Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
B2S neemt het risico ondertussen ook niet meer. Ik zie het overigens als pure luxe dat sets uitgezonden worden.
G
Khadber wrote:B2S neemt het risico ondertussen ook niet meer. Ik zie het overigens als pure luxe dat sets uitgezonden worden.
Het is natuurlijk hardstikke leuk, maar live uitzenden is ook erg veel gedoe. Vooral voor QDance die met internertverkeer van minstes 50.000 mensen fzo rekening moeten houden?
N
Artiest
917 posts member since 2008
last seen Sep 2017
KSwoosh wrote:
Khadber wrote:B2S neemt het risico ondertussen ook niet meer. Ik zie het overigens als pure luxe dat sets uitgezonden worden.
Het is natuurlijk hardstikke leuk, maar live uitzenden is ook erg veel gedoe. Vooral voor QDance die met internertverkeer van minstes 50.000 mensen fzo rekening moeten houden?
Niet bepaald. Gewoon 1 stream doorzenden naar het datacenter waarvan het daar verder gaat.

De internetverbinding in de HMH zal wel gewoon te slecht zijn geweest. Alhoewel je ook met 12 kb/s upload genoeg hebt.
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Bij Fusion ging het wel redelijk, maar viel die ook wel paar keer uit. Xqlusive Hhz was er geen probleem.
Hardtraxx Addict
1851 posts member since 2009
last seen Jan 2014
Idd. Vroeger zonden ze zelden live sets uit. Tegenwoordig doen ze dat welliswaar wat vaker, maar dat zal wellicht gepaard gaan met de populariteit voor bepaalde feesten en dat q dance/b2s de thuisblijvers ook wat vets willen meegeven. Maar ik moet ook toegeven dat de stream problemen ook iets is van de laatste tijd, maar ja zoals al gezegd wees blij dat ze het uberhaupt willen uitzenden ;)
N
Hardtraxx Addict
1982 posts member since 2010
last seen Mar 2021
Iemand enig idee of er nog nieuw Alpha Twins spul gaat komen behalve
dat Breathe eraan komt (ft Wildstylez)? En dan bedoel ik ook niet dat je denkt
dat er wel wat nummers op het nieuw A2 Album komen, want dat kan iedereen wel gokken denk ik.
Ik bedoel meer of er concreet iets aankomt wat ik, en misschien andere hier, heb/ hebben gemist?
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Ik denk dat er niets uit komt tot het A2 album er is.

Met daarna de gebruikelijke samplers.
N
Hardtraxx Addict
1982 posts member since 2010
last seen Mar 2021
Rik wrote:Ik denk dat er niets uit komt tot het A2 album er is.

Met daarna de gebruikelijke samplers.
Dank u! ^^
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Vraag me af hoe lang die samplers gaan duren dan :(
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
PierrePruuk wrote:Vraag me af hoe lang die samplers gaan duren dan :(
Joh dat komt echt wel goed. Ik zou me gewoon niet te druk maken. Hij komt er zeer snel aan volgens Ran-D in The Magic Show, dan zullen de samplers ook zeker weten snel volgen.
Hardtraxxer
928 posts member since 2010
last seen Mar 2013
Waarom is de remix van Brennan & Heart - We Are Possessed uitgekomen als Brennan Heart - We Are Possessed (Headhunterz remix)?

Met andere woorden, waarom is die & weggelaten?
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Deeltjesversneller wrote:Waarom is de remix van Brennan & Heart - We Are Possessed uitgekomen als Brennan Heart - We Are Possessed (Headhunterz remix)?

Met andere woorden, waarom is die & weggelaten?
Denk dat het komt omdat de remix is gemaakt nadat Thera en Brennan uit elkaar waren gegaan.
Hardtraxxer
928 posts member since 2010
last seen Mar 2013
Dat is zo maar dat is wel raar, want het is een remix van een Brennan & Heart nummer, niet van een Brennan Heart nummer...
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Zal wel dat Brennan heart alle rechten heeft gekocht ofzo, kan je misschien beter vragen aan Thera zelf :)
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2014
Weet iemand hoe je makkelijk/goedkoop een laptop op een tv kunt aansluiten?
Hardtraxx Addict
1154 posts member since 2009
last seen Jun 2013
Rik wrote:Weet iemand hoe je makkelijk/goedkoop een laptop op een tv kunt aansluiten?
heb je hdmi aansluiting op beide? Zo ja koop een hdmi kabeltje
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2014
jeone wrote:
Rik wrote:Weet iemand hoe je makkelijk/goedkoop een laptop op een tv kunt aansluiten?
Nee dat heb ik dus niet :/

Heb alleen USB & zo'n poort waar je een (extra) beeldscherm op kunt aansluiten.
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Rik wrote:
jeone wrote:
Nee dat heb ik dus niet :/

Heb alleen USB & zo'n poort waar je een (extra) beeldscherm op kunt aansluiten.
Je moet een Tv Output op je Pc hebben, anders kan je het niet.. Ik kan het zelf namelijk ook niet helaas :(
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Tenzij je tv een vga input heeft
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
PNXRMX wrote:Tenzij je tv een vga input heeft
klopt! :P Daarom ga ik binnekort ff een nieuwe tv kopen :D
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2014
PNXRMX wrote:Tenzij je tv een vga input heeft
Haha! Daar had ik dus helemaal niet aan gedacht. Ik zit nu met de laptop op de tv, het is dus gelukt :D.

Weet je misschien ook hoe ik het geluid via de speakers van de tv krijg? (zitten op de tv zelf, niet surround ofzo).
Kan dat niet vinden bij audio instellingen enzo.
N
Artiest
917 posts member since 2008
last seen Sep 2017
p-stylez wrote:Zal wel dat Brennan heart alle rechten heeft gekocht ofzo, kan je misschien beter vragen aan Thera zelf :)
Nogal logisch? Zodra een track getekend is wordt het eigendom van een platenlabel en niet van de artiest ;)
Donateur
1558 posts member since 2009
last seen Oct 2017
Dakpan wrote:Het blijft voor mij ook een raadsel. Mensen hebben al op de maan gelopen, schapen worden gekloond, maar een stream hosten is te moeilijk.
Alsof jij ging luisteren :huh:
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Milán wrote:
Dakpan wrote:Het blijft voor mij ook een raadsel. Mensen hebben al op de maan gelopen, schapen worden gekloond, maar een stream hosten is te moeilijk.
Alsof jij ging luisteren :huh:
Heb het over het algemeen, is niet de eerste keer dat een stream faalt.
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
:P