Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173 ... 555  Volgende
Bericht Geplaatst op 25 jan 2011 21:49 
 

Dakpan schreef:
Het blijft voor mij ook een raadsel. Mensen hebben al op de maan gelopen, schapen worden gekloond, maar een stream hosten is te moeilijk.

enigste nadeel is dat er geen miljarden aan worden besteed zoals maanreizen en dna wetenschap -.-
Bericht Geplaatst op 26 jan 2011 00:01 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Dakpan schreef:
Het blijft voor mij ook een raadsel. Mensen hebben al op de maan gelopen, schapen worden gekloond, maar een stream hosten is te moeilijk.

enigste nadeel is dat er geen miljarden aan worden besteed zoals maanreizen en dna wetenschap -.-

fuck op de maan lopen ik wil gewoon een goed werkende stream :P
Bericht Geplaatst op 26 jan 2011 17:24 
 
Hardtraxxer

Dakpan schreef:
Het blijft voor mij ook een raadsel. Mensen hebben al op de maan gelopen, schapen worden gekloond, maar een stream hosten is te moeilijk.

Wtf? bron? :P
Bericht Geplaatst op 26 jan 2011 19:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Blazed schreef:
Dakpan schreef:
Het blijft voor mij ook een raadsel. Mensen hebben al op de maan gelopen, schapen worden gekloond, maar een stream hosten is te moeilijk.

Wtf? bron? :P

http://en.wikipedia.org/wiki/Dolly_(sheep)
:P
Bericht Geplaatst op 26 jan 2011 23:13 
 
Hardtraxx Veteran

mezeke schreef:
Blazed schreef:
Dakpan schreef:
Het blijft voor mij ook een raadsel. Mensen hebben al op de maan gelopen, schapen worden gekloond, maar een stream hosten is te moeilijk.

Wtf? bron? :P

http://en.wikipedia.org/wiki/Dolly_(sheep)
:P

eeuh ziek :woot:
Bericht Geplaatst op 26 jan 2011 23:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Onder welke steen hebben jullie geleefd als je niet weet dat er een schaap gekloond is xd Das opzich al best wel oud nieuws :P
Bericht Geplaatst op 26 jan 2011 23:42 
 
Hardtraxx Veteran

SoundTunerZ schreef:
Onder welke steen hebben jullie geleefd als je niet weet dat er een schaap gekloond is xd Das opzich al best wel oud nieuws :P

nooit geweten :x
Bericht Geplaatst op 26 jan 2011 23:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RAW-vizion schreef:
SoundTunerZ schreef:
Onder welke steen hebben jullie geleefd als je niet weet dat er een schaap gekloond is xd Das opzich al best wel oud nieuws :P

nooit geweten :x


Opvoeding! :list: Nja iig is het bij de muziek keuze niet fout gegaan :innocent:
Bericht Geplaatst op 26 jan 2011 23:53 
 
Hardtraxx Veteran

SoundTunerZ schreef:
RAW-vizion schreef:
SoundTunerZ schreef:
Onder welke steen hebben jullie geleefd als je niet weet dat er een schaap gekloond is xd Das opzich al best wel oud nieuws :P

nooit geweten :x


Opvoeding! :list: Nja iig is het bij de muziek keuze niet fout gegaan :innocent:

denk dat het komt doordat ik toen de tyd in een land zat waar dat soort nieuws niet zo snel komt :P
Bericht Geplaatst op 27 jan 2011 02:10 
 

dr is wel meer gekloont als schapen hoor :P
Bericht Geplaatst op 27 jan 2011 14:24 
 
Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
dr is wel meer gekloont als schapen hoor :P

ik heb het echt nooit geweten, ik dacht altijd dat het net zo'n sprookje was als tijdreizen.
(nu ga je me niet vertellen dat dit ook kan, dan val ik van me stokkie.)
Bericht Geplaatst op 27 jan 2011 16:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Duh! Bill kan in Pokemon toch ook klonen! :')
Bericht Geplaatst op 27 jan 2011 17:57 
 

Blazed schreef:
KSwoosh schreef:
dr is wel meer gekloont als schapen hoor :P

ik heb het echt nooit geweten, ik dacht altijd dat het net zo'n sprookje was als tijdreizen.
(nu ga je me niet vertellen dat dit ook kan, dan val ik van me stokkie.)

zover ik weet kan je alleen de tijd relatief vertragen
bijvoorbeeld dat als je ver van de aarde bent de tijd langzamer gaat, zoiets iig.
en tijdreizen is mogelijk, maar dan moeten ALLE atomen in je lichaam sneller als het licht reizen, en weer netjes terechtkomen, wat nagenoeg ongemogelijk is.
ik weet alleen niet of je dan de toekomst of het verleden in gaat.
Bericht Geplaatst op 27 jan 2011 18:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoe krijg ik zo'n avatar in mijn profiel? Bij elk plaatje dat ik wil doen staat er dat er teveel pixels zijn.
Bericht Geplaatst op 27 jan 2011 18:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jvosje schreef:
Hoe krijg ik zo'n avatar in mijn profiel? Bij elk plaatje dat ik wil doen staat er dat er teveel pixels zijn.


Je moet je plaatje even terugbrengen naar de grootte 80x80 pixels. Dit kan handig met een programma zoals Paint wat op elke computer zit (ik neem aan dat je op Windows zit) :thumbup:.
Bericht Geplaatst op 27 jan 2011 18:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jvosje schreef:
Hoe krijg ik zo'n avatar in mijn profiel? Bij elk plaatje dat ik wil doen staat er dat er teveel pixels zijn.

http://www.mypictr.com
Bericht Geplaatst op 28 jan 2011 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoeveel muntjes kosten CD's meestal op feesten? Wil die van Hard Bass graag halen op het feest.
Bericht Geplaatst op 28 jan 2011 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Hoeveel muntjes kosten CD's meestal op feesten? Wil die van Hard Bass graag halen op het feest.

Meestal 8 (20 euro). Soms ook 6.
Bericht Geplaatst op 28 jan 2011 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke thanks! :D Je kan contant betalen of met muntjes right?
Bericht Geplaatst op 28 jan 2011 17:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Oke thanks! :D Je kan contant betalen of met muntjes right?

ja, wees wel optijd. Zijn zomaar uitverkocht kuch kuch qlimax,
Bericht Geplaatst op 28 jan 2011 18:32 
 
Hardtraxx Veteran

RCF set
2x TT+25A
4x TTS 18A

7 KW totaal.

Is dit veel voor 300 man, en het moet echt keihard knallen?
Bericht Geplaatst op 28 jan 2011 18:38 
 
Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
Blazed schreef:
KSwoosh schreef:
dr is wel meer gekloont als schapen hoor :P

ik heb het echt nooit geweten, ik dacht altijd dat het net zo'n sprookje was als tijdreizen.
(nu ga je me niet vertellen dat dit ook kan, dan val ik van me stokkie.)

zover ik weet kan je alleen de tijd relatief vertragen
bijvoorbeeld dat als je ver van de aarde bent de tijd langzamer gaat, zoiets iig.
en tijdreizen is mogelijk, maar dan moeten ALLE atomen in je lichaam sneller als het licht reizen, en weer netjes terechtkomen, wat nagenoeg ongemogelijk is.
ik weet alleen niet of je dan de toekomst of het verleden in gaat.


Het verleden in :)
Bericht Geplaatst op 28 jan 2011 19:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Welke hardstyle artiest heeft Speedy J - Pullover geremixed? Hij werd regelmatig gedraaid vroeger.
Lijkt me niet dat ze het origineel gewoon over een hardstyle plaat hebben gemixed?
Bericht Geplaatst op 28 jan 2011 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Welke hardstyle artiest heeft Speedy J - Pullover geremixed? Hij werd regelmatig gedraaid vroeger.
Lijkt me niet dat ze het origineel gewoon over een hardstyle plaat hebben gemixed?

Speedy J - Pullover (Prophetz Remake)?
Edit: in allee TL staat hij als Speedy J - Pullover, zonder 1 of andere remix. En kan Prophet's remix niet vinden. :P

Deze kan ik wel vinden.
Bericht Geplaatst op 28 jan 2011 20:34 
 
Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Welke hardstyle artiest heeft Speedy J - Pullover geremixed? Hij werd regelmatig gedraaid vroeger.
Lijkt me niet dat ze het origineel gewoon over een hardstyle plaat hebben gemixed?


slim shore heeft er ook een vette mash up van samen met zany - pure :bomb:
Vorige  1 ... 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen