Acti is toch wel een productiebeest, staat alleen erg weinig op feesten. Dus het is logisch dat je er niet zo veel van hoort. Momenteel is ie erg druk met zijn label, zoals je al merkt heb je wat nieuwe Activa subjes enzo. Ik denk dat het daar aan ligt.Lyst wrote:Wat is activator aan t doen? Heb al een tijd niks meer van hem gehoord, enkel een gerucht dat ie een 2e album aan t maken is. Nu luisterde ik gister naar zijn set op fausto's crossover show en de helft van de nummers kwam met niet bekend voor, veel van deze nummers waren in activator stijl.
Zouden dat dan een paar van zijn nieuwe tracks van t 2e album zijn geweest of misschien een EP?
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Hij was gister nog op de radio Activator 
Activator zou gewoon is wat meer duidelijkheid moeten geven en zich zelf ook wat meer in de spotlights moeten werpen. Want zo vergeet iedereen hem wel..
Komt dit nummer nog uit of blijft het een dj tool:
View on YouTube
View on YouTube
Was die helemaal vergeten, echt een geniale track.The Hardstyler-1994 wrote:Komt dit nummer nog uit of blijft het een dj tool:
View on YouTube
Inderdaad nooit gehoord maar wel super!Dakpan wrote:Was die helemaal vergeten, echt een geniale track.The Hardstyler-1994 wrote:Komt dit nummer nog uit of blijft het een dj tool:
View on YouTube
die intro is echt vet, ik dacht dat me linker speakers kapot waren 
dat dacht ik eerst ook. ik dacht wtf? keek naar me stereo.. niet overload of zo.. wtf. was het gewoon die trackRickie wrote:die intro is echt vet, ik dacht dat me linker speakers kapot waren
Vraagje: er is zo'n groep mensen die in NL de feesten afstruint met elkaar voor als je geen mensen hebt die met je meewillen naar een HS feest. Zoiets hoorde ik namelijk, maar iemand meer info hierover of een site van ze?
Wat bedoelen ze eigenlijk met Re-Amp? Betekend het iets speciaals?Markos wrote:Inderdaad nooit gehoord maar wel super!Dakpan wrote:Was die helemaal vergeten, echt een geniale track.The Hardstyler-1994 wrote:Komt dit nummer nog uit of blijft het een dj tool:
View on YouTube
-
TDonateur
- 3777 posts member since 2009
veel te ééntonigMarkos wrote:Inderdaad nooit gehoord maar wel super!Dakpan wrote:Was die helemaal vergeten, echt een geniale track.The Hardstyler-1994 wrote:Komt dit nummer nog uit of blijft het een dj tool:
View on YouTube
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
PayPalls?Edwinn wrote:Vraagje: er is zo'n groep mensen die in NL de feesten afstruint met elkaar voor als je geen mensen hebt die met je meewillen naar een HS feest. Zoiets hoorde ik namelijk, maar iemand meer info hierover of een site van ze?
Nee is een grapje
bRt_ wrote:PayPalls?Edwinn wrote:Vraagje: er is zo'n groep mensen die in NL de feesten afstruint met elkaar voor als je geen mensen hebt die met je meewillen naar een HS feest. Zoiets hoorde ik namelijk, maar iemand meer info hierover of een site van ze?![]()
Nee is een grapje![]()
Spuiten & Slikken gekeken?
-
NArtiest
- 917 posts member since 2008
- last seen 2 days ago
Het orgineel is van Michel Pollen (producer van The Pitcher). Hij doet dus ook het project Refresh. Track is gelicenceerd in duitsland lang geleden en hij vertelde me tijd geleden dat je het toch nooit meer kunt licenceren oftewel het blijft dus gewoon een DJ tooltje 
Duidelijk antwoord op mn vraag vandaag, 4 nieuwe activa vinyls allemaal 29 maart. En dan ook nog eens de nieuwe avio op die dagKhadber wrote:Acti is toch wel een productiebeest, staat alleen erg weinig op feesten. Dus het is logisch dat je er niet zo veel van hoort. Momenteel is ie erg druk met zijn label, zoals je al merkt heb je wat nieuwe Activa subjes enzo. Ik denk dat het daar aan ligt.Lyst wrote:Wat is activator aan t doen? Heb al een tijd niks meer van hem gehoord, enkel een gerucht dat ie een 2e album aan t maken is. Nu luisterde ik gister naar zijn set op fausto's crossover show en de helft van de nummers kwam met niet bekend voor, veel van deze nummers waren in activator stijl.
Zouden dat dan een paar van zijn nieuwe tracks van t 2e album zijn geweest of misschien een EP?
wat is het verschil tussen
Technoboy- Ti Sento& Technoboy- 4 Days :S?
Technoboy- Ti Sento& Technoboy- 4 Days :S?
wat een kutsmoes.... van technoboy.... zovanuuh... ik was lui om een b-side te maken... neemt niet weg dat Ti Sento in mijn top 5 staat;)Lyst wrote:De break
Oh, want TBY heeft dat natuurlijk nog nooit gedaan..The Indicator wrote:wat een kutsmoes.... van technoboy.... zovanuuh... ik was lui om een b-side te maken... neemt niet weg dat Ti Sento in mijn top 5 staat;)Lyst wrote:De break
hoe bedoel je dat...Khadber wrote:Oh, want TBY heeft dat natuurlijk nog nooit gedaan..The Indicator wrote:wat een kutsmoes.... van technoboy.... zovanuuh... ik was lui om een b-side te maken... neemt niet weg dat Ti Sento in mijn top 5 staat;)Lyst wrote:De break.
Dat TBY dat eigenlijk altijd heeft gedaan tot voorkort. Zo gek is het niet hoor.
En als ie een B-Side heeft is het een Dub MixThe Indicator wrote: hoe bedoel je dat...dat ie nooit een fatsoenlijke b-side heeft... put some grace, the undersound... ?
Of een Same Shit different kick mix 
Vind het opzich wel fijn om meerdere mixes te hebben van hetzelfde nummer, alleen het nadeel is wel bij vinyls bijv. dat je evenveel betaalt voor 1 track als voor 4. Of het nou een echte 1-tracker is als Undersound of Summer Of Hardstyle, of een 'praktische' 1-tracker als Bumpin' Hard, Her Voice of Overkill, waar je over t algemeen alleen 1 mix gaat luisteren, je betaalt wel 9-10 euro voor 1 track eigenlijk.