Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Stokbrood wrote:Ik vroeg me af hoe duur een Combi ticket is voor Defqon.1? omdat de treinen niet rijden.
97,50. Als je even verder kijkt dan je neus lang is kan je het zo vinden..
Hardtraxx Addict
1750 posts member since 2009
last seen May 2026
Edwinn wrote:
Stokbrood wrote:Ik vroeg me af hoe duur een Combi ticket is voor Defqon.1? omdat de treinen niet rijden.
97,50. Als je even verder kijkt dan je neus lang is kan je het zo vinden..
Sorry, maar dat gaat over de camping en niet over het busvervoer volgens mij -.-
Kaartprijs
ENTRANCE TICKET: € 62,50 (excl. fees)
EXTENDED (FESTIVAL + CAMPING) TICKET: € 97,50 (excl. fees)
H
2 posts member since 2009
last seen Sep 2011
hey mensen

weten jullie misschien het nummer dat je hoort in het begin van dit filmpje ??
kan er gewoon niet meer op komen... hier is de link:

View on YouTube

mvg mark
N
Artiest
917 posts member since 2008
last seen Sep 2017
Luister eens naar de vocalen.
Hardtraxx Elite
2422 posts member since 2008
last seen Apr 2014
Hoevoelloe wrote:hey mensen

View on YouTube

mvg mark
Foute topic en volgende keer iets verder kijken dan je neus lang is in de comments bij youtube.com.

Endymion & Nosferatu - Act Of God (Thunderdome Anthem 2008)
M
Hardtraxxer
88 posts member since 2009
last seen Aug 2012
Ligt aan de organisatie waarmee je reist en vanaf welke plaats.
Denk dat een busticket vanaf 20 euro begint. Ik zou rekenen op 90 tot 100 euro voor een combiticket.

Op eventtravel.nl beginnen ze zaterdag om 12.00 uur (??!!) al met de verkoop van combitickets.
(bron: http://www.eventtravel.nl/defqon_1_2011/23/238/)
N
Artiest
917 posts member since 2008
last seen Sep 2017
Logisch om 12 uur want Eventtravel krijgt natuurlijk ism Q-Dance al een x aantal kaarten.
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2025
Als ik oude livesets download zie ik er soms bij staan: more than 7.000 sets @ livesetsonline.com. Echter kan ik me niet op die site registreren, want misschien staan daar nog wel meer oude sites. Maar ik kan die registreer knop niet vinden, ben ik nou zo dom of kan je je gewoon niet registreren. :/ Heb overigens al een mail erna gestuurd maar geen antwoord gekregen..
R
Hardtraxx Newbie
25 posts member since 2008
last seen Sep 2015
Hoevoelloe wrote:hey mensen

View on YouTube

mvg mark
Origineel is: Host of Seraphim - Dead Can Dance.
Hardtraxx Addict
1625 posts member since 2009
last seen Jun 2015
Edwinn wrote:Als ik oude livesets download zie ik er soms bij staan: more than 7.000 sets @ livesetsonline.com. Echter kan ik me niet op die site registreren, want misschien staan daar nog wel meer oude sites. Maar ik kan die registreer knop niet vinden, ben ik nou zo dom of kan je je gewoon niet registreren. :/ Heb overigens al een mail erna gestuurd maar geen antwoord gekregen..
Die board is offline... Als je op login drukt en dan op forgot my password krijg je die melding. Board doet 't gewoonweg niet meer, livesets die je download zijn waarschijnlijk al wat ouder(?) daarom staat 't er nog in.
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Weet iemand wat er gaat gebeuren met Beat Providers?

Ik heb de indruk dat ze gestopt zijn / gaan stoppen...
Hardtraxx Elite
2417 posts member since 2009
last seen Jan 2024
Rik wrote:Weet iemand wat er gaat gebeuren met Beat Providers?

E-Force
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2015
Misshcien een re-po, maar gaat er nog wat gebeuren met dat interview met Zatox?
' T staat er al een jaar, maar nooit een update over gekomen..
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2025
W0uT3R wrote:Misshcien een re-po, maar gaat er nog wat gebeuren met dat interview met Zatox?
Update: het interview gaat niet meer door. In 2 maanden tijd hebben wij van onze tussenpersoon en Zatox zelf geen reactie op ons interview gehad. Helaas.
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2015
Edwinn wrote:
W0uT3R wrote:Misshcien een re-po, maar gaat er nog wat gebeuren met dat interview met Zatox?
Update: het interview gaat niet meer door. In 2 maanden tijd hebben wij van onze tussenpersoon en Zatox zelf geen reactie op ons interview gehad. Helaas.
Wow, haha, ik had 't nieuwsbericht nog gechecked, compleet over heen gelezen.

*Gaat nadenken over een bril*
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2014
Titatovenaar wrote:
Rik wrote:Weet iemand wat er gaat gebeuren met Beat Providers?

E-Force
Ja, dat weet ik ook. Mijn conclusie was toen, Beat Providers stopt, edward gaat solo verder...?
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2014
p-stylez wrote:Image
Iemand enig idee of dit shirt (zonder tape :P ) nog ergens te koop is? Volgens mij is het een ouder shirt (had 't al eerder gezien), en volgens van het merk Kultivate.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Is toch een ontwerp van een van de GHF leden?
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Ja, op Harderstate staat:

Those Age Of The Reverse Bass are not really buyable anymore, someone from GHF made them once or twice and sold them collectively to those, who ordered it.

Dit is de persoon die ze heeft geMAaKT: http://hardstyle.harderstate.com/member/Mad-Maniac/
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2014
Jolle wrote:Ja, op Harderstate staat:

Those Age Of The Reverse Bass are not really buyable anymore, someone from GHF made them once or twice and sold them collectively to those, who ordered it.

Dit is de persoon die ze heeft geMAaKT: http://hardstyle.harderstate.com/member/Mad-Maniac/
aah oke, thx :)
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2025
Had er toendertijd ook naar gekeken, maar helaas niet meer te koop. :(
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Zou hem ook wel willen. Gewoon omdat het het enige vette hardstyle gerelateerde shirt is dat er is. Misschien als genoeg mensen hem willen dat die opnieuw gedrukt kan worden?
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2014
Dakpan wrote:Zou hem ook wel willen. Gewoon omdat het het enige vette hardstyle gerelateerde shirt is dat er is. Misschien als genoeg mensen hem willen dat die opnieuw gedrukt kan worden?
Laten we het proberen, via hardtraxx en harderstate moet dat lukken. Afhankelijk van op welke manier het bedrukt is kan ik missc hien ook wel wat regelen aangezien ik bij een drukker werk :)
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Rik wrote:
Dakpan wrote:Zou hem ook wel willen. Gewoon omdat het het enige vette hardstyle gerelateerde shirt is dat er is. Misschien als genoeg mensen hem willen dat die opnieuw gedrukt kan worden?
Laten we het proberen, via hardtraxx en harderstate moet dat lukken. Afhankelijk van op welke manier het bedrukt is kan ik missc hien ook wel wat regelen aangezien ik bij een drukker werk :)
Zouden ook de file kunnen vragen en dan laten drukken bij je werk? Of is dat geen optie.
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Ik wil 'm ook wel met tape... :)