Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 554  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2009 10:28 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
freddyadu8 schreef:
Niet over hardstyle maar hardcore deze keer:

weet iemand of er een web verkrijgbaar is van Outblast vs Korsakoff - Unleash The Beast?

http://www.dance-tunes.com/#home/tune/8 ... -the-beast

Eerste site die ik zoek :).

oh haha sorry, ik heb niet verder gekeken dan mn neus langs is :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2009 10:41 

Khadber schreef:
@ $tixx: We hebben zoveel sets met promo's de laatste tijd dat we deze regel maar ingesteld hebben.. Het is ook gewoon niet netjes om te doen.

we ??? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2009 11:21 

Hardtraxx Veteran

Veel mensen zeggen dat HeadhunterZ erg arrogant is! Ik snap nooit wat hun rede daarvoor is! Als ik hem zo zie vissen dan lijkt mij Willem totaal geen arrogant iemand :P!! Ook als je hem in het openbaar ziet of op filmpjes lijkt het mij totaal niet! Dus waar halen mensen dat vandaan!! Misschien dat die meningen komen van mensen die weleens een gesprek met hem hebben ofzo,...

Misschien dat er tussen jullie ook mensen zijn die HeadhunterZ een arrogant iemand vinden? En zo ja, waarom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2009 11:23 

Hardtraxx Veteran

FRArnold schreef:
Veel mensen zeggen dat HeadhunterZ erg arrogant is! Ik snap nooit wat hun rede daarvoor is! Als ik hem zo zie vissen dan lijkt mij Willem totaal geen arrogant iemand :P!! Ook als je hem in het openbaar ziet of op filmpjes lijkt het mij totaal niet! Dus waar halen mensen dat vandaan!! Misschien dat die meningen komen van mensen die weleens een gesprek met hem hebben ofzo,...

Misschien dat er tussen jullie ook mensen zijn die HeadhunterZ een arrogant iemand vinden? En zo ja, waarom?

Ik vind hem geen arrogant persoon, wel weet ik dat sommige mensen dat vinden door nummers als 'Just say my name' & 'Hate it or Love it'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2009 11:50 

Hardtraxx Veteran

Ja ok, datgeen wat jij zegt vond ik ook opvallen in het nummer Megasound waarin je het volgende hoort: 'Professor in research, Willem Rebergen, Received a royal honour for taking part in this excellent inquiry'.

Maar om dat op te blazen en HeadhunterZ uit te maken voor arrogant vind ik ver gaan! Megasound, Hate it of Love it en Just say my Name vind ik persoonlijk heerlijke nummers!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2009 11:53 

Hardtraxx Veteran

FRArnold schreef:
Ja ok, datgeen wat jij zegt vond ik ook opvallen in het nummer Megasound waarin je het volgende hoort: 'Professor in research, Willem Rebergen, Received a royal honour for taking part in this excellent inquiry'.

Maar om dat op te blazen en HeadhunterZ uit te maken voor arrogant vind ik ver gaan! Megasound, Hate it of Love it en Just say my Name vind ik persoonlijk heerlijke nummers!

Er is hier al ooit vaker een discussie over geweest, persoonlijk heb ik helemaal geen moeite met die teksten, als het nummer maar lekker is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2009 11:58 

Hardtraxx Veteran

Helemaal met je eens! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2009 14:36 

Donateur

waarom altijd dat gezeur over headhunterz en scantraxx.
hardstyle word nou eenmaal populairder en het zal na een tijdje wel weer afnemen.
ik hoor heel veel mensen zeiken headhunterz dit het headhunterz dat maar vervolgens is iedereen wel aan het laggen als ie aan het vissen is met wildstylez. dan is het ineens wel een goede gozer.
headhunterz maakt gewoon zijn eigen sound en dat is precies wat het publiek wil horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2009 15:25 

Hardtraxx Veteran

TheNabster schreef:
hardstyle word nou eenmaal populairder en het zal na een tijdje wel weer afnemen.
ik hoor heel veel mensen zeiken headhunterz dit het headhunterz dat maar vervolgens is iedereen wel aan het laggen als ie aan het vissen is met wildstylez. dan is het ineens wel een goede gozer.
headhunterz maakt gewoon zijn eigen sound en dat is precies wat het publiek wil horen.

Dit is heel het probleem niet! Ik wil alleen maar weten waarom er gezeur is over HeadhunterZ! Ik vind het persoonlijk één van de beste Hardstyle producers dus mij hoor je niet negatief over hem praten! Daarom mijn vraag ook waarom dat sommige mensen dat wel doen! En met dat vissen, ik wildde alleen even aangeven dat het me helemaal geen arrogant iemand lijkt wat veel mensen wel vinden! ;)

Voorderest ben ik het met je eens dat hij zijn eigen sound heeft en dat dat hetgeen is wat het publiek wilt horen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2009 15:49 

Hardtraxx Veteran

TheNabster schreef:

Goede gozers kunnen ook slechte tracks maken? Als persoon vind ik hhz echt lachen hoor. Alleen de tracks nu niet zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2009 16:20 

Hardtraxx Elite

FRArnold schreef:

Het gaat er niet om dat de tracks goed zijn, maar het gaat om de betekennis van deze nummers. Persoonlijk weet ik dat niet maar ik heb wel eens gehoord dat deze tracks bepaalde bedoelingen hadden
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2009 16:33 

Hardtraxx Veteran

Dorus ML schreef:
FRArnold schreef:

Het gaat er niet om dat de tracks goed zijn, maar het gaat om de betekennis van deze nummers. Persoonlijk weet ik dat niet maar ik heb wel eens gehoord dat deze tracks bepaalde bedoelingen hadden

