Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 15:59 

Hardtraxxer

Edwinn schreef:
Iemand die weet waar ik nog goedkoop goede CD's kan halen? (cakebox van 100 st.) Kan nu alleen maar sites vinden die best duur zijn + minimaal 6 euro verzendkosten, dat is me toch wel erg veel.. :/

bazaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 11:37 

Hardtraxxer

Mijn oude in-ear oortjes zijn kapot, dus ik ben opzoek naar nieuwe
Welke raden jullie aan ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 11:40 

Hardtraxx Veteran

Sennheiser, moet je even bij de mediamarkt kijken welke ze verkopen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 11:44 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:

NOOIT oordoppen bij de mediamarkt halen, degene die ik heb zijn namelijk al 10 euro goedkoper ergens anders. Zeker met dingetjes als kabels moet je gewoon niet daar heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 11:49 

Hardtraxx Veteran

Mmmmh, heb mijn Sennheisers gehaald daar dan, 1 keer had ik kabelbreuk, ik naar de klantenservice, waren ze opgestuurd, zeiden ze dat het 3 weken duurde. Dus ik kreeg 2 en halve week een brief dat ze klaar lagen en ik ze moest komen ophalen.

Nadelen:

Zelf ophalen, opzich best lange tijd, een brief sturen (Waar weer 2/3 dagen overheen gaan) terwijl ze je telefoonnummer willen hebben (Stuur dan een sms of bel!?).

Dus qua dat geef ik je wel gelijk, prijs heb ik geen idee, maar die van mij kwamen wel overeen met prijzen die ik op internet had gevonden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 11:49 

Hardtraxxer

Davy schreef:
Mijn oude in-ear oortjes zijn kapot, dus ik ben opzoek naar nieuwe
Welke raden jullie aan ?

ligt nogal aan je budget hé.. Ik heb zelf de Sennheiser CX300. geluidskwaliteit is wel aardig, helemaal voor de prijs (toen voor 2 tientjes gehaald). Heb ook een tijdje de SoundMagic MP21 in ears gehad.. geluidskwaliteit vond ik beter dan die Sennheisers. Als je veel naar hardstyle luistert zullen deze oordopjes je wel bevallen.. hele fijne bass! Ze zijn iets duurder dan de sennheisers (28euro, hier bijvoorbeeld: http://hdphns.com/nl/soundmagic-mp21.html ) en de bouwkwalteit is vrij matig. zo raakte bij mij 2 keer het bovendste deel los van het onderste deel omdat het niet goed gelijmd was.. gelukkig viel het onder de garantie en kreeg ik 2 keer nieuwe van de winkel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 11:51 

Hardtraxx Veteran

De klantenservice van de mediamarkt ga ik niet eens over beginnen. Dat het woord service durven te gebruiken in een dergelijk systeem.. :x
Meest waardeloze, trage en niet functionerende klantenservice ooit, waar je rustig een uurtje kunt wachten voordat je geholpen wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 11:54 

Donateur

Haha inderdaad! Media Markt is qua service 1 van de meest waardeloze winkels ooit xd De mensen die daar ook werken hebben totaal geen verstand van de producten die er zijn.. Ze kunnen je nergens advies ingeven, domme mensen daar xd

Enige voordeel aan de Mediamarkt dat ze een groot assortiment hebben, maar daar houdt het ook mee op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 13:21 

Mediamarkt is ook gewoon een test etalage waar je je product kan bekijken, betasten, bevoelen, beleven, aanraken en testen. Vervolgens bestel je hem veel goedkoper bij één of andere webwinkel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 13:40 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
patrickjeb schreef:

NOOIT oordoppen bij de mediamarkt halen, degene die ik heb zijn namelijk al 10 euro goedkoper ergens anders. Zeker met dingetjes als kabels moet je gewoon niet daar heen.

Duurder? Ik heb ooit €40 betaald, en heb daarna 6 dezelfde setjes gratis gekregen xd kwestie van bonnetje bewaren wanneer ze weer versleten zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 13:46 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Khadber schreef:
patrickjeb schreef:

Duurder? Ik heb ooit €40 betaald, en heb daarna 6 dezelfde setjes gratis gekregen xd kwestie van bonnetje bewaren wanneer ze weer versleten zijn.

