Oke oke bedankt, weet iemand een camping in de buurt? wDaveytl wrote:Alleen die 1e vraag kan ik beantwoordenKevin-Raw wrote:Kevin-Raw wrote:Oke, komt het hoor. Het zijn eigenlijk meerdere vragen, maar waar is de beste plek om dit te vragen. Natuurlijk bij de hardtraxxers.
Is er al een datum bekend over Q-base 2011? Nee
Ik en een paar maten willen gaan overnachten op een camping, het liefst in een huisje.
Koop je net als met Decibel/defqon Ticket+overnachting op camping.
Of moet je echt zelf op zoek gaan naar een camping /hotel in de buurt?
Wie heeft dit vorig jaar gedaan, ik zou hier graag wat info over willen hebben want Q-base wil ik dit jaar sws niet missen.
Alvast Bedankt
![]()
Over die camping is nog helemaal niks bekend, misschien dat het aanslaat, en dat ze het hier ook doen.
Misschien ook niet![]()
Denk dat je beter camping in de buurt kan regelen, vind ik zelf altijd wel chill.
Is denk ik iets rustiger als zo'n Q-Dance-camping.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Neem je luchtbed mee, bunkers zat waar je kan slapen 
Komt de volgende digital age release wel deze week ?
is er al wat meer bekend over de release van Nackt? Ik dacht die zelfs al ergens hebben zien staan hier
Volgens mij staan er op die release 4 tracks:Pommer wrote:is er al wat meer bekend over de release van Nackt? Ik dacht die zelfs al ergens hebben zien staan hier
Darkness is Calling
Jealousy Remix
Pulling the Trigger
Nackt
Had volgens mij al uit moeten zijn, maar komt zeer binnenkort uit.
Als je bij fusion een t-shirt besteld,wat is de levertijd dan.weet iemand dat?
binnen 3 dagenC-Mind wrote:Als je bij fusion een t-shirt besteld,wat is de levertijd dan.weet iemand dat?
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 50 minutes ago
Ik heb laatst een shirt via hardstyle.com besteld... 2 weken later krijg ik een bericht dat het fout is gegaan.
toen kreeg ik een mail dat als ik hem alsnog wou ik een mail moest terug sturen en daarbij opnieuwe verzend kosten moest betalen.
Iemand eerder hier iets besteld? en is dat goed gegaan? of is het gewoon een enorme bagger-site?
toen kreeg ik een mail dat als ik hem alsnog wou ik een mail moest terug sturen en daarbij opnieuwe verzend kosten moest betalen.
Iemand eerder hier iets besteld? en is dat goed gegaan? of is het gewoon een enorme bagger-site?
Bedankt robke.
En bij hs.com bestel ik nooit.
Baggerzooi daar
En bij hs.com bestel ik nooit.
Baggerzooi daar
Opnieuw verzendkosten betalen terwijl je die al betaald hebt en het hun fout is? Niet akkoord gaan.Jurheinen wrote:Ik heb laatst een shirt via hardstyle.com besteld... 2 weken later krijg ik een bericht dat het fout is gegaan.
Mochten ze vasthouden aan hun standpunt even een onderwerp bij Kassa.nl openen.
http://www.flabber.nl/weblog/video/fees ... la-17-8113
op 2.55, is dat technoboy? (koninginnedag amsterdam)
op 2.55, is dat technoboy? (koninginnedag amsterdam)
Neen, snap wel dat je dat kan denken maar nee 
Hoe gaat die outro van fear of darkness Live?
En er was nog een edit van ofzo?
idd, maar hij stelt zich voor als "Marco", majah, stel me ook vaak genoeg voor onder een andere naamNrgizer wrote:Hij lijkt er wel hard op
-
G
echt nog niet bijnaNrgizer wrote:Hij lijkt er wel hard op
Die gaat degelijk hardNrgizer wrote:Hoe gaat die outro van fear of darkness Live?![]()
![]()
Had al zoon vermoedenTitatovenaar wrote:Die gaat degelijk hardNrgizer wrote:Hoe gaat die outro van fear of darkness Live?![]()
![]()
-
D
B-block & S-te-fan & High Voltage - Shiverz (Nosferatu Misterylands Edit) komt die ooit nog uit??
want als ik het goed heb was hier op HT gezegt dat is vrij weg gegeven zou worden maar zie nog niks
want als ik het goed heb was hier op HT gezegt dat is vrij weg gegeven zou worden maar zie nog niks
Ik vind hem ook niet op YT dus ik ben bang dat hij nog niet gereleased isDarkestSymphony wrote:B-block & S-te-fan & High Voltage - Shiverz (Nosferatu Misterylands Edit) komt die ooit nog uit??
waarom heet 'reverse bass' 'reverse bass'?
Het is me een keer uitgelegd, maar daar heb ik niet zoveel van onthouden.
Omdat het geluid van de bass omgedraaid is. Dus stel je voor dat je een bastoon aanslaat op je keyboard of wat dan ook en deze achterstevoren afspeelt.oostzaner wrote:waarom heet 'reverse bass' 'reverse bass'?
Ik ben geen producer, maar dat is wat ik ervan weet.
voor mij gevoel is het nog steeds. 'kick en dan de bass' en niet 'bass en dan de kick'... 
Dat wat jij zegt klopt ook gewoon. Op tel 1 en 3 heb je een kick en op tel 2 en 4 een omgedraaide bastoon. Met name in de oudere Hardstyle moet je dat eens op een groter systeem horen. Zoveel geluid!oostzaner wrote:voor mij gevoel is het nog steeds. 'kick en dan de bass' en niet 'bass en dan de kick'...