Just Say My Name schijnt inderdaad bijvoorbeeld tegen GHF gemaakt te zijn. Daar zijn ze nogal anti Headhunterz. Headhunterz heeft echt een aantal toppers geleverd. Forever Az One, Subsonic en natuurlijk Rock Civilisation vond ik zijn beste. Daarna is het een tijdje stil geweest, en heeft hij zijn tracks een beetje uitgemolken als het ware.. Ook de nieuwe sound vind ik zelf niet zo heel erg veel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2009 16:37 

Hardtraxx Elite

Tja, daar zijn de meningen toch erg over verdeeld. Vooral Forever Az One vond ik erg standaard. Dat was gewoon The Sacrifice II... De tracks die hij nu aflevert zijn gewoon origineel en hij voert wat mij betreft de leiding in de pitchkicksound. Mensen hemelen Frontliner, Wildstylez, Crypsis en een aantal anderen tot grote hoogten en hebben vervolgens kritiek op Headhunterz die minstens net zo goed bezig is? Ik snap er echt niks van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2009 17:27 

Hardtraxx Addict

Ik vind die arrogante teksten van hhz wel lachen en ik denk dat hij helemaal niet arrogant is -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2009 18:58 

Hardtraxx Veteran

Sunboom schreef:
Tja, daar zijn de meningen toch erg over verdeeld. Vooral Forever Az One vond ik erg standaard. Dat was gewoon The Sacrifice II... De tracks die hij nu aflevert zijn gewoon origineel en hij voert wat mij betreft de leiding in de pitchkicksound. Mensen hemelen Frontliner, Wildstylez, Crypsis en een aantal anderen tot grote hoogten en hebben vervolgens kritiek op Headhunterz die minstens net zo goed bezig is? Ik snap er echt niks van.

Mag ik vragen wat je zo goed vind aan Headhunterz? Ik vind zijn tracks de laatste tijd erg herhalend. Rate Reducer Remix, Defqon anthem, Musical Revolution.. Allemaal zelfde kicks. Megasound heb ik te weinig gehoord om wat over te zeggen.

Frontliner vind ik overschat, niet heel erg bijzonder eerlijk gezegd. Crypsis heeft een aparte sound binnen de scene, wat harder en rauwer, wat door veel gewaardeerd word. Wildstylez heeft gewoon iedere keer hele orginele melodiën die veel beter samenhangen dan een standaard-deuntje, telkens wat andere kicks. Daarom vind ik Wildstylez WEL terecht één van de grootste! Ik vind hem meer brengen dan wat HHZ tegenwoordig doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2009 19:13 

Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
Sunboom schreef:

Mag ik vragen wat je zo goed vind aan Headhunterz? Ik vind zijn tracks de laatste tijd erg herhalend. Rate Reducer Remix, Defqon anthem, Musical Revolution.. Allemaal zelfde kicks. Megasound heb ik te weinig gehoord om wat over te zeggen.

Rate Reducer Remix had de Power of the Mind kicks ;) Die zijn gelukkig nog een stuk beter dan de kicks in A New Day, Fear of Darkness, Her Voice RMX, Saifam Mashup, Defqon Anthem en die tracks die jij noemt.
En zeg nou zelf Sunboom, vind je niet dat al zijn tracks allemaal op elkaar lijken? Ik vind van wel namelijk. En dat heb ik bij Frontliner niet, Spacer en Warphole zijn totaal verschillende tracks, Muzyk en Self Deprication zijn totaal verschillende tracks, Rollin' en Time zijn totaal verschillende tracks.. Enzovoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2009 20:55 

Hardtraxx Veteran

Kan iemand mij een goede koptelefoon aanraden voor gewoon thuisgebruik achter de computer, en voor op de telefoon voor richting school enz?

Wil iig dat er een goede bass in zit :whistle:

Dankuu
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2009 21:44 

Hardtraxxer

In-ear oordopjes.. maar die kosten wel 45 eu (Sony Ericsson) :P
Afbeelding
:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2009 22:12 

Hardtraxx Veteran

Sjaak1 schreef:
Afbeelding

Heb In-Ear gehad, die van Sony :p Maar die gaan te snel kapot bij mij. En In-Ear Bass komt niet in de buurt bij de bass van koptelefoons toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2009 22:18 

Hardtraxxer

Dakpan schreef:
Sjaak1 schreef:

Heb In-Ear gehad, die van Sony :p Maar die gaan te snel kapot bij mij. En In-Ear Bass komt niet in de buurt bij de bass van koptelefoons toch?

Ligt er natuurlijk aan welke koptelefoons je gebruikt.. ik gebruik zelf nooit koptelefoons, alleen oordoppen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2009 22:48 

Hardtraxx Addict

Vraagje:

Is de track DBSTF - Wordz al gereleased?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2009 22:49 

Hardtraxx Veteran

W0uT3R schreef:
Vraagje:

Wordz zelf niet, Wordz from the gang wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2009 22:52 

Hardtraxx Addict

freddyadu8 schreef:
W0uT3R schreef:
Vraagje:

Wordz zelf niet, Wordz from the gang wel

Ohke,,thnx!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2009 14:35 

Hardtraxx Elite

Ik weet niet of er wel een antwoord op is maar, Waar gaat Ran-D zijn platen releasen nu alpha2 naar Scantraxx zijn verhuist
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2009 14:50 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij gewoon bij Alpha2 records nog gewoon (maar dan word het ook door scantraxx uitgebracht) maar dit weet ik niet zeker
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 554  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen