wvd schreef:
Lyst schreef:
Oneens, als ze bij de track neerzetten dat het mainstream is, dan hoef ik er niet naar te luisteren, nu moet ik de track eerst luisteren om weer tot de conclusie te komen dat het ruk is en dan ga ik mijn mening er over uitlaten. Ik geef mijn mening toch ook niet over hardcore tracks op dit forum, want ik weet dat ik dat niks vind, dus luister ik er ook niet naar.
Maar wie gaat dan bepalen of een track bv. mainstream of raw is?
Precies en dat wordt tegenwoordig gwn zomaar gedaan door iedereen. Mensen noemen zatox ''rauw'' Ik ken toch echt wel veel hardere tracks dan die zatox maakt. Ik vind zijn melo vaak nog wat te ''happy'' om het nou rauw te noemen.
dawasiknie schreef:
Je kan aan de artiest toch al zien of iets je eventueel aanspreekt of niet.
En dat probeer ik dus te zeggen. Een artiest heeft zijn of haar eigen stijl en dat moet je niet in bepaalde categorieën indelen. Als er dan iets tussenuit springt dan kom je die vanzelf wel eens tegen op een feest of radio.
Begrijp me niet verkeerd. Ik vind vernieuwing een hele goede ontwikkeling binnen de hardstyle, maar je moet niet alles gaan indelen in groepen. Dat zorgt dan juist weer voor een beperking in het creeeren van nieuwe sounds omdat artiesten zich dan aan die bepaalde stijl willen gaan koppelen.