Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 16:38 

Hardtraxx Veteran

Vreemd. want die was ook aangekondigd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 19:36 

Hardtraxx Veteran

Even een vraagje: Zit er verschil tussen een Reloop RMX-20 Blackfire en Reloop RMX-40 Blackfire behalve dat je bij de RMX-20 2 kanalen hebt en bij de 40 4 kanalen? :)

En zou ik een RMP-1 of RMP-2 kopen? Ik lees namelijk dat er nogal problemen zijn met de cue knop van de RMP-1 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 21:38 

Hardtraxx Veteran

Jolle schreef:
En zou ik een RMP-1 of RMP-2 kopen? Ik lees namelijk dat er nogal problemen zijn met de cue knop van de RMP-1 :P

Je kunt gewoon cue-knoppen bijbestellen. Ik heb ze ook liggen. Kwestie van solderen. De RMP2 heeft dezelfde problemen met de cueknop en heeft alleen een slot in en MP3 CD als extra's tov de RMP1. Kies wat je zelf wilt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 22:37 

Hardtraxx Veteran

Slot in?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 23:13 

Hardtraxx Veteran

Jolle schreef:
Slot in?

Dat is zeg maar het systeem zoals Pioneer heeft om een CD in te laden. Zonder CD-lade. De RMP1 heeft een CD-lade, zoals bij een standaard CD speler, een RMP2 kun je zo de CD in een gat duwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 00:30 

Hardtraxx Addict

waarom zijn er met dj controllers vaak een interface edition en geen interface edition?
Wat is het nut of juist niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 01:06 

Hardtraxx Veteran

jeone schreef:
waarom zijn er met dj controllers vaak een interface edition en geen interface edition?

interface = geluidskaart
Als je al een externe geluidskaart hebt is een controller met geluidskaart erin natuurlijk niet nuttig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 09:06 

Hardtraxx Addict

_dp_ schreef:
jeone schreef:

interface = geluidskaart
Als je al een externe geluidskaart hebt is een controller met geluidskaart erin natuurlijk niet nuttig :D

Ok thnx ik hen budget van ongeveer 200 euro eer zijn aanraders
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 09:38 

Artiest

Khadber schreef:
Jolle schreef:

Je kunt gewoon cue-knoppen bijbestellen. Ik heb ze ook liggen. Kwestie van solderen. De RMP2 heeft dezelfde problemen met de cueknop en heeft alleen een slot in en MP3 CD als extra's tov de RMP1. Kies wat je zelf wilt.

Gewoon een degelijke Cd spelert kopen en dus geen Reeloop ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 10:02 

Hardtraxx Veteran

Nego schreef:
Khadber schreef:
Jolle schreef:

Gewoon een degelijke Cd spelert kopen en dus geen Reeloop ;)

Wat noem je een degelijke Cd speler :P Ik heb geen 3000 euro over voor Pioneer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 17:52 

Hardtraxx Veteran

Denon is prima spul
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 22:01 

Hardtraxxer

Een paar maanden terug stond op hardtraxx en nummer van headhunterz ft mc Villain. Het werd volgens vele het grootste faal nummer van de laatste 10 jaar genoemd. Hoe heette dit lied ookalweer en heeft iemand linkje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 22:17 

Hardtraxx Veteran

Bier Tanken schreef:
Een paar maanden terug stond op hardtraxx en nummer van headhunterz ft mc Villain. Het werd volgens vele het grootste faal nummer van de laatste 10 jaar genoemd. Hoe heette dit lied ookalweer en heeft iemand linkje?

Deze?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 23:35 

Daveytl schreef:
Bier Tanken schreef:

Deze?

beste en enigste hardstyle kerstmis lied :lol:

enn hij is uit 2007 volges mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 23:50 

Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
Bier Tanken schreef:

enn hij is uit 2007 volges mij

Kan, maar is pas eind vorig jaar gratis weggegeven :thumbup:

EDIT: http://www.hardtraxx.nl/forum/gratis-tracks-hs/heady-lil-villain-back-in-town-t11918.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 23:59 

Hardtraxx Addict

Piaaa schreef:
Denon is prima spul

Is dat DJ in a box van Numark nog wat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 11:03 

gebeurd er nog wat met; Beat Providers - Distorted? of komt die op het A2 album ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 13:27 

Hardtraxx Veteran

jeone schreef:
Piaaa schreef:
Denon is prima spul

Is dat DJ in a box van Numark nog wat?

Numark ben ik niet zo bekend mee, dus zou het niet weten, ikzelf ben gewoon niet kapot van Numark omdat het niet oogt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 17:14 

Hardtraxx Veteran

Vraagje;
Heeft Headhunterz ooit die psychedelic sunshine, ge free releasd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 17:16 

Hardtraxxer

Roebén schreef:
Vraagje;
Heeft Headhunterz ooit die psychedelic sunshine, ge free releasd?

Nee, maar Da Tweekaz wel: gratis-tracks-hs/headhunterz-vs-dance-nation-psychedelic-sushine-da-tweekaz-mash-up-t10009.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 17:39 

Hardtraxx Veteran

DarkSymphony schreef:
gebeurd er nog wat met; Beat Providers - Distorted? of komt die op het A2 album ?

Ik gok van wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 17:51 

Hardtraxx Veteran

Ff een kort vraagje en waar vermoedelijk ook een simpel antwoord op te geven is. Is er een lijst waar alle Hardtraxx Community Sessions te vinden zijn van 1 t/m de laatste (Kodex)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 17:54 

Hardtraxx Veteran

SanderM schreef:
Ff een kort vraagje en waar vermoedelijk ook een simpel antwoord op te geven is. Is er een lijst waar alle Hardtraxx Community Sessions te vinden zijn van 1 t/m de laatste (Kodex)?

search.php?keywords=hardtraxx+community&terms=all&author=&fid%5B%5D=4&sc=1&sf=titleonly&sk=t&sd=d&sr=posts&st=0&ch=300&t=0&submit=Zoeken
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 17:57 

Hardtraxx Veteran

Top :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 21:11 

Hardtraxx Veteran

Is The Prophet & Frontliner - New Perspective eigenlijk ooit uitgegeven? Zo ja, waar kan ik 'm aanschaffen? :)
Vorige  1 ... 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen