Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 11:54 

Artiest

TiMOTHYb schreef:

Dan vind ik dit een stuk beter voorbeeld :)

http://www.youtube.com/watch?v=4VmSWxM6AmI
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 15:12 

Hardtraxx Veteran

Nego schreef:
TiMOTHYb schreef:

Dan vind ik dit een stuk beter voorbeeld :)

http://www.youtube.com/watch?v=4VmSWxM6AmI

Of deze:
http://www.youtube.com/watch?v=6wNL8Y6C8Fw
:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 15:36 

Hardtraxx Veteran

Bedankt voor de moeite jongens :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 16:47 

Aan het typen...

lol als je zegt screeches dan kom je toch met platen als:
http://www.youtube.com/watch?v=uzKG7_VInt0
http://www.youtube.com/watch?v=N4jQuCSXvSA
http://www.youtube.com/watch?v=_jvWV8R7Ui0
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 16:49 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:

kan ook,maar daar dacht ik even niet zo snel aan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 19:13 

Hardtraxx Veteran

Ik wil graag aan het einde van deze week (als ik mijn salaris gestort krijg xd ) deze set kopen:

DJ CD Set: 2x Reloop RMP-1 scratch zwart & RMX-40 blackfire
http://www.bax-shop.nl/cd-speler-sets/dj-cd-set-05-2x-reloop-rmp-1-scratch-zwart-+-rmx-40-blackfire/product-details.html

Hiervoor heb ik nieuwe boxen nodig, maar ik weet eigenlijk niet hoe dat precies zit. Mij leek het wel goed om twee KRK RP 5 G2 te halen, maar ik wil wel eerst weten of dit verstandig is voordat ik er (in totaal) 300 euro aan besteed.
http://www.bax-shop.nl/dj-studio-monitor/krk-rp-5-g2-actieve-studio-monitor-per-stuk/product-details.html?showall=1

Mijn vraag aan jullie is:

- Is het verstandig om deze monitoren te kopen voor bij de set die ik in huis haal (met in je achterhoofd het idee dat ik ook wil gaan beginnen met produceren in de nabije toekomst)

- Hebben deze boxen een versterker nodig? (en waarom, zodat ik het misschien niet de volgende keer weer hoef te vragen xd )

- Komen er nog veel kabels bij kijken? (welke, en gaat dit veel kosten?)

Bij voorbaad dank en hulde voor dit topic! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 21:58 

Hardtraxx Veteran

Voor draaien alleen heb je eigenlijk niet zo'n 'goede' monitors nodig.. Tenminste dat vind ik. Voor producen heb je die wel nodig, maar draaien kun je ook gewoon met computer setje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 22:06 

Hardtraxx Veteran

Maximum schreef:
- Hebben deze boxen een versterker nodig? (en waarom, zodat ik het misschien niet de volgende keer weer hoef te vragen xd )

Je hebt twee verschillende soort monitoren:
- actieve
- passieve

De actieve hebben geen versterker nodig de passieve wel. De naam zegt het eigenlijk al. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 22:30 

Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
Maximum schreef:

Je hebt twee verschillende soort monitoren:
- actieve
- passieve

De actieve hebben geen versterker nodig de passieve wel. De naam zegt het eigenlijk al. ;)

Dankt je, zoiets had ik al voornomen, maar bij die KRK's zie ik nergens staan of ze actief of passief zijn.. het lijkt me dat er geen versterker nodig is, maar ik weet het niet zeker.

Zoiezo bedankt! :thumbup:

EDIT: Ik weet het al! (niet nodig, zijn actieve monitoren)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 22:31 

Hardtraxx Veteran

PierrePruuk schreef:
Voor draaien alleen heb je eigenlijk niet zo'n 'goede' monitors nodig.. Tenminste dat vind ik. Voor producen heb je die wel nodig, maar draaien kun je ook gewoon met computer setje.

Weet ik, maar ik wil ook gaan producen dus dan kan ik beter gelijk deze aanschaffen als ik dan toch nieuwe ga kopen lijkt me! (dat is ook de reden, waarom ik wil weten hoe veel het hele plaatje gaat kosten) ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 22:57 

Hardtraxx Addict

Waar kan ik Scope DJ - Shimmy Shaker kopen? :/ Op Discogs staat dat ie van Scope is, maar staat niet op Juno, Hs.com of DT? Iemand die mij kan helpen? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 23:08 

Hardtraxx Addict

Stokbrood schreef:
Waar kan ik Scope DJ - Shimmy Shaker kopen? :/ Op Discogs staat dat ie van Scope is, maar staat niet op Juno, Hs.com of DT? Iemand die mij kan helpen? :innocent:

Volgens mij is er niks van dat label te koop als Web. Hopen dat dat nog gaat komen dan....
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 15:19 

Artiest

Is Blademasterz - Secret Of The Blade ergens full te koop of komt die nooit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 15:34 

Donateur

Festuca schreef:

Alleen de cd - version volgens mij

http://www.hardstyle.com/blademasterz/s ... d-version/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 15:34 

Hardtraxxer

Festuca schreef:

Niet op een midifilez sampler langs geweest?? Moest er nog eentje komen naar mijn weten....
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 15:42 

Hardtraxx Veteran

Kan een plaat uit 2011 een early-hardstyle plaat zijn? Gevoelsmatig wel, luister nu Sa.Vee.Oh - Electro bass, en dat vind ik gewoon pure early hardstyle. Zelfde met verschillende geck-o platen, sommige SAIFAMs, Activator kan er ook wat van... Maar heet het dan early???
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 15:48 

Artiest

Ja kan hem alleen op Cd versie vinden :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 17:14 

Aan het typen...

The Skribblers schreef:
Kan een plaat uit 2011 een early-hardstyle plaat zijn? Gevoelsmatig wel, luister nu Sa.Vee.Oh - Electro bass, en dat vind ik gewoon pure early hardstyle. Zelfde met verschillende geck-o platen, sommige SAIFAMs, Activator kan er ook wat van... Maar heet het dan early???

Daar verschillen de meningen nogal over.
Er is een groep mensen die zegt dat early sound gebonden is, dus dan maakt het jaar niet uit.
Er is een groep mensen die zegt dat early alles t/m 2004 is, alles daarna is hardstyle en mainstream + raw wordt gezien als een ander genre (nustyle).
En er is een groep mensen die zegt dat de term early met de tijd meegaat, dus over 8 jaar zijn de tracks van 2011 ook early.
Overigens is Electro Bass gewoon hardtrance :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 19:31 

Hardtraxx Veteran

Ik zeg:
Lyst schreef:
Er is een groep mensen die zegt dat early sound gebonden is, dus dan maakt het jaar niet uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 20:49 

Artiest

Early is alles wat ouderwets klinkt :lol:
Nee, zulke dingen zijn lastig te omschrijven, vaak hoor je zelf wel hoe de meerderheid iets labelt.
Voor mij persoonlijk kan early nog steeds wel gemaakt worden.
Ik vind het vaak outdated klinken en zoals ik al zei, ik vind het ouderwets klinken, alsof het niet thuis hoort in de dingen die je kunt doen tegenwoordig. Kicks zijn daar goed voorbeeld voor imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 21:53 

Donateur

Skedoedelefloeps schreef:
Early is alles wat ouderwets klinkt :lol:
Nee, zulke dingen zijn lastig te omschrijven, vaak hoor je zelf wel hoe de meerderheid iets labelt.
Voor mij persoonlijk kan early nog steeds wel gemaakt worden.
Ik vind het vaak outdated klinken en zoals ik al zei, ik vind het ouderwets klinken, alsof het niet thuis hoort in de dingen die je kunt doen tegenwoordig. Kicks zijn daar goed voorbeeld voor imo.

Ben ik het helemaal mee eens :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 10:48 

Hardtraxx Elite

Gaat davide Sonar nog ooit iets doen of horen we daar niks meer van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 11:31 

Hardtraxx Elite

The Indicator schreef:

We zullen er ongetwijfeld nog wat van horen.. maar tis een goeie vraag wanneer..
ik vraag me ook af wanneer die ze free track nou weg gaat geven.. was tijd gelede dan poll voor welke track mense t liefste wouden, maar daar heb ik inmiddels nix meer van gehoord..? denk er nu opeens aan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 13:11 

Hardtraxx Veteran

Wesz91 schreef:
The Indicator schreef:

We zullen er ongetwijfeld nog wat van horen.. maar tis een goeie vraag wanneer..
ik vraag me ook af wanneer die ze free track nou weg gaat geven.. was tijd gelede dan poll voor welke track mense t liefste wouden, maar daar heb ik inmiddels nix meer van gehoord..? denk er nu opeens aan..

Zou bij een veel te hoog aantal likes komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 13:24 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Wesz91 schreef:
The Indicator schreef:

Zou bij een veel te hoog aantal likes komen.

idd kan je lang op wachten :/
Vorige  1 ... 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen