een twitter account om wat doelloos te spammen en gewoon 'omdat het moet' maar gewoon eens berichten beantwoorden of support geven zit er tegenwoordig niet meer in.

Kerel als je als bedrijf een twitter account aanmaakt dien je gewoon je klanten te voorzien van antwoord, geen bullshit argumenten als dat je dat niet merkt. Je krijgt keurig een mailtje met een mention van twitter. Kun je het als bedrijf niet aan om verschillende kanalen te gebruiken doe dat dan ook niet.

Er zijn zo verschrikkelijk veel bedrijven die beweren een perfecte service te geven, maar alleen via de mail (waar je vervolgens op moet wachten tot het bedrijf zin heeft om te reageren). Gebruik je meerdere communicatiekanalen, gebruik ze dan ook volledig.

:worship: :worship:

en volgens mij heeft hardstyle.com wel veel volgers, maar echt niet heeeel veel tweets(weet niet hoe twitter precies werkt :x ) kunnen ze best op reageren(of op facebook, email, of die supportcenter site)...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 09:29 

Hardtraxx Veteran

Anonymous schreef:
en volgens mij heeft hardstyle.com wel veel volgers, maar echt niet heeeel veel tweets(weet niet hoe twitter precies werkt :x ) kunnen ze best op reageren(of op facebook, email, of die supportcenter site)...

https://twitter.com/#!/search/realtime/%40hardstylecom

Hier kan je zien wat er allemaal getweet word naar hun :)
Maar een aantal per dag, zouden ze dus goed support aan kunnen geven, mochten er vragen via twitter komen. Zo te zien heeft Zero Zanity ook last van de trage support :lol:

https://twitter.com/#!/djzerosanity/sta ... 1343640576
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 17:09 

Hardtraxx Veteran

Iemand goede mainstream hardcore nummers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 17:35 

Hardtraxx Veteran

Wout1997 schreef:

Sow, even een ruime vraag xd zou zeggen, kijk in de hardcore livesets sectie hier op HT naar paar goede mainstream sets, bijvoorbeeld mijn jaarmixjes :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 17:36 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Wout1997 schreef:

Sow, even een ruime vraag xd zou zeggen, kijk in de hardcore livesets sectie hier op HT naar paar goede mainstream sets, bijvoorbeeld mijn jaarmixjes :P

weet ik :$ en ga jezelf maar weer promoten he meneertje :list: ik ga in iedergeval ff livesetjes bekijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 17:42 

Hardtraxx Veteran

THx

Edit: Promo - So sick is lekker maar klopt het dat EA & Nosferatu ook zo'n nummer hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 17:45 

Hardtraxx Veteran

Really Stijn? Innovator? Who We Are? Here To Stay vergeef ik je nog, maar die eerste 2? Ook No Authority is meh :P

Ach ja, iets met smaken...

En ja, Nosferatu & EA - Sick Of It All
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 17:49 

Hardtraxx Veteran

Amnesys - Back 2 Zero (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 17:55 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Wout1997 schreef:

:yes: :loving: FUCK THE FREE WORLD!

En om Steffnov tevreden te stellen, moet je deze ook luisteren:
Endymion - Art (Placid K remix)

Oke speciaal voor steffnov dan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 18:06 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Wout1997 schreef:

:yes: :loving: FUCK THE FREE WORLD!

En om Steffnov tevreden te stellen, moet je deze ook luisteren:
Endymion - Art (Placid K remix)

Die vond je zelf ook vet, bitch xd

Maar ook DJ D - Brutal en DN D & Nitrogenetics - Melodic Art zijn het checken waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 18:11 

Hardtraxx Veteran

Dione - Bang This
Hellsystem - Vor
Tha Playah & MC Alee - Always Right
Endymion & Ruffneck - Justice
Noize Suppressor & Mad Dog - Bassdrum Bitch
Prankster - Blood & Tears
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 18:13 

Hardtraxx Veteran

Ik moet me echt schamen :$
enigste nummers die ik tot nu toe vet vind:
Angerfist - Incoming
AOF - Nirvana of Noise :loving:
EA - Evil Inside/Broken/Sick of it all
The Viper - Coming Home/ Who We Are :love:
Tha Playah - On The Edge
Angeldust - Innovater

*Schaam* Schaam* Schaam*
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 18:15 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Steffnov schreef:
Die vond je zelf ook vet, bitch xd

Is ook een verrekt vet nummer :love: En ik wist dat ik jou daar ook blij mee zou maken :D Volgens wordt het moeilijk om een mainstream track te vinden die ik niks vind en jij wel, aangezien ik meer tolerantie heb qua mainstream :P Overigens heeft Wout bekend dat ie eigenlijk op zoek is naar versnelde hardstyle en cheesy nummers, dus misschien moet ik hem maar een Remuxxx aanraden :whistle:

Remuxx :lol: je snapt natuurlijk wel dat ik de cheesy kant bedoel echt heel mainstream en niet de hardere kant.
Ik ben natuurlijk een schande voor de HC :$
Vorige  1 ... 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen