Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Ik wil 15 nummertjes, welke eruit?

1. Pysko Punkz & Soundfreakerz - Voices
2. Da Tweekaz - Be Aware
3. A-Lusion & Scope DJ - Karma Circle
4. Zatox and Tatanka - Loops & Things
5. Noisecontrollers - Unbroken
6. The Pitcher - Little Bitch
7. Dynamics - Embrace the Darkness
8. The Pitcher - Bangrindin' (Noisecontrollers Remix)
9. Frontliner - Greenhouse
10. Alphaverb - Stimulate Youre Curiosity
11. Bulldozer Project - Arise (The Beholder & DJ Zany Remix)
12. W.A.S.H - Radio Alarm (Zatox Remix)
13. The Balistic & The Beholder Ft. Max Enforcer - Bigger, Better, Louder
14. The Machine - Green Forrest
15. Max Enforcer Ft. The Rush - Fade to Black
16. Sasha F - Second Change

:P
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Be aware.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 20 days ago
Edwinn wrote:
Simizle wrote:Hoe is de kwaliteit van de Qlimax setjes?
Niet best, maar dat kon je verwachten en je kan zelf ook wel gewoon even 1 downloaden en gewoon zelf beoordelen.. ;)
Vind ze anders aardig goed hoor :)
Hardtraxx Addict
1715 posts member since 2009
last seen Nov 2014
p-stylez wrote:Ik wil 15 nummertjes, welke eruit? :P
Noisecontrollers - Unbroken
Hardtraxx Elite
2318 posts member since 2010
last seen Dec 2020
p-stylez wrote:Ik wil 15 nummertjes, welke eruit?

2. Da Tweekaz - Be Aware

Karma Circle
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
p-stylez wrote:Ik wil 15 nummertjes, welke eruit?

2. Da Tweekaz - Be Aware

Hardtraxx Veteran
last seen May 2020
Weet iemand wat er wordt gedaan met fotos van Qlimax (Q-Dance Fotograaf) die niet op de site tereht komen? Want het was wel een vette foto :(
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
p-stylez wrote:Weet iemand wat er wordt gedaan met fotos van Qlimax (Q-Dance Fotograaf) die niet op de site tereht komen? Want het was wel een vette foto :(
die gaan de prullenbak in.. ik ben ook een paar keer door hun op foto genomen, ( waarvan 2 op de site zijn geplaatst ) en die andere nooit meer terug gezien.

dus denk dat je die nooit meer tegen komt.
Hardtraxx Veteran
last seen May 2020
Nooooh :surrender: :thumbdown:
Hardtraxx Elite
2232 posts member since 2009
last seen Jul 2022
p-stylez wrote:Weet iemand wat er wordt gedaan met fotos van Qlimax (Q-Dance Fotograaf) die niet op de site tereht komen? Want het was wel een vette foto :(
Yup ;) Of je moet toevallig hun persoonlijke site weten, misschien dat 'ie daar nog op komt...
Zelfde gehad op defqon dit jaar, gruwelijke foto gemaakt met mc villain. Nooit meer terug gezien :mad:
Hardtraxx Veteran
last seen May 2020
Heb een maitlje naar q gestuurd, hoop dat ze het kunnen achterhalen.
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Waarom zet q-dance op Qlimax een artiest neer die niks met early te maken heeft om early te draaien.

Ik bedoel dus, waarom laatje pavelow qlimax openenen met early, en gun je niet een echte early held zoals Luna Pavo of Daniele Mondello het? :(
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Rik wrote:Waarom zet q-dance op Qlimax een artiest neer die niks met early te maken heeft om early te draaien.

Ik bedoel dus, waarom laatje pavelow qlimax openenen met early, en gun je niet een echte early held zoals Luna Pavo of Daniele Mondello het? :(
Ik snap je idee, maar Pavelow past nou eenmaal ook in het straatje alternatief. In het geval van Luna of Isaac vind ik het eerder misbruik van de naam dan dat het echt functioneel is. Die 2 draaien gewoon wat ze zelf leuk vinden als ze niet hoeven te openen, dat zijn meestal prima sets.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Rik wrote:Waarom zet q-dance op Qlimax een artiest neer die niks met early te maken heeft om early te draaien.

Ja die zijn veel te duur :D
Ik denk dat geen andere artiest het beter had kunnen doen dan Pavelow zaterdag. Het was gewoon ongelofelijk GOED! Ik vond hem zelfs beter dan de opening van routinier Isaac vorig jaar.
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Het gaat mij om de verwachting van mensen. (ondanks de aankondigingen).

Als je een early held er neer zou zetten zou je mijn inziens meer mensen aanspreken & ook nog is wat respect aan de oude garde tonen.
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Rik wrote:Het gaat mij om de verwachting van mensen. (ondanks de aankondigingen).

Als je een early held er neer zou zetten zou je mijn inziens meer mensen aanspreken & ook nog is wat respect aan de oude garde tonen.
Ik verwachtte Dubstyle, en was enigzins telleurgesteld dat Pavelow dit niet draaide.. Maar toen de set eenmaal begon, was ik erg verrast door het lekkere mixtempo, en een heerlijke tracklist waar je ook geen early freak voor hoefde te zijn om er op los te kunnen gaan.
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Teknizion wrote:
Rik wrote:Het gaat mij om de verwachting van mensen. (ondanks de aankondigingen).

Ik verwachtte Dubstyle, en was enigzins telleurgesteld dat Pavelow dit niet draaide.. Maar toen de set eenmaal begon, was ik erg verrast door het lekkere mixtempo, en een heerlijke tracklist waar je ook geen early freak voor hoefde te zijn om er op los te kunnen gaan.
Beter lezen want het was van te voren duidelijk aangegeven. ;)
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Hij heeft gewoon goed gelezen, hij zei dat ie tracks van voor 2004 ging draaien. Maar niet alléén maar tracks van voor 2004.
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Edwinn wrote:
Teknizion wrote:

Beter lezen want het was van te voren duidelijk aangegeven. ;)
Ik heb dat ook wel gelezen. Maar als je in een lineup een Dubstyle artiest ziet staan, verwacht je dat. En als vervolgens wordt aangekondigd dat deze artiest early gaat draaien, vindt ik dat jammer ;)
Hardtraxx Addict
1200 posts member since 2009
last seen Aug 2011

nou als je een early held neer zou zetten zou je vervolgens weer het argument krijgen dat hij ''te vroeg'' staat..

kiezen of delen.
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Is er iemand die Noisecontrollers - Night After Night/Hocus Pocus (Free Release) heeft en wilt opnieuw wilt uploaden voor me? Ik heb deze wel, maar in Traktor en Virtual DJ wilt hij die tracks niet laden.. (De mirror die voor mij niet werkte kwam van Hardtraxx zelf)
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Waar is Robin Clark & Sam Punk - Save us ergens te koop?
Hardtraxxer
849 posts member since 2009
last seen Jan 2016
Was live the moment gedraaid met qlimax ? :P haha
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Ik heb een vraag, ik hou erg veel van hardstyle en ik weet dat er verschillende hard-stijlen zijn; early hardstyle en nu-style dat weer is onderverdeeld in euphoric, raw en nog 1 andere maar ik kan ff niet op de naam komen, het is neit echt belangrijk want ik hou gewoon van hardstyle in t algemeen maar ik zou toch wel graag willen weten wat nou de verschillen tussen die 4 stijlen zijn
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
Draidy wrote:Ik heb een vraag, ik hou erg veel van hardstyle en ik weet dat er verschillende hard-stijlen zijn; early hardstyle en nu-style dat weer is onderverdeeld in euphoric, raw en nog 1 andere maar ik kan ff niet op de naam komen, het is neit echt belangrijk want ik hou gewoon van hardstyle in t algemeen maar ik zou toch wel graag willen weten wat nou de verschillen tussen die 4 stijlen zijn
handsup wijven hardstyle :P