Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Kan ook wel creatief zijn en het zelf namaken. ^^
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Dakpan wrote:
Rik wrote:
Dakpan wrote:Zou hem ook wel willen. Gewoon omdat het het enige vette hardstyle gerelateerde shirt is dat er is. Misschien als genoeg mensen hem willen dat die opnieuw gedrukt kan worden?
Laten we het proberen, via hardtraxx en harderstate moet dat lukken. Afhankelijk van op welke manier het bedrukt is kan ik missc hien ook wel wat regelen aangezien ik bij een drukker werk :)
Zouden ook de file kunnen vragen en dan laten drukken bij je werk? Of is dat geen optie.
Ja dat is dus een vd opties afhankelijk vd druk methode.

Zelf namaken kan ook maar vind ik niet erg netjes, en ben ik zelf ook niet handig in.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Heb hem een PM gestuurd
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Hoe kun je normaal zoeken op LSDB. Als ik zoek op 'The Magic Show podcast' krijg ik alle resultaten met 'podcast', 'show' en 'magic' erin :')
Hardtraxxer
791 posts member since 2009
last seen Jun 2023
PierrePruuk wrote:Hoe kun je normaal zoeken op LSDB. Als ik zoek op 'The Magic Show podcast' krijg ik alle resultaten met 'podcast', 'show' en 'magic' erin :')
http://lsdb.nl/list/event/25758/The_Mag ... dcast.html

Zoiets?
V
Hardtraxx Newbie
16 posts member since 2011
last seen Jun 2011
klopt het dat b2s dit jaar 10 jaar bestaat zo ja zou er nog een feessie komen
Hardtraxx Addict
1335 posts member since 2010
last seen Feb 2020
vanRossum wrote:klopt het dat b2s dit jaar 10 jaar bestaat zo ja zou er nog een feessie komen
http://www.b2s.nl/#/Home/Home_History

Al 15 jaar, volgens mij hadden ze daar in December ook een feestje voor gegeven
Hardtraxx Addict
1625 posts member since 2009
last seen Jun 2015
Negert wrote:
PierrePruuk wrote:Hoe kun je normaal zoeken op LSDB. Als ik zoek op 'The Magic Show podcast' krijg ik alle resultaten met 'podcast', 'show' en 'magic' erin :')

Zoiets?
Haha, hoe heb je dat gedaan. Net ff snel geprobeerd, dacht dat 't een simpelweg dingetje was van ''The Magic Show'' intoetsen... (ja met die '' erbij) maar ik kwam van een kouwe kermis thuis...
Hardtraxxer
791 posts member since 2009
last seen Jun 2023
W0uT3R wrote:
Negert wrote:

Zoiets?
Haha, hoe heb je dat gedaan. Net ff snel geprobeerd, dacht dat 't een simpelweg dingetje was van ''The Magic Show'' intoetsen... (ja met die '' erbij) maar ik kwam van een kouwe kermis thuis...
Image

paint skillz :whistle:
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Haha Negert :P
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Haha ekte skills :worship:
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2014
Weet iemand waarom de setjes van Hardclassics on the Beach Indoor niet meer op LSDB staan?
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Omdat die nog niet mochten worden vrijgegeven.
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2014
Lyst wrote:Omdat die nog niet mochten worden vrijgegeven.
Aah, oke, had destijds alleen Mondello en Isaac gedownload, wou die andere nu binnen halen... :P
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Wat maakt dat nou uit met Early sets, staan toch geen promo's of dergelijke in. :P
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2014
Dakpan wrote:
Wat maakt dat nou uit met Early sets, staan toch geen promo's of dergelijke in. :P
Ja dat vroeg ik me ook al af :P
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Dakpan wrote:
Geen idee, ik mailde de organisaties over het eventueel uitzenden van de setjes van de volgende editie en kreeg dit als antwoord:
Kun je de setjes van luna en isaac direct offline halen?

evt later mogen ze weer online komen
En dat terwijl ik helemaal niets te maken heb met het online plaatsen van deze setjes lol. :P
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Rik wrote:
Dakpan wrote:
Ja dat vroeg ik me ook al af :P
Had te maken met het feit dat het boekingsburo van Isaac en Luna gedreigd hadden met hoge dwangsommen omdat in het contract vastgelegd moet worden of de setjes uitgezonden mogen worden of niet. Blijkbaar hadden ze dit niet gedaan en toch online gezet, vandaar die dwangsommen. Qua een kant stom van de organisatie, de andere kant ook wel weer erg hard om meteen met dwangsommen te dreigen..
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Tsja, contract is contract en regels zijn regels. Gewoon enorm dom van de organisatie. Maar aan de andere kant wel gaar idd want zoals Dakpan al zegt, wat boeit het nou of het wel of niet wordt uitgezonden met al die oude hitjes :P
Hardtraxx Addict
1625 posts member since 2009
last seen Jun 2015
dawasiknie wrote:Tsja, contract is contract en regels zijn regels. Gewoon enorm dom van de organisatie. Maar aan de andere kant wel gaar idd want zoals Dakpan al zegt, wat boeit het nou of het wel of niet wordt uitgezonden met al die oude hitjes :P
Ja, als iets eenmaal op internet staat krijg je 't er van z'n langzalsteleven niet meer af!
Hardtraxxer
681 posts member since 2010
last seen May 2014
N00bvraag van de dag: Wat zijn de distortion, synth en drive in een track?
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2014
Rik wrote:
Titatovenaar wrote:
Rik wrote:Weet iemand wat er gaat gebeuren met Beat Providers?

Ik heb de indruk dat ze gestopt zijn / gaan stoppen...
E-Force
Ja, dat weet ik ook. Mijn conclusie was toen, Beat Providers stopt, edward gaat solo verder...?
Iemand?
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Ik denk dat je wel conclusies kan trekken. Beat Providers hebben bijna geen optredens meer staan en worden nergens meer in de line-up toegevoegd. De tracks staan niet op een CD van het label. 1 van de 2 leden heeft los wel tracks en bookings.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Hopen dat Firebird (beide versies) nog free released worden als ze niet meer uitkomen.
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
PNXRMX wrote:Hopen dat Firebird (beide versies) nog free released worden als ze niet meer uitkomen.
Idd. Iemand die zin heeft om ze te twitteren?