Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 08:09 

Artiest

Nee dat zijn ze niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 19:02 

Hardtraxx Veteran

Question: weet iemand hoe je het van die artiesten youtube filmpjes kan ontwerpen? Ik gok natuurlijk dat dit met after effects wordt gedaan en ik begin ook al aardige dingen te ontwikkelen, maar weet iemand of er regels en/of ttutorials zijn om deze te maken?

Voor degene die geen idee hebben waar ik 't over heb; zie wat willekeurige previews van bijv. The Machine of Wildstylez :)

Alvast bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 20:14 

b-ram schreef:
Question: weet iemand hoe je het van die artiesten youtube filmpjes kan ontwerpen? Ik gok natuurlijk dat dit met after effects wordt gedaan en ik begin ook al aardige dingen te ontwikkelen, maar weet iemand of er regels en/of ttutorials zijn om deze te maken?

Voor degene die geen idee hebben waar ik 't over heb; zie wat willekeurige previews van bijv. The Machine of Wildstylez :)

Alvast bedankt!

Gezien de effecten die hier overheen zitten zijn het eigenlijk allemaal standaard effecten, distortions, etc. die ze laten loopen.
Tenzij je de nieuwe video's van Fusion bedoeld, die zijn wel anders. Ergens komen mij die graphics heeel erg bekend voor, maar ik kan het niet plaatsen. (ik vermoed dat het een aangepast template is oid, maar dat zal wss niet, het is fking fusion :P)
Die zijn ook relatief makkelijk te maken, gezien het grootste deel Optical Flares is.

En nee, ik weet er geen tuts over, maar ik zou zeggen kijk naar de filmpjes, noteer watvoor effect je ziet, en zoek dat op op internet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 20:45 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
b-ram schreef:

Alvast bedankt!

Gezien de effecten die hier overheen zitten zijn het eigenlijk allemaal standaard effecten, distortions, etc. die ze laten loopen.
Tenzij je de nieuwe video's van Fusion bedoeld, die zijn wel anders. Ergens komen mij die graphics heeel erg bekend voor, maar ik kan het niet plaatsen. (ik vermoed dat het een aangepast template is oid, maar dat zal wss niet, het is fking fusion :P)
Die zijn ook relatief makkelijk te maken, gezien het grootste deel Optical Flares is.

En nee, ik weet er geen tuts over, maar ik zou zeggen kijk naar de filmpjes, noteer watvoor effect je ziet, en zoek dat op op internet.

Ja idd 't is allemaal wel doenbaar. Ik hoopte stiekem dat er iemand wel een tutorial onderhand had gemaakt voor dit soort gevallen.

Die Fusion filmpjes zijn idd niet meer dan wat van die populaire hiphop-clip-achtige light flares :lol:
(niet dat het lelijk is ofzo hoor)

Ik ga zelf wel spelenderwijs achter komen denk ik ^^ Thanks anyway
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 21:22 

Tja, het is ook wel logisch dat er geen tutorials over zijn, want bekijk ze eens goed:
Het is een statische afbeelding met tekst, die afwisseld met andere statische afbeeldingen.
Daaroverheen zit een bewegende waveform van de audio die afgespeeld wordt.
Dat geheel wordt dan af en toe met een distortion aangepakt of wat andere effecten.
Het principe is heel simpel, maar om alles samen kloppend is toch meer aan de ontwerper als aan de effecten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 16:58 

Donateur

Wanneer komt de track 2 Divine van Zany & SHowtek uit?
Of is die ondertussen al gereleasd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 17:06 

Hardtraxx Addict

The Hardstyler-1994 schreef:
Wanneer komt de track 2 Divine van Zany & SHowtek uit?
Of is die ondertussen al gereleasd?

Volgens mij komt daar geen release van en heeft Zany ooit eens gezegd dat je je eigen introotje er maar voor moet plakken, aan die album-rip. Geloof dat ie op een Hardbass CD stond.

Correct me if I'm wrong.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 01:27 

Artiest

PNXRMX schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Rawbin schreef:
Wanneer komen platen van Solutio & The I's eindelijk eens. Kan me nog herinneren dat er begin dat jaar er snel een label genoemd zou worden, maar we zijn inmiddels alweer 5/6 maanden verder :cry:

Hmm ik kan me ook herinneren dat mensen zeiden dat Mythica terug kwam... dus ik zou een verband tussen die 2 kunnen gaan zien misschien?

