Nee dat zijn ze niet.
Voor degene die geen idee hebben waar ik 't over heb; zie wat willekeurige previews van bijv. The Machine of Wildstylez
Alvast bedankt!
Gezien de effecten die hier overheen zitten zijn het eigenlijk allemaal standaard effecten, distortions, etc. die ze laten loopen.b-ram wrote:Question: weet iemand hoe je het van die artiesten youtube filmpjes kan ontwerpen? Ik gok natuurlijk dat dit met after effects wordt gedaan en ik begin ook al aardige dingen te ontwikkelen, maar weet iemand of er regels en/of ttutorials zijn om deze te maken?
Voor degene die geen idee hebben waar ik 't over heb; zie wat willekeurige previews van bijv. The Machine of Wildstylez
Alvast bedankt!
Ja idd 't is allemaal wel doenbaar. Ik hoopte stiekem dat er iemand wel een tutorial onderhand had gemaakt voor dit soort gevallen.KSwoosh wrote:Gezien de effecten die hier overheen zitten zijn het eigenlijk allemaal standaard effecten, distortions, etc. die ze laten loopen.b-ram wrote:Question: weet iemand hoe je het van die artiesten youtube filmpjes kan ontwerpen? Ik gok natuurlijk dat dit met after effects wordt gedaan en ik begin ook al aardige dingen te ontwikkelen, maar weet iemand of er regels en/of ttutorials zijn om deze te maken?
Alvast bedankt!
Tenzij je de nieuwe video's van Fusion bedoeld, die zijn wel anders. Ergens komen mij die graphics heeel erg bekend voor, maar ik kan het niet plaatsen. (ik vermoed dat het een aangepast template is oid, maar dat zal wss niet, het is fking fusion)
Die zijn ook relatief makkelijk te maken, gezien het grootste deel Optical Flares is.
En nee, ik weet er geen tuts over, maar ik zou zeggen kijk naar de filmpjes, noteer watvoor effect je ziet, en zoek dat op op internet.
Volgens mij komt daar geen release van en heeft Zany ooit eens gezegd dat je je eigen introotje er maar voor moet plakken, aan die album-rip. Geloof dat ie op een Hardbass CD stond.The Hardstyler-1994 wrote:Wanneer komt de track 2 Divine van Zany & SHowtek uit?
Of is die ondertussen al gereleasd?
wij hadden ook allang verwacht dat dit bekend gemaakt zal worden, helaas is dit nog niet het geval en hier kunnen wij helaas niks aan doen... wij moeten ook wachten en willen ook echt wel dingen releasen!PNXRMX wrote:Dat wordt door Aphobia gerund nuSkedoedelefloeps wrote:Hmm ik kan me ook herinneren dat mensen zeiden dat Mythica terug kwam... dus ik zou een verband tussen die 2 kunnen gaan zien misschien?Rawbin wrote:Wanneer komen platen van Solutio & The I's eindelijk eens. Kan me nog herinneren dat er begin dat jaar er snel een label genoemd zou worden, maar we zijn inmiddels alweer 5/6 maanden verder
WAV is het beste dan heb je het geluidsbestand zonder kwaliteitsverlies. 320 Kpbs is ook prima, maar dat gecomprimeerd en dat betekent dus dat er gegevens verloren zijn gegaan als zijn die nauwelijks hoorbaar. Als laatste is 192 kbps dat is ook gecomprimeerd alleen dan nog meer dan 320 kpbs.DarkestSymphony wrote:wat moet ik doen? ik wil Delete - Eden als single track kopen.. moet ik 'm dan 192MP3 of 320MP3 of WAV bestand kopen?
ik wil Eden full hebben!
danku!Edwinn wrote:WAV is het beste dan heb je het geluidsbestand zonder kwaliteitsverlies. 320 Kpbs is ook prima, maar dat gecomprimeerd en dat betekent dus dat er gegevens verloren zijn gegaan als zijn die nauwelijks hoorbaar. Als laatste is 192 kbps dat is ook gecomprimeerd alleen dan nog meer dan 320 kpbs.DarkestSymphony wrote:wat moet ik doen? ik wil Delete - Eden als single track kopen.. moet ik 'm dan 192MP3 of 320MP3 of WAV bestand kopen?
ik wil Eden full hebben!
Zou er niet veel meer van verwachten. Enzyme is nu helemaal mainstream en zelfs de K7 kant slaat nergens meer op vergeleken met vroeger. Zal me niks verbazen als ze X gewoon de das om hebben gedaan omdat het niet populair genoeg was onder het gros.Draidy wrote:en nog een vraag;
ik heb al tijdje niets van enzyme x gehoord maar was/is nosferatu daar eigenlijk ook lid van.
dus niet van het enzyme label maar specifiek van de enzyme x crew
Intervention wrote:waneer komt eigenlijk TODM juni?
Ik dacht/hoop van niet.Festuca wrote:Is deze ooit gereleased ? Blademasterz ft. Mr.V - My Way
ja zo goed kunnen. helaasDakpan wrote:Zou er niet veel meer van verwachten. Enzyme is nu helemaal mainstream en zelfs de K7 kant slaat nergens meer op vergeleken met vroeger. Zal me niks verbazen als ze X gewoon de das om hebben gedaan omdat het niet populair genoeg was onder het gros.Draidy wrote:en nog een vraag;
ik heb al tijdje niets van enzyme x gehoord maar was/is nosferatu daar eigenlijk ook lid van.
dus niet van het enzyme label maar specifiek van de enzyme x crew
Enzyme X was gewoon de industrial-alias van Ruffneck, Nos, Endymion en nog een paar anderen (volgens mij Meagashira en Hamanuptra?)Draidy wrote:ja zo goed kunnen. helaasDakpan wrote:Zou er niet veel meer van verwachten. Enzyme is nu helemaal mainstream en zelfs de K7 kant slaat nergens meer op vergeleken met vroeger. Zal me niks verbazen als ze X gewoon de das om hebben gedaan omdat het niet populair genoeg was onder het gros.Draidy wrote:en nog een vraag;
dus niet van het enzyme label maar specifiek van de enzyme x crew![]()
maar was nosferatu daar lid van is eigenlijk mijn vraag, iemand een idee?