Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
PNXRMX wrote:Edwin, die 52% is geen btw maar inkomstenbelasting. En geloof me, dat gaat van het totaal af >.<
Bedoel je met totaal die €2000? Dat daar 52% vanaf gaat? Dat lijkt me wel heel krom want dat zijn nog geen (loon)inkomsten, maar is gewoon een verkocht product/dienst..
Hardtraxxer
226 posts member since 2010
last seen Dec 2012
dat is zeerzeker wel een inkomst en de inkomstenbelasting komt als eerst. daarna de bedrijfskosten en daarna de BTW. maar de btw reken je vaak mee door. als laatste heb je dus het geld dat je overhoud en dan heb je dus nog partijen zoals de artiest label en agency. pas als alle kosten betaald zijn en de belasting zijn geld heeft mag je gaan verdelen.
M
Hardtraxxer
608 posts member since 2010
last seen Jul 2015
Markienl wrote:dat is zeerzeker wel een inkomst en de inkomstenbelasting komt als eerst. daarna de bedrijfskosten en daarna de BTW. maar de btw reken je vaak mee door. als laatste heb je dus het geld dat je overhoud en dan heb je dus nog partijen zoals de artiest label en agency. pas als alle kosten betaald zijn en de belasting zijn geld heeft mag je gaan verdelen.
Alleen zijn een deel van die kosten weer als aftrekpost op te voeren waardoor het niet onder de inkomsten valt. Daarnaast is 52% het hoogste tarief wat ook nog eens enkel geld voor als het bedrijf van de artiest geen rechtspersoon is. Alle grote artiesten werken 1 of meerdere rechtspersonen en die moeten vennootschapsbelasting (25%) betalen. Je bent dan werknemer van je eigen bedrijf (DGA vaak).

Een bedrijf zit behoorlijk anders in elkaar als consumenteninkomsten ;)
Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Is barbra streisand nu van nc of van hhz :)?
Ik weet dat die vraag al is gesteld is geweest?
Gisteren met mijn vriende keilang over gediscussierd:D?
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Noisecontrollers...
Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Thx davey :p
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
Waar blijven de loudness setjes, met nog maar een week te gaan zulle die tog moeten komen ?
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Wesz91 wrote:Waar blijven de loudness setjes, met nog maar een week te gaan zulle die tog moeten komen ?
Livesets van B2S worden altijd op Donderdag vanaf 8 uur uitgezonden. Check de nieuwsbrief van B2S (komt meestal op woensdag) om te kijken welke sets er komen.
Hardtraxx Addict
1851 posts member since 2009
last seen Jan 2014
Weet iemand waar je Mistress of darkness kunt kopen van the machine? Zit m te zoeken maar kan m nergens vinden.
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
SoundTunerZ wrote:Weet iemand waar je Mistress of darkness kunt kopen van the machine? Zit m te zoeken maar kan m nergens vinden.
Juno
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
SoundTunerZ wrote:Weet iemand waar je Mistress of darkness kunt kopen van the machine? Zit m te zoeken maar kan m nergens vinden.
http://www.junodownload.com/search/?qui ... re_id=0000
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Wat een super dikke release blijft dat toch :bomb: :worship:
Hardtraxx Addict
1851 posts member since 2009
last seen Jan 2014
Daveytl wrote:
http://www.junodownload.com/search/?qui ... re_id=0000
aha juno had ik nog niet gehad. Tx :)

Komt direct de volgende vraag: Iemand enig idee waarom deze niet gewoon op sites als dancetunes en hardstyle te koop is?
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Heeft iets met exclusiviteit te maken dacht ik.
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
Is er al iets over the Qontinent bekend? ;)
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Timmer wrote:Is er al iets over the Qontinent bekend? ;)
Nee, maar ga maar uit van 13 en 14 augustus.
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
roberttt wrote:
Hmm, ik weet niet of we daar nog wel zo van uit kunnen gaan...

Zie ook zo gebeuren dat 't niet meer gedaan wordt vanwege defqon camping gebeuren.
B
Rik wrote:
roberttt wrote:
Hmm, ik weet niet of we daar nog wel zo van uit kunnen gaan...

Zie ook zo gebeuren dat 't niet meer gedaan wordt vanwege defqon camping gebeuren.
Ik hoop het niet, was eigenlijk van plan om er dit jaar heen te gaan.
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Was vorig jaar wel leuk feestje, was alleen de zaterdag. Wij verveelden ons en dachten laten we naar the Qonintent gaan, ff 6 uren rijden, paar uurtjes feesten en toen weer na huis :lol: ging echt nergens over.. :lol:
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Was vorig jaar heerlijk! Maar heb nu herexamens :cry:
Hardtraxx Elite
2393 posts member since 2009
last seen Aug 2013
Wie weet hoe ik op mn "abonnementen" weer bovenaan op de frontpage van youtube kan krijgen? Tot gisteren stonden deze boven aan, nu staat "aanbevolen voor jou" boven.

Eerder kon je dit verschuiven dacht ik, kan het nu niet voor elkaar krijgen.
C
Hardtraxxer
86 posts member since 2010
last seen Apr 2015
Waarom heeft niemand een anti-climax edit gemaakt van Frontliner - Save exit planet ?
Dat nummer heeft echt een zálige sfeer in de into/midintro maar die melo is echt veel te happy als climax ('t is natuurlijk een anthem)...
Maar kan iemand een anti-climax edit maken met Fade to black (2010 anthem) of On the go? :drool:
Anders ga ik zelf eens kijken wat ik kan doen :p
Hardtraxxer
369 posts member since 2010
last seen 9 days ago
coazter wrote:Waarom heeft niemand een anti-climax edit gemaakt van Frontliner - Save exit planet ?
Dat nummer heeft echt een zálige sfeer in de into/midintro maar die melo is echt veel te happy als climax ('t is natuurlijk een anthem)...
Maar kan iemand een anti-climax edit maken met Fade to black (2010 anthem) of On the go? :drool:
Anders ga ik zelf eens kijken wat ik kan doen :p
The screeches van On the go zijn denk ik niet geschikt voor Save Exit Planet.. En Fade to black in zijn geheel niet.. Ik zal is kijken wat ik kan doen vanavond :D .
G
coazter wrote:kan iemand een anti-climax edit maken met Fade to black (2010 anthem) of On the go?
ja doen we ff -.-
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Vanaf hoelaat werden die Loudness 2010 setjes uitgezonden vanavond op B2S Radio?