Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Enzyme X was voor de hele enzyme crew. Ze konden onder die alias gewoon maken wat ze wilde maken zonder 'naam-restricties' met zich mee te brengen. Sommige Enzyme X producties hebben credits op de vinyl, sommige weer niet.
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
ohke weet ik dat ook. wel jammer dat ze niks meer uitbrengen, weet iemand of die albums. component 1 & 2 nog verkrijgbaar zijn?
en verder ga ik me eens met K7 bezig houden, nog nooit vna gehoord ;)
L
Hardtraxxer
321 posts member since 2010
last seen Aug 2013
Weet iemand of Wildstylez die track heeft gereleased met die verstuurde samples?
Opeens dacht ik daaraan en ik heb nog altijd niks gezien van die track.
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
lunatix wrote:Weet iemand of Wildstylez die track heeft gereleased met die verstuurde samples?
Zou die doen na een xxx aantal likes/followers weet ik veel. Toen die dat eenmal had kwam die met een lulsmoes dat hij sneller op dat aantal zit dan die dacht en het nog een week ging duren. Inmiddels zijn we 3(?) maanden verder en nog niks.

Zwakke actie van de man.
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Dakpan wrote:
lunatix wrote:Weet iemand of Wildstylez die track heeft gereleased met die verstuurde samples?
Zou die doen na een xxx aantal likes/followers weet ik veel. Toen die dat eenmal had kwam die met een lulsmoes dat hij sneller op dat aantal zit dan die dacht en het nog een week ging duren. Inmiddels zijn we 3(?) maanden verder en nog niks.

Zwakke actie van de man.
De man is denk ik stukken drukker dan jij denkt :thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
Ja dus? Geen excuus om iets uit te stellen en vervolgens niks meer over te laten horen
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 5 days ago
Dakpan wrote:Ja dus? Geen excuus om iets uit te stellen en vervolgens niks meer over te laten horen
Ben ik totaal mee eens. Als je ergens niet kan komen laat je dat toch ook weten?
Hardtraxxer
456 posts member since 2011
last seen Jan 2019
Hoe heet het nummer dat je krijgt te horen op de site van Free Festival The Harder Styles??

:thumbsup:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Kepro wrote:
Dakpan wrote:Ja dus? Geen excuus om iets uit te stellen en vervolgens niks meer over te laten horen
Ben ik totaal mee eens. Als je ergens niet kan komen laat je dat toch ook weten?
Je zou hem er over kunnen berichten of 1 of ander medium.
Hardtraxx Elite
2498 posts member since 2009
last seen May 2023
wouzer wrote:Hoe heet het nummer dat je krijgt te horen op de site van Free Festival The Harder Styles??

:thumbsup:
Thera - Clash (Chain Reaction Remix) ;)

Overig verkeert topic om dit te vragen ^^
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Weet iemand misschien waar de vocalen uit Dark-E - Gods & Symbols (Noisecontrollers Remix) vandaan komen?

View on YouTube
De stem lijkt namelijk verdacht veel op de stem van mijn jeugdheld: Kevin Conroy (Batman TAS)

View on YouTube
(Vanaf 01:40)

Iemand die weet van wel fragment dit is en of het zijn stem is toevallig, kan het zelf namelijk niet 1,2,3 vinden. ^^
G
Ze zouden ook gewoon ingesproken kunnen zijn, vooral gezien het maar om een paar [aparte, vooral: Reverze] woorden gaat.
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Intervention wrote:waneer komt eigenlijk TODM juni?
Hardtraxxer
290 posts member since 2010
last seen Oct 2014
Wildstylez zou bij zoveel likes op facebook toch een "facebooktrack" releases??
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Jorea88 wrote:Wildstylez zou bij zoveel likes op facebook toch een "facebooktrack" releases??
Ja, is ie vergeten volgens mij
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Intervention wrote:
Intervention wrote:waneer komt eigenlijk TODM juni?
Hardtraxx Newbie
27 posts member since 2011
last seen Mar 2014
waar blijft Grandmaster Q - Qtopia? :/
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
KSwoosh wrote:Ze zouden ook gewoon ingesproken kunnen zijn, vooral gezien het maar om een paar [aparte, vooral: Reverze] woorden gaat.
Tja kan toch dat dat toevallig werd gezegt, of dat hij die gast heeft betaald voor de vocalen.. zeg verder ook niet dat hij de vocalen heeft gedaan, vraag me alleen af of het zo is want het lijkt ver op elkaar. Iemand enig idee?
Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
[quote="patrickjeb"]Hardstyle Masterz - Age of Reverse Bass
En dan zijn er nog enkele remixen van :P

Onder andere Headhunterz gebruikte het liedje in de gekende 'Saifam Mashup'.

Headhunterz- The Saifam Mashup

Waarschijnlijk is het dit liedje dat je zoekt.
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Wanneer komen die samplers van het TNT album en in het speciaal;
wanneer komt Second Match (Amazed Remix)?
S
Hardtraxxer
612 posts member since 2011
last seen Oct 2017
iemand al een idee wanneer crypsis met nackt aankomt?
hoorde dat die in juli gereleased zou worden maar heb er nog vrij weinig van gehoort/gelezen.. :thumbdown:
Hardtraxxer
928 posts member since 2010
last seen Mar 2013
SvonD wrote:iemand al een idee wanneer crypsis met nackt aankomt?
hoorde dat die in juli gereleased zou worden maar heb er nog vrij weinig van gehoort/gelezen.. :thumbdown:
Hij had problemen met de rechten geloof ik, omdat die vocals uit een film komen. Maar zou er wel aan komen binnenkort.
G
Deeltjesversneller wrote:
Hij had problemen met de rechten geloof ik, omdat die vocals uit een film komen. Maar zou er wel aan komen binnenkort.
Wonderbaarlijk eigenlijk dat artiesten daar niet eerder problemen mee hebben gehad, want er worden ZOVEEL vocals uit films gehaald...
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
KSwoosh wrote:
Deeltjesversneller wrote:
Wonderbaarlijk eigenlijk dat artiesten daar niet eerder problemen mee hebben gehad, want er worden ZOVEEL vocals uit films gehaald...
Zouden ze dan allemaal gewoon rechten hebben gevraagd/betaald? Dat begin ik me nu dan wel af te vragen.
G
Skedoedelefloeps wrote:Zouden ze dan allemaal gewoon rechten hebben gevraagd/betaald? Dat begin ik me nu dan wel af te vragen.
Daar ben ik dan ook wel benieuwd naar, misschien kan iemand dit aan een artiest vragen?