Donateur
2718 posts member since 2009
last seen Oct 2014
JolleNL wrote:Waarvoor zijn alle aliasses van DJ's er? Bijvoorbeeld Zairon, en al die dingen van Activator..
Omdat het dan meestal onder een andere muziek genre valt.

Bijvoorbeeld:
Max Enforcer = Hardstyle
Evil Activites = Hardcore
zelfde persoon.

Beholder = Hardstyle
Neophyte = Hardcore.
zelfde persoon.

En zo zijn er nog veel meer :P
Last edited by Refuze on 05 Sep 2010 17:13, edited 1 time in total.
T
Hardtraxx Addict
1039 posts member since 2009
last seen Dec 2025
Of een ander soort stijl natuurlijk...
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Max = Evil Activities toch? Nosferatu is toch High Voltage?
Donateur
last seen Oct 2014
p-stylez wrote:Max = Evil Activities toch? Nosferatu is toch High Voltage?
Ja bedoel ik, thx xd
Ging meer om et voorbeeld :P
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Nee ik bedoelde aliasses onder het zelfde genre, zoals er duizenden zijn van Technoboy en Activator. :P
T
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2025
p-stylez wrote:Max = Evil Activities toch? Nosferatu is toch High Voltage?
Ja idd, hij heb em al verandert zie ik
T
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2025
JolleNL wrote:Nee ik bedoelde aliasses onder het zelfde genre, zoals er duizenden zijn van Technoboy en Activator. :P
Kan meerdere reden hebben, bijv een iets andere stijl binnen de hardstyle, of dat je toch meer kan releasen zodat er geen overflow aan releases komt met dezelfde naam.
Donateur
last seen Oct 2014
Timothy21 wrote:
JolleNL wrote:Nee ik bedoelde aliasses onder het zelfde genre, zoals er duizenden zijn van Technoboy en Activator. :P
Kan meerdere reden hebben, bijv een iets andere stijl binnen de hardstyle, of dat je toch meer kan releasen zodat er geen overflow aan releases komt met dezelfde naam.
Vooral dat eerste.
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Hoe dat bij Technoboy en al die aliasses van SAIFAM zit weet niemand precies, maar het schijnt dat er daar maar een paar producers zijn die tracks voor al die aliasses maken. Bij Activator heeft het er gewoon mee te maken dat je anders een overflow aan Activator tracks kreeg..
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Edwinn wrote:
Hoe dat bij Technoboy en al die aliasses van SAIFAM zit weet niemand precies, maar het schijnt dat er daar maar een paar producers zijn die tracks voor al die aliasses maken. Bij Activator heeft het er gewoon mee te maken dat je anders een overflow aan Activator tracks kreeg..
Het gaat er eerder om dat bepaalde djs tracks nodig hebben om boekingen te krijgen. Activator zal de tracks aan dj ki bijv. verkopen of anders krijgt hij een aandeel van de boekingsopbrengsten. Hetzelfde zal voor stephanie etc. ook gelden. Builder en dat soort aliassen zijn geloof ik om een andere stijl bij te gebruiken, andere sounds, etc.
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2025
01. Showtek - La L'album Song (Mashup)
Is dit een mashup van Alphaverb of Showtek?
Hardtraxx Addict
1154 posts member since 2009
last seen Jun 2013
Weet iemand al iets over Qlimax 2010?
Ik heb de site van het gelderdome bekeken maar daar staat niets over qlimax op. Terwijl zo'n beetje hele maand november al is volgeboekt?
N
Artiest
917 posts member since 2008
last seen 23 hours ago
jeone wrote:Weet iemand al iets over Qlimax 2010?
Ik heb de site van het gelderdome bekeken maar daar staat niets over qlimax op. Terwijl zo'n beetje hele maand november al is volgeboekt?
27 november is net als andere jaren gewoon nog vrij hoor :)
Hardtraxx Addict
1154 posts member since 2009
last seen Jun 2013
Sorry mijn fout had iets te snel gekeken denk ik, :$
T
Donateur
3777 posts member since 2009
is Headhunterz - Forever az one (Noisecontrollers Rmx) al uit in full??
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
The-Znayzer wrote:is Headhunterz - Forever az one (Noisecontrollers Rmx) al uit in full??
Staat toch nog niet op de Headhunterz website bij de andere fulls, dus ik denk nog niet.
T
Donateur
3777 posts member since 2009
oke thnx
K
Donateur
last seen Feb 2014
Kan je High Voltage - Bombs Away ergens anders kopen dan Junodownload ?
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2025
Kryptica wrote:Kan je High Voltage - Bombs Away ergens anders kopen dan Junodownload ?
Nee. Alleen Junodownload. Tot het moment dat Junodownload ze had was die nergens in WEB te vinden. ;)
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2026
The-Znayzer wrote:is Headhunterz - Forever az one (Noisecontrollers Rmx) al uit in full??
Staat alleen op iTunes, net als The Space We Created. Op 1 of andere cd gelekt.
K
Donateur
last seen Feb 2014
Edwinn wrote:
Kryptica wrote:Kan je High Voltage - Bombs Away ergens anders kopen dan Junodownload ?
Nee. Alleen Junodownload. Tot het moment dat Junodownload ze had was die nergens in WEB te vinden. ;)
Oh dat is spijtig, daar heb ik net geen credits op ... En ik zit door m'n geld. Toch bedankt ;)
M
Hardtraxxer
176 posts member since 2010
last seen May 2018
Misschien een rare vraag, hoe spreek je het woord vinyl nu uit?

Op z'n engels: 'Final'
Op z'n nederlands: 'Vieniel'
Of een halve middenweg: 'Vinnol'

Ben nog al eens in discussie met een maat hierover die altijd 'Final' zegt, net als in de vocals van Tonight:
'The Dj spins a galaxy of black vinyl...'

Maar ik zeg dan altijd dat ik denk dat daarbij puur het materiaal van een plaat bedoelt wordt en niet de plaat zelf...
Hardtraxxer
978 posts member since 2010
last seen 7 days ago
Jossi_Moto wrote:Misschien een rare vraag, hoe spreek je het woord vinyl nu uit?

Op z'n engels: 'Final'
Op z'n nederlands: 'Vieniel'
Of een halve middenweg: 'Vinnol'

Ben nog al eens in discussie met een maat hierover die altijd 'Final' zegt, net als in de vocals van Tonight:
'The Dj spins a galaxy of black vinyl...'

Maar ik zeg dan altijd dat ik denk dat daarbij puur het materiaal van een plaat bedoelt wordt en niet de plaat zelf...
http://dictionary.reference.com/browse/vinyl
Ff op de speakers drukken en je weet het :P Iets van 'Vainol' dus.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
In het Nederlands zeggen we viniel, in het engels vainel. Simpel toch :)
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2026
dawasiknie wrote:In het Nederlands zeggen we viniel, in het engels vainel. Simpel toch :)
Correct.