Welke nr's beetje op NC Live dan?
Kvond 't hardJorea88 wrote:Hoe is B-front live? Loudness was zijn eerste keer live?!
Kvond 't hardJorea88 wrote:Hoe is B-front live? Loudness was zijn eerste keer live?!
Elk moment kunnen ze er zijn.WZY wrote:Waar blijven de 2 gratis tracks van S & the I's?
Edwinn wrote:Als ik een DVD bekijk met Windows Media Player krijg ik geen geluid door mijn speakers. Ik heb een Z5500 en het gaat via een optische kabel, ook krijg ik geen geluid door m'n koptelefoon die (uiteraard) analoog is aangesloten. Terwijl ik bij mp3 bestanden enz. wel gewoon geluid krijg..
Is nog niets over bekend, zal waarschijnlijk op het Frontliner Album komen en vervolgens op een sampler. (kan nog wel een jaar duren dusJoykill wrote:Weet iemand of er al iets bekend is over een eventuele releasedatum van Frontliner - I Saw It?
Ok thanks!Rik wrote:Is nog niets over bekend, zal waarschijnlijk op het Frontliner Album komen en vervolgens op een sampler. (kan nog wel een jaar duren dusJoykill wrote:Weet iemand of er al iets bekend is over een eventuele releasedatum van Frontliner - I Saw It?)
b2s gemaild, binnenkort komt er een webshopBassInYourFace wrote:sinds mn topic is gesloten, omdat ik m hier moest posten:
Ik ben opzoek naar een chille vlag fan hardstyle. Met voorkeur van een Decibel vlag, omdat dat gewoon 1 van de beste feesten was . Nu wil ik graag via internet als het mogelijk is een decibel vlag halen.
Is er toevallig een b2s merchandise ( gewoon via internet, want dit jaar ben ik niet bij decibel )?.
Volgens mij, niet zeker, is die gemaakt voor het album, dus verwacht hem eigenlijk niet eerderNrgizer wrote:Weet iemand iets van from within?
Wanneer zou die gereleased worden?![]()
Kan iemand het is vragen op zijn twitter ofzo
Balenpatrickjeb wrote:Volgens mij, niet zeker, is die gemaakt voor het album, dus verwacht hem eigenlijk niet eerderNrgizer wrote:Weet iemand iets van from within?
Wanneer zou die gereleased worden?![]()
Kan iemand het is vragen op zijn twitter ofzo
Net als Hard is the Message
Beter ook!p-stylez wrote:volgens mij zijn die niet voor het album gemaakt. Alle album nr's houd hij exclusief voor het album (dus net als DP & The Machine).
Ze hebben zover ik weet niks met Dirty Workz te maken. Ze produceren en draaien wel es met Coone.Nrgizer wrote:Waarom word deepack altijd gelinkt met dirty workz?![]()
Hun zitten toch bij hardcopy recordings?
Sorry Wootum, kon het niet laten om 'hun' te veranderen naar 'zij'wootum wrote:Ze hebben zover ik weet niks met Dirty Workz te maken. Ze produceren en draaien wel es met Coone.Nrgizer wrote:Waarom word deepack altijd gelinkt met dirty workz?![]()
Zij zitten toch bij hardcopy recordings?
Kevin-Raw wrote:Oke, komt het hoor. Het zijn eigenlijk meerdere vragen, maar waar is de beste plek om dit te vragen. Natuurlijk bij de hardtraxxers.
Is er al een datum bekend over Q-base 2011?
Ik en een paar maten willen gaan overnachten op een camping, het liefst in een huisje.
Koop je net als met Decibel/defqon Ticket+overnachting op camping.
Of moet je echt zelf op zoek gaan naar een camping /hotel in de buurt?
Wie heeft dit vorig jaar gedaan, ik zou hier graag wat info over willen hebben want Q-base wil ik dit jaar sws niet missen.
Alvast Bedankt
Alleen die 1e vraag kan ik beantwoordenKevin-Raw wrote:Kevin-Raw wrote:Oke, komt het hoor. Het zijn eigenlijk meerdere vragen, maar waar is de beste plek om dit te vragen. Natuurlijk bij de hardtraxxers.
Is er al een datum bekend over Q-base 2011? Nee
Ik en een paar maten willen gaan overnachten op een camping, het liefst in een huisje.
Koop je net als met Decibel/defqon Ticket+overnachting op camping.
Of moet je echt zelf op zoek gaan naar een camping /hotel in de buurt?
Wie heeft dit vorig jaar gedaan, ik zou hier graag wat info over willen hebben want Q-base wil ik dit jaar sws niet missen.
Alvast Bedankt
Is nog niet bekend. Ik gok zelf op Give It Up of Stella Nova.Festuca wrote:Wat is de volgende Digital Age Release?