97,50. Als je even verder kijkt dan je neus lang is kan je het zo vinden..Stokbrood wrote:Ik vroeg me af hoe duur een Combi ticket is voor Defqon.1? omdat de treinen niet rijden.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Sorry, maar dat gaat over de camping en niet over het busvervoer volgens mijEdwinn wrote:97,50. Als je even verder kijkt dan je neus lang is kan je het zo vinden..Stokbrood wrote:Ik vroeg me af hoe duur een Combi ticket is voor Defqon.1? omdat de treinen niet rijden.
Kaartprijs
ENTRANCE TICKET: € 62,50 (excl. fees)
EXTENDED (FESTIVAL + CAMPING) TICKET: € 97,50 (excl. fees)
-
H
- 2 posts member since 2009
- last seen Sep 2011
hey mensen
weten jullie misschien het nummer dat je hoort in het begin van dit filmpje ??
kan er gewoon niet meer op komen... hier is de link:
View on YouTube
mvg mark
View on YouTube
mvg mark
-
NArtiest
- 917 posts member since 2008
- last seen Sep 2017
Luister eens naar de vocalen.
Foute topic en volgende keer iets verder kijken dan je neus lang is in de comments bij youtube.com.Hoevoelloe wrote:hey mensen
View on YouTube
mvg mark
Endymion & Nosferatu - Act Of God (Thunderdome Anthem 2008)
-
MHardtraxxer
- 88 posts member since 2009
- last seen Aug 2012
Ligt aan de organisatie waarmee je reist en vanaf welke plaats.Stokbrood wrote:Ik vroeg me af hoe duur een Combi ticket is voor Defqon.1? omdat de treinen niet rijden.
Denk dat een busticket vanaf 20 euro begint. Ik zou rekenen op 90 tot 100 euro voor een combiticket.
Op eventtravel.nl beginnen ze zaterdag om 12.00 uur (??!!) al met de verkoop van combitickets.
(bron: http://www.eventtravel.nl/defqon_1_2011/23/238/)
-
NArtiest
- 917 posts member since 2008
- last seen Sep 2017
Logisch om 12 uur want Eventtravel krijgt natuurlijk ism Q-Dance al een x aantal kaarten.
Als ik oude livesets download zie ik er soms bij staan: more than 7.000 sets @ livesetsonline.com. Echter kan ik me niet op die site registreren, want misschien staan daar nog wel meer oude sites. Maar ik kan die registreer knop niet vinden, ben ik nou zo dom of kan je je gewoon niet registreren.
Heb overigens al een mail erna gestuurd maar geen antwoord gekregen..
-
RHardtraxx Newbie
- 25 posts member since 2008
- last seen Sep 2015
Origineel is: Host of Seraphim - Dead Can Dance.Hoevoelloe wrote:hey mensen
View on YouTube
mvg mark
Die board is offline... Als je op login drukt en dan op forgot my password krijg je die melding. Board doet 't gewoonweg niet meer, livesets die je download zijn waarschijnlijk al wat ouder(?) daarom staat 't er nog in.Edwinn wrote:Als ik oude livesets download zie ik er soms bij staan: more than 7.000 sets @ livesetsonline.com. Echter kan ik me niet op die site registreren, want misschien staan daar nog wel meer oude sites. Maar ik kan die registreer knop niet vinden, ben ik nou zo dom of kan je je gewoon niet registreren.Heb overigens al een mail erna gestuurd maar geen antwoord gekregen..
Weet iemand wat er gaat gebeuren met Beat Providers?
Ik heb de indruk dat ze gestopt zijn / gaan stoppen...
E-ForceRik wrote:Weet iemand wat er gaat gebeuren met Beat Providers?
Misshcien een re-po, maar gaat er nog wat gebeuren met dat interview met Zatox?
' T staat er al een jaar, maar nooit een update over gekomen..
Update: het interview gaat niet meer door. In 2 maanden tijd hebben wij van onze tussenpersoon en Zatox zelf geen reactie op ons interview gehad. Helaas.W0uT3R wrote:Misshcien een re-po, maar gaat er nog wat gebeuren met dat interview met Zatox?
Wow, haha, ik had 't nieuwsbericht nog gechecked, compleet over heen gelezen.Edwinn wrote:Update: het interview gaat niet meer door. In 2 maanden tijd hebben wij van onze tussenpersoon en Zatox zelf geen reactie op ons interview gehad. Helaas.W0uT3R wrote:Misshcien een re-po, maar gaat er nog wat gebeuren met dat interview met Zatox?
*Gaat nadenken over een bril*
Ja, dat weet ik ook. Mijn conclusie was toen, Beat Providers stopt, edward gaat solo verder...?Titatovenaar wrote:E-ForceRik wrote:Weet iemand wat er gaat gebeuren met Beat Providers?
Iemand enig idee of dit shirt (zonder tapep-stylez wrote:
Is toch een ontwerp van een van de GHF leden?
Ja, op Harderstate staat:
Those Age Of The Reverse Bass are not really buyable anymore, someone from GHF made them once or twice and sold them collectively to those, who ordered it.
Dit is de persoon die ze heeft geMAaKT: http://hardstyle.harderstate.com/member/Mad-Maniac/
Those Age Of The Reverse Bass are not really buyable anymore, someone from GHF made them once or twice and sold them collectively to those, who ordered it.
Dit is de persoon die ze heeft geMAaKT: http://hardstyle.harderstate.com/member/Mad-Maniac/
aah oke, thxJolle wrote:Ja, op Harderstate staat:
Had er toendertijd ook naar gekeken, maar helaas niet meer te koop. 
Zou hem ook wel willen. Gewoon omdat het het enige vette hardstyle gerelateerde shirt is dat er is. Misschien als genoeg mensen hem willen dat die opnieuw gedrukt kan worden?
Laten we het proberen, via hardtraxx en harderstate moet dat lukken. Afhankelijk van op welke manier het bedrukt is kan ik missc hien ook wel wat regelen aangezien ik bij een drukker werkDakpan wrote:Zou hem ook wel willen. Gewoon omdat het het enige vette hardstyle gerelateerde shirt is dat er is. Misschien als genoeg mensen hem willen dat die opnieuw gedrukt kan worden?
Zouden ook de file kunnen vragen en dan laten drukken bij je werk? Of is dat geen optie.Rik wrote:Laten we het proberen, via hardtraxx en harderstate moet dat lukken. Afhankelijk van op welke manier het bedrukt is kan ik missc hien ook wel wat regelen aangezien ik bij een drukker werkDakpan wrote:Zou hem ook wel willen. Gewoon omdat het het enige vette hardstyle gerelateerde shirt is dat er is. Misschien als genoeg mensen hem willen dat die opnieuw gedrukt kan worden?