Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2011 15:38 

Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
knotsjebilly schreef:
Doet headhunterz vandaag 7 tracks weg voor free?? zie twitter hyves etc??

-Edit- zullen wel previews zijn hahaha :P

Gast, is best overduidelijk een grapje :P

haha ja nachtdienst gehad :P dacht al huh
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 11:58 

Hardtraxx Veteran

Word Son Of Torture op A2 records gereleased of bij Fusion ^^ ?
Want er zijn bij beide previews...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 12:06 

Hardtraxxer

word op fusion gereleased ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 12:29 

Hardtraxx Veteran

SvonD schreef:

Waarom isser dan een A2 preview :P?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 12:31 

Hardtraxxer

Nrgizer schreef:
SvonD schreef:

Waarom isser dan een A2 preview :P?

geen flauw idee moet ik zeggen haha maar het is 100% zeker dat die op fusion gereleased :)
hij zit er trouwens aan te komen ;) ask mr. zany ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 13:17 

Hardtraxx Veteran

Kan niet wachten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 17:11 

Donateur

Ff vraagje misschien wel een domme, maar was wel is benieuwd :p

Je hebt het feest Free festival.. Staan de dj's daar ook gratis? of worden die wel betaald ?

Of krijgen ze daar geld voor van de gemeente, aangezien het anders nooit uit kan :lol:

Weet iemand, hoe dit precies zit ? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 17:30 

Hardtraxx Veteran

Ik gok erop dat de organisatie met een begroting zal werken. Hierbij zal dan inderdaad de gemeente haar steentje bijdragen. Verder is sponsoring ook altijd van hoogst belang voor het financieren van evenementen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 17:32 

Donateur

Ook is het zo dat ze tot een bepaald aantal gratis entree verlenen. En je kan ook kaarten pre-orderen, wat al veel mensen doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 17:36 

Hardtraxx Veteran

Teknizion schreef:
Ook is het zo dat ze tot een bepaald aantal gratis entree verlenen. En je kan ook kaarten pre-orderen, wat al veel mensen doen.

dat eerste is volgens mij helemaal niet waar(??), het is voor alle bezoekers gratis, alleen bij een bepaald aantal kom je er niet meer in (vol=vol)
en met die pre-orderkaartjes krijg je bij binnenkomst 4munten, zodat je alsnog 'gratis' binnen komt. die kaartjes geven je alleen de zekerheid dat je ook echt binnenkomt. ;)
dus dat heeft er helemaal geen invloed op volgens mij. bij Free Festival halen ze de enige inkomsten uit de consumpties+merchandise, en de sponsoring dan inderdaad.
maar het lijkt me sterk dat die artiesten niet betaald worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 18:07 

Donateur

Dat maakt dan niet uit, dan hebben ze dat geld voor die consumpties van tevoren al gekregen door die kaartjes. Best een slim systeem dus, en er zullen ook zat mensen zijn die op het laatste moment (met een kaartje op zak) beslissen om toch niet te gaan.. toch maar 10€
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 18:18 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Dat maakt dan niet uit, dan hebben ze dat geld voor die consumpties van tevoren al gekregen door die kaartjes. Best een slim systeem dus, en er zullen ook zat mensen zijn die op het laatste moment (met een kaartje op zak) beslissen om toch niet te gaan.. toch maar 10€

dat heeft dan toch geen EXTRA inkomsten? als die mensen besluiten om niet te gaan, komt er niemand anders voor in de plaats binnen, want vol=vol, en die mensen met kaarten hebben de garantie. dus dan hebben ze wel 10euro extra, maar wel 1 bezoeker minder. en zoiezo, als je een kaartje bestelt voor een festival wat eigenlijk gratis is, lijkt me dat je zeker weet dat je erheen wil/gaat. toch? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 18:59 

Hardtraxx Veteran

Weet je hoe fucking veel er verdiend wordt op die consumpties? Heb je niet veel hulp meer nodig hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 19:03 

Hardtraxx Veteran

PierrePruuk schreef:
Weet je hoe fucking veel er verdiend wordt op die consumpties? Heb je niet veel hulp meer nodig hoor.

dat bedoel ik ook, wilde alleen maar zeggen dat die pre-orderkaartjes totaal niet uitmaken daarvoor ;) dan zal er nog wel wat geld bij moeten, maar dat komt wel goed met sponsoring en dergelijke contracten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2011 19:04 

Hardtraxx Addict

Weet iemand toevallig of ''Melodicz - Reverse Rhythms'' ooit gereleased is of nog gereleased gaat worden? :O

Vind dat namelijk echt een beukplaat en moet em hebben! :D

Thx
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2011 19:43 

Donateur

pecola-tje schreef:
PierrePruuk schreef:

dat bedoel ik ook, wilde alleen maar zeggen dat die pre-orderkaartjes totaal niet uitmaken daarvoor ;) dan zal er nog wel wat geld bij moeten, maar dat komt wel goed met sponsoring en dergelijke contracten!

Maar dat wordt gedaan door andere bedrijven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2011 19:47 

Hardtraxx Veteran

ik denk het wel..maar daar weet ik verder niet veel van, dus daar durf ik niet zoveel over te zeggen! :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2011 19:50 

Hardtraxx Elite

PierrePruuk schreef:

Echt heel erg veel Flesje water kost bij de groothandel €0,30 en op een feest verkopen voor €5,00. Tel uit je winst
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2011 21:14 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
pecola-tje schreef:
PierrePruuk schreef:

Maar dat wordt gedaan door andere bedrijven?

En die bedrijven mogen daar gratis op het terrein verkopen? Denk een beetje na joh ;)
Het zal ze ofwel een vast bedrag kosten en dan krijgen ze van (bijv.) Q-dance 2,50 per muntje dat ze verzamelen, of ze hoeven niks te betalen en Q-dance geeft ze minder per munt
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2011 23:34 

Hardtraxx Veteran

Meestal betalen ze een vast bedrag en dan krijgen ze gewoon alle opbrengsten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 08:44 

Artiest

Dat verschilt denk ik per leverancier/bedrijf.
Hangt er vanaf wat er in het contract staat natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 10:00 

Hardtraxx Veteran

Na menig google zoek werk ben ik nog niet veel duidelijker wat nou precies een screeche is. Wie zou mij dit kunnen uitleggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 10:22 

Artiest

Kepro schreef:
Na menig google zoek werk ben ik nog niet veel duidelijker wat nou precies een screeche is. Wie zou mij dit kunnen uitleggen.

Nou... wat betekend het woord "screech"
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 11:01 

Donateur

Een schril, doordringend en kort geluid dat lijkt op een schreeuw of gil. Zegmaar hetzelfde als jij keihard met je auto wegscheurt... dat geluid :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 11:35 

Donateur

En extreem voorbeeld: http://www.youtube.com/watch?v=DvlyiIfvVbc&t=2m35s
Vorige  1 ... 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen