Vreemd. want die was ook aangekondigd.
En zou ik een RMP-1 of RMP-2 kopen? Ik lees namelijk dat er nogal problemen zijn met de cue knop van de RMP-1
Je kunt gewoon cue-knoppen bijbestellen. Ik heb ze ook liggen. Kwestie van solderen. De RMP2 heeft dezelfde problemen met de cueknop en heeft alleen een slot in en MP3 CD als extra's tov de RMP1. Kies wat je zelf wilt.Jolle wrote: En zou ik een RMP-1 of RMP-2 kopen? Ik lees namelijk dat er nogal problemen zijn met de cue knop van de RMP-1
Dat is zeg maar het systeem zoals Pioneer heeft om een CD in te laden. Zonder CD-lade. De RMP1 heeft een CD-lade, zoals bij een standaard CD speler, een RMP2 kun je zo de CD in een gat duwen.Jolle wrote:Slot in?
interface = geluidskaartjeone wrote:waarom zijn er met dj controllers vaak een interface edition en geen interface edition?
Wat is het nut of juist niet?
Ok thnx ik hen budget van ongeveer 200 euro eer zijn aanraders_dp_ wrote:interface = geluidskaartjeone wrote:waarom zijn er met dj controllers vaak een interface edition en geen interface edition?
Wat is het nut of juist niet?
Als je al een externe geluidskaart hebt is een controller met geluidskaart erin natuurlijk niet nuttig
Gewoon een degelijke Cd spelert kopen en dus geen ReeloopKhadber wrote:Je kunt gewoon cue-knoppen bijbestellen. Ik heb ze ook liggen. Kwestie van solderen. De RMP2 heeft dezelfde problemen met de cueknop en heeft alleen een slot in en MP3 CD als extra's tov de RMP1. Kies wat je zelf wilt.Jolle wrote: En zou ik een RMP-1 of RMP-2 kopen? Ik lees namelijk dat er nogal problemen zijn met de cue knop van de RMP-1
Wat noem je een degelijke Cd spelerNego wrote:Gewoon een degelijke Cd spelert kopen en dus geen ReeloopKhadber wrote:Je kunt gewoon cue-knoppen bijbestellen. Ik heb ze ook liggen. Kwestie van solderen. De RMP2 heeft dezelfde problemen met de cueknop en heeft alleen een slot in en MP3 CD als extra's tov de RMP1. Kies wat je zelf wilt.Jolle wrote: En zou ik een RMP-1 of RMP-2 kopen? Ik lees namelijk dat er nogal problemen zijn met de cue knop van de RMP-1
Deze?Bier Tanken wrote:Een paar maanden terug stond op hardtraxx en nummer van headhunterz ft mc Villain. Het werd volgens vele het grootste faal nummer van de laatste 10 jaar genoemd. Hoe heette dit lied ookalweer en heeft iemand linkje?
beste en enigste hardstyle kerstmis liedDaveytl wrote:Deze?Bier Tanken wrote:Een paar maanden terug stond op hardtraxx en nummer van headhunterz ft mc Villain. Het werd volgens vele het grootste faal nummer van de laatste 10 jaar genoemd. Hoe heette dit lied ookalweer en heeft iemand linkje?
View on YouTube
Kan, maar is pas eind vorig jaar gratis weggegevenKSwoosh wrote:enn hij is uit 2007 volges mijBier Tanken wrote:Een paar maanden terug stond op hardtraxx en nummer van headhunterz ft mc Villain. Het werd volgens vele het grootste faal nummer van de laatste 10 jaar genoemd. Hoe heette dit lied ookalweer en heeft iemand linkje?
Is dat DJ in a box van Numark nog wat?Piaaa wrote:Denon is prima spul
Numark ben ik niet zo bekend mee, dus zou het niet weten, ikzelf ben gewoon niet kapot van Numark omdat het niet oogt.jeone wrote:Is dat DJ in a box van Numark nog wat?Piaaa wrote:Denon is prima spul
Nee, maar Da Tweekaz wel: [Free-Release] Headhunterz vs. Dance Nation - Psychedelic Sushine (Da Tweekaz Mash-Up)Roebén wrote:Vraagje;
Heeft Headhunterz ooit die psychedelic sunshine, ge free releasd?
Ik gok van wel.DarkSymphony wrote:gebeurd er nog wat met; Beat Providers - Distorted? of komt die op het A2 album ?
https://hardtraxx.com/search.ph ... mit=ZoekenSanderM wrote:Ff een kort vraagje en waar vermoedelijk ook een simpel antwoord op te geven is. Is er een lijst waar alle Hardtraxx Community Sessions te vinden zijn van 1 t/m de laatste (Kodex)?