Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 21:26 

Hardtraxx Veteran

Teknizion schreef:
Daveytl schreef:
Teknizion schreef:
Ik wil me wat meer gaan verdiepen in andere stijlen in de harderdance scene. Enige aanraders? Graag een lekkere livesets of een rijtje met artiesten! :)

http://lsdb.nl/set/63578/DJ_Tony_Star_- ... -2010.html :drool:

Wow! :O Wat een lekkere set zeg! Heeeel veel nummers die voor mij tot nu toe nog onbekend waren, en prachtig mixwerk! Bedankt :thumbsup:

Graag gedaan :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 21:27 

Hardtraxx Veteran

Teknizion schreef:
Ik wil me wat meer gaan verdiepen in andere stijlen in de harderdance scene. Enige aanraders? Graag een lekkere livesets of een rijtje met artiesten! :)

Zou zeggen download eens wat Filthcasts van lsdb af. Heerlijke muziek
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 21:38 

Donateur

Dakpan schreef:
Teknizion schreef:

Ik ga het eens meenemen, heb nu nummer 30. Eens horen wat het is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 22:03 

Hardtraxxer

Teknizion schreef:

Is UK Hardcore misschien wat voor je? Is een soort van happy hardcore wat in Engeland en Australiƫ heel bekend is, maar in Nederland helemaal niet. Sam van Bioweapon heeft ook zo'n alias (Orbit1) en is in die wereld ook niet de kleinste. Download maar eens een set van dj Cotts.

Voorbeeldje:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 22:10 

Donateur

Deeltjesversneller schreef:
Teknizion schreef:

Is UK Hardcore misschien wat voor je? Is een soort van happy hardcore wat in Engeland en Australiƫ heel bekend is, maar in Nederland helemaal niet. Sam van Bioweapon heeft ook zo'n alias (Orbit1) en is in die wereld ook niet de kleinste. Download maar eens een set van dj Cotts.

Voorbeeldje:

Bedankt voor je hulp, maar dit vind ik echt 3x niks :$
Dakpan, erg vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 22:26 

Hardtraxxer

Jammer man ik word echt helemaal vrolijk als ik die blije meuk luister :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 02:26 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Teknizion schreef:

Staat lekker veel tussen van DJs die op Prspct XL draaien.. ns een aantal downloaden om de muziek wat beter te leren kennen. Thx voor de tip! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 14:01 

Hardtraxx Addict

zou ik ergens op internet kunnen vinden wat voor geld er jaarlijks ongeveer omgaat in de hardstyle scene?
Zoals opbrengts van kaartverkoop etc
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 15:15 

Hardtraxx Veteran

jeone schreef:
zou ik ergens op internet kunnen vinden wat voor geld er jaarlijks ongeveer omgaat in de hardstyle scene?
Zoals opbrengts van kaartverkoop etc

in dat opzicht in de hardstyle scene vrij gesloten, qdance (ID&T) heeft voor zover ik weet geen openlijk jaarverslag
http://www.groovetrackers.com/news/128 is ooit wel onderzoek naar gedaan, maar die is al 7 jaartjes oud en gaat over de gehele dance scene
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 15:26 

Hardtraxxer

Ik heb iets vreemds aan de hand...

Onlangs (2-3 maanden terug) kreeg ik een mailtje van Hardstyle.com met de mededeling dat ik een t-shirt had gewonnen, omdat ik meegedaan had aan 1 of andere enquete. Deze mocht ik zelf uitkiezen uit hun shop. Na geantwoord te hebben op de mail en een maand te wachten kreeg ik nog altijd geen t-shirt aan, zelfs geen mail. Hierna werd ik toch wat ongeduldig en stuurde hun opnieuw een mail met vermelding van dit voorval en een kopie van de originele mail (als bewijs). Maar je kunt het al raden... nog steeds niets gehoord. De mail werd gestuurd door "[email protected]" (dacht eerst dat het een grap was, maar lees net dat hij daar blijkbaar ook werkt...)

Iemand een oplossing? Een centraal e-mailadres van HS.com vind ik ook niet zo direct..

P.S. hier een screenshot van de originele mail
http://yfrog.com/mimailwej
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 15:31 

Hardtraxx Veteran

Dat is wel vreemd idd.
Titel van mail is trouwens ook verkeerd haha. Maar ik neem aan dat je toch een t-shirt krijgt.
Staat er geen telefoonnummer ergens op de site?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 15:39 

Hardtraxx Veteran

Berunda schreef:

Onlangs (2-3 maanden terug) kreeg ik een mailtje van Hardstyle.com met de mededeling dat ik een t-shirt had gewonnen, omdat ik meegedaan had aan 1 of andere enquete. Deze mocht ik zelf uitkiezen uit hun shop. Na geantwoord te hebben op de mail en een maand te wachten kreeg ik nog altijd geen t-shirt aan, zelfs geen mail. Hierna werd ik toch wat ongeduldig en stuurde hun opnieuw een mail met vermelding van dit voorval en een kopie van de originele mail (als bewijs). Maar je kunt het al raden... nog steeds niets gehoord. De mail werd gestuurd door "[email protected]" (dacht eerst dat het een grap was, maar lees net dat hij daar blijkbaar ook werkt...)

Iemand een oplossing? Een centraal e-mailadres van HS.com vind ik ook niet zo direct..

Even snel naam op google ingetypt.
Eerste Result 'Randy Wieland (djrandofficial) on Twitter'

Lijkt me beetje vreemd als Ran-D je mailt :P
Maar goed, zou wel grappig zijn hea :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 15:42 

Hardtraxx Veteran

Berunda schreef:

Vet hoor, mail krijgen van Ran-D... mss dat daarom geen releases uitkomen, alstie bezig is met HS.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 15:44 

Hardtraxxer

Citaat:
Ran-D
Working at Hardstyle.com :)

Dus ik neem aan dat hij het toch is...

Ik kijk straks nog even rond op de site, gebruik het niet zo vaak. Als er hier mensen zijn die hier wel meer mee gekend zijn, feel free!
Alvast bedankt
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 17:26 

Hardtraxx Veteran

Even een andere vraag:

Weet iemand of er nog iets bekend is over een release van JDX - You & Me, Mogelijk ook met de WS remix, als die er uberhaubt is :x (Maar 1x gehoord namelijk)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 17:27 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Even een andere vraag:

Weet iemand of er nog iets bekend is over een release van JDX - You & Me, Mogelijk ook met de WS remix, als die er uberhaubt is :x (Maar 1x gehoord namelijk)?

JDX komt toch met een album en daar komen deze tracks dan toch op...of heb ik dat fout?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 20:10 

Bierkoning

Daveytl schreef:
Teknizion schreef:

Kijk deze reactie dan xd :

Zit zijn eigen track erin?

Volgens mij niet, maar wel de Oh Oh Cherso single, een hoop geile Dirty Dutch waar je je reet op kunt schudden, en uiteraard eindigen met een echte beukplaat: Let The Bass Kick (Headhunterz Remix) :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 21:52 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Daveytl schreef:
Teknizion schreef:

Kijk deze reactie dan xd :

Zit zijn eigen track erin?

Volgens mij niet, maar wel de Oh Oh Cherso single, een hoop geile Dirty Dutch waar je je reet op kunt schudden, en uiteraard eindigen met een echte beukplaat: Let The Bass Kick (Headhunterz Remix) :thumbsup:

:oh: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 14:14 

Hardtraxx Elite

Waar blijft het hardcore releases topic? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 14:15 

Rickie schreef:

heeft me broer (Intervantion) aan Jor-D gevraagd alleen Jor-D stuurde 'ooit' terug ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 14:18 

Hardtraxx Elite

oke nou dan wachten we maar rustig af he
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 14:51 

Hardtraxx Veteran

Rickie schreef:
oke nou dan wachten we maar rustig af he

haha idd alleen beetje jammer dat ik kort en niks mee kunnend antwoord op kreeg..want het was hier op hardtraxx zelf gezegt dat er hardcore release topic zou komen..maar aan zn reactie te zien duurt dat nog wel even :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 14:51 

Hardtraxx Veteran

DarkSymphony schreef:
Rickie schreef:

heeft me broer (Intervention) aan Jor-D gevraagd alleen Jor-D stuurde 'ooit' terug ;)

;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 15:48 

Hardtraxxer

http://www.youtube.com/watch?v=r3fq5MZ8P9c - wordt dit nummer nog gereleased? in mei voor het eerst gehoord op Euphoria. sindsdien niks meer van gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 13:29 

Hardtraxx Addict

Wat is het verschil tussen een RMP-2 en een RMP-3. RMP-3 heeft toch alleen een USB aansluiting?

Enne, zijn de prijzen van de RMP's verlaagd?! :/
Had ik bijna voor hetzelfde geld een RMP-3 ipv RMP-2 kunnen kopen!
Vorige  1 ... 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen