enigste nadeel is dat er geen miljarden aan worden besteed zoals maanreizen en dna wetenschapDakpan wrote:Het blijft voor mij ook een raadsel. Mensen hebben al op de maan gelopen, schapen worden gekloond, maar een stream hosten is te moeilijk.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
G
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
fuck op de maan lopen ik wil gewoon een goed werkende streamKSwoosh wrote:enigste nadeel is dat er geen miljarden aan worden besteed zoals maanreizen en dna wetenschapDakpan wrote:Het blijft voor mij ook een raadsel. Mensen hebben al op de maan gelopen, schapen worden gekloond, maar een stream hosten is te moeilijk.
-
BHardtraxxer
- 790 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Wtf? bron?Dakpan wrote:Het blijft voor mij ook een raadsel. Mensen hebben al op de maan gelopen, schapen worden gekloond, maar een stream hosten is te moeilijk.
http://en.wikipedia.org/wiki/Dolly_(sheep)Blazed wrote:Wtf? bron?Dakpan wrote:Het blijft voor mij ook een raadsel. Mensen hebben al op de maan gelopen, schapen worden gekloond, maar een stream hosten is te moeilijk.
-
RHardtraxx Veteran
eeuh ziekmezeke wrote:http://en.wikipedia.org/wiki/Dolly_(sheep)Blazed wrote:Wtf? bron?Dakpan wrote:Het blijft voor mij ook een raadsel. Mensen hebben al op de maan gelopen, schapen worden gekloond, maar een stream hosten is te moeilijk.
Onder welke steen hebben jullie geleefd als je niet weet dat er een schaap gekloond is
Das opzich al best wel oud nieuws 
-
RHardtraxx Veteran
nooit gewetenSoundTunerZ wrote:Onder welke steen hebben jullie geleefd als je niet weet dat er een schaap gekloond isDas opzich al best wel oud nieuws
Opvoeding!RAW-vizion wrote:nooit gewetenSoundTunerZ wrote:Onder welke steen hebben jullie geleefd als je niet weet dat er een schaap gekloond isDas opzich al best wel oud nieuws
-
RHardtraxx Veteran
denk dat het komt doordat ik toen de tyd in een land zat waar dat soort nieuws niet zo snel komtSoundTunerZ wrote:Opvoeding!RAW-vizion wrote:nooit gewetenSoundTunerZ wrote:Onder welke steen hebben jullie geleefd als je niet weet dat er een schaap gekloond isDas opzich al best wel oud nieuws
Nja iig is het bij de muziek keuze niet fout gegaan
-
G
dr is wel meer gekloont als schapen hoor 
-
BHardtraxxer
- 790 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
ik heb het echt nooit geweten, ik dacht altijd dat het net zo'n sprookje was als tijdreizen.KSwoosh wrote:dr is wel meer gekloont als schapen hoor
(nu ga je me niet vertellen dat dit ook kan, dan val ik van me stokkie.)
Duh! Bill kan in Pokemon toch ook klonen! :')
-
G
zover ik weet kan je alleen de tijd relatief vertragenBlazed wrote:ik heb het echt nooit geweten, ik dacht altijd dat het net zo'n sprookje was als tijdreizen.KSwoosh wrote:dr is wel meer gekloont als schapen hoor
bijvoorbeeld dat als je ver van de aarde bent de tijd langzamer gaat, zoiets iig.
en tijdreizen is mogelijk, maar dan moeten ALLE atomen in je lichaam sneller als het licht reizen, en weer netjes terechtkomen, wat nagenoeg ongemogelijk is.
ik weet alleen niet of je dan de toekomst of het verleden in gaat.
Hoe krijg ik zo'n avatar in mijn profiel? Bij elk plaatje dat ik wil doen staat er dat er teveel pixels zijn.
Je moet je plaatje even terugbrengen naar de grootte 80x80 pixels. Dit kan handig met een programma zoals Paint wat op elke computer zit (ik neem aan dat je op Windows zit)Jvosje wrote:Hoe krijg ik zo'n avatar in mijn profiel? Bij elk plaatje dat ik wil doen staat er dat er teveel pixels zijn.
http://www.mypictr.comJvosje wrote:Hoe krijg ik zo'n avatar in mijn profiel? Bij elk plaatje dat ik wil doen staat er dat er teveel pixels zijn.
Hoeveel muntjes kosten CD's meestal op feesten? Wil die van Hard Bass graag halen op het feest.
Meestal 8 (20 euro). Soms ook 6.Nando wrote:Hoeveel muntjes kosten CD's meestal op feesten? Wil die van Hard Bass graag halen op het feest.
Oke thanks!
Je kan contant betalen of met muntjes right?
ja, wees wel optijd. Zijn zomaar uitverkocht kuch kuch qlimax,Nando wrote:Oke thanks!Je kan contant betalen of met muntjes right?
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
RCF set
2x TT+25A
4x TTS 18A
7 KW totaal.
Is dit veel voor 300 man, en het moet echt keihard knallen?
2x TT+25A
4x TTS 18A
7 KW totaal.
Is dit veel voor 300 man, en het moet echt keihard knallen?
-
QHardtraxxer
- 959 posts member since 2009
- last seen May 2015
Het verleden inKSwoosh wrote:zover ik weet kan je alleen de tijd relatief vertragenBlazed wrote:ik heb het echt nooit geweten, ik dacht altijd dat het net zo'n sprookje was als tijdreizen.KSwoosh wrote:dr is wel meer gekloont als schapen hoor
bijvoorbeeld dat als je ver van de aarde bent de tijd langzamer gaat, zoiets iig.
en tijdreizen is mogelijk, maar dan moeten ALLE atomen in je lichaam sneller als het licht reizen, en weer netjes terechtkomen, wat nagenoeg ongemogelijk is.
ik weet alleen niet of je dan de toekomst of het verleden in gaat.
Welke hardstyle artiest heeft Speedy J - Pullover geremixed? Hij werd regelmatig gedraaid vroeger.
Lijkt me niet dat ze het origineel gewoon over een hardstyle plaat hebben gemixed?
Lijkt me niet dat ze het origineel gewoon over een hardstyle plaat hebben gemixed?
Speedy J - Pullover (Prophetz Remake)?Mol wrote:Welke hardstyle artiest heeft Speedy J - Pullover geremixed? Hij werd regelmatig gedraaid vroeger.
Edit: in allee TL staat hij als Speedy J - Pullover, zonder 1 of andere remix. En kan Prophet's remix niet vinden.
View on YouTube
Deze kan ik wel vinden.
Last edited by Parvuz on 28 Jan 2011 19:35, edited 1 time in total.
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
slim shore heeft er ook een vette mash up van samen met zany - pureMol wrote:Welke hardstyle artiest heeft Speedy J - Pullover geremixed? Hij werd regelmatig gedraaid vroeger.