Dat wordt door Aphobia gerund nu

wij hadden ook allang verwacht dat dit bekend gemaakt zal worden, helaas is dit nog niet het geval en hier kunnen wij helaas niks aan doen... wij moeten ook wachten en willen ook echt wel dingen releasen!

nog even geduld dus... voor ons is het net zo vervelend (waarschijnlijk nog meer ;))

mythica is het in ieder geval niet, dat zal trouwens wel gerunt worden door Aphobia ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 22:48 

Artiest

Nou... dat was m'n laatste worp :lol:
zou t verder ook niet weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 12:08 

wat moet ik doen? ik wil Delete - Eden als single track kopen.. moet ik 'm dan 192MP3 of 320MP3 of WAV bestand kopen?
ik wil Eden full hebben!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 12:11 

Hardtraxx Veteran

DarkestSymphony schreef:
wat moet ik doen? ik wil Delete - Eden als single track kopen.. moet ik 'm dan 192MP3 of 320MP3 of WAV bestand kopen?
ik wil Eden full hebben!

WAV is het beste dan heb je het geluidsbestand zonder kwaliteitsverlies. 320 Kpbs is ook prima, maar dat gecomprimeerd en dat betekent dus dat er gegevens verloren zijn gegaan als zijn die nauwelijks hoorbaar. Als laatste is 192 kbps dat is ook gecomprimeerd alleen dan nog meer dan 320 kpbs. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 12:41 

Edwinn schreef:
DarkestSymphony schreef:
ik wil Eden full hebben!

WAV is het beste dan heb je het geluidsbestand zonder kwaliteitsverlies. 320 Kpbs is ook prima, maar dat gecomprimeerd en dat betekent dus dat er gegevens verloren zijn gegaan als zijn die nauwelijks hoorbaar. Als laatste is 192 kbps dat is ook gecomprimeerd alleen dan nog meer dan 320 kpbs. ;)

danku! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 13:42 

Hardtraxx Veteran

Raad je trouwens aan om gewoon 320 te kopen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 13:45 

Artiest

320 en wav is zo'n klein verschil, gemiddeld persoon zal dat niet eens horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 13:52 

Hardtraxxer

Als je moet vragen wat het verschil is heb je zeker weten ook de gear niet staan om het te kunnen horen....

Volgens mij is het zelfs op dure monitors het verschil tussen 320 en wav maar amper te horen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 14:58 

Hardtraxxer

Wie doet eigenlijk de vocals voor Q-Dance? Voor alle anthems en aankondigingen enzo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 18:18 

Hardtraxx Veteran

waneer komt eigenlijk TODM juni?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2011 11:06 

Hardtraxx Veteran

om het verschil te horen tussen WAV en 320 kb/s moet je goede geluidskaart. goeie kabel. goeie versterker en goeie monitor hebben en dan nog steeds zou ik er geen last van hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2011 11:07 

Hardtraxx Veteran

en nog een vraag;
ik heb al tijdje niets van enzyme x gehoord maar was/is nosferatu daar eigenlijk ook lid van.

dus niet van het enzyme label maar specifiek van de enzyme x crew
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2011 11:11 

Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:
en nog een vraag;
ik heb al tijdje niets van enzyme x gehoord maar was/is nosferatu daar eigenlijk ook lid van.

Zou er niet veel meer van verwachten. Enzyme is nu helemaal mainstream en zelfs de K7 kant slaat nergens meer op vergeleken met vroeger. Zal me niks verbazen als ze X gewoon de das om hebben gedaan omdat het niet populair genoeg was onder het gros.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2011 12:29 

Hardtraxx Veteran

Intervention schreef:
waneer komt eigenlijk TODM juni?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2011 15:48 

Artiest

Is deze ooit gereleased ? Blademasterz ft. Mr.V - My Way
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2011 16:55 

Hardtraxx Veteran

Festuca schreef:
Is deze ooit gereleased ? Blademasterz ft. Mr.V - My Way

Ik dacht/hoop van niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2011 20:00 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Draidy schreef:
en nog een vraag;

Zou er niet veel meer van verwachten. Enzyme is nu helemaal mainstream en zelfs de K7 kant slaat nergens meer op vergeleken met vroeger. Zal me niks verbazen als ze X gewoon de das om hebben gedaan omdat het niet populair genoeg was onder het gros.

ja zo goed kunnen. helaas :cry:
maar was nosferatu daar lid van is eigenlijk mijn vraag, iemand een idee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2011 21:36 

Donateur

Draidy schreef:
Dakpan schreef:
Draidy schreef:
en nog een vraag;

ja zo goed kunnen. helaas :cry:
maar was nosferatu daar lid van is eigenlijk mijn vraag, iemand een idee?

Enzyme X was gewoon de industrial-alias van Ruffneck, Nos, Endymion en nog een paar anderen (volgens mij Meagashira en Hamanuptra?)

Enzyme-mainlabel is idd net zo mainstream geworden als Neophyte en MoH met dank aan Nosferatu en Endymion. K7 was en is nog steeds een heel vet label. Toegankelijke industrial :) Wat Synapse maakt is gewoon vet en uniek!
Vorige  1 ... 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen