Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 555  Volgende
Bericht Geplaatst op 16 mrt 2010 23:39 

Hardtraxx Elite

Rik schreef:
Weet iemand hoe dit nummer heet tussen 44 en 50 seconden?

http://www.hardtraxx.nl/videos/b2s-tele ... de-13.html

Zijn 2 verschillende tracks. De eerste ken ik niet, de tweede is Ghost & Armani - Airport (maar ik vrees dat je naar de eerste op zoek bent).
Bericht Geplaatst op 16 mrt 2010 23:40 

Hardtraxx Addict

Rik schreef:

Marcel Woods - De Bom :thumbup:
Bericht Geplaatst op 16 mrt 2010 23:46 

Hardtraxx Veteran

Timothy21 schreef:
Rik schreef:

Marcel Woods - De Bom :thumbup:

01. Busted - Tricky Tricky
02. Dj Duro - Cocaine Motherfucker (Al Pacino Mix)
03. J. DJ & Davide Sonar – Y.R.M.L.
04. Prophet & Duro - Shizzle The Rmx (Beholder & Max E Rmx)
05. Blademasterz - Masterblade
06. Mystery - Punani
07. Automatic Dj'z - Mad Lay
08. Marcel Woods - De Bom 2005
09. Blademasterz - Audio Care
10. Dj Rob - Bang Bang
11. Da Bootleggers - Bitches & Ho's
12. Dj Duco - Zombie
13. The Prophet Vs Deepack - Stampuhh!!
14. Menace 2 Society - Chronic Disorder
15. Placid K - G-member
16. G-Shock - Demons (Promo Rmx)
17. The Masochist - Kill The Rmx (2005)
18. Tha Playah - Fuck Tha Fame
19. Jappo & Lancinhouse – Exxlxax (Neophyte Rmx)
20. Omeaga - Prednison Attack
21. The Stunned Guys - You Will Survive
22. Klootzakken en Kornuiten – Dominee Dimitri 2004
(3SA TRIBUTE!)
Precies, die dus :P
Bericht Geplaatst op 17 mrt 2010 13:39 

Hardtraxx Veteran

Hey ik had een vraag: wordt Black eigenlijk nog uitgezonden aankomende zaterdag? Vorig jaar was dat namelijk wel zo. Alvast bedankt.
Bericht Geplaatst op 17 mrt 2010 13:41 

Hardtraxx Veteran

technoboyYNWA27 schreef:
Hey ik had een vraag: wordt Black eigenlijk nog uitgezonden aankomende zaterdag? Vorig jaar was dat namelijk wel zo. Alvast bedankt.

Ik heb er nog niets over kunnen vinden. Misschien op DT Radio?
Bericht Geplaatst op 17 mrt 2010 22:39 

Hardtraxx Veteran

Thx jongens :thumbsup:

Maaruh nog vraagje... weet iemand of Sector 01 ook door gaat?
Bericht Geplaatst op 17 mrt 2010 22:45 

Hardtraxx Veteran

Rik schreef:
Thx jongens :thumbsup:

Maaruh nog vraagje... weet iemand of Sector 01 ook door gaat?

Ze zijn nog steeds aan het onderhandelen met de gemeente Zwolle. Deze hebben het recht om te wachten met de vergunning. Deze is dus nog NIET gegeven.

Het is maar de vraag of dat ooit gaat gebeuren.
Bericht Geplaatst op 17 mrt 2010 22:51 

Hardtraxx Elite

Ff een vraagje

Op iemand zijn hyves staat een plaat, ik geloof dat hij van Tablejunkz was maar hier staat hij onder Rbn

Het nummer heet dus
Tablejunkz- Soldier Boy/Rbn- Soldier boy

En is hier te vinden

http://rub3ntjuh.hyves.nl/

Ik vind die plaat helemaal geweldig maar nergens te vinden.... iemand?
Bericht Geplaatst op 17 mrt 2010 22:52 

Hardtraxx Veteran

Waarom gemeente zwolle dan? Tis in assen jah?

Maar zal dan waarsch niet komen, al zou ik waarschijnlijk niet gaan ivm examens. toch een trieste zaak. :cry:
Bericht Geplaatst op 17 mrt 2010 22:52 

Hardtraxx Veteran

Rik schreef:
Waarom gemeente zwolle dan? Tis in assen jah?

Maar zal dan waarsch niet komen, al zou ik waarschijnlijk niet gaan ivm examens. toch een trieste zaak. :cry:

Assen inderdaad. Foutje.
Bericht Geplaatst op 17 mrt 2010 22:56 

Hardtraxx Elite

http://www.youtube.com/watch?v=s9SR-qMv ... re=channel

hier is directe link, maar ik heb geen zin om hem van youtube af te downloaden(verneukt de kwaliteit) geen idee of deze ooit is gereleasd ofzo xD. Iemand een idee?
Bericht Geplaatst op 17 mrt 2010 23:00 

Hardtraxx Veteran

Komen er niet meer reviews van vinyls in de reviews sectie? Vind het leuk om deze te lezen namelijk, en zelf kan ik totaal niet schrijven. :)
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2010 01:29 

Hardtraxx Elite

The Indicator schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=s9SR-qMvnk0&feature=channel

hier is directe link, maar ik heb geen zin om hem van youtube af te downloaden(verneukt de kwaliteit) geen idee of deze ooit is gereleasd ofzo xD. Iemand een idee?

Jesus wat een bouttrack. Ik neem niet aan dat deze ooit is gekomen of uit gaat komen. Ik zou die kerels gewoon een mailtje sturen of je de track mag hebben;)
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2010 16:07 

Hardtraxx Elite

Titatovenaar schreef:
The Indicator schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=s9SR-qMvnk0&feature=channel

Jesus wat een bouttrack. Ik neem niet aan dat deze ooit is gekomen of uit gaat komen. Ik zou die kerels gewoon een mailtje sturen of je de track mag hebben;)

Vind ut wel een aardig nummer, je moet wel weten dat die kerels ons constant afkraken whahahaha
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2010 16:33 

Hardtraxx Elite

Happy ass crap, en dan ook nog die naam :lol: ,

dat is gewoon geen hardstyle
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2010 18:47 

Hardtraxx Veteran

JolleNL schreef:
Komen er niet meer reviews van vinyls in de reviews sectie? Vind het leuk om deze te lezen namelijk, en zelf kan ik totaal niet schrijven. :)

Het ligt een beetje aan mij. Ik heb er eigenlijk niet genoeg tijd voor om er meer te schrijven. Waardoor er dus al een hele tijd geen meer geschreven is.
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2010 18:59 

Hardtraxxer

Dennis Aka Mash schreef:
JolleNL schreef:

Het ligt een beetje aan mij. Ik heb er eigenlijk niet genoeg tijd voor om er meer te schrijven. Waardoor er dus al een hele tijd geen meer geschreven is.

Mensen mogen überhaupt blij zijn dat je het doet :) Dus je hoeft je niet 'schuldig' te voelen ofzo.
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2010 21:35 

Hardtraxx Veteran

Dennis Aka Mash schreef:
JolleNL schreef:

Oke. Jammer. Maar we zien het wel als er weer eens 1tje is. :)
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2010 21:52 

Hardtraxx Veteran

Komt Jonge Edammer van Roland & Sherman uit of is die al uitgekomen? Track nummer 28 op de MOH Voice of Mayhem warm-up cd welteverstaan.
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2010 22:37 

Hardtraxx Veteran

Simizle schreef:
Dennis Aka Mash schreef:
JolleNL schreef:

Mensen mogen überhaupt blij zijn dat je het doet :) Dus je hoeft je niet 'schuldig' te voelen ofzo.

Weet je wat het is. Ik heb niet altijd de zin en de creativiteit om een review te schrijven als ik er tijd voor heb. En als ik er tijd voor heb dan probeer ik het wel eens maar dan komt er niet echt een stuk tekst uit waarmee ik tevreden ben.
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2010 09:55 

Hardtraxx Addict

JolleNL schreef:
Komt Jonge Edammer van Roland & Sherman uit of is die al uitgekomen? Track nummer 28 op de MOH Voice of Mayhem warm-up cd welteverstaan.

is al uitgekomen:
http://www.discogs.com/Various-Design-The-Future/release/1646303
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2010 09:58 

Hardtraxx Elite

Misschien is de vraag al gesteld maar klopt het dat er 2 versies zijn van expressionz van frontliner? Zo ja waarom?
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2010 12:08 

Hardtraxx Veteran

Atraxisz schreef:
JolleNL schreef:

is al uitgekomen:
http://www.discogs.com/Various-Design-The-Future/release/1646303

Ok nice. Thanks. ^^
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2010 12:19 

Aan het typen...

Wat is activator aan t doen? Heb al een tijd niks meer van hem gehoord, enkel een gerucht dat ie een 2e album aan t maken is. Nu luisterde ik gister naar zijn set op fausto's crossover show en de helft van de nummers kwam met niet bekend voor, veel van deze nummers waren in activator stijl.
Zouden dat dan een paar van zijn nieuwe tracks van t 2e album zijn geweest of misschien een EP?
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2010 12:19 

Hardtraxx Veteran

Millard Fillmore schreef:
Misschien is de vraag al gesteld maar klopt het dat er 2 versies zijn van expressionz van frontliner? Zo ja waarom?

Frontliner verandert vaak veel aan een track nadat hij 'm voor het eerst draait of nadat hij de eerste promo's verstuurt. Daarom zijn de vroege rips en evt. gelekte promo's vaak anders dan de uiteindelijk gereleaste versie. Hetzelfde geldt ook voor Greenhouse, Spin that Shit (andere break), The First Cut (oudere versie kun je op de Qlimax Live CD horen)
Vorige  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen