Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 23:27 

Hardtraxx Veteran

Die avatar.... Awwwwwww yeeeeeaaaaah :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 23:28 

Hardtraxx Elite

yri schreef:
Heeft iemand enig idee of deze tracks van noisecontrollers zijn gereleased of free zijn weggegeven?

Activated (Release op albums)
Against all odds (Release)
aliens (Release)
creatures (Release)
faces (Not on release)
furybox (Not On release)
give you bass (Not on release)
joke the joker (not on release)
milkshake (not on release)
shockwaves (Not on release)
the hunt (not on release)
we move (Not on release)
you don't own me (not on release)
wanna freak you (releaseo on album)
we control the noise (not on release)

Ik weet namelijk niet of dit allemaal daadwerkelijk gereleased is of free is weggegeven en of ik dit in een set kan gebruiken..

Als bron heb ik discogs gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 23:36 

Hardtraxxer

bedankt mannen,,

Toch erg jammer dat al deze tracks niet officeel zijn uitgekomen, zitten hele dikke platen tussen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 00:06 

Hardtraxx Veteran

Inderdaad jammer, Shockwaves vind ik zó vet, en Interview ook, is ook nooit gereleased helaas..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 00:20 

welke platen heeft wildstylez nog allemaal liggen? aangezien er geruchten gaan dat hij een album aan het maken is omdat hij al een tijdje niks meer gereleased heeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 14:01 

Hardtraxx Elite

Dysphoria schreef:
welke platen heeft wildstylez nog allemaal liggen? aangezien er geruchten gaan dat hij een album aan het maken is omdat hij al een tijdje niks meer gereleased heeft

Hij heeft veel tracks gedraaid tijdens feesten en festivals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 14:56 

Hardtraxxer

Ik heb gisteren een tweet gestuurd naar noisecontrollers, want Ik heb shockwaves full op mn pc staan, Ik heb gevraagd of Ik deze in een set mag gebruiken, en dat mag van ze, nou weet Ik enkel niet hoe het beleid hier op hardtraxx is met zo'n geval? Wil namelijk een setje maken, en die dus plaatsen op
t forum
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 15:05 

Hardtraxx Veteran

jambekkie schreef:
yri schreef:
Heeft iemand enig idee of deze tracks van noisecontrollers zijn gereleased of free zijn weggegeven?

Activated (Release op albums)
Against all odds (Release)
aliens (Release)
creatures (Release)
faces (Not on release)
furybox (Not On release)
give you bass (Not on release)
joke the joker (not on release)
milkshake (not on release)
shockwaves (Not on release)
the hunt (not on release)
we move (Not on release)
you don't own me (not on release)
wanna freak you (releaseo on album)
we control the noise (not on release)

Ik weet namelijk niet of dit allemaal daadwerkelijk gereleased is of free is weggegeven en of ik dit in een set kan gebruiken..

Als bron heb ik discogs gebruikt.

Wanna Freak You / Activated / We Control The Noise staan op 1 release op DJS Records: Noisecontrollers vs Speedy Bass - Wanna Freak You (DJS016)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 17:57 

Hardtraxxer

Worden de tracks van A² door Wildstylez geproduceerd? Na hier steeds meer over te lezen, vraag ik mij af of deze tracks inderdaad door Wildstylez geproduceerd worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 18:15 

Hardtraxx Veteran

Kai schreef:
Worden de tracks van A² door Wildstylez geproduceerd? Na hier steeds meer over te lezen, vraag ik mij af of deze tracks inderdaad door Wildstylez geproduceerd worden.

Ja, maar alleen de solo platen. Is nergens openbaar bevestigd door iemand uit de scene (wel prive), maar het is (voor degene die alleen forums lezen en niet wel eens met producers praten over wie er wat maakt) veruit de meest waarschijnlijke situatie, gebaseerd op veel verschillende informatie dat elkaar alleen maar versterkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 21:59 

Hardtraxx Addict

Waarom kan ik geen tracklist meer op Fear FM bekijken :/ ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 22:07 

Artiest

Ritsurt schreef:
Waarom kan ik geen tracklist meer op Fear FM bekijken :/ ?

Kun je wel alleen was het net beetje vastgelopen afgelopen uur :)

http://www.fear.fm/radio/program/fearfm ... ssion/4236

Dit was de tracklist van die set :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 11:00 

Aan het typen...

Is er al iets bekend over Ground Zero, hoorde vorig jaar ergens dat ze overwegen het festival weer 's nachts te gaan houden. Ik hoop van niet :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 11:09 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Is er al iets bekend over Ground Zero, hoorde vorig jaar ergens dat ze overwegen het festival weer 's nachts te gaan houden. Ik hoop van niet :(

hoorde ook dat er misschien helemaal geen Ground Zero meer komt. de mensen in de omgeving klaagde over het harde geluid en dat was eerst al een reden waarom het overdag moest en later hoorde ik dat ze weer een aanklacht hadden omdat het geluid veels te hard ging.
hoop het wel dat het doorgaat want Ground Zero was in 2011 voor mij HET feest van het jaar ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 11:17 

Hardtraxx Veteran

mensen moeten niet zo klagen als ze 1 dag in het jaar ergens in de verte geluid horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 11:26 

Hardtraxx Veteran

vind ik ook maarja er zijn altijd mensen die blijven zeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 11:32 

Aan het typen...

Ik dien toch ook nooit een klacht in als Jannes in de binnenstad om 12 uur 's nachts nog buiten staat te zingen. Dat kan ik een 1-2 kilometer verderop ook nog horen, dus daar zou in principe het grootste deel van de stad waar ik in woon last van moeten hebben. Toch hoor ik vrijwel nooit dat dergelijke festivals niet doorgaan, omdat mensen klachten hebben ingediend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 11:33 

Hardtraxx Veteran

Forbidden Kick schreef:
vind ik ook maarja er zijn altijd mensen die blijven zeuren.

Dan moet de gemeente die paar zeurders niet zo serieus nemen vind ik.
hoeveel mensen kunnen er nou geklaagd hebben in zo'n dunbevolkte gemeente?
Ze moeten voor die paar zeurders de pret van duizenden mensen toch niet gaan bederven.

Edit: inderdaad Lyst, in Valkenswaard hier heb je ook jaarlijks (dit jaar twee keer zelfs), een feest midden op de markt, waarbij zelfs de grote weg door het dorp afgesloten word, en de muziek 3 dagen lang tot 23:00 á 24:00 op hoog volume aan staat.
En er was 2 keer een Hardstyle, Hardcore en House festival, evenveel bezoekers, maar 1 dag, 5 kilometer van de bewoonde wereld af, maar dat "paste niet in het evenementenbeleid".
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 11:39 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Ik dien toch ook nooit een klacht in als Jannes in de binnenstad om 12 uur 's nachts nog buiten staat te zingen. Dat kan ik een 1-2 kilometer verderop ook nog horen, dus daar zou in principe het grootste deel van de stad waar ik in woon last van moeten hebben. Toch hoor ik vrijwel nooit dat dergelijke festivals niet doorgaan, omdat mensen klachten hebben ingediend.

ik hoorde het ook maar hoor. hoop juist dat Ground Zero doorgaat ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 20:24 

Hardtraxx Elite

Ik ben op zoek naar een woord/zin dat echt bij Dominator hoort.
Ben bezig met een pak opnieuw te beschrijven, eerst stond er Domino dus heb ik daar Dominator van gemaakt.
Nu ben ik al aardig op weg met het veranderen van de troep die er op staat maar moet nog een paar dingen er bij zetten eigenlijk. Iemand ideeën?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 21:07 

Hardtraxx Veteran

mikeee schreef:
Ben bezig met een pak opnieuw te beschrijven, eerst stond er Domino dus heb ik daar Dominator van gemaakt.
Nu ben ik al aardig op weg met het veranderen van de troep die er op staat maar moet nog een paar dingen er bij zetten eigenlijk. Iemand ideeën?

Kan je het ook duidelijk uitleggen? :$ Snap het niet echt
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 21:08 

Hardtraxx Elite

Is de b2s stream bij anderen ook dood?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 21:09 

Hardtraxx Veteran

Zygoma schreef:
Is de b2s stream bij anderen ook dood?

Ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 21:12 

Donateur

Paar keer F5 deed de trick bij mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 00:45 

Hardtraxx Elite

nielstil schreef:
mikeee schreef:

Kan je het ook duidelijk uitleggen? :$ Snap het niet echt

Ik heb zaterdag een feestje en daar moet ik verkleed heen, dus ik heb een wit pak waar met viltstift "Domino" op is geschreven en een aantal dominostenen zijn getekend.

Nu ben ik dus dat pak dus aan het veranderen door dat ik van "Domino" "Dominator" heb gemaakt.
Ik zocht eigenlijk naar woorden die met Dominator te maken hadden om over de dominostenen heen te schrijven.

Maar ik denk dat ik het hier bij laat, heb nu alle Anthem namen opgeschreven vindt het wel best zo :P.
Vorige  1 ... 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen