Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 23:45 

Hardtraxxer

Steffnov schreef:
Remix: plaat door de oren van een andere producer
Re-amp / Re-fix / *jaartal* edit / *feest* edit: aanpassing door de eigen producer, vaak kleiner verschil dan een remix
Remuxx: je plaat verkracht door The Prophet

you make my day! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 09:05 

Hardtraxxer

flevoboys schreef:
Citizen - If I Say Stop!! :D . Geck-O draaide 'm op Fusion Of Dance, wat een fijne plaat is dat!

ok bedankt :kiss: is idd een mooi nummer
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 15:07 

Hardtraxxer

Waarom zijn er twee tracks van E-Force op het Scantraxxrecordz kanaal gepost op Youtube?

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 15:08 

Hardtraxx Veteran

Omdat die binnenkort uitkomen? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 15:09 

Hardtraxx Veteran

Roan schreef:
Waarom zijn er twee tracks van E-Force op het Scantraxxrecordz kanaal gepost op Youtube?

A² Records is een onderdeel van Scantraxx, en ik denk dat op deze manier de video vaker wordt bekeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 17:45 

Hardtraxx Veteran

Wanneer krijgt The Machine weer eens een boeking in NL :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 17:50 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
Wanneer krijgt The Machine weer eens een boeking in NL :(

Als mensen hem boeken. Blijkbaar is te duur (misschien ook omdat hij over moet komen vliegen etcetera) of trekt hij te weinig publiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:26 

Hardtraxx Addict

Heeft Q-Dance ook een pagina waar ik een tracklist van de radioshow kan zien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:34 

Hardtraxx Crew

Ritsurt schreef:
Heeft Q-Dance ook een pagina waar ik een tracklist van de radioshow kan zien?

Voor zover ik weet komt die pas naderhand, maar wij hebben p-stylez in de chat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:39 

Hardtraxx Addict

Thanks, heb er al een paar uit kunnen vissen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 12:48 

Hardtraxx Veteran

Als je een link wil posten van youtube, en dat die link dan meteen begint bij bijvoorbeeld 1 uur en 20 minuten, hoe moet je dat dan doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 12:48 

Donateur

&t=60m30s erachter plakken

en dan aanpassen naar de tijd die jij wilt. Kan niet tussen [yout ube] tags trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 12:52 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:

en dan aanpassen naar de tijd die jij wilt. Kan niet tussen [yout ube] tags trouwens.

Oké thanks. Dat het niet tussen tags kan snap ik ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 12:54 

Hardtraxx Veteran

Kan ook via insluiten, dan typ je de tijd in dat kleine vakje onder het YT filmpje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 12:55 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:

Je extensie klopt, maar 60 minuten en 30 seconden is natuurlijk geen 1 uur en 20 minuten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 19:54 

Hardtraxx Elite

Ik zie tijdens de set van Ran-D @ The Magic Show dat NC vs Alpha Twins - Moonraker op Digital:Age een release krijgt? Dat is wel apart te noemen eigenlijk...

Het is nog niet bekend of het album op Fusion of Digital:Age een release krijgt (waarschijnlijk wel Fusion ivm naamsbekendheid ed) maar waarom word Moonraker dan op Digital:Age gereleased? Achter de titel van Crump Remix van Ran-D staat namelijk Fusion.... Hmm, weet iemand hoe dat precies zit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 19:58 

Hardtraxx Addict

jambekkie schreef:
Ik zie tijdens de set van Ran-D @ The Magic Show dat NC vs Alpha Twins - Moonraker op Digital:Age een release krijgt? Dat is wel apart te noemen eigenlijk...

Het is nog niet bekend of het album op Fusion of Digital:Age een release krijgt (waarschijnlijk wel Fusion ivm naamsbekendheid ed) maar waarom word Moonraker dan op Digital:Age gereleased? Achter de titel van Crump Remix van Ran-D staat namelijk Fusion.... Hmm, weet iemand hoe dat precies zit?

Het album wordt natuurlijk op digital age gereleased, de geremixte fusion tracks worden op fusion gereleased in verband met de rechten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 20:04 

Hardtraxx Elite

WZY schreef:
jambekkie schreef:

Het album wordt natuurlijk op digital age gereleased, de geremixte fusion tracks worden op fusion gereleased in verband met de rechten :thumbup:

Die Fusion tracks komen dus niet op het album?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 20:05 

Hardtraxx Veteran

jambekkie schreef:
WZY schreef:
jambekkie schreef:

Die Fusion tracks komen dus niet op het album?

komen denk ik wel op de album release maar als er samplers komen kom die fusion remixen denk ik fusion uit omdat daar idd de rechten liggen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 20:37 

Hardtraxx Veteran

Intervention schreef:
komen denk ik wel op de album release maar als er samplers komen kom die fusion remixen denk ik fusion uit omdat daar idd de rechten liggen ;)

Dit dus. De labels die in de TMS tracklist staan zullen wss de labels zijn waar de fulls op uitkomen (en waar de rechten dus liggen). Alles wat niet op Digital Age komt zal voor het album gelicenseerd worden kun je van uitgaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 21:06 

Hardtraxx Elite

Nice, thanks ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 21:21 

Donateur

Steffnov schreef:
Je extensie klopt, maar 60 minuten en 30 seconden is natuurlijk geen 1 uur en 20 minuten ;)

Haha nee ik hoopte dat Davey daar zelf wel uit zou komen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 21:37 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Steffnov schreef:

Haha nee ik hoopte dat Davey daar zelf wel uit zou komen. :P

Haha, tuurlijk weet ik dat zelf wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 23:21 

Hardtraxxer

Heeft iemand enig idee of deze tracks van noisecontrollers zijn gereleased of free zijn weggegeven?

Activated
Against all odds
aliens
creatures
faces
furybox
give you bass
joke the joker
milkshake
shockwaves
the hunt
we move
you don't own me
wanna freak you
we control the noise

Ik weet namelijk niet of dit allemaal daadwerkelijk gereleased is of free is weggegeven en of ik dit in een set kan gebruiken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 23:24 

Donateur

yri schreef:
Heeft iemand enig idee of deze tracks van noisecontrollers zijn gereleased of free zijn weggegeven?

Activated
Against all odds
aliens
creatures
faces
furybox
give you bass
joke the joker
milkshake
shockwaves
the hunt
we move
you don't own me
wanna freak you
we control the noise

Ik weet namelijk niet of dit allemaal daadwerkelijk gereleased is of free is weggegeven en of ik dit in een set kan gebruiken..

http://www.discogs.com/artist/Noisecontrollers
Vorige  1 ... 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen