F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Sunboom wrote:
Pitchkick - Een tonale kick die mee omhoog/-laag gaat (ofwel meepitcht) met de melodie om zo een harmonieuze sound te bewerkstelligen. Komt tegenwoordig in bijna elke track voor.
Hardtraxx Elite
2581 posts member since 2008
last seen May 2014
Jup, en een lead is de synth van de mainmelodie. Maar dan moet je natuurlijk wel weten wat een synth is :P.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
ja dat van die lead verwachtte ik al haha. Bedankt allebei. en wat is een screech? :P
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Dakpan wrote:ja dat van die lead verwachtte ik al haha. Bedankt allebei. en wat is een screech? :P
Screech is zeg maar een soort hoge melodietoon..

View on YouTube
Hierin zit een goede screech bijvoorbeeld. Dat zijn dus die in de intro etc.
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
track met

Come on! Do it!

erin?
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
Ravenwood wrote:track met

Come on! Do it!

erin?
Wildstylez - Revenge
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
dat is hem ja, thnx man :)
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
Ravenwood wrote:dat is hem ja, thnx man :)
Geen probleem :cool:
$
4 posts member since 2009
last seen Nov 2009
Ik had een setje gepost, maar hij is weggehaald omdat er promo's inzitten.
Wat zijn eigenlijk promo's?
Hardtraxx Addict
1750 posts member since 2009
last seen May 2026
$tixx. wrote:Ik had een setje gepost, maar hij is weggehaald omdat er promo's inzitten.
Tracks die gedraaid worden terwijl ze nog niet gereleased zijn ;)

mijn vraag:

Ik heb sinds een maand of 1,2 DJ Gear, maar ik wil wel eens een setje opnemen... weet iemand waar je een kabeltje kan halen ofzo dat naar de pc gaat? of hoe werkt dat opnemen eigenlijk?
Last edited by Stokbrood on 05 Jun 2009 16:22, edited 1 time in total.
Hardtraxxer
876 posts member since 2008
last seen Nov 2013
$tixx. wrote:Ik had een setje gepost, maar hij is weggehaald omdat er promo's inzitten.
Tracks die nog niet gereleased zijn, of nog niet klaar zijn.
$
4 posts member since 2009
last seen Nov 2009
Oke, bedankt!
Ik zie nu trouwens pas het topic 'Promo-beleid'.
Excuses.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Stokbrood wrote:

mijn vraag:

Ik heb sinds een maand of 1,2 DJ Gear, maar ik wil wel eens een setje opnemen... weet iemand waar je een kabeltje kan halen ofzo dat naar de pc gaat? of hoe werkt dat opnemen eigenlijk?
@ $tixx: We hebben zoveel sets met promo's de laatste tijd dat we deze regel maar ingesteld hebben.. Het is ook gewoon niet netjes om te doen.

@ Stokbrood. Je moet gewoon even naar een elektronicazaak lopen. Die weten alles van die kabeltjes en alles af. Als je 2 stukjes hebt die je aan 1 kabeltje wilt, gewoon meenemen, scheelt weer een keer fietsen voor evt een verkeerd kabeltje.
Hardtraxx Addict
1750 posts member since 2009
last seen May 2026
Khadber wrote:
Stokbrood wrote:

mijn vraag:

@ $tixx: We hebben zoveel sets met promo's de laatste tijd dat we deze regel maar ingesteld hebben.. Het is ook gewoon niet netjes om te doen.

@ Stokbrood. Je moet gewoon even naar een elektronicazaak lopen. Die weten alles van die kabeltjes en alles af. Als je 2 stukjes hebt die je aan 1 kabeltje wilt, gewoon meenemen, scheelt weer een keer fietsen voor evt een verkeerd kabeltje.
Khadber = alles weter :thumbsup:
J
Hardtraxx Elite
2259 posts member since 2009
last seen Jan 2013
Wat betekent Medley, Zie het soms bij Remixen? van nummers staan
Hardtraxxer
904 posts member since 2009
last seen Nov 2012
Ik heb een vraag.
Zijn er vinyl shops in België waar ze hardstyle en hardcore platen verkopen en ook nog dj gear?
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Sayenjumper wrote:Ik heb een vraag.
Zijn er vinyl shops in België waar ze hardstyle en hardcore platen verkopen en ook nog dj gear?
Dj gear wel, overal toch .. Check hasselt ofso of van waar ben je?

Vinyl shops weet ik niet :) Denk persoonlijk van niet, hier verkopen ze alleen maar volledige cds .. Die meestal nog laat uitkomen :thumbdown: Moet die van Bassleader en inQontrole ook nog gaan halen, komt er nog de Cd van Acti bij hmm ^^
Hardtraxxer
last seen Nov 2012
bRt_ wrote:
Sayenjumper wrote:Ik heb een vraag.
Dj gear wel, overal toch .. Check hasselt ofso of van waar ben je?

Vinyl shops weet ik niet :) Denk persoonlijk van niet, hier verkopen ze alleen maar volledige cds .. Die meestal nog laat uitkomen :thumbdown: Moet die van Bassleader en inQontrole ook nog gaan halen, komt er nog de Cd van Acti bij hmm ^^
Mss dat ik het bij media markt vind die dj gear
ik woon in vlaams brabant
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2008
Media Markt.. Je kunt ook gewoon ef googlen he. ;)
En bestel anders via internet.
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
@ Sayenjumper: Je kan ook gewoon dj-gear bestellen via het internet, je hoeft niet per se in de buurt van zo een winkel te wonen. Je hebt in Nederland Bax-Shop, in België heb je Toff Music (Turnhout) waar ze vinyls en gear verkopen. Ook is er 1tje in Dilbeek, Disc-Joker. Die winkels zijn wel betrouwbaar dus je ziet maar wat je ermee doet ^^
Hardtraxxer
last seen Nov 2012
Yannicksuper wrote:@ Sayenjumper: Je kan ook gewoon dj-gear bestellen via het internet, je hoeft niet per se in de buurt van zo een winkel te wonen. Je hebt in Nederland Bax-Shop, in België heb je Toff Music (Turnhout) waar ze vinyls en gear verkopen. Ook is er 1tje in Dilbeek, Disc-Joker. Die winkels zijn wel betrouwbaar dus je ziet maar wat je ermee doet ^^
bedankt dit is zeker een goed adress
Hardtraxx Addict
1715 posts member since 2009
last seen Nov 2014
Dorus ML wrote:Wat betekent Medley, Zie het soms bij Remixen? van nummers staan
Een medley is een aaneenschakeling van fragmenten van populaire liedjes of melodieën die direct achter elkaar worden gezongen of gespeeld (bron: Wikipedia)
Dus bijvoorbeeld in Oxygen:
View on YouTube

Hier hoor je in de break het stukje van Behind Blue Eyes. Dat is dus het populaire liedje wat in een ander nummer is gebruikt
J
Hardtraxx Elite
2259 posts member since 2009
last seen Jan 2013
Okai Thx
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Niet over hardstyle maar hardcore deze keer:

weet iemand of er een web verkrijgbaar is van Outblast vs Korsakoff - Unleash The Beast?
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
freddyadu8 wrote:Niet over hardstyle maar hardcore deze keer:

weet iemand of er een web verkrijgbaar is van Outblast vs Korsakoff - Unleash The Beast?
http://www.dance-tunes.com/#home/tune/8 ... -the-beast" target="_blank" rel="nofollow

Eerste site die ik zoek :).