Dan vind ik dit een stuk beter voorbeeldTiMOTHYb wrote:En extreem voorbeeld: View on YouTube
View on YouTube
Dan vind ik dit een stuk beter voorbeeldTiMOTHYb wrote:En extreem voorbeeld: View on YouTube
Of deze:Nego wrote:Dan vind ik dit een stuk beter voorbeeldTiMOTHYb wrote:En extreem voorbeeld: View on YouTube
View on YouTube
kan ook,maar daar dacht ik even niet zo snel aanLyst wrote:lol als je zegt screeches dan kom je toch met platen als:
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
Je hebt twee verschillende soort monitoren:Maximum wrote:- Hebben deze boxen een versterker nodig? (en waarom, zodat ik het misschien niet de volgende keer weer hoef te vragen)
Dankt je, zoiets had ik al voornomen, maar bij die KRK's zie ik nergens staan of ze actief of passief zijn.. het lijkt me dat er geen versterker nodig is, maar ik weet het niet zeker.Edwinn wrote:Je hebt twee verschillende soort monitoren:Maximum wrote:- Hebben deze boxen een versterker nodig? (en waarom, zodat ik het misschien niet de volgende keer weer hoef te vragen)
- actieve
- passieve
De actieve hebben geen versterker nodig de passieve wel. De naam zegt het eigenlijk al.
Weet ik, maar ik wil ook gaan producen dus dan kan ik beter gelijk deze aanschaffen als ik dan toch nieuwe ga kopen lijkt me! (dat is ook de reden, waarom ik wil weten hoe veel het hele plaatje gaat kosten)PierrePruuk wrote:Voor draaien alleen heb je eigenlijk niet zo'n 'goede' monitors nodig.. Tenminste dat vind ik. Voor producen heb je die wel nodig, maar draaien kun je ook gewoon met computer setje.
Volgens mij is er niks van dat label te koop als Web. Hopen dat dat nog gaat komen dan....Stokbrood wrote:Waar kan ik Scope DJ - Shimmy Shaker kopen?Op Discogs staat dat ie van Scope is, maar staat niet op Juno, Hs.com of DT? Iemand die mij kan helpen?
Festuca wrote:Is Blademasterz - Secret Of The Blade ergens full te koop of komt die nooit?
Niet op een midifilez sampler langs geweest?? Moest er nog eentje komen naar mijn weten....Festuca wrote:Is Blademasterz - Secret Of The Blade ergens full te koop of komt die nooit?
Daar verschillen de meningen nogal over.The Skribblers wrote:Kan een plaat uit 2011 een early-hardstyle plaat zijn? Gevoelsmatig wel, luister nu Sa.Vee.Oh - Electro bass, en dat vind ik gewoon pure early hardstyle. Zelfde met verschillende geck-o platen, sommige SAIFAMs, Activator kan er ook wat van... Maar heet het dan early???
Lyst wrote:Er is een groep mensen die zegt dat early sound gebonden is, dus dan maakt het jaar niet uit.
Ben ik het helemaal mee eensSkedoedelefloeps wrote:Early is alles wat ouderwets klinkt![]()
Nee, zulke dingen zijn lastig te omschrijven, vaak hoor je zelf wel hoe de meerderheid iets labelt.
Voor mij persoonlijk kan early nog steeds wel gemaakt worden.
Ik vind het vaak outdated klinken en zoals ik al zei, ik vind het ouderwets klinken, alsof het niet thuis hoort in de dingen die je kunt doen tegenwoordig. Kicks zijn daar goed voorbeeld voor imo.
We zullen er ongetwijfeld nog wat van horen.. maar tis een goeie vraag wanneer..The Indicator wrote:Gaat davide Sonar nog ooit iets doen of horen we daar niks meer van?
Zou bij een veel te hoog aantal likes komen.Wesz91 wrote:We zullen er ongetwijfeld nog wat van horen.. maar tis een goeie vraag wanneer..The Indicator wrote:Gaat davide Sonar nog ooit iets doen of horen we daar niks meer van?
ik vraag me ook af wanneer die ze free track nou weg gaat geven.. was tijd gelede dan poll voor welke track mense t liefste wouden, maar daar heb ik inmiddels nix meer van gehoord..? denk er nu opeens aan..
idd kan je lang op wachtenPNXRMX wrote:Zou bij een veel te hoog aantal likes komen.Wesz91 wrote:We zullen er ongetwijfeld nog wat van horen.. maar tis een goeie vraag wanneer..The Indicator wrote:Gaat davide Sonar nog ooit iets doen of horen we daar niks meer van?
ik vraag me ook af wanneer die ze free track nou weg gaat geven.. was tijd gelede dan poll voor welke track mense t liefste wouden, maar daar heb ik inmiddels nix meer van gehoord..? denk er nu opeens aan..