Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2009 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet ook niet wat je zou doen.. Het is wel belangrijk dat je een goede opleiding hebt.. Daar heb je meer aan.. Stel dat je WEL faalt.. Dan ben je je opleiding kwijt. Dus zo gek vind ik niet niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2009 23:49 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Hoelang denk je dat je door kunt gaan in de hardstyle scene? Tot je 65e?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2009 23:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Hoelang denk je dat je door kunt gaan in de hardstyle scene? Tot je 65e?


In mijn opzicht zolang je zelf succes hebt en er plezier in hebt.. Kijk naar The Prophet die vanaf 91 al meedraait aan de top (The Dreamteam).
Darkraver draait al mee vanaf 93, nog steeds een grote naam enzovoorts.

Zolang jij plezier hebt in wat je doet, en je bent geliefd bij het publiek zit het wel goed naar mijn mening.. Of je oren moeten kapotgaan..

Nog een voorbeeld: Drokz..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2009 00:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Lyst schreef:
Hoelang denk je dat je door kunt gaan in de hardstyle scene? Tot je 65e?


In mijn opzicht zolang je zelf succes hebt en er plezier in hebt.. Kijk naar The Prophet die vanaf 91 al meedraait aan de top (The Dreamteam).
Darkraver draait al mee vanaf 93, nog steeds een grote naam enzovoorts.

Zolang jij plezier hebt in wat je doet, en je bent geliefd bij het publiek zit het wel goed naar mijn mening.. Of je oren moeten kapotgaan..

Nog een voorbeeld: Drokz..


mwa, ik twijfel wel of je er echt je hele leven je brood me kunt verdienen. ik denk dat het op een gegeven moment toch wel minder word, en dan is het wel fijn dat je een degelijke opleiding hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2009 09:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat als je je hele leven in die scene werkt dat je naar jaren toch echt het gevoel krijgt, been there, done that :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2009 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt, maar in theorie zou het kunnen.. Er zijn genoeg oudere gasten in elke scene van dance-muziek.. Dus we merken het vanzelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2009 10:39 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Lyst schreef:
Hoelang denk je dat je door kunt gaan in de hardstyle scene? Tot je 65e?


In mijn opzicht zolang je zelf succes hebt en er plezier in hebt.. Kijk naar The Prophet die vanaf 91 al meedraait aan de top (The Dreamteam).
Darkraver draait al mee vanaf 93, nog steeds een grote naam enzovoorts.

Zolang jij plezier hebt in wat je doet, en je bent geliefd bij het publiek zit het wel goed naar mijn mening.. Of je oren moeten kapotgaan..

Nog een voorbeeld: Drokz..

1991 dat is dus 17-18 jaar nu, als ik zo even reken 20e tot je 65e is 45 jaar dat zou inhouden dat zelfs hun, nog niet lang niet op de helft zijn. De kans is bovendien klein dat je zolang gewaardeerd blijft in de scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2009 11:09 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Khadber schreef:
Lyst schreef:
Hoelang denk je dat je door kunt gaan in de hardstyle scene? Tot je 65e?


In mijn opzicht zolang je zelf succes hebt en er plezier in hebt.. Kijk naar The Prophet die vanaf 91 al meedraait aan de top (The Dreamteam).
Darkraver draait al mee vanaf 93, nog steeds een grote naam enzovoorts.

Zolang jij plezier hebt in wat je doet, en je bent geliefd bij het publiek zit het wel goed naar mijn mening.. Of je oren moeten kapotgaan..

Nog een voorbeeld: Drokz..

1991 dat is dus 17-18 jaar nu, als ik zo even reken 20e tot je 65e is 45 jaar dat zou inhouden dat zelfs hun, nog niet lang niet op de helft zijn. De kans is bovendien klein dat je zolang gewaardeerd blijft in de scene.


DJ Jean gaat ook al een tijdje mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2009 22:01 
 
Donateur

Nog een vraagje: Het heeft misschien niet echt iets met hardstyle te maken, maar wat bedoelen ze nou eigelijk met een radio edit ? Dit zie ik soms staan bij dance nummers ofzo, dan staat er Artiest- Titel (Radio Edit). Weet er iemand of dit een verschil is met het gewone nummer of waarom ze het doen ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2009 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yannicksuper schreef:
Nog een vraagje: Het heeft misschien niet echt iets met hardstyle te maken, maar wat bedoelen ze nou eigelijk met een radio edit ? Dit zie ik soms staan bij dance nummers ofzo, dan staat er Artiest- Titel (Radio Edit). Weet er iemand of dit een verschil is met het gewone nummer of waarom ze het doen ?


Radio-edit is gewoon met intro en outtro en dergelijke weggesneden. Dit komt omdat de gemiddelde radioluisteraar gigantisch kak heeft aan zoals zij het zeggen: "2 minuten wachten tot er wat gebeurt". DJ's kicken juist op een intro, omdat daar mee gemixt moet worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2009 22:14 
 
Donateur

Khadber schreef:

Radio-edit is gewoon met intro en outtro en dergelijke weggesneden. Dit komt omdat de gemiddelde radioluisteraar gigantisch kak heeft aan zoals zij het zeggen: "2 minuten wachten tot er wat gebeurt". DJ's kicken juist op een intro, omdat daar mee gemixt moet worden.


Ok bedankt voor je snelle antwoord ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2009 22:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Yannicksuper schreef:
Nog een vraagje: Het heeft misschien niet echt iets met hardstyle te maken, maar wat bedoelen ze nou eigelijk met een radio edit ? Dit zie ik soms staan bij dance nummers ofzo, dan staat er Artiest- Titel (Radio Edit). Weet er iemand of dit een verschil is met het gewone nummer of waarom ze het doen ?


Radio-edit is gewoon met intro en outtro en dergelijke weggesneden. Dit komt omdat de gemiddelde radioluisteraar gigantisch kak heeft aan zoals zij het zeggen: "2 minuten wachten tot er wat gebeurt". DJ's kicken juist op een intro, omdat daar mee gemixt moet worden.


Maar dat zou ook wel kut zijn als je radio luisterd en dan eerst een minuut lang tok tok tik tik tak tak hoort xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2009 22:35 
 
Donateur

Arthurhoihoi schreef:

Maar dat zou ook wel kut zijn als je radio luisterd en dan eerst een minuut lang tok tok tik tik tak tak hoort xd


Ja dat is waar, op de radio kan je ook niet vooruitspoelen, op je PC een nummer wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2009 23:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Yannicksuper schreef:
Arthurhoihoi schreef:

Maar dat zou ook wel kut zijn als je radio luisterd en dan eerst een minuut lang tok tok tik tik tak tak hoort xd


Ja dat is waar, op de radio kan je ook niet vooruitspoelen, op je PC een nummer wel :P


zal overigens wel vet zijn als dat kon op de radio :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2009 23:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Arthurhoihoi schreef:
Khadber schreef:
Yannicksuper schreef:
Nog een vraagje: Het heeft misschien niet echt iets met hardstyle te maken, maar wat bedoelen ze nou eigelijk met een radio edit ? Dit zie ik soms staan bij dance nummers ofzo, dan staat er Artiest- Titel (Radio Edit). Weet er iemand of dit een verschil is met het gewone nummer of waarom ze het doen ?


Radio-edit is gewoon met intro en outtro en dergelijke weggesneden. Dit komt omdat de gemiddelde radioluisteraar gigantisch kak heeft aan zoals zij het zeggen: "2 minuten wachten tot er wat gebeurt". DJ's kicken juist op een intro, omdat daar mee gemixt moet worden.


Maar dat zou ook wel kut zijn als je radio luisterd en dan eerst een minuut lang tok tok tik tik tak tak hoort xd

Dat zou inderdaad kut zijn, maar bij een radio edit gaan ze meestal nog wel wat verder dan dat helaas... Vaak word een track ingekort tot onder de 3 minuten! Je raakt echt heel veel van de opbouw kwijt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2009 00:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Dj support: Deepack, Luna, Dana, D-Block & S-Te-Fan, Clive King, Dr. Rude, Phillipe Rochard, Crypsis, Zatox and many more....!


wat bedoelen ze met dj support??
zag deze onder Hyperdrive - Brain Confusion staan op recess
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2009 00:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RandM schreef:
Citaat:
Dj support: Deepack, Luna, Dana, D-Block & S-Te-Fan, Clive King, Dr. Rude, Phillipe Rochard, Crypsis, Zatox and many more....!


wat bedoelen ze met dj support??
zag deze onder Hyperdrive - Brain Confusion staan op recess

Dat betekent dat die DJ's de track wel eens gedraaid hebben/draaien. Met andere woorden, die DJs 'supporten' die productie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2009 00:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

oki bedankt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2009 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoeveel geld nemen jullie voor drankjes/eten mee naar feesten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2009 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
hoeveel geld nemen jullie voor drankjes/eten mee naar feesten?


Naar Qlimax had ik 100 meegenomen, maar was eigenlijk de bedoeling dat ik een shirtje ging kopen maar t was te druk bij de merchandise, 50 euro heb je denk ik wel genoeg aan (20 muntjes)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2009 23:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Makxz schreef:
Ravenwood schreef:
hoeveel geld nemen jullie voor drankjes/eten mee naar feesten?


Naar Qlimax had ik 100 meegenomen, maar was eigenlijk de bedoeling dat ik een shirtje ging kopen maar t was te druk bij de merchandise, 50 euro heb je denk ik wel genoeg aan (20 muntjes)


:oh: Wajo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2009 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Arthurhoihoi schreef:
Makxz schreef:
Ravenwood schreef:
hoeveel geld nemen jullie voor drankjes/eten mee naar feesten?


Naar Qlimax had ik 100 meegenomen, maar was eigenlijk de bedoeling dat ik een shirtje ging kopen maar t was te druk bij de merchandise, 50 euro heb je denk ik wel genoeg aan (20 muntjes)


:oh: Wajo.


Tsja 1 muntje kost 2,50 :thumbdown: stelletje afzetters :P
En bier koste 1 muntje, flesje water 2 (Flesje water voor 5 euro)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2009 14:49 
 
Hardtraxx Veteran

Ja op Q-base ook, ging je friet eten voor 7,50 ofzo en dan had je een frietje en een kroket ofzo...
gaat nergens over hoe duur
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2009 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Ja op Q-base ook, ging je friet eten voor 7,50 ofzo en dan had je een frietje en een kroket ofzo...
gaat nergens over hoe duur


Precies, een tosti koste ook gewoon 5 euro :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2009 16:16 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik heb een vraagje:
Mss een beetje double post maar hoe heet dat liedje van 1:50 tot 2:25 op de showtek liveset van inqontrol 2008. Dan zijn ze nog niet begonne. Ben al 2 weken aan t zoeke ^^
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen