Sunboom wrote:
Pitchkick - Een tonale kick die mee omhoog/-laag gaat (ofwel meepitcht) met de melodie om zo een harmonieuze sound te bewerkstelligen. Komt tegenwoordig in bijna elke track voor.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Jup, en een lead is de synth van de mainmelodie. Maar dan moet je natuurlijk wel weten wat een synth is
.
ja dat van die lead verwachtte ik al haha. Bedankt allebei. en wat is een screech? 
Screech is zeg maar een soort hoge melodietoon..Dakpan wrote:ja dat van die lead verwachtte ik al haha. Bedankt allebei. en wat is een screech?
View on YouTube
Hierin zit een goede screech bijvoorbeeld. Dat zijn dus die in de intro etc.
Wildstylez - RevengeRavenwood wrote:track met
Come on! Do it!
erin?
Geen probleemRavenwood wrote:dat is hem ja, thnx man
-
$
- 4 posts member since 2009
- last seen Nov 2009
Ik had een setje gepost, maar hij is weggehaald omdat er promo's inzitten.
Wat zijn eigenlijk promo's?
Tracks die gedraaid worden terwijl ze nog niet gereleased zijn$tixx. wrote:Ik had een setje gepost, maar hij is weggehaald omdat er promo's inzitten.
mijn vraag:
Ik heb sinds een maand of 1,2 DJ Gear, maar ik wil wel eens een setje opnemen... weet iemand waar je een kabeltje kan halen ofzo dat naar de pc gaat? of hoe werkt dat opnemen eigenlijk?
Last edited by Stokbrood on 05 Jun 2009 16:22, edited 1 time in total.
Tracks die nog niet gereleased zijn, of nog niet klaar zijn.$tixx. wrote:Ik had een setje gepost, maar hij is weggehaald omdat er promo's inzitten.
-
$
- 4 posts member since 2009
- last seen Nov 2009
Oke, bedankt!
Ik zie nu trouwens pas het topic 'Promo-beleid'.
Excuses.
Ik zie nu trouwens pas het topic 'Promo-beleid'.
Excuses.
@ $tixx: We hebben zoveel sets met promo's de laatste tijd dat we deze regel maar ingesteld hebben.. Het is ook gewoon niet netjes om te doen.Stokbrood wrote:Tracks die gedraaid worden terwijl ze nog niet gereleased zijn$tixx. wrote:Ik had een setje gepost, maar hij is weggehaald omdat er promo's inzitten.
mijn vraag:
Ik heb sinds een maand of 1,2 DJ Gear, maar ik wil wel eens een setje opnemen... weet iemand waar je een kabeltje kan halen ofzo dat naar de pc gaat? of hoe werkt dat opnemen eigenlijk?
@ Stokbrood. Je moet gewoon even naar een elektronicazaak lopen. Die weten alles van die kabeltjes en alles af. Als je 2 stukjes hebt die je aan 1 kabeltje wilt, gewoon meenemen, scheelt weer een keer fietsen voor evt een verkeerd kabeltje.
Khadber = alles weterKhadber wrote:@ $tixx: We hebben zoveel sets met promo's de laatste tijd dat we deze regel maar ingesteld hebben.. Het is ook gewoon niet netjes om te doen.Stokbrood wrote:Tracks die gedraaid worden terwijl ze nog niet gereleased zijn$tixx. wrote:Ik had een setje gepost, maar hij is weggehaald omdat er promo's inzitten.
mijn vraag:
@ Stokbrood. Je moet gewoon even naar een elektronicazaak lopen. Die weten alles van die kabeltjes en alles af. Als je 2 stukjes hebt die je aan 1 kabeltje wilt, gewoon meenemen, scheelt weer een keer fietsen voor evt een verkeerd kabeltje.
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
Wat betekent Medley, Zie het soms bij Remixen? van nummers staan
Ik heb een vraag.
Zijn er vinyl shops in België waar ze hardstyle en hardcore platen verkopen en ook nog dj gear?
Zijn er vinyl shops in België waar ze hardstyle en hardcore platen verkopen en ook nog dj gear?
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Dj gear wel, overal toch .. Check hasselt ofso of van waar ben je?Sayenjumper wrote:Ik heb een vraag.
Vinyl shops weet ik niet
Mss dat ik het bij media markt vind die dj gearbRt_ wrote:Dj gear wel, overal toch .. Check hasselt ofso of van waar ben je?Sayenjumper wrote:Ik heb een vraag.
Vinyl shops weet ik nietDenk persoonlijk van niet, hier verkopen ze alleen maar volledige cds .. Die meestal nog laat uitkomen
Moet die van Bassleader en inQontrole ook nog gaan halen, komt er nog de Cd van Acti bij hmm
ik woon in vlaams brabant
Media Markt.. Je kunt ook gewoon ef googlen he. 
En bestel anders via internet.
En bestel anders via internet.
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
@ Sayenjumper: Je kan ook gewoon dj-gear bestellen via het internet, je hoeft niet per se in de buurt van zo een winkel te wonen. Je hebt in Nederland Bax-Shop, in België heb je Toff Music (Turnhout) waar ze vinyls en gear verkopen. Ook is er 1tje in Dilbeek, Disc-Joker. Die winkels zijn wel betrouwbaar dus je ziet maar wat je ermee doet 
bedankt dit is zeker een goed adressYannicksuper wrote:@ Sayenjumper: Je kan ook gewoon dj-gear bestellen via het internet, je hoeft niet per se in de buurt van zo een winkel te wonen. Je hebt in Nederland Bax-Shop, in België heb je Toff Music (Turnhout) waar ze vinyls en gear verkopen. Ook is er 1tje in Dilbeek, Disc-Joker. Die winkels zijn wel betrouwbaar dus je ziet maar wat je ermee doet
Een medley is een aaneenschakeling van fragmenten van populaire liedjes of melodieën die direct achter elkaar worden gezongen of gespeeld (bron: Wikipedia)Dorus ML wrote:Wat betekent Medley, Zie het soms bij Remixen? van nummers staan
Dus bijvoorbeeld in Oxygen:
View on YouTube
Hier hoor je in de break het stukje van Behind Blue Eyes. Dat is dus het populaire liedje wat in een ander nummer is gebruikt
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
Okai Thx
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Niet over hardstyle maar hardcore deze keer:
weet iemand of er een web verkrijgbaar is van Outblast vs Korsakoff - Unleash The Beast?
weet iemand of er een web verkrijgbaar is van Outblast vs Korsakoff - Unleash The Beast?
http://www.dance-tunes.com/#home/tune/8 ... -the-beast" target="_blank" rel="nofollowfreddyadu8 wrote:Niet over hardstyle maar hardcore deze keer:
Eerste site die ik zoek