Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 23:19 

Hardtraxx Veteran

Iemand die weet of dit nog gereleased wordt? :drool: (vooral dat 160bpm stukje van Wildstylez)

http://www.youtube.com/watch?v=dChuKrLr ... re=related
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 02:12 

Hardtraxxer

p-stylez schreef:
Iemand die weet of dit nog gereleased wordt? :drool: (vooral dat 160bpm stukje van Wildstylez)

http://www.youtube.com/watch?v=dChuKrLr ... re=related

ik hopet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 10:21 

Hardtraxxer

Ik heb een kaartje gekocht voor Fusion op 2 oktober. Maar helaas kan ik niet gaan.. want ik kreeg te horen dat ik familieweekend heb :sick:! Helaas kan ik hier niet meer onderuit (GVD)! Ik heb inclusief alle kosten 46 euro betaald voor dit kaartje maar ik ben bereid hem voor 35 euro weg te doen. Als iemand interesse heeft kan je mij een berichtje sturen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 10:23 

Hardtraxx Veteran

Jorea88 schreef:
Ik heb een kaartje gekocht voor Fusion op 2 oktober. Maar helaas kan ik niet gaan.. want ik kreeg te horen dat ik familieweekend heb :sick:! Helaas kan ik hier niet meer onderuit (GVD)! Ik heb inclusief alle kosten 46 euro betaald voor dit kaartje maar ik ben bereid hem voor 35 euro weg te doen. Als iemand interesse heeft kan je mij mailen (-).

Zou je email adres hier niet neerzetten.. Maar goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 10:24 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
Jorea88 schreef:
Ik heb een kaartje gekocht voor Fusion op 2 oktober. Maar helaas kan ik niet gaan.. want ik kreeg te horen dat ik familieweekend heb :sick:! Helaas kan ik hier niet meer onderuit (GVD)! Ik heb inclusief alle kosten 46 euro betaald voor dit kaartje maar ik ben bereid hem voor 35 euro weg te doen. Als iemand interesse heeft kan je mij een berichtje sturen.

Zou je email adres hier niet neerzetten.. Maar goed.

Ok veranderd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 16:04 

Hardtraxx Veteran

misschien een beetje domme vraag maar is the vamper nou een itallian hardstyle dj of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 16:13 

Artiest

the sidespinnars schreef:
misschien een beetje domme vraag maar is the vamper nou een itallian hardstyle dj of niet?

ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 20:03 

Hardtraxx Veteran

Nego schreef:

ja

oke bedankt ik dacht al het klonk wel zo maar ik wist het niet zeker :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 21:30 

Hardtraxx Crew

Wat is er eigelijk met Davide Sonar aan de hand?? Hoort echt helemaal niks meer van hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 21:35 

Hardtraxx Veteran

Die was toch bezig met een album? Sowieso was het rond veel dj's een tijdje stil waarna ze in eens met een album kwamen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 11:57 

Hardtraxx Addict

Heeft iemand enig idee of; Chain Reaction - The Dark Ages (Emporium anthem 2010) ooit nog gereleased gaat worden?

Ik heb wat gezocht maar kon niks vinden, Chain Reaction heeft ook geen persoonlijke website dus hem contacteren gaat zoiezo moelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 12:00 

Hardtraxx Veteran

Spanjer schreef:
Heeft iemand enig idee of; Chain Reaction - The Dark Ages (Emporium anthem 2010) ooit nog gereleased gaat worden?

Hij staat alleen op VA - Emporium the Dark Ages en dat is gemixd! Maar Jj kan hem toch wel mailen, even op zijn Partyflock kijken! :D

Edit - Itunes wie kijkt daar nu op! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 12:02 

Artiest

Spanjer schreef:

Ik heb wat gezocht maar kon niks vinden, Chain Reaction heeft ook geen persoonlijke website dus hem contacteren gaat zoiezo moelijk.

Hij is al te koop geweest op itunes volgens mij :) Wellicht dat je hem nog steeds kunt krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 11:05 

Hardtraxx Addict

Dennis Aka Mash schreef:
Die was toch bezig met een album? Sowieso was het rond veel dj's een tijdje stil waarna ze in eens met een album kwamen. ;)

Teqneaub0i wellicht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 11:09 

Hardtraxx Veteran

Guide4U schreef:
Dennis Aka Mash schreef:

Teqneaub0i wellicht?

Nee, TBY staat gewoon de laatste tijd minder op feesten en moet het allemaal via Stephanie spelen dit jaar, die wel op de grotere festivals draait.

Gok dat ie er met Qlimax wel weer bij is. Maar goed ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 11:40 

Hardtraxx Addict

bRt_ schreef:
Spanjer schreef:

Hij staat alleen op VA - Emporium the Dark Ages en dat is gemixd! Maar Jj kan hem toch wel mailen, even op zijn Partyflock kijken! :D

Edit - Itunes wie kijkt daar nu op! :D

Ik zal is op iTunes kijken, en op mijn mail reageert hij niet :(, maar bedankt :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2010 18:14 

Hardtraxx Elite

Ligt 't nou aan mij of gebruiken de Donkey Rollers 9/10 x de zelfde lead synth?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2010 18:21 

Hardtraxx Veteran

Mannonymous schreef:

ja volgens mij wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2010 19:08 

Hardtraxx Elite

Mannonymous schreef:

ja volgens mij wel

dacht ik al.. Fusion: Next Level anthem wéér :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2010 22:56 

Hardtraxxer

Wat is de Catalog number van 'Floorcrushers - Psycho Stylez'? Op Discogs staat dat het er geen had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2010 23:29 

Hardtraxx Addict

Berunda schreef:
Wat is de Catalog number van 'Floorcrushers - Psycho Stylez'? Op Discogs staat dat het er geen had.

Is er niet... Hij is gewoon als single track op hardstyle.com gezet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 13:00 

Hardtraxx Veteran

Even een vraagje voor mensen die met Eventtravel reizen, hoelang van tevoren krijg je je busticket + entreeticket binnen? Heb een maand geleden besteld voor Q-Base maar heb nog niks binnen, kan iemand een indicatie geven hoelang van tevoren je de tickets ontvangt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 13:00 

Hardtraxxer

@dakpan,
meestal pas een paar dagen van te voren. Reken erop dat jet het dinsdag/woensdag binnen hebt
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 13:11 

Hardtraxx Veteran

PDB1987 schreef:
@dakpan,
meestal pas een paar dagen van te voren. Reken erop dat jet het dinsdag/woensdag binnen hebt

Okè bedankt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 17:08 

Hardtraxx Veteran

Waarvoor zijn alle aliasses van DJ's er? Bijvoorbeeld Zairon, en al die dingen van Activator..
Vorige  1 ... 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen