Hardtraxxer
660 posts member since 2010
last seen Jun 2016
PNXRMX wrote:
knotsjebilly wrote:Doet headhunterz vandaag 7 tracks weg voor free?? zie twitter hyves etc??

-Edit- zullen wel previews zijn hahaha :P
Gast, is best overduidelijk een grapje :P
haha ja nachtdienst gehad :P dacht al huh
Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Word Son Of Torture op A2 records gereleased of bij Fusion ^^ ?
Want er zijn bij beide previews...
S
Hardtraxxer
612 posts member since 2011
last seen Oct 2017
word op fusion gereleased ;)
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2014
SvonD wrote:word op fusion gereleased ;)
Waarom isser dan een A2 preview :P?
S
Hardtraxxer
612 posts member since 2011
last seen Oct 2017
Nrgizer wrote:
SvonD wrote:word op fusion gereleased ;)
Waarom isser dan een A2 preview :P?
geen flauw idee moet ik zeggen haha maar het is 100% zeker dat die op fusion gereleased :)
hij zit er trouwens aan te komen ;) ask mr. zany ^^
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2014
Kan niet wachten :D
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Ff vraagje misschien wel een domme, maar was wel is benieuwd :p

Je hebt het feest Free festival.. Staan de dj's daar ook gratis? of worden die wel betaald ?

Of krijgen ze daar geld voor van de gemeente, aangezien het anders nooit uit kan :lol:

Weet iemand, hoe dit precies zit ? ^^
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025
Ik gok erop dat de organisatie met een begroting zal werken. Hierbij zal dan inderdaad de gemeente haar steentje bijdragen. Verder is sponsoring ook altijd van hoogst belang voor het financieren van evenementen
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Ook is het zo dat ze tot een bepaald aantal gratis entree verlenen. En je kan ook kaarten pre-orderen, wat al veel mensen doen.
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Teknizion wrote:Ook is het zo dat ze tot een bepaald aantal gratis entree verlenen. En je kan ook kaarten pre-orderen, wat al veel mensen doen.
dat eerste is volgens mij helemaal niet waar(??), het is voor alle bezoekers gratis, alleen bij een bepaald aantal kom je er niet meer in (vol=vol)
en met die pre-orderkaartjes krijg je bij binnenkomst 4munten, zodat je alsnog 'gratis' binnen komt. die kaartjes geven je alleen de zekerheid dat je ook echt binnenkomt. ;)
dus dat heeft er helemaal geen invloed op volgens mij. bij Free Festival halen ze de enige inkomsten uit de consumpties+merchandise, en de sponsoring dan inderdaad.
maar het lijkt me sterk dat die artiesten niet betaald worden.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Dat maakt dan niet uit, dan hebben ze dat geld voor die consumpties van tevoren al gekregen door die kaartjes. Best een slim systeem dus, en er zullen ook zat mensen zijn die op het laatste moment (met een kaartje op zak) beslissen om toch niet te gaan.. toch maar 10€
Hardtraxx Veteran
last seen May 2026
TiMOTHYb wrote:Dat maakt dan niet uit, dan hebben ze dat geld voor die consumpties van tevoren al gekregen door die kaartjes. Best een slim systeem dus, en er zullen ook zat mensen zijn die op het laatste moment (met een kaartje op zak) beslissen om toch niet te gaan.. toch maar 10€
dat heeft dan toch geen EXTRA inkomsten? als die mensen besluiten om niet te gaan, komt er niemand anders voor in de plaats binnen, want vol=vol, en die mensen met kaarten hebben de garantie. dus dan hebben ze wel 10euro extra, maar wel 1 bezoeker minder. en zoiezo, als je een kaartje bestelt voor een festival wat eigenlijk gratis is, lijkt me dat je zeker weet dat je erheen wil/gaat. toch? ;)
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Weet je hoe fucking veel er verdiend wordt op die consumpties? Heb je niet veel hulp meer nodig hoor.
Hardtraxx Veteran
last seen May 2026
PierrePruuk wrote:Weet je hoe fucking veel er verdiend wordt op die consumpties? Heb je niet veel hulp meer nodig hoor.
dat bedoel ik ook, wilde alleen maar zeggen dat die pre-orderkaartjes totaal niet uitmaken daarvoor ;) dan zal er nog wel wat geld bij moeten, maar dat komt wel goed met sponsoring en dergelijke contracten!
Hardtraxx Addict
1535 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Weet iemand toevallig of ''Melodicz - Reverse Rhythms'' ooit gereleased is of nog gereleased gaat worden? :O

Vind dat namelijk echt een beukplaat en moet em hebben! :D

Thx
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
pecola-tje wrote:
PierrePruuk wrote:Weet je hoe fucking veel er verdiend wordt op die consumpties? Heb je niet veel hulp meer nodig hoor.
dat bedoel ik ook, wilde alleen maar zeggen dat die pre-orderkaartjes totaal niet uitmaken daarvoor ;) dan zal er nog wel wat geld bij moeten, maar dat komt wel goed met sponsoring en dergelijke contracten!
Maar dat wordt gedaan door andere bedrijven?
Hardtraxx Veteran
last seen May 2026
ik denk het wel..maar daar weet ik verder niet veel van, dus daar durf ik niet zoveel over te zeggen! :x
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Echt heel erg veel Flesje water kost bij de groothandel €0,30 en op een feest verkopen voor €5,00. Tel uit je winst
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
roberttt wrote:
pecola-tje wrote:
Maar dat wordt gedaan door andere bedrijven?
En die bedrijven mogen daar gratis op het terrein verkopen? Denk een beetje na joh ;)
Het zal ze ofwel een vast bedrag kosten en dan krijgen ze van (bijv.) Q-dance 2,50 per muntje dat ze verzamelen, of ze hoeven niks te betalen en Q-dance geeft ze minder per munt
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Meestal betalen ze een vast bedrag en dan krijgen ze gewoon alle opbrengsten :)
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Dat verschilt denk ik per leverancier/bedrijf.
Hangt er vanaf wat er in het contract staat natuurlijk.
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 5 days ago
Na menig google zoek werk ben ik nog niet veel duidelijker wat nou precies een screeche is. Wie zou mij dit kunnen uitleggen.
N
Artiest
917 posts member since 2008
last seen Sep 2017
Kepro wrote:Na menig google zoek werk ben ik nog niet veel duidelijker wat nou precies een screeche is. Wie zou mij dit kunnen uitleggen.
Nou... wat betekend het woord "screech"
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Een schril, doordringend en kort geluid dat lijkt op een schreeuw of gil. Zegmaar hetzelfde als jij keihard met je auto wegscheurt... dat geluid :)
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
En extreem voorbeeld: View on YouTube