you make my day!Steffnov wrote:Remix: plaat door de oren van een andere producer
Re-amp / Re-fix / *jaartal* edit / *feest* edit: aanpassing door de eigen producer, vaak kleiner verschil dan een remix
Remuxx: je plaat verkracht door The Prophet
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
SHardtraxxer
- 612 posts member since 2011
- last seen Oct 2017
-
DHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Oct 2012
ok bedanktflevoboys wrote: Citizen - If I Say Stop!!. Geck-O draaide 'm op Fusion Of Dance, wat een fijne plaat is dat!
Waarom zijn er twee tracks van E-Force op het Scantraxxrecordz kanaal gepost op Youtube?
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
A² Records is een onderdeel van Scantraxx, en ik denk dat op deze manier de video vaker wordt bekeken.Roan wrote:Waarom zijn er twee tracks van E-Force op het Scantraxxrecordz kanaal gepost op Youtube?
Wanneer krijgt The Machine weer eens een boeking in NL 
Als mensen hem boeken. Blijkbaar is te duur (misschien ook omdat hij over moet komen vliegen etcetera) of trekt hij te weinig publiek.Henk-Jan wrote:Wanneer krijgt The Machine weer eens een boeking in NL
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Heeft Q-Dance ook een pagina waar ik een tracklist van de radioshow kan zien?
Voor zover ik weet komt die pas naderhand, maar wij hebben p-stylez in de chatRitsurt wrote:Heeft Q-Dance ook een pagina waar ik een tracklist van de radioshow kan zien?
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Thanks, heb er al een paar uit kunnen vissen 
Als je een link wil posten van youtube, en dat die link dan meteen begint bij bijvoorbeeld 1 uur en 20 minuten, hoe moet je dat dan doen?
&t=60m30s erachter plakken
en dan aanpassen naar de tijd die jij wilt. Kan niet tussen [yout ube] tags trouwens.
en dan aanpassen naar de tijd die jij wilt. Kan niet tussen [yout ube] tags trouwens.
Oké thanks. Dat het niet tussen tags kan snap ikTiMOTHYb wrote:&t=60m30s erachter plakken
Kan ook via insluiten, dan typ je de tijd in dat kleine vakje onder het YT filmpje.
Je extensie klopt, maar 60 minuten en 30 seconden is natuurlijk geen 1 uur en 20 minutenTiMOTHYb wrote:&t=60m30s erachter plakken
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Ik zie tijdens de set van Ran-D @ The Magic Show dat NC vs Alpha Twins - Moonraker op Digital:Age een release krijgt? Dat is wel apart te noemen eigenlijk...
Het is nog niet bekend of het album op Fusion of Digital:Age een release krijgt (waarschijnlijk wel Fusion ivm naamsbekendheid ed) maar waarom word Moonraker dan op Digital:Age gereleased? Achter de titel van Crump Remix van Ran-D staat namelijk Fusion.... Hmm, weet iemand hoe dat precies zit?
Het is nog niet bekend of het album op Fusion of Digital:Age een release krijgt (waarschijnlijk wel Fusion ivm naamsbekendheid ed) maar waarom word Moonraker dan op Digital:Age gereleased? Achter de titel van Crump Remix van Ran-D staat namelijk Fusion.... Hmm, weet iemand hoe dat precies zit?
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
Het album wordt natuurlijk op digital age gereleased, de geremixte fusion tracks worden op fusion gereleased in verband met de rechtenjambekkie wrote:Ik zie tijdens de set van Ran-D @ The Magic Show dat NC vs Alpha Twins - Moonraker op Digital:Age een release krijgt? Dat is wel apart te noemen eigenlijk...
-
JHardtraxx Elite
- last seen May 2014
Die Fusion tracks komen dus niet op het album?WZY wrote:Het album wordt natuurlijk op digital age gereleased, de geremixte fusion tracks worden op fusion gereleased in verband met de rechtenjambekkie wrote:Ik zie tijdens de set van Ran-D @ The Magic Show dat NC vs Alpha Twins - Moonraker op Digital:Age een release krijgt? Dat is wel apart te noemen eigenlijk...
komen denk ik wel op de album release maar als er samplers komen kom die fusion remixen denk ik fusion uit omdat daar idd de rechten liggenjambekkie wrote:Die Fusion tracks komen dus niet op het album?WZY wrote:Het album wordt natuurlijk op digital age gereleased, de geremixte fusion tracks worden op fusion gereleased in verband met de rechtenjambekkie wrote:Ik zie tijdens de set van Ran-D @ The Magic Show dat NC vs Alpha Twins - Moonraker op Digital:Age een release krijgt? Dat is wel apart te noemen eigenlijk...
Dit dus. De labels die in de TMS tracklist staan zullen wss de labels zijn waar de fulls op uitkomen (en waar de rechten dus liggen). Alles wat niet op Digital Age komt zal voor het album gelicenseerd worden kun je van uitgaan.Intervention wrote:komen denk ik wel op de album release maar als er samplers komen kom die fusion remixen denk ik fusion uit omdat daar idd de rechten liggen
-
JHardtraxx Elite
- last seen May 2014
Nice, thanks 
Haha nee ik hoopte dat Davey daar zelf wel uit zou komen.Steffnov wrote: Je extensie klopt, maar 60 minuten en 30 seconden is natuurlijk geen 1 uur en 20 minuten
Haha, tuurlijk weet ik dat zelf welTiMOTHYb wrote:Haha nee ik hoopte dat Davey daar zelf wel uit zou komen.Steffnov wrote: Je extensie klopt, maar 60 minuten en 30 seconden is natuurlijk geen 1 uur en 20 minuten
-
YHardtraxxer
- 235 posts member since 2009
- last seen Jan 2026
Heeft iemand enig idee of deze tracks van noisecontrollers zijn gereleased of free zijn weggegeven?
Activated
Against all odds
aliens
creatures
faces
furybox
give you bass
joke the joker
milkshake
shockwaves
the hunt
we move
you don't own me
wanna freak you
we control the noise
Ik weet namelijk niet of dit allemaal daadwerkelijk gereleased is of free is weggegeven en of ik dit in een set kan gebruiken..
Activated
Against all odds
aliens
creatures
faces
furybox
give you bass
joke the joker
milkshake
shockwaves
the hunt
we move
you don't own me
wanna freak you
we control the noise
Ik weet namelijk niet of dit allemaal daadwerkelijk gereleased is of free is weggegeven en of ik dit in een set kan gebruiken..
http://www.discogs.com/artist/Noisecontrollersyri wrote:Heeft iemand enig idee of deze tracks van noisecontrollers zijn gereleased of free zijn weggegeven?
Activated
Against all odds
aliens
creatures
faces
furybox
give you bass
joke the joker
milkshake
shockwaves
the hunt
we move
you don't own me
wanna freak you
we control the noise