Wordt Wildstylez - Alleen (ik dacht zelf altijd dat 't SMD was, maar kennelijk was het wildstylez :') ) ooit nog vrijgegeven!?
Antwoord: Vandaag krijg je hier een e-mail over
Ziet er goed uitp-stylez wrote:Is dit beetje ene lekkere tracklist en niet TE commercieel? Ga het afspelen volgende week op een verjaardag van een maatje.. moest dus niet al te hard en rauw..
1. Da Tweekaz - Ducktool (Cut)
2. Brooklyn Bounce - Club Bizarre (Headhunterz & Noisecontrollers RMX)
3. Williams Syndrome - Limbo
4. A-Lusion - Fortuna (The In Between)
5. Stereotuners - Every Signle Day
6. Headhunterz - Woznotwoz
7. Josh & Wesz - Let's Get Durty
8. Max Enforcer & Waverider - Dilemma
9. Noisecontrollers - Sanctus
10. The Vision & Pulse - Pandorum
11. Ran-D & Adaro - In For the Kill (Bootleg Remix)
12. Zero Sanity - Substance over Form
13. Blademasterz - Masterblade (Start of The Acid War)
14. Donkey Rollers - Chaos
15. Ran-D - Feel My Fire
16. Donkey Rollers vs B-Frontliner - 2012 is Magic (P-Stylez Mashup)
Die gozer vroeg of ik er Just As Easy en Music Made Addict er in kon doen.. Tuurlijk niet!Daveytl wrote:Ziet er goed uitp-stylez wrote:Is dit beetje ene lekkere tracklist en niet TE commercieel? Ga het afspelen volgende week op een verjaardag van een maatje.. moest dus niet al te hard en rauw..
1. Da Tweekaz - Ducktool (Cut)
2. Brooklyn Bounce - Club Bizarre (Headhunterz & Noisecontrollers RMX)
3. Williams Syndrome - Limbo
4. A-Lusion - Fortuna (The In Between)
5. Stereotuners - Every Signle Day
6. Headhunterz - Woznotwoz
7. Josh & Wesz - Let's Get Durty
8. Max Enforcer & Waverider - Dilemma
9. Noisecontrollers - Sanctus
10. The Vision & Pulse - Pandorum
11. Ran-D & Adaro - In For the Kill (Bootleg Remix)
12. Zero Sanity - Substance over Form
13. Blademasterz - Masterblade (Start of The Acid War)
14. Donkey Rollers - Chaos
15. Ran-D - Feel My Fire
16. Donkey Rollers vs B-Frontliner - 2012 is Magic (P-Stylez Mashup)Dit is ook zéker niet te commercieel, vanaf nummer 9 zin het bijna alleen maar hardere platen.
Doe maar, zijn leuke liedjes.p-stylez wrote: Die gozer vroeg of ik er Just As Easy en Music Made Addict er in kon doen.. Tuurlijk niet!
Is achtergrondmuziek die ik eerst opneem en dan afspeel op de radio/dvdspeler gewoon hoor (wel met dikke subs op achtergrond), mensen mogen van mij part gaan slapen als ze willen haha (niet dat dat kan). Maar hun kennende gaat het wel los op deze muziekDaveytl wrote:Bij zo'n feestje vind ik dt je dat best kan doen, je wil de mensen wel aan het bewegen krijgen, en je wil de aandacht van het publiek hebben.
Ik denk dat dat met die 2 tracks het makkelijkst gaat.
Je mag het nauurlijk helemaal zelf weten, maar je wil geen stilstaande mensen hebben neem ik aan
Ik neem ana dat je Pendulum bedoeld? Iig geen idee.Q-Dominic wrote:Goed ideeHeb ook een vraagje. Iets waardoor ik al een week niet slaap..
Hoe heet de Noisecontrollers plaat met de melodie van Prodigy - The Island pt 2. ook alweer?
Volgens mij is die er niet? B-Twinz heeft wel een bootleg gemaakt maarja... en volgens mij bedoel je eigenlijk Pt 1, want Pt 2 is juist de anti-climax versie om eht zo maar te noemenQ-Dominic wrote:Goed ideeHeb ook een vraagje. Iets waardoor ik al een week niet slaap..
Hoe heet de Noisecontrollers plaat met de melodie van Prodigy - The Island pt 2. ook alweer?
Tja, 't is een verjaardag... Ik zou het gewoon lekker doen, heb je hem ook weer blij gemaaktParvuz wrote:Doe maar, zijn leuke liedjes.p-stylez wrote: Die gozer vroeg of ik er Just As Easy en Music Made Addict er in kon doen.. Tuurlijk niet!
Wacht even ik heb een fout gemaaktPNXRMX wrote:Volgens mij is die er niet? B-Twinz heeft wel een bootleg gemaakt maarja... en volgens mij bedoel je eigenlijk Pt 1, want Pt 2 is juist de anti-climax versie om eht zo maar te noemenQ-Dominic wrote:Goed ideeHeb ook een vraagje. Iets waardoor ik al een week niet slaap..
En het is idd Pendulum
Prophet & Headhunterz - Scar Ur Face?Q-Dominic wrote:Wacht even ik heb een fout gemaaktPNXRMX wrote:Volgens mij is die er niet? B-Twinz heeft wel een bootleg gemaakt maarja... en volgens mij bedoel je eigenlijk Pt 1, want Pt 2 is juist de anti-climax versie om eht zo maar te noemenQ-Dominic wrote:Goed ideeHeb ook een vraagje. Iets waardoor ik al een week niet slaap..
En het is idd Pendulumik bedoel de melodie van Pendulum & The Freestylers - Fasten Your Seatbelts
Youtube verzinsel, slaat nergens op.Kevin-Raw wrote:Prophet & Frontlinerflevoboys wrote:Weet iemand van wie het Black Anthem is?
View on YouTube
Alpha Twins staan niet op Black dus dat sowieso niet. Ik denk The Prophet of Frontliner & Ran-D.Chukkels wrote:Noem me raar, maar ik denk niet dat het Frontliner is. Ran-D draaide deze plaat ook, dus het zou zomaar iemand van de A2 Records stal zijn. Alpha Twins misschien? The Prophet is een zekerheidje.
K moet toegeven dat de vocal wel een beetje een Ran-D vibe heeft. Maar aan de andere kant heeft Ran-D ook bewezen dat ie wel degelijk hardere tracks kan maken dus waarom dan een wat softere track voor een feest waar een ruig anthem op zn minst toch wel op zn plaats is.Dakpan wrote:Hoop niet dat dit trieste black anthempje uit Ran-D z'n studio is komen rollen.