Khadber schreef:
Sunboom schreef:
Tja, daar zijn de meningen toch erg over verdeeld. Vooral Forever Az One vond ik erg standaard. Dat was gewoon The Sacrifice II... De tracks die hij nu aflevert zijn gewoon origineel en hij voert wat mij betreft de leiding in de pitchkicksound. Mensen hemelen Frontliner, Wildstylez, Crypsis en een aantal anderen tot grote hoogten en hebben vervolgens kritiek op Headhunterz die minstens net zo goed bezig is? Ik snap er echt niks van.
Mag ik vragen wat je zo goed vind aan Headhunterz? Ik vind zijn tracks de laatste tijd erg herhalend. Rate Reducer Remix, Defqon anthem, Musical Revolution.. Allemaal zelfde kicks. Megasound heb ik te weinig gehoord om wat over te zeggen.
Rate Reducer Remix had de Power of the Mind kicks

Die zijn gelukkig nog een stuk beter dan de kicks in A New Day, Fear of Darkness, Her Voice RMX, Saifam Mashup, Defqon Anthem en die tracks die jij noemt.
En zeg nou zelf Sunboom, vind je niet dat al zijn tracks allemaal op elkaar lijken? Ik vind van wel namelijk. En dat heb ik bij Frontliner niet, Spacer en Warphole zijn totaal verschillende tracks, Muzyk en Self Deprication zijn totaal verschillende tracks, Rollin' en Time zijn totaal verschillende tracks.. Enzovoort.