Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Iemand die weet of dit nog gereleased wordt? :drool: (vooral dat 160bpm stukje van Wildstylez)

View on YouTube
Hardtraxxer
172 posts member since 2010
last seen May 2015
p-stylez wrote:Iemand die weet of dit nog gereleased wordt? :drool: (vooral dat 160bpm stukje van Wildstylez)

View on YouTube
ik hopet :P
Hardtraxxer
290 posts member since 2010
last seen Oct 2014
Ik heb een kaartje gekocht voor Fusion op 2 oktober. Maar helaas kan ik niet gaan.. want ik kreeg te horen dat ik familieweekend heb :sick:! Helaas kan ik hier niet meer onderuit (GVD)! Ik heb inclusief alle kosten 46 euro betaald voor dit kaartje maar ik ben bereid hem voor 35 euro weg te doen. Als iemand interesse heeft kan je mij een berichtje sturen.
Last edited by Jorea88 on 31 Aug 2010 10:24, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Jorea88 wrote:Ik heb een kaartje gekocht voor Fusion op 2 oktober. Maar helaas kan ik niet gaan.. want ik kreeg te horen dat ik familieweekend heb :sick:! Helaas kan ik hier niet meer onderuit (GVD)! Ik heb inclusief alle kosten 46 euro betaald voor dit kaartje maar ik ben bereid hem voor 35 euro weg te doen. Als iemand interesse heeft kan je mij mailen (-).
Zou je email adres hier niet neerzetten.. Maar goed.
Hardtraxxer
290 posts member since 2010
last seen Oct 2014
Khadber wrote:
Jorea88 wrote:Ik heb een kaartje gekocht voor Fusion op 2 oktober. Maar helaas kan ik niet gaan.. want ik kreeg te horen dat ik familieweekend heb :sick:! Helaas kan ik hier niet meer onderuit (GVD)! Ik heb inclusief alle kosten 46 euro betaald voor dit kaartje maar ik ben bereid hem voor 35 euro weg te doen. Als iemand interesse heeft kan je mij een berichtje sturen.
Zou je email adres hier niet neerzetten.. Maar goed.
Ok veranderd ;)
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
misschien een beetje domme vraag maar is the vamper nou een itallian hardstyle dj of niet?
N
Artiest
917 posts member since 2008
last seen 1 day ago
the sidespinnars wrote:misschien een beetje domme vraag maar is the vamper nou een itallian hardstyle dj of niet?
ja
R
Hardtraxx Veteran
Nego wrote:
the sidespinnars wrote:misschien een beetje domme vraag maar is the vamper nou een itallian hardstyle dj of niet?
ja
oke bedankt ik dacht al het klonk wel zo maar ik wist het niet zeker :$
Hardtraxx Crew
30629 posts member since 2010
last seen 15 hours ago
Wat is er eigelijk met Davide Sonar aan de hand?? Hoort echt helemaal niks meer van hem.
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2008
Die was toch bezig met een album? Sowieso was het rond veel dj's een tijdje stil waarna ze in eens met een album kwamen. ;)
Hardtraxx Addict
1084 posts member since 2010
last seen Sep 2013
Heeft iemand enig idee of; Chain Reaction - The Dark Ages (Emporium anthem 2010) ooit nog gereleased gaat worden?

Ik heb wat gezocht maar kon niks vinden, Chain Reaction heeft ook geen persoonlijke website dus hem contacteren gaat zoiezo moelijk.
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Spanjer wrote:Heeft iemand enig idee of; Chain Reaction - The Dark Ages (Emporium anthem 2010) ooit nog gereleased gaat worden?
Hij staat alleen op VA - Emporium the Dark Ages en dat is gemixd! Maar Jj kan hem toch wel mailen, even op zijn Partyflock kijken! :D

Edit - Itunes wie kijkt daar nu op! :D
N
Artiest
917 posts member since 2008
last seen 1 day ago
Spanjer wrote:Heeft iemand enig idee of; Chain Reaction - The Dark Ages (Emporium anthem 2010) ooit nog gereleased gaat worden?

Ik heb wat gezocht maar kon niks vinden, Chain Reaction heeft ook geen persoonlijke website dus hem contacteren gaat zoiezo moelijk.
Hij is al te koop geweest op itunes volgens mij :) Wellicht dat je hem nog steeds kunt krijgen.
Hardtraxx Addict
1200 posts member since 2009
last seen Aug 2011
Dennis Aka Mash wrote:Die was toch bezig met een album? Sowieso was het rond veel dj's een tijdje stil waarna ze in eens met een album kwamen. ;)
Teqneaub0i wellicht?
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Guide4U wrote:
Dennis Aka Mash wrote:Die was toch bezig met een album? Sowieso was het rond veel dj's een tijdje stil waarna ze in eens met een album kwamen. ;)
Teqneaub0i wellicht?
Nee, TBY staat gewoon de laatste tijd minder op feesten en moet het allemaal via Stephanie spelen dit jaar, die wel op de grotere festivals draait.

Gok dat ie er met Qlimax wel weer bij is. Maar goed ook.
Hardtraxx Addict
1084 posts member since 2010
last seen Sep 2013
bRt_ wrote:
Hij staat alleen op VA - Emporium the Dark Ages en dat is gemixd! Maar Jj kan hem toch wel mailen, even op zijn Partyflock kijken! :D

Edit - Itunes wie kijkt daar nu op! :D
Ik zal is op iTunes kijken, en op mijn mail reageert hij niet :(, maar bedankt :).
Hardtraxx Elite
2232 posts member since 2009
last seen Jul 2022
Ligt 't nou aan mij of gebruiken de Donkey Rollers 9/10 x de zelfde lead synth?
R
Hardtraxx Veteran
Mannonymous wrote:Ligt 't nou aan mij of gebruiken de Donkey Rollers 9/10 x de zelfde lead synth?
ja volgens mij wel
Hardtraxx Elite
2232 posts member since 2009
last seen Jul 2022
the sidespinnars wrote:
Mannonymous wrote:Ligt 't nou aan mij of gebruiken de Donkey Rollers 9/10 x de zelfde lead synth?
ja volgens mij wel
dacht ik al.. Fusion: Next Level anthem wéér :woot:
Hardtraxxer
644 posts member since 2009
last seen Aug 2019
Wat is de Catalog number van 'Floorcrushers - Psycho Stylez'? Op Discogs staat dat het er geen had.
Hardtraxx Addict
1165 posts member since 2009
Berunda wrote:Wat is de Catalog number van 'Floorcrushers - Psycho Stylez'? Op Discogs staat dat het er geen had.
Is er niet... Hij is gewoon als single track op hardstyle.com gezet...
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Even een vraagje voor mensen die met Eventtravel reizen, hoelang van tevoren krijg je je busticket + entreeticket binnen? Heb een maand geleden besteld voor Q-Base maar heb nog niks binnen, kan iemand een indicatie geven hoelang van tevoren je de tickets ontvangt?
P
Hardtraxxer
89 posts member since 2009
last seen Jul 2013
@dakpan,
meestal pas een paar dagen van te voren. Reken erop dat jet het dinsdag/woensdag binnen hebt
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
PDB1987 wrote:@dakpan,
meestal pas een paar dagen van te voren. Reken erop dat jet het dinsdag/woensdag binnen hebt
Okè bedankt :D
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Waarvoor zijn alle aliasses van DJ's er? Bijvoorbeeld Zairon, en al die dingen van Activator..