Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Vreemd. want die was ook aangekondigd.
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Even een vraagje: Zit er verschil tussen een Reloop RMX-20 Blackfire en Reloop RMX-40 Blackfire behalve dat je bij de RMX-20 2 kanalen hebt en bij de 40 4 kanalen? :)

En zou ik een RMP-1 of RMP-2 kopen? Ik lees namelijk dat er nogal problemen zijn met de cue knop van de RMP-1 :P
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Jolle wrote: En zou ik een RMP-1 of RMP-2 kopen? Ik lees namelijk dat er nogal problemen zijn met de cue knop van de RMP-1 :P
Je kunt gewoon cue-knoppen bijbestellen. Ik heb ze ook liggen. Kwestie van solderen. De RMP2 heeft dezelfde problemen met de cueknop en heeft alleen een slot in en MP3 CD als extra's tov de RMP1. Kies wat je zelf wilt.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2025
Slot in?
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Jolle wrote:Slot in?
Dat is zeg maar het systeem zoals Pioneer heeft om een CD in te laden. Zonder CD-lade. De RMP1 heeft een CD-lade, zoals bij een standaard CD speler, een RMP2 kun je zo de CD in een gat duwen.
Hardtraxx Addict
1154 posts member since 2009
last seen Jun 2013
waarom zijn er met dj controllers vaak een interface edition en geen interface edition?
Wat is het nut of juist niet?
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
jeone wrote:waarom zijn er met dj controllers vaak een interface edition en geen interface edition?
interface = geluidskaart
Als je al een externe geluidskaart hebt is een controller met geluidskaart erin natuurlijk niet nuttig :D
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2013
_dp_ wrote:
jeone wrote:waarom zijn er met dj controllers vaak een interface edition en geen interface edition?
interface = geluidskaart
Als je al een externe geluidskaart hebt is een controller met geluidskaart erin natuurlijk niet nuttig :D
Ok thnx ik hen budget van ongeveer 200 euro eer zijn aanraders
N
Artiest
917 posts member since 2008
last seen Sep 2017
Khadber wrote:
Jolle wrote: En zou ik een RMP-1 of RMP-2 kopen? Ik lees namelijk dat er nogal problemen zijn met de cue knop van de RMP-1 :P
Je kunt gewoon cue-knoppen bijbestellen. Ik heb ze ook liggen. Kwestie van solderen. De RMP2 heeft dezelfde problemen met de cueknop en heeft alleen een slot in en MP3 CD als extra's tov de RMP1. Kies wat je zelf wilt.
Gewoon een degelijke Cd spelert kopen en dus geen Reeloop ;)
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2025
Nego wrote:
Khadber wrote:
Gewoon een degelijke Cd spelert kopen en dus geen Reeloop ;)
Wat noem je een degelijke Cd speler :P Ik heb geen 3000 euro over voor Pioneer.
Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016
Denon is prima spul
Hardtraxxer
448 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Een paar maanden terug stond op hardtraxx en nummer van headhunterz ft mc Villain. Het werd volgens vele het grootste faal nummer van de laatste 10 jaar genoemd. Hoe heette dit lied ookalweer en heeft iemand linkje?
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Bier Tanken wrote:Een paar maanden terug stond op hardtraxx en nummer van headhunterz ft mc Villain. Het werd volgens vele het grootste faal nummer van de laatste 10 jaar genoemd. Hoe heette dit lied ookalweer en heeft iemand linkje?
Deze?
View on YouTube
G
Daveytl wrote:
Bier Tanken wrote:Een paar maanden terug stond op hardtraxx en nummer van headhunterz ft mc Villain. Het werd volgens vele het grootste faal nummer van de laatste 10 jaar genoemd. Hoe heette dit lied ookalweer en heeft iemand linkje?
Deze?
View on YouTube
beste en enigste hardstyle kerstmis lied :lol:

enn hij is uit 2007 volges mij
Hardtraxxer
644 posts member since 2009
last seen Aug 2019
KSwoosh wrote:
enn hij is uit 2007 volges mij
Kan, maar is pas eind vorig jaar gratis weggegeven :thumbup:

EDIT: Heady & Lil Villain - Back In Town
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2013
Piaaa wrote:Denon is prima spul
Is dat DJ in a box van Numark nog wat?
D
gebeurd er nog wat met; Beat Providers - Distorted? of komt die op het A2 album ?
Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016
jeone wrote:
Piaaa wrote:Denon is prima spul
Is dat DJ in a box van Numark nog wat?
Numark ben ik niet zo bekend mee, dus zou het niet weten, ikzelf ben gewoon niet kapot van Numark omdat het niet oogt.
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Vraagje;
Heeft Headhunterz ooit die psychedelic sunshine, ge free releasd?
Hardtraxxer
791 posts member since 2009
last seen Jun 2023
Roebén wrote:Vraagje;
Heeft Headhunterz ooit die psychedelic sunshine, ge free releasd?
Nee, maar Da Tweekaz wel: [Free-Release] Headhunterz vs. Dance Nation - Psychedelic Sushine (Da Tweekaz Mash-Up)
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
DarkSymphony wrote:gebeurd er nog wat met; Beat Providers - Distorted? of komt die op het A2 album ?
Ik gok van wel.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Ff een kort vraagje en waar vermoedelijk ook een simpel antwoord op te geven is. Is er een lijst waar alle Hardtraxx Community Sessions te vinden zijn van 1 t/m de laatste (Kodex)?
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
SanderM wrote:Ff een kort vraagje en waar vermoedelijk ook een simpel antwoord op te geven is. Is er een lijst waar alle Hardtraxx Community Sessions te vinden zijn van 1 t/m de laatste (Kodex)?
https://hardtraxx.com/search.ph ... mit=Zoeken
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Top :)
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Is The Prophet & Frontliner - New Perspective eigenlijk ooit uitgegeven? Zo ja, waar kan ik 'm aanschaffen? :)