Dat kan bij andere winkels niet? Als je bij een andere winkel koopt ben je op het aanschafbedrag (meestal) goedkoper uit en heb je geen servicebalie van likmevestje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 13:51 

Hardtraxx Veteran

Moet zeggen dat ik er nog nooit problemen mee heb gehad. Achja, ieder zijn ding he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 20:58 

Hardtraxx Addict

Kameraad van me werkt bij de MediaMarkt > 20% personeelskorting, en zo mn HDJ2000 voor 240 gehad. Kwestie van rondzoeken of je mensen kent die er werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 22:31 

Heeft iemand enig idee wat de kwaliteit van de tracks op het fysieke NC album zal worden? WEB is 320 kpbs, maar is het dan zo dat CD's in fysieke vorm altijd VBR(256 kbps dacht ik) of misschien zelfs 192 kbps zijn? Ga het album hoe dan ook kopen, maar ik vroeg me dit even af. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 22:42 

Hardtraxx Veteran

Ik heb een vraag over die drie gaten in myn laptop (blauw rood groen, microfoon, front en rear audio ofzo?). Mijn groene gat is namelijk helemaal eruit en dus kan ik mijn set boxjes daar niet meer in douwen. Speaker van dit ding is niks dus ik vroeg me af of er een manier is de audio door het blauwe of rode gat te eh, doen zeg maar. Iemand?

Ik ben een leek op dit gebied :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 22:55 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij kan dat niet, die rode/roze is voor je microfoon en met die blauwe weet ik eigenlijk niet. Denk effe een nieuwe geluidskaart of een externe geluidskaart aanschaffen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 22:58 

Hardtraxx Veteran

Volgensmij is dat intern ook niet te overbruggen ofzo, volgensmij is het gewoon wat Gillian zegt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 23:00 

Donateur

Kan wel, als het 5.1 is :p

Ik heb ook die kleurtjes maar kan er gewoon een 5.1 setje op aansluiten. Moet je even instellen bij je geluidskaart.

maarja, moet het wel een 5.1 kaartje zijn ;p
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 23:02 

Hardtraxx Veteran

Het kan, ben ik achtergekomen. Herinnerde me dat ik dat op een andere computer een keer moest fixen, zodat je met VDJ een koptelefoon kon gebruiken om te mixen. Desk 1 over de boxen en desk 2 over de koptelefoon of andersom. Anyway, dat lukt niet met deze audiokaart, dus dat wordt een nieuwe. Toch bedankt :)

Edit: Lees nu Roberttt's reactie pas..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 00:14 

Hardtraxxer

Ook al is het niet hardstyle gerelateerd.

Weet iemand waar ergens ik Reeses Peanut butter cup cakes kan kopen, sinds dat ik in Amerika ben geweest ben ik verslaafd geraakt-______-'
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 00:31 

Hardtraxx Veteran

Clock Kid schreef:

Weet iemand waar ergens ik Reeses Peanut butter cup cakes kan kopen, sinds dat ik in Amerika ben geweest ben ik verslaafd geraakt-______-'

:lol:

off-topic/voor-vragen-die-serieus-zijn-van-volwassen-aard-waar-je-geen-antwoord-op-weet-t14042.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 02:02 

Hardtraxx Veteran

Clock Kid schreef:

Hmm, ze hebben reeces cups in de America today, maar weet niet of je dat bedoelt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 02:43 

Hardtraxxer

Pidewi schreef:
Heeft iemand enig idee wat de kwaliteit van de tracks op het fysieke NC album zal worden? WEB is 320 kpbs, maar is het dan zo dat CD's in fysieke vorm altijd VBR(256 kbps dacht ik) of misschien zelfs 192 kbps zijn? Ga het album hoe dan ook kopen, maar ik vroeg me dit even af. :P

CD's hebben helemaal niks met MP3 te maken maar is gewoon 16 bit's PCM + 44.1 khz samplerate :) In principe is dat gewoon een lossless opslag tenzij er in de studio met een hoger dynamisch bereik of samplerate is gewerkt waardoor je wat verlies hebt. (De frequenties boven 22khz gaan verloren en extreem zachte geluiden.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 11:43 

Weet iemand of er ooit nog een Hard Nature gaat komen?
Par-T hield er vroeger 2 p/j toen was het 1tj in maart (dacht 26 maart 2011) en nu geen meer

What's up with that?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 12:15 

Hardtraxx Veteran

Er is nu een nieuw feest in de effenaar, ben ff kwijt hoe dat heet, maar ik gok dat die hardnature vervangt.
Vorige  1 ... 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen